Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5871 příspěvků (zobrazeno 4351 až 4400) od 17.05.2013 do 02.05.2025, založil/a David29
řadit dle data
22:01:29
22.06.2016
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Jo.. Tuhle sračku má švára a měsíc se se mnou nebavil, když jsem po projížďce konstatoval, že horší hot-hatch jsem ještě neřídil..

Moje 30 let stará 309 gti tomu s úsměvem natrhne prdel a ještě si to užiješ.. :))
21:44:46
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:36:10: Golf VII GTi Performance Pack a je to jeho táty. Najeto kolem 33 000 km. Šak píšu, 2.0 benzín TSí. Na Auto.cz z toho měli velikonoce, ale já ani Dan jsme až tak morbidní emoce nezažívali. Navíc to nemá žádnej zvuk a má to elektronickou ručku. Mimochodem ta el. ručka asi žere brzdy, páč zadní kotouče byli neúspěšně reklamovat, vypadaly tak na 80 000 km. Naštěstí sportovní dojem zachraňuje velké množství displejů. Sedí to hezky, ale je tam více věcí, které se nám nelíbí. Třeba rozdrnčení až tvrdé mlácení přední nápravy, která rozrezonovala i palubku při naložení na rozjezdu při vypnutém protiprokluzu, nebo co to bylo za asistenci, a prudkém rozjezdu. Ale ten projev je fakt takovej nemastnej neslanej. Dan je spíše na ty nafty. Zajímavé jsou i příplatkové balíky, které se nestydí si VW nárokovat i u GTi, takže to nemá mlhovky, navi a parkovací senzory. U sedaček látka v károvaném vzoru nevadí, ale čekal bych principielně aspoň polokůži nebo alcantaru.



On totiž nemoh přijet svým, v Planej pršelo. 3 3 3 Navíc je furt na starší auta. A já byl tak moc zvědavej na opět posíleného Transportéra.



No, přesně tak.... Koupil jsem to a říkal jsem si super. Nemusíš, ale jde to točit až k 6000 rpm - takže neztácíš u těch dlouhých kvaltů řazením, většinou ale i při "sportovnější" jízdě neřadím při více než 4500 rpm, jinak jak nafta. Pak to ale přestávalo stačit. Říkal jsem si, že jsem měl vzít Rko. Dal se vejfuk. Auto zase o kus ožilo a teď už zase cítím, že by to ještě něco chtělo. Ostatní co vezu chčijou a já už cítím skoro hovno, jak už to čekáš. 7
upraveno 4x, naposled 22.06.2016 21:58:22
21:36:10
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:29:14: Dan si koupil GII GTI? A to jako fakt GTI a nebo dehet?



Díky, ale moc to nejede, Eidy mě na Šumava ringu zmizel za první zatáčkou 8 člověk si na to zvykne a je to málo. 4 Odpich nic moc, bylo to tam hrbaté, tak jsem tomu moc nedával.
21:29:14
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:22:41: Já se přiznám, že ne (jsem ani nemoh jaxem psal). 3 Jsem začal zrychlovat až když jsi za mne přihučel, to už jsem něco čuchal. 3 Ale přiznám se, že jsem na tebe čekal co bude.

Dan si chválil jak to lineárně táhne oproti tomu Golfu. A pro mne samotného byl tedy G VII GTi zklamáním (moje první jízda 2.0 TSi), do 3000 - 3500 nic a i na 4ku, 5ku to akceleruje docela vlažně. Ale zase to jezdí za míň a má to poloviční emise na km. Je hrozně znát, jak je to tím EUREM zaškrcený.



