skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
17:44:30
10.11.2008
10.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Čokin: JJ, už aby to bylo poskládaný
17:41:22
10.11.2008
10.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Čokin: To nevím, ale jestli chce stavit pořádné auto, tak musí obětovat hodně peněz.
17:03:13
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
-> Peklo-Evo-Luboš: No jo Tomáš honí každý gram!
Jinak krásný lak, ted už tě čeká jen ta lepší práce, skládat z nových pěkně čistých dílů.Na to se těším nejvíc
Jinak krásný lak, ted už tě čeká jen ta lepší práce, skládat z nových pěkně čistých dílů.Na to se těším nejvíc
16:59:37
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
-> Tomicraw: Myslíš že mu bude Molčan říkat co a jak?No nevím spíš at si u něj nechají udělat cele auto.
15:55:30
10.11.2008
10.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> TheronBB_130LR: Zkus www.pmautosport.cz
23:34:12
09.11.2008
09.11.2008
TheronBB_130LR
zdravim.... pozeram ze zatial sa natom "len "pracuje vyzera to perfektne .. priznam sa aj ja s ocom ideme do takehoto projektu a verim ze o par mesiacov uz budete aj mne prispievat... potrebujem vsak nejake informacie keby dakto vedel sa podelit ...sme nato sami a zaciname ... chceme robit repliku SKoda 13é LR co sa tyka kasne ale motor by mal byt s turbom... asi 130 tkovy ...ak sa podari zohnat ... zatial zhaname len informacie foky atd KTOKOLVEK BY VEDEL PORADIT PRISPIET FTOKAMI ZO STAVBY ALEBO VYCHYTAVKAMI PISTE NA ICQ 421 859 622... BUDEM VAM VEEELMI VDACNY.. no chlope ako si natom ides narok uz sa hlasit na preteky????
23:32:01
09.11.2008
09.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Jen rozdělovač, ale stěna tam bude, jen ji musím dodělat z hliníku=)
21:52:05
09.11.2008
09.11.2008
Peklo-Evo-Luboš
tak se to konecne hlo, jo ? :-) Clovece jak tak koukam, ty nemas motorovou stenu..ten motor se tam nevejde?
15:47:16
09.11.2008
09.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Eidy: Jak říkáš, lak je stoprocentní.
10:13:43
09.11.2008
09.11.2008
Vena
-> Tomicraw: Moooc hezké,tak hurá do skládání
15:40:02
07.11.2008
07.11.2008
Eidy
-> lpepsi: 100% rozhodně ne, ale:
1) v lesku to vypadá rovně vykytovaný
2) barva je úplně všude. I podle toho se pozná dobrý lakýra. Většinou nastříkají jen to co bude vidět a na zbytek hodí bobek.
1) v lesku to vypadá rovně vykytovaný
2) barva je úplně všude. I podle toho se pozná dobrý lakýra. Většinou nastříkají jen to co bude vidět a na zbytek hodí bobek.
09:48:46
07.11.2008
07.11.2008
deathcat
-> Tomicraw: Máš to moc pěkný
22:50:36
06.11.2008
06.11.2008
lpepsi
-> Eidy: to poznas na bile barve a na takhle male fotce?
20:29:02
06.11.2008
06.11.2008
Eidy
-> Tomicraw: moc hezky provedený lak. Opravdu kvalitní práce.
17:54:18
06.11.2008
06.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bedřich: To jsem vůbec neřešil, dovezl jsem kastlu do lakovny a kluci to vše připravili a nalakovali.
16:54:26
06.11.2008
06.11.2008
favo110lrs
fešná práce
16:47:10
06.11.2008
06.11.2008
Rapid05
-> Tomicraw: Skvělá práce
16:37:56
06.11.2008
06.11.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomicraw: Pěkné!!Řešil jsi nějak váhu materiálu pro přípravu pod lak a samotný lak?