-> Jirik_Tuňák1983: Jo.. Tuhle sračku má švára a měsíc se se mnou nebavil, když jsem po projížďce konstatoval, že horší hot-hatch jsem ještě neřídil..
Moje 30 let stará 309 gti tomu s úsměvem natrhne prdel a ještě si to užiješ.. :))
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:36:10: Golf VII GTi Performance Pack a je to jeho táty. Najeto kolem 33 000 km. Šak píšu, 2.0 benzín TSí. Na Auto.cz z toho měli velikonoce, ale já ani Dan jsme až tak morbidní emoce nezažívali. Navíc to nemá žádnej zvuk a má to elektronickou ručku. Mimochodem ta el. ručka asi žere brzdy, páč zadní kotouče byli neúspěšně reklamovat, vypadaly tak na 80 000 km. Naštěstí sportovní dojem zachraňuje velké množství displejů. Sedí to hezky, ale je tam více věcí, které se nám nelíbí. Třeba rozdrnčení až tvrdé mlácení přední nápravy, která rozrezonovala i palubku při naložení na rozjezdu při vypnutém protiprokluzu, nebo co to bylo za asistenci, a prudkém rozjezdu. Ale ten projev je fakt takovej nemastnej neslanej. Dan je spíše na ty nafty. Zajímavé jsou i příplatkové balíky, které se nestydí si VW nárokovat i u GTi, takže to nemá mlhovky, navi a parkovací senzory. U sedaček látka v károvaném vzoru nevadí, ale čekal bych principielně aspoň polokůži nebo alcantaru.
On totiž nemoh přijet svým, v Planej pršelo.
Navíc je furt na starší auta. A já byl tak moc zvědavej na opět posíleného Transportéra.
No, přesně tak.... Koupil jsem to a říkal jsem si super. Nemusíš, ale jde to točit až k 6000 rpm - takže neztácíš u těch dlouhých kvaltů řazením, většinou ale i při "sportovnější" jízdě neřadím při více než 4500 rpm, jinak jak nafta. Pak to ale přestávalo stačit. Říkal jsem si, že jsem měl vzít Rko. Dal se vejfuk. Auto zase o kus ožilo a teď už zase cítím, že by to ještě něco chtělo. Ostatní co vezu chčijou a já už cítím skoro hovno, jak už to čekáš.
On totiž nemoh přijet svým, v Planej pršelo.



No, přesně tak.... Koupil jsem to a říkal jsem si super. Nemusíš, ale jde to točit až k 6000 rpm - takže neztácíš u těch dlouhých kvaltů řazením, většinou ale i při "sportovnější" jízdě neřadím při více než 4500 rpm, jinak jak nafta. Pak to ale přestávalo stačit. Říkal jsem si, že jsem měl vzít Rko. Dal se vejfuk. Auto zase o kus ožilo a teď už zase cítím, že by to ještě něco chtělo. Ostatní co vezu chčijou a já už cítím skoro hovno, jak už to čekáš.

-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:29:14: Dan si koupil GII GTI? A to jako fakt GTI a nebo dehet?
Díky, ale moc to nejede, Eidy mě na Šumava ringu zmizel za první zatáčkou
člověk si na to zvykne a je to málo.
Odpich nic moc, bylo to tam hrbaté, tak jsem tomu moc nedával.
Díky, ale moc to nejede, Eidy mě na Šumava ringu zmizel za první zatáčkou


-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:22:41: Já se přiznám, že ne (jsem ani nemoh jaxem psal).
Jsem začal zrychlovat až když jsi za mne přihučel, to už jsem něco čuchal.
Ale přiznám se, že jsem na tebe čekal co bude.
Dan si chválil jak to lineárně táhne oproti tomu Golfu. A pro mne samotného byl tedy G VII GTi zklamáním (moje první jízda 2.0 TSi), do 3000 - 3500 nic a i na 4ku, 5ku to akceleruje docela vlažně. Ale zase to jezdí za míň a má to poloviční emise na km. Je hrozně znát, jak je to tím EUREM zaškrcený.
Jede ti to ale moc pěkně a má to pěknej odpich.
Jo a dej si tam tacháč. Tvl., před tou vynášecí zatáčkou jsem tam měl kolem 180ti, ale nevím jestli jsi nezačal dřív zvolňovat. Měl jsem plné ruce práce abych tu maringotku nevyválel ve stráni.
Proti Žlutce to tak nesedí.


Dan si chválil jak to lineárně táhne oproti tomu Golfu. A pro mne samotného byl tedy G VII GTi zklamáním (moje první jízda 2.0 TSi), do 3000 - 3500 nic a i na 4ku, 5ku to akceleruje docela vlažně. Ale zase to jezdí za míň a má to poloviční emise na km. Je hrozně znát, jak je to tím EUREM zaškrcený.
Jede ti to ale moc pěkně a má to pěknej odpich.

