skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
-> zajoch: 0.3 - 0.5 chce to zkusit :)
Jakým tlakem bych mohl pošťouchnout serivou 742.12 čerstvě po záběhu? Tak aby ten motor mel aspoň jakou, takou životnost. :)
-> Dušan 20.04.15 18:52:46: Taky sis na to posvítil? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.04.15 22:48:27: Čí je to?
To když ti večer cestou praskne žárovka a nebudeš mít náhradní, tak bude stačit sundat zadní čelo.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To když ti večer cestou praskne žárovka a nebudeš mít náhradní, tak bude stačit sundat zadní čelo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2:
Občas si řikám, jak se můžou rotorový ložiska uchladit.
Občas si řikám, jak se můžou rotorový ložiska uchladit.
-> Zdenous: ok, díky
-> Majklsto: Ahoj, já mám ty vývody zaslepené. Ten výš z výroby zátkou a ten druhý slepou hadičkou.
Vie mi niekto poradit, čo sa treba pripojit na tie dva volné nátrubky? Mam karbec z Fuega, R5 mali v týchto miestach iba náliatky a nátrubky tam neboli. Samozrejme nemyslím spodné nátrubky čo su na vodu.
-> Jirik_Tuňák1983: terba k ridicovi ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: mam to sanie urobené celé dost zle, ale na začiatok to stačí a časom budeme vychytávat muchy
-> vhml: motor mam na silentblokoch zo zvisláku a kapota je lamino, takže myslím že v pohode
-> Dušan 30.03.15 15:36:23: A pokud by si nechal udělat příruby a udělal sací svařené z trubek a nebo trubek a kolen? Pak by ho mohl posadit níž. Šlo by to?
Bud udelat jiny saci ze serie 742 coz je nejjednodussi nebo udelat placatejsi koleno.
-> Majklsto 30.03.15 10:03:56: za jízdy to bude mlátit...
Tak som zistil že mi to kolienko pod kapotu vlezie, ale fakt uplne napresno
-> Gemini 23.03.15 00:20:44: Jděte do prdele, to už stačí, jak k tomu jako majitelé "západních vozů" přijdeme.
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> czechino: No na rekordy to nevidim, nejak nejsem blazen do favoritiho motoru cpat desetitisice ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Killme: Dzienkujem pjekne :)
Palivo: benzin 99oktan, turbo K04 nie je moc vhodne, ovela lepsie by bolo TD04L subaru 210HP (pozri graf)
Palivo: benzin 99oktan, turbo K04 nie je moc vhodne, ovela lepsie by bolo TD04L subaru 210HP (pozri graf)
-> pavucina: Od toho tu máme tebe ![147](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/147.gif)
![147](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/147.gif)
Pracuje sie od konca 2014...
Gratulace na slovensko.
Chce to ael vstrikovani, je na case aby nekdo slezl ze stromu a zkusil to
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Chce to ael vstrikovani, je na case aby nekdo slezl ze stromu a zkusil to
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: az na ministerstvo :) 200k je moc pekny. Ten karbec je ale zlo.
-> Gemini: To je velmi slušný. Kam až to hodláte šponovat?
Gemini - Gratulace
Jake palivo? Dej grafy bo jestem ciekawy charakterystyki tej K04
P.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Jake palivo? Dej grafy bo jestem ciekawy charakterystyki tej K04
P.
-> vhml: kvazi seriova hlava, seriovy karbec s difuzorom 25mm....ten karbec je momentalne najvacsi restriktor.....so vstrekovanim sa to posunie na 6500 rpm
-> Gemini 20.03.15 20:05:48: já vím teda hovno jak to v případě turbo motorů přesně funguje, ale proč to má s takovou vačkou maximum výkonu tak ,,nízko" ?
Dobrzdene......zatial :) neskor budeme pokracovat s prog. vstrekovanim
seriovy karbec R5 GTT, mech rozdelovac S120, turbo K04, seriove tesnenie :P, seriove ventily, vacka 296/296
278Nm / 4600 rpm
203HP / 5800 rpm
1bar boost
256Nm/4600 rpm
186HP/5800 rpm
0.8bar boost
kto zisti, kde je maximum ??
seriovy karbec R5 GTT, mech rozdelovac S120, turbo K04, seriove tesnenie :P, seriove ventily, vacka 296/296
278Nm / 4600 rpm
203HP / 5800 rpm
1bar boost
256Nm/4600 rpm
186HP/5800 rpm
0.8bar boost
kto zisti, kde je maximum ??
