TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 851 až 900) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
15:28:47
29.04.2013
TechniX
-> djmaso: Prodávají se všechny možné provedení, ale účel je ten samej :)



www.ebay.com/itm/.../1110 01458207?_trksid=p2...





a Knock Link



www.alibaba.com/product-f ree/.../Knock_Link_System. html
15:26:36
29.04.2013
TechniX
-> Dušan: Jo což to máš pravdu, než měnit celou pístní sadu a kdo ví co ještě dalšího to odnese, ale za ty prachy v tom není vůbec nic, náklady tak do 200kč ... Jinak moc toho tam opravdu není .. něco málo už o tom vím co uvnitř je, ale nejvíce mi jde o to jak je tam ten malý 8 pin integrovaný obvod co je to za přesný typ, ty víš ?
15:14:02
29.04.2013
djmaso
-> Dušan: hoď odkaz na Ebay, asi taky obměním :D
15:05:18
29.04.2013
Dušan
-> TechniX: jo tu krabicku co jsem si radsi koupil nez bych to slozite skladal 3 . Sice v tom nic moc neni, ale vzhledem k nakladum na nove pisty je to pakatel 1
14:11:49
29.04.2013
TechniX
-> Dušan: jóó to bych taky potřeboval 3 dořešení elektroniky kolem knock senzoru co prodávají ty předražený sračičky Knock Link 1
14:02:23
29.04.2013
Dušan
-> TechniX: a nebo taky nechat si pomoct 3
13:22:01
29.04.2013
TechniX
-> Dušan: a ty si myslíš že já to měl nachystaný ? 3 hledal jsem a našel jsem! a to sem ještě k tomu v práci ... je to jen o tom chtít a někomu pomoct
13:10:12
29.04.2013
Dušan
TechniX 29.04.13 12:23:06 napsal: milióny chytrých keců a hovno z toho … → djmaso: tady jsem ti to popsal dle schematu z BMM :) Je to pohled na konektor, který připojíš potom do Hallu. protoze bysme to museli hledat jako on pokud to nemame tak pekne jako ty nachystany.
12:52:23
29.04.2013
TechniX
-> djmaso: Já to bral podle té fotky jak máš dole a tam je ten samej konektor jako v BMM ... Jsou z toho nějaký barvy kabelů ?



U BMM jsou třeba:



Hnědý = GND

Bílý = Výstup signálu pulzy

Proužkovaný = +12V Napájení
12:42:31
29.04.2013
djmaso
-> TechniX: díkys , ale já nemam BMM mam tam jinej hallák :( nemá okamžitě konektor ale má cca 30cm kabelu
12:28:58
29.04.2013
TechniX
-> djmaso: Ještě pro jistotu jestli máš multimetr, tak si dej akustickou zkoušečku (pípáček) a zapoje jednu stranu na ten kovový obal pod tím hallem a druhým konec zkoušečky zkus oměřit všechny piny na hallu, tak kde ti to bude vodit/pískat tak tam je GND.. Jen tak pro kontrolu jestli to nemáš prohozené :)
12:23:06
29.04.2013
TechniX
milióny chytrých keců a hovno z toho ... -> djmaso: tady jsem ti to popsal dle schematu z BMM :) Je to pohled na konektor, který připojíš potom do Hallu.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 29.04.2013 12:23:06
11:21:44
29.04.2013
djmaso
-> Dušan: jí nemam né :D
10:23:54
29.04.2013
Dušan
-> djmaso: ty jses fakt linej otevrit knizku elektroinstalace :D
09:10:26
29.04.2013
djmaso
děkuji všem :)





kontrolní otázka za zlatého bludišťáka, tento hall, je z favorita - není to BMM , ale asi nějakej elektron nebo tak něco,



otázka:co je jaký vývod :) - zapojení :)
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od djmaso vložen 29.04.2013 09:10:26
22:06:49
28.04.2013
pavucina
-> Dušan: Jasne, ohledne skokove zmeny to je jasny. Ja to bral z hlediska aby jezdil pouze nad 500mV, jako jen zakladni kontrola. Aby proste vedel, ze pod 500 to nema tavit. :-).