Jede ti to ale moc pěkně a má to pěknej odpich. 4

Jo a dej si tam tacháč. Tvl., před tou vynášecí zatáčkou jsem tam měl kolem 180ti, ale nevím jestli jsi nezačal dřív zvolňovat. Měl jsem plné ruce práce abych tu maringotku nevyválel ve stráni. 3 Proti Žlutce to tak nesedí.
upraveno 3x, naposled 22.06.2016 21:37:45
21:26:37
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.16 21:24:11: NJ sob, los, prostě ten jelen ze severu co ho má Jiřík nalepený na blatníku 1
21:24:11
22.06.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:12:52: Ono to označení "Sob" je trochu zavádějící - je teda možný, že to lidi používaj i pro Volva (i když to jsou podle mě spíš losi 3, ale saab-isti to maj myslím dost zafixovaný jako "svoje"... Ale nikdy jsem to moc nezkoumal 4
21:22:41
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:16:02: Ale jo, na ten ingot to nejede špatně a já klidně přiznám, že jsem jel naplno, když jsem Tě tlačil 5
21:16:02
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:12:52: Jak jsem psal níže a říkal ti na parkovišti. Jel jsem z práce z Ejpovic, takže to je sotva 3 km. Sice jsem to trochu zahřál než jsem nastoupil, ale i tak to ještě nemáš zahřátý. Netahal jsem první kvalti víc než do 4500 +/- a to jsi mě vyhecoval jen ty. 1 Jinak zahřejvám opatrně. (1630 kg).
upraveno 4x, naposled 22.06.2016 21:19:06
21:12:52
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sejki - zrušená registrace 22.06.16 20:16:27: To nebyl Saab 4



-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 20:57:11: Tak lepší když to tam sere víc benzínu, než když je to chudý 4 Zvuk jsem neslyšel, přece jen Žlutka bez tlumení je vevnitř v 6500rpm takový spíš závoďák 4
20:57:11
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
To jsem byl já. 3 Dan tedy v pátek hovořil oproti tátovo Golfu VII GTI jinak. 47

Jak jsem zařadil ve vysokejch, tak si to odprdlo bohatou směsku, to já vím. Taky u té roury až dozadu.



Byl slyšet zvuk? Japa to zní?

Nesmíš zapomenout odkud jsem vyjel, takže jsem to neprohřátý moc honit nemohl. Z práce tam kde jsme se potkali je to možná max. 3 km.
upraveno 3x, naposled 22.06.2016 21:13:52
20:16:27
22.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: tak to asi nebyl 3.0tid ne? to tady ma jen jeden silenec a to jsem ja :-D A taky vem v potaz ze ten saab je o necelou tunu tezsi nez tvoje auto:)
upraveno 1x, naposled 22.06.2016 20:17:43
20:15:20
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
20:12:10
22.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: tak saab v nafte neni zrovna na zavodeni,
20:00:09
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Dneska jsem dojel se Žlutkou nějakého soba asi v dehtu jak mu to hulilo a moc mu to teda nejelo. Povídal něco o 180ti, ale já řadit teprve ze čtyřky na pětku a ta se tam moc neohřála protože přišel kruháč 1 Pak už mě to jen brzdilo v zatáčkách 3
01:41:53
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:

Jojo, koukám Bošárna a dokonce z Jihlavy. 3

www.ebay.co.uk/itm/.../26 2271423278
01:38:14
18.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Vstřiky by měly být Bosch, takže předpokládám, že zbytek taky... ale zatím jsem to nemusel řešit 4
01:36:10
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:

V Hondě je taky Denso?
01:08:19
18.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: No ťuk ťuk, ale mě ta moje japonská nafta docela šlape 4 Ale jinak jo, tenhle motor je exemplárně nepovedenej a hlavně díly nehorázně drahý... Ale ortodoxní saabisti ho maj rádi - protože ty auta s ním většinou byly dobře vybavený, takže je na trhu dostatek mrtvolek na kanibalizování na díly 3
01:02:14
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:

Už jsem si to taky nakonec našel. Pěknej hajzl zřejmě. Mně to bylo divný že by oprava čerpadla vyšla na takovej ranec u civilizovanýho motoru. Bejt tam Bosch tak bych řek že celkem pohoda oproti tomuto.