Jo a dej si tam tacháč. Tvl., před tou vynášecí zatáčkou jsem tam měl kolem 180ti, ale nevím jestli jsi nezačal dřív zvolňovat. Měl jsem plné ruce práce abych tu maringotku nevyválel ve stráni.

-> dragon_cb_cz 22.06.16 21:24:11: NJ sob, los, prostě ten jelen ze severu co ho má Jiřík nalepený na blatníku 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:12:52: Ono to označení "Sob" je trochu zavádějící - je teda možný, že to lidi používaj i pro Volva (i když to jsou podle mě spíš losi
, ale saab-isti to maj myslím dost zafixovaný jako "svoje"... Ale nikdy jsem to moc nezkoumal 


-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:16:02: Ale jo, na ten ingot to nejede špatně a já klidně přiznám, že jsem jel naplno, když jsem Tě tlačil 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:12:52: Jak jsem psal níže a říkal ti na parkovišti. Jel jsem z práce z Ejpovic, takže to je sotva 3 km. Sice jsem to trochu zahřál než jsem nastoupil, ale i tak to ještě nemáš zahřátý. Netahal jsem první kvalti víc než do 4500 +/- a to jsi mě vyhecoval jen ty.
Jinak zahřejvám opatrně. (1630 kg).

-> Sejki - zrušená registrace 22.06.16 20:16:27: To nebyl Saab
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 20:57:11: Tak lepší když to tam sere víc benzínu, než když je to chudý
Zvuk jsem neslyšel, přece jen Žlutka bez tlumení je vevnitř v 6500rpm takový spíš závoďák 

-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 20:57:11: Tak lepší když to tam sere víc benzínu, než když je to chudý


To jsem byl já.
Dan tedy v pátek hovořil oproti tátovo Golfu VII GTI jinak.
Jak jsem zařadil ve vysokejch, tak si to odprdlo bohatou směsku, to já vím. Taky u té roury až dozadu.
Byl slyšet zvuk? Japa to zní?
Nesmíš zapomenout odkud jsem vyjel, takže jsem to neprohřátý moc honit nemohl. Z práce tam kde jsme se potkali je to možná max. 3 km.


Jak jsem zařadil ve vysokejch, tak si to odprdlo bohatou směsku, to já vím. Taky u té roury až dozadu.
Byl slyšet zvuk? Japa to zní?
Nesmíš zapomenout odkud jsem vyjel, takže jsem to neprohřátý moc honit nemohl. Z práce tam kde jsme se potkali je to možná max. 3 km.
-> Tuner#2: tak to asi nebyl 3.0tid ne? to tady ma jen jeden silenec a to jsem ja :-D A taky vem v potaz ze ten saab je o necelou tunu tezsi nez tvoje auto:)
-> Sejki - zrušená registrace 22.06.16 20:12:10: On se tady třeba přizná 

-> Tuner#2: tak saab v nafte neni zrovna na zavodeni,
Dneska jsem dojel se Žlutkou nějakého soba asi v dehtu jak mu to hulilo a moc mu to teda nejelo. Povídal něco o 180ti, ale já řadit teprve ze čtyřky na pětku a ta se tam moc neohřála protože přišel kruháč
Pak už mě to jen brzdilo v zatáčkách 


-> palinator: Vstřiky by měly být Bosch, takže předpokládám, že zbytek taky... ale zatím jsem to nemusel řešit 

-> dragon_cb_cz:
V Hondě je taky Denso?
V Hondě je taky Denso?
-> palinator: No ťuk ťuk, ale mě ta moje japonská nafta docela šlape
Ale jinak jo, tenhle motor je exemplárně nepovedenej a hlavně díly nehorázně drahý... Ale ortodoxní saabisti ho maj rádi - protože ty auta s ním většinou byly dobře vybavený, takže je na trhu dostatek mrtvolek na kanibalizování na díly 


-> dragon_cb_cz:
Už jsem si to taky nakonec našel. Pěknej hajzl zřejmě. Mně to bylo divný že by oprava čerpadla vyšla na takovej ranec u civilizovanýho motoru. Bejt tam Bosch tak bych řek že celkem pohoda oproti tomuto.
Ono celkově, Japonci a nafta, to je proti přírodě.
E: Fiat měl asi jedinou větší naftu pětiválec 2,4 JTD že? Když už to měli takhle krásně modulární, tak tam měli frknout ještě jeden válec a možná by byl na světě konečně spolehlivej šestiválec TD.
Už jsem si to taky nakonec našel. Pěknej hajzl zřejmě. Mně to bylo divný že by oprava čerpadla vyšla na takovej ranec u civilizovanýho motoru. Bejt tam Bosch tak bych řek že celkem pohoda oproti tomuto.
Ono celkově, Japonci a nafta, to je proti přírodě.