Moje karburatory a ecu vidim
Na brzde to bylo? Z tego turba tam nie moze byt 200hp.
A ten predstih bych też posunol dolu jesli to nie bylo korygowane, żeby nowy majitel tam nie musil menit pistow rychlej niż oleju..
Na brzde to bylo? Z tego turba tam nie moze byt 200hp.
A ten predstih bych też posunol dolu jesli to nie bylo korygowane, żeby nowy majitel tam nie musil menit pistow rychlej niż oleju..
-> darklord: píše investice cez 50 000kč, tak rátam že cena sa bude pohybovat niekde okolo tejto cifry
Maxxi si "lestil" aj sacie kanly .. ??
-> Majklsto: pise dohodou, alebo tam je niekde aj cena?
-> Maxx: dobrá cena
-> Vojťas 01.03.15 16:28:46: do Mostu času dost ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Maxx: tohle jsem něměl vidět
parádní práce a určitě velká závist novému majiteli, to bych si chrochtal to mit v autě...
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
parádní práce a určitě velká závist novému majiteli, to bych si chrochtal to mit v autě...
ano..
alebo moze dat filter, potom karburator, potom turbo(dmychadlo), potom interkuuuler, a az potom to dat na sanie...
na tej vyfukovej strane to je jednoduche... z hlavy pojdu zvody do turbiny a do wastegate, v pripade ze neni zabudovany, a odtaal pojde nejaka ta rura ..akoze vyfuk..
...dalej je tu LEVEL 2 ..
a to ze navzajom omota potrubia sania a vyfuku tak ..
aby comozno najviac tepla prestupilo z vyfukovej casti do sacej casti...
celeeeeeee to tepene odizoluje, co mozno najlepsie ..
(polystyren na zateplenie nedoporucujem - droli sa
)
a to sa potom budu dit veci .. (teda lepsie povedane "nebudu") ..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
alebo moze dat filter, potom karburator, potom turbo(dmychadlo), potom interkuuuler, a az potom to dat na sanie...
na tej vyfukovej strane to je jednoduche... z hlavy pojdu zvody do turbiny a do wastegate, v pripade ze neni zabudovany, a odtaal pojde nejaka ta rura ..akoze vyfuk..
...dalej je tu LEVEL 2 ..
a to ze navzajom omota potrubia sania a vyfuku tak ..
aby comozno najviac tepla prestupilo z vyfukovej casti do sacej casti...
celeeeeeee to tepene odizoluje, co mozno najlepsie ..
(polystyren na zateplenie nedoporucujem - droli sa
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a to sa potom budu dit veci .. (teda lepsie povedane "nebudu") ..
-> ochoda 26.02.15 15:34:45: hezky v kostce popsany ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> paulie95: Pokud nemáš čas si o tom něco nastudovat tak bych se do toho možná nepouštěl. A jo, na vejfukový svody dáš turbo, z turba vejfuk. Na druhou díru dáš filtr a z druhýho konce navedeš hadici (třeba přes IC) do karburátoru.
-> paulie95: Asi takhle; Pokud nemáš čas pročíst jedno vlákno, tak na to zapomeň. Postavit rozumně výkonnej a trvanlivej motor není otázka jednoho odpoledne, ale trochu delšího období. A ten kdo to už zažil, tak určitě nehodí všechno svoje know how jen tak někomu, kdo je línej číst. To se nemůžeš na nikoho zlobit.
Určitě ti někdo poradí s konkrétním dotazem, týkajícího se konkrétního problému. Ale aby ti vysypal vše z rukávu, to těžko. Chce to taky trochu vlastní snahy. Zjistit základy, co je potřeba, jak to smontovat a až to bude vrčet (což není takovej problém) tak řešit detaily a nastavení. Sehnat širokopásmovou lambdu atd.
Určitě ti někdo poradí s konkrétním dotazem, týkajícího se konkrétního problému. Ale aby ti vysypal vše z rukávu, to těžko. Chce to taky trochu vlastní snahy. Zjistit základy, co je potřeba, jak to smontovat a až to bude vrčet (což není takovej problém) tak řešit detaily a nastavení. Sehnat širokopásmovou lambdu atd.
Prosím vas byl by tady někdo ochotny mi poradit?(bohužel nemám čas na to přečíst toto téma cele)dekuji
Par faktov, ale pozor najdes tu spis vic omylu a mýtů.
-> paulie95: prelez si túto diskusiu celú a dozvieš sa pár faktov