Ano a pak se shodnem, ze na turbo motoru se jakykoli stav, ktery atmosfera vydrzi dlouhodobe staci aby u turbomotoru na 1 bar probehl par otacek.
22:02:27
28.04.2013
pavucina
Me se nepovedl na prvnim motoru po 9990 km upalit zadnej pist a to si ten motor prosel neznalosti, vsema prasarnama ze zacatku a to jsem to kontroloval taky pouze obyc lambda sondou. Po té vylitlo tesneni. BTW ty pisty jezdi stale a maji uz 25 tisic km. Pravda nejezdil jsem dlouhodobe na tlak vyssi nez 1,2 baru.
22:00:17
28.04.2013
TechniX
-> djmaso: zde to máš jak je to zapojené u toho konektoru



W - W = je těleso vyhřívání Lambda sondy, napájení 12V



B = Výstup Oxygen sensor +

G = Výstup Oxygen sensor -
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 28.04.2013 22:00:17
upraveno 1x, naposled 29.04.2013 07:33:58
21:59:29
28.04.2013
Dušan
-> pavucina: ja zadnej, ale staci mrknout co to udela se svodama na konci. Kdyby to bylo naladeny komplet tak jak ma byt tak to muze vydrzet, ale ne v ramci ladeni co s tim provadi :) Ja bych se toho bal delat to je bohata vs chuda.

Jinak to predtim nebyla nejaka narazka, ale s tim bych jezdil tak na seriovym motoru.
21:52:32
28.04.2013
pavucina
-> Dušan: Ptal se na to na jakych cislech má jezdit, tak mu odpovidam! Narazim hlavne na jeho vyfoceny pist !

Nevidim duvod, proc by se smes mela menit tak rychle aby na to spravne rizeni nemohlo reagovat. Tady je spis otazka, zda kontrolovat to co jde Z motoru, nb spis to co jde DO motoru 4. Stim ja tak nejak problem u vstrikování nemam i kdyz to ridim jen s MAP nikoli s vahou.

PS: Kolik jsi upalil ty pistu na 14:1 ?
upraveno 1x, naposled 28.04.2013 21:53:21
21:44:33
28.04.2013
Dušan
-> pavucina: pist upali ikdyz to bude v pomeru 14:1. Holt na turbu se ta smes meni tak rychle ze hori i pisty.
21:29:30
28.04.2013
pavucina
Ukazovat ti to bude bohata!chuda. Nad 500mV bohata, pod chuda. Takze aspon jezdi nad 500 at to nevypada jako ten pist jak mas vyfocenej.
upraveno 2x, naposled 28.04.2013 21:30:43
21:27:07
28.04.2013
darklord
-> djmaso: dolne dva su vyhrievanie, horne dva vystup. ukazovat? no ukazovat ti to bude hovno kedze to neni sirokopasmova.
21:22:16
28.04.2013
djmaso
co je napájení a co je výstup? kolik má ukazovat na dobrou směs??
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od djmaso vložen 28.04.2013 21:22:16
17:02:46
28.04.2013
TechniX
-> hrdacek: Pokud budeš jezdit na N95 tak by mělo nastavení v Solexu zůstat stejné. Více se dočteč v mé galerii obrázků skoda-virt.cz/cz/.../9924 -pretlakovy-karburator-sol ex-32-dis
16:23:59
28.04.2013
hrdacek
Jaký trysky musím v solexu 32 dsi vyměnit a za jakou velikost bude to na škoda 135 turbo z fiatu uno chi tak 0,8b. Díky 4
15:44:14
28.04.2013
m8rinek
-> prcin: Jenže pusou neuděláš zdaleka ani 0,5b přetlak...
17:59:42
27.04.2013
prcin
dneska jsem jen tak ze srandy zkoušel palivové čerpadlo (uno 1.3T) a regulátor (R5 T), když jsem do regléru od přívodu přetlaku foukl pusou co to jde (počítám, moc tlaku naudělám), tak na průtoku benzinu z regulátoru se nic nezměnilo. Je to dobře nebo ne? Netroufám si odhadnout hodnoty ničeho, jen se laicky ptám, asi budu muset zajít na budík tlaku paliva. Ale říkám si, že tam by mohl být zakopaný pes, proč to s tlakem 0,5 bar nejelo jak mělo
07:26:55
26.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
to čerpadlo z odkazu samozřejmě použít můžeš, ale musíš si k němu sehnat i těleso z felicie (pak je lepší vzít rovnou celý čerpadlo z feldy) a musíš ho ponořit do nádrže. Pokud to nechceš, musíš se dívat po čerpadlech, která mají na obou stranách nátrubek pro hadičku - externí čerpadla. Hodně se vyskytovaly na starých oplech apod.