E: Fiat měl asi jedinou větší naftu pětiválec 2,4 JTD že? Když už to měli takhle krásně modulární, tak tam měli frknout ještě jeden válec a možná by byl na světě konečně spolehlivej šestiválec TD.
-> palinator: 3.0V6 ISUZU D-MAX... jak tomu říkali u pOpelnic nevím, ale vím, že ten samej motor měl snad i Renault Vel Satis.
-> dragon_cb_cz:
D308L = 3,0 CDTI?
D308L = 3,0 CDTI?
-> Sejki: Tjn ale na to ty motory neumíraj tak často, ne? jako neříkám, že je to nějaký terno, ale při tvým nájezdu už by to případně skoro smysl dávat i mohlo...
-> dragon_cb_cz: bez turba a vstriku... Hm takže 20 za turbo a 150 za vstriky... Juchu...
-> Sejki: No od Kučery se dá koupit komplet D308L za 70 tisíc bez DPH.
- kompletně osazený blok s hlavou včetně víka ventilů, rozvodových vík, řemenice, naftového čerpadla a rozvodů (bez turba a vstřiků)
- kompletně osazený blok s hlavou včetně víka ventilů, rozvodových vík, řemenice, naftového čerpadla a rozvodů (bez turba a vstřiků)
-> dragon_cb_cz: jakej motor? O žádným nevím...
-> Sejki: Tak to jsi na tom s nákladama myslím pořád dobře... Při tomhle nájezdu by se ti v případě problémů skoro i vyplatil ten fungl novej motor od Kučery 

-> dragon_cb_cz: ruka se ze když začne brat vodu a včas se to chyti tak výměna tesnrni pod hlavama pomůže, hlavně mít olej nirne pres vrchní rysku a moc ho netocit dlouhodobe. Protože se strasne hřeje. Uvazuju o olejovem chladici...
-> dragon_cb_cz: jo no větší... Starter a silentbloky napravnice a motoru. Jo a ještě me prdla trubka na servo u řízení což byly náklady par kc jen ta výměna zabrala půl dne protože tam na nic není přístup. Ted budu měnit ty ventily a musím rozebrat vše co je mezi hlavama abych se dostal na cerpadlo..
-> Sejki: A nějakej větší servis krom těch ventilů byl? Jinak už bys byl pod 1 Kč/km amortizace kupní ceny, to je celkem hezký... Jinak když bere vodu tak je u toho motoru už celkem konečná, ne?
-> dragon_cb_cz: hele dával jsem za nej 50... Dali se sehnat levněji ale bud uz braly vodu, což me zatím jen spadne na určitou mez a dal nepadá a nebo to bylo ve vnitr jak po cikanech... A až to začne brat vodu tak to odvezu polakum aby me to predelaly na suchý vložky a mam nesmrtelnej motor...
-> Sejki: To je docela slušný skóre, kolik tě stál? Mě to chvílema občas lákalo ho koupit jen abych ověřil jestli je ten motor takovej shit jak všichni říkaj - ceny jsou totiž vesměs velmi mírné a naopak výbavy velice solidní... ale nakonec mě to vždycky přešlo.
-> dragon_cb_cz: 203000 při koupi z Německa a teď tam je cca 260000 mám ho necelej rok
-> Sejki: OK... kolik už na tom motoru vlastně máš odmotáno ty a kolik má celkově?
-> dragon_cb_cz: ja to ani nehledal. Ty ventily odchazej tak nebudu riskovat...
-> Sejki: Brrr, jetý to nikde nebylo? Vždyť za 10-15 tisíc se dá koupit celá 9-5 s mrtvý D308 motorem....
-> dragon_cb_cz: 6500kc bez DPH a čekám 10 dni. Objednano u Suchomela..
-> Sejki: Auvajs
Ale tak zrovna tohle by z nějaký jiný D308 co umřela na vložkách mohlo jít sehnat, ne? A možná by to ani nemusel být takový ranec...
-> Jirik_Tuňák1983 17.06.16 12:29:24: Pěknej brejlovec

-> Jirik_Tuňák1983 17.06.16 12:29:24: Pěknej brejlovec

-> Jirik_Tuňák1983: na cerpadle mas dva elektro ventily no a je po nich takze jsem nepojizdnej
Me Saab umrel :(
Dneska jsem měl chvilku se konečně trochu projet a
Pořád spousta věcí k vyřešení, ale ten rohlík na ksichtě... k nezaplacení 




