TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
10:14:09
06.03.2013
djmaso
-> havlik: :D :D taky řešení :D
10:12:42
06.03.2013
djmaso
-> Luky: já tam budu mít taky ropácký turbo :) to nezáleží jestli je z benzínu nebo z nafty , ale je to hodně o tom jak dokážeš uchladit olej atd :) (nafťácký má rychlejší náběh :)
upraveno 2x, naposled 06.03.2013 10:25:04
09:56:38
06.03.2013
Luky
No jestli máš dieselovou škodovku, tak by tam to turbo snad nějak mělo jít napáchat...
09:51:43
06.03.2013
KKSkoda
Myslel jsem jestli má vůbec cenu snažit se ho ve škodovce zprovoznit nebo kdybych už chtěl dávat turbo,jestli by nebylo jednodušší sehnat raději nějaké jiné. A ano je to z Iveco Daily 2,8 TD (turbo Mitsubishi TD04 49377-07000)
09:42:03
06.03.2013
Luky
-> KKSkoda: IVECO - to je z nějaký dodávky/nákladního auta?
09:41:02
06.03.2013
Karel.
-> KKSkoda: neřešíš kolik to bude stát? Tak si spočítej intercooler, hadice atd, to není jen o turbu3
09:28:09
06.03.2013
havlik
-> KKSkoda: stačí otevřít kufr a mrsknout ho tam, vejde se jich tam určitě i víc...
09:24:45
06.03.2013
KKSkoda
Klucí dalo by se toto turbo dát do škodovky? Neřeším kolik by to stálo (turbo máme zadara) apod. ale jestli to nějak rozumně jde, dík :)



www.honda-club.cz/forum/. ../005_323.jpg
13:08:54
05.03.2013
prcin
-> Dušan: díky, tak teď už to mám končeně dobře.
13:06:44
05.03.2013
Dušan
ano
13:00:10
05.03.2013
prcin
ještě jeden detail... do tohodle (tenký ččrvený kruh :D) taky valím přetlak, je to ok?
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od prcin vložen 05.03.2013 13:00:10
upraveno 1x, naposled 05.03.2013 13:01:35
09:10:49
05.03.2013
Nepér
Jako bylo by super, aby to logovalo AFR, TPS v závislosti na RPM... ale na to abych odladil karburátor na atmosféře nebudu kupovat takový drahý věci. Klidně bych si to i od někoho půjčil třeba na měsíc a jednorázově to odladil, ale kdo by mi to asi tak nechal 3 Tyhle jednoduchý budíky snad nějakej výstup umožňujou, ale k tomu bych potřeboval logovat minimálně i otáčky, aby to mělo nějakou vypovídající hodnotu. To můžu nalepit vedle otáčkoměru a nechat na to deset minut koukat foťák 3
upraveno 1x, naposled 05.03.2013 09:11:07
09:04:50
05.03.2013
djmaso
-> pistaa: kamarád má toto , na odladění budeme používat toto



www.mericitechnika.cz/gl2 20
08:40:28
05.03.2013
pistaa
-> djmaso:

-> Nepér:

naco VAm to bude ked za jazdy na to nie je cas to sledvat. kupt esi nieco aj s data"pametou" nech to vyhodnotite po dojazdeni zavodu ci cesty do obchodu
08:20:56
05.03.2013
Nepér
Já mám taky v plánu takovou hračku pořídit...

Spíš jsem myslel třeba tohle, nechci to tam mít pořád, jen na odladění.

viewitem.eim.ebay.cz/INNO VATE-MTXL-AFR-Wideband-Air Fuel-Ratio-Gauge-3844/.../ item
upraveno 1x, naposled 05.03.2013 08:22:03
08:11:12
05.03.2013
djmaso
-> Marcius: dneska o tom od rána přemýšlím co koupím , přemýšlím o tomto



viewitem.eim.ebay.cz/INNO VATE-G5-WIDEBAND-AFR-Air-F uel-Ratio-Gauge-with-LC1-c ontroller-KIT-3822/.../ite m
08:00:08
05.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: budíky v odkazu jsou ale pro úzkopásmovou lambdu tj. napětí 0-1V ... u wideband kontroléru LC-1 je výstup 0-5V (7,35 až 22,39 AFR) s tím, že v přiloženém softwaru je možno si změnit rozsah té křivky a přizpůsobit to různým budíkům... ale 0-1V by podle mě byl dost malej rozsah.



