skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
00:05:00
13.07.2016
13.07.2016
Eidy
-> T: Fotky u mě v kartě.
22:52:35
12.07.2016
12.07.2016
ZdrubT
Tuhle hadici a hrdlo ze 120 mam já.
22:10:16
12.07.2016
12.07.2016
m8rinek
-> T: Co dát na hrdlo hadici na š120? www.autotypautodily.cz/_o
bchody/.../hadice-hrdla-na
drze-skoda-105-120-113-691
975-0.jpg.big.jpg za to kus trubky a až pak zařízlou palivovku. Mohlo by to ten úhel vyřešit....
22:02:35
12.07.2016
12.07.2016
T
-> Eidy: fakt ? já to musel ještě předělávat, že mi hadice dosáhla jen takhle nízko....a taky se láme,ale drží a benzín se tam dostane :-)
a jak jako objímku ?
-> mirecek.666: 8k má každý, uvidíme co bude
a jak jako objímku ?
-> mirecek.666: 8k má každý, uvidíme co bude
21:23:54
12.07.2016
12.07.2016
Eidy
-> T 12.07.16 20:12:15: mě vyšlo hrdlo až na vršech podběhu, ale jinak to mám stejně. Hadice má dole u hrdla z nádrže tendenci se lámat, tak jsem do toho místa dal jen objímku a je klid ;)
21:04:13
12.07.2016
12.07.2016
mirecek.666
-> T: 8k nestav, pak tady litináků bude stejně málo jako těch co jezděj kyvku a větrák:-D
10:02:35
11.07.2016
11.07.2016
T
koupím pár drobností :
zadní světla,přední světla,blinkry ( vše jak plastkové kryty, tak plechové spodky ),plechový kryt nádrže na blatníku a ještě mě něco napadne....
zadní světla,přední světla,blinkry ( vše jak plastkové kryty, tak plechové spodky ),plechový kryt nádrže na blatníku a ještě mě něco napadne....
15:05:14
22.06.2016
22.06.2016
T
-> Eidy: s těma gumama,co tam jsou by to byla dost velká sranda
-> Nwkt: to je jediná varianta, které se snažím zatím vyhnout
-> ZdrubT: vždyť to žádná sláva neni
-> Nwkt: to je jediná varianta, které se snažím zatím vyhnout
-> ZdrubT: vždyť to žádná sláva neni
11:22:13
22.06.2016
22.06.2016
ZdrubT
Dle mého dobrej moto na slalomy. Kež by tak jel ten co mam v ouže.
11:10:31
22.06.2016
22.06.2016
Nwkt
-> T: Dej minimálně osmikanál
10:49:25
22.06.2016
22.06.2016
Eidy
-> T: Tak si postav jinej a já tenhle koupím zpátky. V Zácloně nadělá parády habaděj.
10:37:25
22.06.2016
22.06.2016
T
otázka je, jestli má cenu se v tom motoru vrtat.....najeto už asi 10t. mít bude a do dneška vlastně nikdo neví co tam pořádně je, kromě popisu.....abych pak nezjistil, že je celý na Go a bude to stát balík za pár koníků.....
09:49:09
22.06.2016
22.06.2016
Eidy
Na tak malej výkon jede ten motor dost slušně. A nebo je to řidičem?
Ale asi by to sneslo nějakou ozkoušenou vačku a za pár peněz tam hned něco přiskočí.
Ale asi by to sneslo nějakou ozkoušenou vačku a za pár peněz tam hned něco přiskočí.
09:47:25
22.06.2016
22.06.2016
rOMAN
A to jim to prej pridava kone tady povidaj :) Jak psal vhml ten kroutak je fakt docela nizko.
To bylo mereno v akci za 500? treba ubiraj aby ses vratil :D
To bylo mereno v akci za 500? treba ubiraj aby ses vratil :D
09:11:55
22.06.2016
22.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 15:05:59: tak vzhledem k tom, že maximum krouťáku máš už kolem 3000 a od 5500 už ti výkon pořádně neroste, tak bych skoro pátral co v tom je doopravdy za vačku, protože to je oboje posazený dost nízko.
15:05:59
21.06.2016
21.06.2016
T
-> vhml: to snad ne, tady je dle popisu dost věcí udělaných a výkon navíc asi 13 koní, to je někde chyba, ne
-> Antony: tak to nejsi daleko od mojich 52 kW
-> Antony: tak to nejsi daleko od mojich 52 kW
11:08:08
21.06.2016
21.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: sériových 46kw
10:23:41
21.06.2016
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 10:21:07: když do toho vložíš dost peněz a úsilí tak to pojede jak průměrně zbastlený fáčko
10:21:07
21.06.2016
21.06.2016
T
-> vhml: jasný, buď smířit a nebo s tím něco dělat