-> skodaman: Myslím, že všechny 9-5 měly 4 bagy - řidič a spolujezdec čelní + stranový (v boku sedačky - pod plastovým krytem).
SE je myslím takový "střední" - nevím jak u 9-5 teda, ale obecně byla S (základ), SE (střed) a pak různý "lepší" až "top" - Griffin (s asymetricky oturbeným šestiválcem, výbava špičková včetně odvětrávaných předních seslí) a samozřejmě Aero (sportovní). Ale většina aut stejně měla nějaký příplatky a nebo naopak podivnosti - už jsem viděl Aero bez elektricky ovládanejch sedaček, nebo kombíka s šestiválcem ale jen v SE výbavě (toho si nadávám, že jsem nekoupil) atd... máš to v kůži?
SE je myslím takový "střední" - nevím jak u 9-5 teda, ale obecně byla S (základ), SE (střed) a pak různý "lepší" až "top" - Griffin (s asymetricky oturbeným šestiválcem, výbava špičková včetně odvětrávaných předních seslí) a samozřejmě Aero (sportovní). Ale většina aut stejně měla nějaký příplatky a nebo naopak podivnosti - už jsem viděl Aero bez elektricky ovládanejch sedaček, nebo kombíka s šestiválcem ale jen v SE výbavě (toho si nadávám, že jsem nekoupil) atd... máš to v kůži?
-> dragon_cb_cz: Je tam, akorát sem se nikde nedopátral kolik má Airbagů. Co jsem četl tak SE verze je sociál ?



-> skodaman: Jo jo, Italové měli podobnejch podivností kvůli daním a pojistkám hodně... Italský sobi jsou pravidelně nejdivnější ze všech
Viz ta moje 900NG Aero. Máš tam výhřev sedadel? U italskejc aut často chybí...

-> dragon_cb_cz: Díky :) UŽ sem ho našel
Je u snímače kliky . Jinak typ motoru je B205E a je to original Saab úprava pro Italii odkud auto je
Prý kvůli pojistce atd. Jede to opravdu pěkně, klidně se někdy domluvíme až budu mít cestu kolem 



-> skodaman: Člověče, to nevím - nikdy jsem ho nehledal
Každopádně podle výkonu by to měl být B205L - až doteď jsem netušil, že ho dělali i do 9-5. Myslel jsem, že těch 141kW byla nějaká specialitka, ale co jsem teď hledal, tak to asi až tak zvláštní není... Ve starej 9-3 byl dost běžnej, akorát tam má jen 136kW (stejně jako B204L v mojí 900NG, ale ta má menší krouťák).
Je to prakticky stejnej motor jako měla 9-3OG Aero (B205R), akorát má menší turbo - Garrett T17 místo Mitsubishi TD04. Ale base boost mají stejnej (1 bar). Takže kdyby ti náhodou někdy odešlo turbo, tak tam bouchni rovnou myšáka a celkem výrazně tomu pomůžeš ve vyšších otáčkách
Parametrama by to mělo bejt o fous lepší než "obyčejná" 2.3 turbo... by mě docela zajímalo, jak to jede, ale věřím, že ne špatně.

Je to prakticky stejnej motor jako měla 9-3OG Aero (B205R), akorát má menší turbo - Garrett T17 místo Mitsubishi TD04. Ale base boost mají stejnej (1 bar). Takže kdyby ti náhodou někdy odešlo turbo, tak tam bouchni rovnou myšáka a celkem výrazně tomu pomůžeš ve vyšších otáčkách

-> dragon_cb_cz: Fotky udělám. Nevěděl by jste kde Bych našel kód motoru ? Podle toho co je v návodu by měl byt u převodovky ale já ho nemohu objevit 

-> dragon_cb_cz 10.06.16 12:28:38: Ten samý den večer to nebylo lepší. Blondýny nemusí v pátek večer používat blinkry, čumět do stran a dávat přednosti? Hlavně ta jedna zavěšená na volantu na klokana stála za to. OII konby okopaná brutálně ze všech stran. Vůbec mě neviděla, prostě jela, čuměla jen před sebe a nevšimla se ani jak za ní křižuju. Kruháč nekruháč. Tzv. produkt dnešních autoškol.
Ta druhá byla taky dobrá. Pruh nepruh, chvíli vlevo chvíli vpravo, všechno bez blinkrů a jestli tam něco jelo nebo byla mezera příliš malá bylo fuk. Ostatní řidiči si přece přibrzdí, že?
Ta druhá byla taky dobrá. Pruh nepruh, chvíli vlevo chvíli vpravo, všechno bez blinkrů a jestli tam něco jelo nebo byla mezera příliš malá bylo fuk. Ostatní řidiči si přece přibrzdí, že?