-> djmaso: co jsi nakonec sháněl ? byla tu řeč o innovate, ale nevím, jak to dopadlo... innovate dělá buď samotnej kontrolér (+ lambda) nebo sadu kontrolér + lambda + budík... (nebo budík zvlášť.... budík mají buď digitální nebo ručkovej...)
07:20:53
05.03.2013
TechniX
-> djmaso: Kup širokopásmovou lambda sondu, budíky se prodávaj třeba zde a za levno www.zbozi.cz/?q=air%20fu. ..
22:06:18
04.03.2013
djmaso
-> Dušan: krása :) to jsem potřeboval vědět :) ps: když koupím jen lambdu zjistím jakou mám směs? budík je asi lepší co ?
22:02:52
04.03.2013
Dušan
-> djmaso: to jsou kraviny navic. Delalo se to s nejakyma obohacovacema navic, ale to ty nepotrebujes. Tobe staci velka dira v hlavni trysce a jede se.
21:48:40
04.03.2013
djmaso
-> All turbaři: je více druhů selexů 32dis? koukám že tam mam jinak viz : prcin- 04.03.13 12:37:48- nemam tam ten horní výstupek s přívodem vzduchu :( ? ????
18:55:54
04.03.2013
TechniX
Tak jsem to tu nahrál, převážně vše co mám :)



skoda-virt.cz/cz/.../9924 -pretlakovy-karburator-sol ex-32-dis





Dílenské příručky na Renaulta 5 Turbo tu mám taky, ale v PDF.
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 18:56:15
17:40:26
04.03.2013
prcin
-> pavucina: výfuk není ucpaný. jede to normálně, je to živé, řekl bych že na 135 tku to jede dost dobře (atmo), nehřeje se.. jinak jsem z moravy, okr. NJ
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 17:40:39
17:32:44
04.03.2013
pavucina
Uplne blbej dotaz, nemas ucpanej vejfuk ? :D

Odkud ses ?
17:28:50
04.03.2013
prcin
-> TechniX: ježiš v klidu, nic se neděje :) od toho to tu je :) já jsem si byl taky jistý vším a pořád mi to nejede. musím asi začít odznova. ale it crowd gif si zabil :D

upraveno 1x, naposled 04.03.2013 17:29:27
17:24:03
04.03.2013
prcin
-> Marcius: hlavně to není cítit na motoru. budík tlaku si půjčím, ale tlak přece jen tak nemůže utéct, nad klapkou těsní a pod klapkou kdyby netěsnil, tak nejede (ani na atmo). ono to jede pořád stejně. divné navíc tlak měřený nad klapkou tam je i po otevření klapky, takže to měření pod ní bude zřejmě fail.každopádně budu zkoušet dál a trošku zdokumentuju, třeba už nevidím, kde je faul.
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 17:24:52
17:22:17
04.03.2013
TechniX
-> Marcius: dobrá věřím ti je tomu opravdu tak, já celou dobu žil z toho blokového že tam je přetlak co otevírá membránu obohacovače, já neviděl nic na tom blokovém schematu že by to šlo do nádrže .. nějakou dokumentaci tu mám taky, asi to všechno sesumíruji a zveřejním i tady na virtu ...