Ono celkově, Japonci a nafta, to je proti přírodě.3



E: Fiat měl asi jedinou větší naftu pětiválec 2,4 JTD že? Když už to měli takhle krásně modulární, tak tam měli frknout ještě jeden válec a možná by byl na světě konečně spolehlivej šestiválec TD.
upraveno 1x, naposled 18.06.2016 01:03:41
00:58:20
18.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: 3.0V6 ISUZU D-MAX... jak tomu říkali u pOpelnic nevím, ale vím, že ten samej motor měl snad i Renault Vel Satis.
00:46:59
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:

D308L = 3,0 CDTI?
upraveno 1x, naposled 18.06.2016 00:47:28
22:40:07
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Tjn ale na to ty motory neumíraj tak často, ne? jako neříkám, že je to nějaký terno, ale při tvým nájezdu už by to případně skoro smysl dávat i mohlo...
22:36:37
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: bez turba a vstriku... Hm takže 20 za turbo a 150 za vstriky... Juchu...
22:34:09
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: No od Kučery se dá koupit komplet D308L za 70 tisíc bez DPH.



- kompletně osazený blok s hlavou včetně víka ventilů, rozvodových vík, řemenice, naftového čerpadla a rozvodů (bez turba a vstřiků)
22:29:10
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jakej motor? O žádným nevím...
22:18:37
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Tak to jsi na tom s nákladama myslím pořád dobře... Při tomhle nájezdu by se ti v případě problémů skoro i vyplatil ten fungl novej motor od Kučery 3
22:01:06
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ruka se ze když začne brat vodu a včas se to chyti tak výměna tesnrni pod hlavama pomůže, hlavně mít olej nirne pres vrchní rysku a moc ho netocit dlouhodobe. Protože se strasne hřeje. Uvazuju o olejovem chladici...
21:59:09
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jo no větší... Starter a silentbloky napravnice a motoru. Jo a ještě me prdla trubka na servo u řízení což byly náklady par kc jen ta výměna zabrala půl dne protože tam na nic není přístup. Ted budu měnit ty ventily a musím rozebrat vše co je mezi hlavama abych se dostal na cerpadlo..
21:56:03
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: A nějakej větší servis krom těch ventilů byl? Jinak už bys byl pod 1 Kč/km amortizace kupní ceny, to je celkem hezký... Jinak když bere vodu tak je u toho motoru už celkem konečná, ne?
upraveno 1x, naposled 17.06.2016 21:56:27
21:54:15
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: hele dával jsem za nej 50... Dali se sehnat levněji ale bud uz braly vodu, což me zatím jen spadne na určitou mez a dal nepadá a nebo to bylo ve vnitr jak po cikanech... A až to začne brat vodu tak to odvezu polakum aby me to predelaly na suchý vložky a mam nesmrtelnej motor...
upraveno 1x, naposled 17.06.2016 21:55:36
21:50:42
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: To je docela slušný skóre, kolik tě stál? Mě to chvílema občas lákalo ho koupit jen abych ověřil jestli je ten motor takovej shit jak všichni říkaj - ceny jsou totiž vesměs velmi mírné a naopak výbavy velice solidní... ale nakonec mě to vždycky přešlo.
21:47:44
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: 203000 při koupi z Německa a teď tam je cca 260000 mám ho necelej rok
21:43:09
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: OK... kolik už na tom motoru vlastně máš odmotáno ty a kolik má celkově?
21:42:13
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ja to ani nehledal. Ty ventily odchazej tak nebudu riskovat...
21:37:03
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Brrr, jetý to nikde nebylo? Vždyť za 10-15 tisíc se dá koupit celá 9-5 s mrtvý D308 motorem....
20:51:59
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: 6500kc bez DPH a čekám 10 dni. Objednano u Suchomela..
20:27:51
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Auvajs 8 Ale tak zrovna tohle by z nějaký jiný D308 co umřela na vložkách mohlo jít sehnat, ne? A možná by to ani nemusel být takový ranec...