jinak ten výměník, to je on. Budeš k němu potřebovat i těsnění, centrální matici a delší "šroub". Jinak tohle bych si zrovna za ty peníze asi neriskoval v kvalitě ČÍNA ... to raději z vrakáče, z feldy 1.9D, golfa GTD apod. nebo koupit novej, ale origo, myslím, že takovej cenovej rozdíl není
07:20:47
26.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ten regulátor, co se dává na vstřikování sice pracuje na stejným principu, ale nejsem si jistej, že se nechá zregulovat na tak nízkej tlak. Možná bys musel měnit pružinku za jinou tuhost apod. Na pokus to není zrovna zadarmo. Lepší je sehnat karbecovej.
13:05:25
25.04.2013
TechniX
-> hrdacek: Čau, palivové čerpadlo můžeš použít jakékoliv co ti bude tlačit tlak paliva 2Bary.. Například extérní čerpadlo jako měl Renault 5 Turbo pmnd.wbs.cz/PALIVOVE-CERP ADLO-Renault.html?xmlid=48 17... ale můžeš použít i do z Felicie ponorné čerpadlo, když si ho zaděláš do nádrže do škodovky.. Regulátor tlaku paliva by měl být přetlakový, buď sehnat ten z Renaulta 5 co patřil k Solexu 32 DIS a nebo něco univerzálního.. Lambda sonda k běhu toho motoru potřebná není, ale po stránce ladění je dobré ji mít, vyvaruješ se zbytečně chudé směsi a pak zbytečnému zníčení motoru, doporučuji si jí sehnat nejlépe i s AFR metrem v zahraničí. Výkon ti nikdo neřekne a je zbytečné se na něj ptát, to záleží na úpravách motoru, celkovém naladění, plnící tlaku, palivo a jiných píčovin .. Ale každopádně to jezdí líp než klasika to je jasné, to ti mohou zde říct jiný :)





Ještě bych ti doporučil si sehnat výměník oleje z Feldy 1.9Diesel a počítej s tím že budeš muset upravit celý rozsah regulace rozdělovače a odpojený podtlak rozdělovače.



Více ti poví ostatní co turbují, já kompresoruji :)
upraveno 1x, naposled 25.04.2013 13:07:03
12:44:48
25.04.2013
hrdacek
Zdravím potřebuji pomoc stavím přestavbu mám motor 135 a chtěl by jsem tam dávát turbo.

Mám už objednaný intercooler, turbo fiat uno, solexe 32 dsi ten už je doma.

Jaké tam mám dát palivové čerpadlo? četl jsem zde na foru že by mohlo byt i z felicie mpi a regulátor tlaku paliva muže byt tento skoda-virt.cz/cz/.../1256 18-regulator-tlaku-paliva? gotopost=2... ??

Co bude ještě potřeba a kolik my dá max to turbo z una?? Budu potřebovat lambdu je to nutnost?

Díky všem za rady 4
22:51:39
22.04.2013
Picimuri
Anály uvádějí že je 'vhodné' kyslíkovou sondu umísťovat metr od nejbližšího ventilu a dále.