ale jsem z toho celý mňau, asi skočím z okna, mlel sem tu sračky
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 04.03.2013 17:22:17
17:18:29
04.03.2013
prcin
-> Marcius: to je super ta dokumentace, díky :)
17:15:03
04.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> prcin: zbytek jsem nekontroloval, každopádně membránka akcelerační pumpy jde na přetlak... ale stejně to podle mě nevysvětluje to, že tlak nad klapkou máš a pod ní ne. Aby se všechen stlačenej vzduch ztratil, to by muselo bejt docela slyšet. zkus nějakej jinej budík tlaku, ale stejně je to divný.
17:11:05
04.03.2013
prcin
-> Marcius: to je hodně dobré. takže zpátky na atmo.. jinak zbytek mám dobře?
17:10:20
04.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ještě, že jsem si kdysi do texťáku poznačil adresu na tu dokumentaci... tady je



s149.beta.photobucket.com /user/.../Solex%2032%20DIS
17:08:40
04.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: ono se to ani snad do nádrže nevrací, kdesi jsem četl že vyloženě stačí je zapojit a odvést někde mimo horký díly motoru.
17:06:30
04.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> prcin: no, tak ty z obohacovače můžeš pěkně přepojit mimo motor a hlavně né na přetlak... na přiložené fotce je důkaz (mám celou dokumentaci k disu v angličtině)



v textu pod obrázkem se cca píše, že PA je atmosferický tlak, připojený přes dva nátrubky směřující dolů, aby se zabránilo vytečení paliva, způsobené netěsností membrán na horké motorové díly.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 04.03.2013 17:06:30
17:04:05
04.03.2013
TechniX
-> Marcius: počkej teď jsem z toho retard



beru to dle toho dle blokového nákresu pro Renault 5 Turbo a tam z toho nic na nádrž nejde, aspoň nic nevidím, je tam jen vše přetlak od z hora
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 04.03.2013 17:04:05
16:41:02
04.03.2013
prcin
-> Marcius: mno právě já si před časem stáhl ty manuály, tak jsem to zapojil dle nich... takže teď nevím. dneska už to nedělám, byl jsem aktivní jak savo v hajzlu a jsem grogy. mám to přepojeno dle technixe..
16:36:56
04.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: nemáš pravdu, v době, kdy jsem se tím zabýval jsem si stáhl docela podrobnej manuál k DISu a ty dva nátrubky na víkách ,,obohacovačů" se skutečně zapojují jako přepad někde mimo motor do atmosféry, jsou tam pro případ, že by praskly membránky a sákl tama benzín. Když bys je připojil na přetlak, tak za tlaku by na obou stranách membrány byl cca stejný tlak, tudíž by byly zavřené.
12:58:15
04.03.2013
TechniX
-> prcin: Ano jsou to přídavné přetlakové obohacovače, zapojit nahoru na přetlak od dmychadla :) .. Žádný přepad z karburátoru není a ani nikdy nebyl, vždycky se to řešilo nějakým přídavným zařízením před karburátorem, v tvém případě se o to stará regulátor tlaku paliva o přepadovku.



U toho proč máš pod klapkou tak málo nevím, jedině že by to profukovalo kolem pouzdra u osičky co ti hejbá s tou mosaznou klapkou uvnitř karburátoru, ale psal si že máš karburátor co měl od výroby jen 1500km tak by to mělo být snad nové...
12:50:20
04.03.2013
prcin
-> TechniX: ahááá, díky moc!!! mno takže do těch dvou taky vyvedu přetlak :) a ty dva na straně benzínu zacpu nadobro. super - takže žádný jiný přepad to teda nemá? pouze z regulátoru, chápu-li dobře. Každopádně pořád je trošku otazník nad tím, proč podklapkou nebyl vůbec tlak, když nad ní bylo 0.8 bar... kažopádně díky moc.
12:49:07
04.03.2013
TechniX
pro lepší čtení sem ti to ořízl :)
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 04.03.2013 12:49:07
12:47:14
04.03.2013
TechniX
tady ti přikládám obrázek ohledně toho regulátoru tlaku návod
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 04.03.2013 12:47:14
12:45:07
04.03.2013
TechniX
-> prcin: takže první fotka:



v pravo nahoře: přívod od regulátoru tlaku paliva čili přívod benzínu

v pravo dole: je přívod přetlaku, ovládá to nástřik akcelerační pumpičky

v levo nahoře: měl by to být spojeno s podtlakem k rozdělovači, pokud si nedělal nic s upravou rozsahu regulace a podtlak u rozdělovače tak zacpat!

v levo dole: kdo ví odpoví ..





