Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

18:20:57
10.11.2015
Tomáššš
-> Urbi: ďakujem za vysvetlenie
18:16:48
10.11.2015
venni
-> Petr Urban 10.11.15 09:17:25: Petře,na vrakárně nám docházejí feldy,natož zachovalý stotřícy :)
18:09:23
10.11.2015
Petr Urban
-> Tomáššš: to druhý. Ideálně na vyvrtávačce přerovnat dosedací plochy pro vložky, na určitou výšku odjet a přerovnat horní stranu bloku a to všechno o minimální potřebnou sílu jen aby byly plochy v absolutních rovinách, mašina musí umět jet do 0,01mm.
17:59:33
10.11.2015
Tomáššš
-> m8rinek: s čím sa rovnajú bloky ? Dákym lisom alebo sa nechajú prejsť brúskou ?
upraveno 1x, naposled 10.11.2015 18:03:19
17:42:57
10.11.2015
m8rinek
-> vhml: Ho přivez, necháme ho přerovnat...
17:38:44
10.11.2015
vhml
-> Petr Urban 10.11.15 09:17:25: jo, už mám doma tři, ale nedělám s iluze, že bude jeden lepší než druhej 8
09:42:18
10.11.2015
radekp
-> vhml: To mě nenapadlo1
09:17:25
10.11.2015
Petr Urban
-> vhml: vrákáren je všude dost ... je to škodovka, plná republika těch krámů.

-> radekp: Ano slyšel jsem o podobných, ale souvislosti mi unikají zatím. Hliníkový blok a hlavu ideálně nové na pořádný motor... aspoň na to já jsem zvyklí. A litina potřebuje zřejmě nějaký čas.
upraveno 2x, naposled 10.11.2015 09:19:31
16:02:22
09.11.2015
Tomáššš
ja som zas pocul ze cim viac mala liatinova hlava najazdene tak sa uz nemusela prerabat na bezolovo,lebo ze tie ventily si uz urobili vlastne tvrde sedla ako dosadali ... 3
15:50:29
09.11.2015
vhml
-> radekp 09.11.15 15:36:55: ale tak to byla litina ne? Ta prostě musí uzrát. To je i jeden z důvodů popraskaných litinových 8k. Nová hlava na motor a hned naplno...
15:36:55
09.11.2015
radekp
-> Urbi: Věřím že to víš, ale v éře turbomotorů v F1 stáj BMW hledala bloky, které měly najeto 100kkm+, nechávala je na dešti, údajně na ně i močili3.



takže šup do stodoly pro blok s nejvíce kuřinci 1
14:25:52
09.11.2015
vhml
-> Petr Urban 09.11.15 14:15:03: teď mě ještě poraď kde takovej blok 130 asi vzít 3
14:15:03
09.11.2015
Petr Urban
-> vhml: Hlavně to postav do nějaké x-krát vyhřáté černé svině bloku.... to se pak bude vše natahovat a kroutit jen tomu naložíš... Ideálně něco s min. kilometry a nikdy neměněným těsněním pod hlavou = aspoň základní jistota, že motor nevřel dlouhodobě natolik, že by fouklo těsnění a tudíž už zde může být možnost zbytečně velkého tepelného namáhání, někteří jedinci jedou bez vody do doby než se motor zastaví a z takového já bych nic stavět nechtěl.
upraveno 1x, naposled 09.11.2015 14:16:30
16:02:01
08.11.2015
vhml
Zvolna jsem zahájil přípravy nového motoru. Zatím jedna tyčka k rajčatům se zdvihem přes 7mm a nějaký pružení k tomu :-) Ještě tak mít blok, do kterýho bych to dal :-/
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 08.11.2015 16:02:01
upraveno 2x, naposled 08.11.2015 16:02:25
12:27:19
04.11.2015
Burák
-> vhml: Fakt je, že jsem byl překvapenej, že ač jsme startovali 5 od koncem bylo za námi v Týnci asi 25 aut 3
11:12:24
04.11.2015
vhml
-> Burák 04.11.15 11:01:44: No já právě v tý době Prahu vůbec neznal, takže o to větší zážitek to byl. 3 Dneska už bych taky věděl kudy kam je to myšlený. Pravda, že jsme teda na karláku zabloudili, protože tam nikde není značka co je hlavní, ale pro pražáka, když to maluje je přirozený ject dolů.
upraveno 1x, naposled 04.11.2015 11:15:26
11:01:44
04.11.2015
Burák
-> vhml: Jo, to bylo super. Teda taklhle, no, já jsem na Karláku už věděl, kudy z Prahy jedeme, ale to bylo tak trochu tim, že to tam tak trochu znám. Jinak tu odbočku za Jiráskovým mostem netrefilo asi 70% závodících 3 Ale bylo to hodně náročné, taky díky autu, kterým jsme jeli, To se s naším nynější salónním vozem srovnat nedá 4

Jinak, mně Praha připadá taková už moc komerční proti té Berounce. 3 Voni Italové zablouděj beztak kdekoli. 3 3 3
22:05:11
03.11.2015
vhml
-> Burák 02.11.15 20:50:18: Mě teda baví víc ta Praha , která je taková větší a hlavně delší. Na Berounce se vyspíš, odjedeš dvě SS kousek od hotelu a jseš hotov ( ale i to nám stačilo na jedno odstoupení a jedno utopení :-) ) . Jen mi teda sere, že kvůli praštěnejm Italů co neumí ject podle itíků už se nejezdí noční motanice po Praze. To mi loni bavilo snad ze všeho nejvíc.
10:02:22
03.11.2015
Burák
-> Tuner#2: Jo, tady by byly fakt super fotky z lomu Kožlí, například, ale tam veřejnost nesmí. Jen akreditovaní fotografové 6
09:36:20
03.11.2015
Pavel P@nkáč
-> vhml: vypadá to jako tahaní řepy ve známé pohádce3
Extreme Tyres