Ale to je u atmošky... Teď zfleku je těžký říct jestli je to kůli teplotě (tudíž by se u turbomotoru mohla dát blíž), nebo kůli možnýmu prošlehnutí plamenu (flat shift, ALS, omezovač přes zapalování, rozladěnej předstih :-D ) Ale když u toho umisťování člověk trochu přemejšlí hlavou, tak bude fungovat.Samozrejme kdyz ji tam dávám tak nejsem ocas, abych ji dal na konec vejfuku a jeste nejlepe zespoda aby mi po ni tekla zkondenzovana voda. :-D Taky se dobry se zamyslet nad uhlem pod kterym je... Vic ale poví google :)

wbo2.com/lsu/position.htm

upraveno 3x, naposled 22.04.2013 22:56:02
22:12:24
22.04.2013
Dušan
Ja osobne to mam az tk 60cm za turbem a meri dobre.
21:12:27
22.04.2013
pavucina
Jeste je teda dulezite poznamenat, pokdu tma budes mit "ctyrmetrove" svody, tak to ji dej zas pred :D. Ale pokud to bude klasika litina turbo, tak za.
21:08:41
22.04.2013
czechino
Oukej, půjde za.6
20:49:31
22.04.2013
pavucina
Lambda se dava za turbo, mozna nekde je pred, ale urcite za turbo, zvlaste u techto prestaveb, ptz ta smes nikdy nebude ona, dava se z opatrnosti hodne malej predstih, prechodove stavy kdy je to chude atd atd. pak je vysoka teplota spalin a lambda trpi a meri blbe, dulezite je mit na pameti ze lambda se umi vyhrivat, ale chladit uz moc ne, a podle plneni se doporucuje 50cm i vice.

Nekdo muze namitat ze TSI to ma hned u turba, to sice má, ale nejsou tam takovy teploty.
20:45:33
22.04.2013
Montér
-> czechino: Mazda 323 turbo '88 má před turbem, jiná Mazda 323 turbo '88 má za turbem, tak si vyber. Kloním se ale taky k "za"
20:27:16
22.04.2013
Dušan
Az za turbo, cca 30cm
18:43:53
22.04.2013
radekra
-> czechino: Já bych jí dal až za turbo, ale tady jsou odborníci-ty Tě poví víc
18:38:16
22.04.2013
czechino
Taková otázečka, je moudré dát lambda sondu před turbo,nebo by měla být až za?
20:29:49
29.03.2013
TTomas
-> djmaso: To nevim. Tim se nikdo nechlubi. Chce to poresit s nejakym vyrobcem a zdat parametry toho co chces. Pri individualnim dovozu, platbe postovneho, DPH a cla asi stejne moc neusetris.
10:09:03
29.03.2013
djmaso
-> TTomas: nevíš na co by to přesněji na jaký V8 by to mělo být ?
09:51:09
29.03.2013
TTomas
-> djmaso: Co vim, tak tu lidi prodavaj i Hcka z USA, ktery jen lehce upravej, ale protoze, jsou myslene pro V8 s ohromnym vykonem a kroutakem, tak vazej o hodne vic nez ty Albrechtovi, kterej si je dela sam. Cena je jaka je. TO je proste fakt. Kdyz chces neco extra, tak se za to plati. Napriklad Cepek chce za kovany klasicky Icka kolem 20.
09:39:57
29.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Raději bez komentáře, ale pobavilo při pátku 3 3 3 3 3 3 3 3 3
upraveno 1x, naposled 29.03.2013 09:40:32
08:55:10
29.03.2013
m8rinek
-> djmaso: Si je vyrob sám :D.... omg
08:54:26
29.03.2013
havlik
-> djmaso: no jo každej vyrábí H ojnice na škodovky ve velkym, a každej druhej si bere 5sad na sklad, protože je to naprosto běžné zboží co chce každej kdo má škodovku
upraveno 1x, naposled 29.03.2013 08:54:46
08:52:40
29.03.2013
djmaso
-> m8rinek: no ale říct si 15+dph je Žiďárna to i chovanec nám dal 15 s dph.



prostě jsou to palety, neříkejte mi že není jiný výrobce co to dělá ve velkém ( jako celkově) a že se nedostane pod 10t kč/ sadu
08:47:17
29.03.2013
m8rinek
-> djmaso: Albrech nebude prodejce...
Extreme Tyres