Druhý obrázek:



To co tam máš proklemované do sebe je správně! ale máš to špatně zapojené, nesmí to být na žádný přepad nebo tak něco... jsou to obohacovače, ti ty slouží že když začne tlačit více vzduchu dmychadlo tak aby to obohatilo směs a neměl jsi jí chudou, takže si celou dobu to teď zkoušel na chudou směs :D takže ihned zapojit k přetlaku! :)



Já mám jen jeden obohacovač na přetlak, ty máš dva, ten třetí je klasický.. Možná by ti stačil jen ten jeden přetlakový, ale určitě raději pro jistotu zapoj oba, ono se hovno stane.
12:42:12
04.03.2013
prcin
a když už spamuju (snad nedostanu banán), tak tohle je el. pumpa uno turbo
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od prcin vložen 04.03.2013 12:42:12
12:40:30
04.03.2013
prcin
jinak regulátor je takhle: zvrchu přetlak, dole vracečka, a benzin klasicky, jinak by to nejelo. už řeším i pí*oviny, páč nevím co už.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od prcin vložen 04.03.2013 12:40:30
12:37:48
04.03.2013
prcin
a tady je ta druhá strana. vlevo nad sebou dva vývody - oba mám spojené a vyvedené jako vracečku do nádrže (asi špatně) a ten dole v pravo , do něj mám přetlak.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od prcin vložen 04.03.2013 12:37:48
12:33:45
04.03.2013
prcin
tohle je strana od přívodu paliva. pod palivem mám přivedený přetlak a vlevo jsou oba vývody zacpané (horní i dolní). v pozadí vpravo je vidět ty dva vývody, o kterých jsem mluvil - bude foto
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od prcin vložen 04.03.2013 12:33:45
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 12:36:13
12:32:56
04.03.2013
TechniX
-> prcin: To se ví že počkám :)



-> vhml: Taktéž bych to ucpal, jako sem to psal níže
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 12:33:06
12:28:13
04.03.2013
vhml
-> prcin: minimálně bych zkusil všechny přebytečný vývody ucpat. Možná ti to saje nejakou faleš.
12:27:36
04.03.2013
prcin
-> TechniX: mno nic mám to asi blbě. vydržíš pět minut? skočím toho mojeho solexe nafotit a popíšu jak to mám..
12:26:11
04.03.2013
TechniX
-> prcin: No výborně už si se hnul dále, už ti to fouká více! :) ... u toho Solexu na zadní straně jak máš přívod paliva tak já tam mám trubičku na podtlak k rozdělovači, jestl iti máš v zádu ještě jednu navíc ?!? to netuším, hold Fuego bylo složitější :D ... jinak do přepadovky nádrže to v žádným případě nepatří. Z nádrže to máš mít na elektrické čerpadlo, pak do regulátoru tlaku paliva a zde se to větví, jeden je výstup ten jde do Solexu na přívod paliva, pak z toho regulátoru jde z dalšího výstupu přepad zpět do nádrže a pak ještě u toho regulátoru tlaku paliva je další a poslední výstup a to na přetlak, takže zapojit nahoru nad karburátor kde ti fouká kompresor... Ze zadní části toho solexu není žádný výstup do nádrže, zase jako vždy ucpat :) To nad tím vím že je podtlak k rozdělovači, bylo to tak u všech solexů stejné.
12:20:11
04.03.2013
prcin
tak dneska s malou řemenicí bez problému k 0,8 bar. ovšem opět měřeno nad klapkou. pod klapkou se budík nehl, ale neměl jsem moc času řešit, jestli je budík ok a tak. každopádně to nejelo líp jak atmo. už nevím coby, vše jsem prošel.. kompresor funguje dobře, fouká jak prase, podle mě dává dost, ale nevím asi mám něco špatně zapojené, nebo co... tak solex má ješětě zezadu, jak je přepad plovákovky ne jeden, ale dva vývody... ty mám spojené jako přepad zpět do nádrže..
Extreme Tyres