![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Tomicraw: nadhera taky neco chystam..
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
-> Tomicraw: RESPEKT CARS
uz sa tesim na pokracovanie stavby avta
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Čau všichni, protože mi bohužel nejde email, tak všem co se na něco ptali nemůžu odpovědět, nejde mi odeslat pošta, jen příjmám, takže jen přes ICQ
-> Peklo-Evo-Luboš: To doufám!
uplne je na tech kolech videt, jak se "blejska" na lepsi casy :-) :-) :-)
-> Tuner#2: -> Pavel Korbelář: taky tam mam rýhy, tomu se nevyhneš, odletí kamínek.......na silnici se tomu neubráníme
-> Tuner#2: Dobra dobra mistre:)
-> Pavel Korbelář: Na zadních kolech je zas bordel ze silnice - prach což je mnohdy horší
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: no na zadnich kolech tezko:) ne je to pekne
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel Korbelář: Ty rýhy tam vždy udělám na srazu při mytí kol do prachu z destiček a nebaví mě to pořád leštit
ale jinak máš pravdu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: ona foto trochu "skreje" nedostatky..
-> Tuner#2: je jsi byl o trochu rychlejsi:)
-> Tomicraw: Jako co ma treba T2 na kolech od profiku je to pekne ale kdyz na to cumis na 50cm tak tam ma taky vydet drazky, nemaji to uplne dokonale..
-> Tomicraw: Škoda že mě to takhle HARDCORE neudělali, ale holt asi starý kolo a nešlo to lépe než to mám
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Vena: Jako jo, trošku jsem ty límce přeleštit musel, nejhorší je ten začátek hrubým smirkem, pak pod vodou už to je lahoda.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: moooc pěkné ARC říkal jsi že je leštit nebudeš?
vypadá to líp než když je to takové porovité a zašedlé
i závoďák
musí být vyparáděný
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
musí být vyparáděný
No je to přejeté jen 400smirkovým papírem, možná to ještě doleštím, ale nechci to mít jako zrcadlo, je to závoďák, ne tuning.
![256](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/256.gif)
Kapota se prodává, bohužel bylo zájemců dost a já prostě preferuji kdo dřív přijde, tak toho bude
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)