-> Jirik_Tuňák1983 17.06.16 12:29:24: Pěknej brejlovec 4
13:20:48
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: na cerpadle mas dva elektro ventily no a je po nich takze jsem nepojizdnej
13:01:39
17.06.2016
Jirik_Tuňák1983
12:31:43
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Me Saab umrel :(
12:29:50
17.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Kamarijád. 1
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 17.06.2016 12:29:50
12:29:24
17.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Kamarijád. 1
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 17.06.2016 12:29:24
23:00:39
14.06.2016
dragon_cb_cz
Dneska jsem měl chvilku se konečně trochu projet a 15 15 15 Pořád spousta věcí k vyřešení, ale ten rohlík na ksichtě... k nezaplacení 167
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 14.06.2016 23:00:39
00:18:19
13.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Myslím, že všechny 9-5 měly 4 bagy - řidič a spolujezdec čelní + stranový (v boku sedačky - pod plastovým krytem).



SE je myslím takový "střední" - nevím jak u 9-5 teda, ale obecně byla S (základ), SE (střed) a pak různý "lepší" až "top" - Griffin (s asymetricky oturbeným šestiválcem, výbava špičková včetně odvětrávaných předních seslí) a samozřejmě Aero (sportovní). Ale většina aut stejně měla nějaký příplatky a nebo naopak podivnosti - už jsem viděl Aero bez elektricky ovládanejch sedaček, nebo kombíka s šestiválcem ale jen v SE výbavě (toho si nadávám, že jsem nekoupil) atd... máš to v kůži?
23:31:06
12.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Je tam, akorát sem se nikde nedopátral kolik má Airbagů. Co jsem četl tak SE verze je sociál ? 6 3
22:33:14
12.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Jo jo, Italové měli podobnejch podivností kvůli daním a pojistkám hodně... Italský sobi jsou pravidelně nejdivnější ze všech 3 Viz ta moje 900NG Aero. Máš tam výhřev sedadel? U italskejc aut často chybí...
18:27:32
12.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Díky :) UŽ sem ho našel 6 Je u snímače kliky . Jinak typ motoru je B205E a je to original Saab úprava pro Italii odkud auto je 6 Prý kvůli pojistce atd. Jede to opravdu pěkně, klidně se někdy domluvíme až budu mít cestu kolem 6
upraveno 1x, naposled 12.06.2016 18:35:53
14:50:18
12.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Člověče, to nevím - nikdy jsem ho nehledal 8 Každopádně podle výkonu by to měl být B205L - až doteď jsem netušil, že ho dělali i do 9-5. Myslel jsem, že těch 141kW byla nějaká specialitka, ale co jsem teď hledal, tak to asi až tak zvláštní není... Ve starej 9-3 byl dost běžnej, akorát tam má jen 136kW (stejně jako B204L v mojí 900NG, ale ta má menší krouťák).



Je to prakticky stejnej motor jako měla 9-3OG Aero (B205R), akorát má menší turbo - Garrett T17 místo Mitsubishi TD04. Ale base boost mají stejnej (1 bar). Takže kdyby ti náhodou někdy odešlo turbo, tak tam bouchni rovnou myšáka a celkem výrazně tomu pomůžeš ve vyšších otáčkách 4 Parametrama by to mělo bejt o fous lepší než "obyčejná" 2.3 turbo... by mě docela zajímalo, jak to jede, ale věřím, že ne špatně.
upraveno 1x, naposled 12.06.2016 14:57:08
12:14:37
11.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Fotky udělám. Nevěděl by jste kde Bych našel kód motoru ? Podle toho co je v návodu by měl byt u převodovky ale já ho nemohu objevit 6
10:24:42
11.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.06.16 12:28:38: Ten samý den večer to nebylo lepší. Blondýny nemusí v pátek večer používat blinkry, čumět do stran a dávat přednosti? Hlavně ta jedna zavěšená na volantu na klokana stála za to. OII konby okopaná brutálně ze všech stran. Vůbec mě neviděla, prostě jela, čuměla jen před sebe a nevšimla se ani jak za ní křižuju. Kruháč nekruháč. Tzv. produkt dnešních autoškol.

Ta druhá byla taky dobrá. Pruh nepruh, chvíli vlevo chvíli vpravo, všechno bez blinkrů a jestli tam něco jelo nebo byla mezera příliš malá bylo fuk. Ostatní řidiči si přece přibrzdí, že?
Extreme Tyres