Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5871 příspěvků (zobrazeno 4301 až 4350) od 17.05.2013 do 02.05.2025, založil/a David29
řadit dle data
21:47:44
04.07.2016
Karel.
Mate nekdo zkusenost s XC90 2.5T benzin?Zacina se nam to s zenou libit,chteli bychom 7 mistne.Co jsem cetl,tak japonsky prevodovky jsou bezproblemovy,motor taky ok.Naftu co jsem cetl,tak jedine co se davala do faceliftu 2006 D5,do prvnich verzi byly pry problemy s turbama a vstrikama.
21:11:47
04.07.2016
Sejki - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 04.07.2016 21:12:20
17:15:01
04.07.2016
Jirik_Tuňák1983
Něco pro ušiska. 1

Ultimate Volvo S60R Turbo, Engine, Exhaust Sounds Compilation
11:46:36
01.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 01.07.16 11:43:15: Mě spojka zabírá taky krásně, ale ta dráha (zdvih) je zajímavá. Kdysi jsem četl v jednom starším testu na novější generaci S60ky něco o "intergalakticky dlouhé dráze spojkového pedálu". To jen tak pro zasmání. 3



Jediné štěstí je, že to má dlouhé kvalty a dostatek síly, takže se nemusí moc řadit a na 2ku lze jet 20 nebo 120 a na pětku skoro to samé a jediné co se trochu mění jsou otáčky motoru myslim. 3
upraveno 1x, naposled 01.07.2016 11:55:01
11:43:15
01.07.2016
Sejki - zrušená registrace
Ten co mam pujcenej radi luxusně oproti memu kde mi občas nejde vyradit nebo zařadit... Spojkou to asi nebude pac zabírá tak uprostřed..
10:18:00
01.07.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Ne, Aera byly běžně i v manuálu... ale mně ty sobí převodovky nepřijdou nic extra, tak nevím, jestli je manuál taková výhra. Nebo jsem možná nejel s žádným v tomhle směru dobrým kusem...
06:14:24
01.07.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: to je prave to ze aera jsou automaty ze? proto chci manual t a predelat na T
23:28:46
30.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Otázkou je, jestli si tolik polepšíš oproti tej naftě no... já s tím třílitrem teda nikdy nejel, ale prej je hodně fajn.



Se kdyžtak někdy zastav a můžeš vyzkoušet jak 9-5 Aero (2.3T 184kW, automat), tak 900NG (2.0T 136kW, manuál).
18:35:25
30.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: hele nevim, nerad bych koupil neco abych z toho byl pak zklamanej, momentalne ta verze 2.3t 125kw mi moc nesedi, otacky padaj moc pomalu, ale to je spis o softwaru nez o tom setrvacniku... na druhou stranu cim vic s tim jezdim, tim me to vic bavi... jaou tam nejaky veci ktery bych asi zmenil aby to vyhovovalo me... no uvidime...
15:21:40
30.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Jo, různý "podezřelý" auta se pohybujou po bazoši v rozmezí 15-25... vážně něco plánuješ? 4
19:37:29
29.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: tak to jsem sehnal za 15 tis kc :-D
15:28:58
29.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Ideální je koupit za levno něco se zdechlým motorem a pak do toho rovnou šoupnout to co tam chceš mít 1
08:52:50
29.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: takze to zas neni tak nic hroznyho koukam....
23:43:07
28.06.2016
palinator
-> skodaman:

Bohužel, nic nedošlo. 10
23:42:46
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 28.06.16 23:37:43: Tohle mi neposílej před spaním 3 Modrej, třídvířko... ideál. Ale platí pro něj to samý co pro mojí 900NG, jen tady o dost extrémněji - takový blbě ovladatelný peklo na kolečkách 1 Ještě že to je řešitelný...



Jen škoda těch cen, dolů už asi nepůjdou a o tolik lepší auto než sériová 9-3 Aero to není, aby se vyplatilo za ní ty pálky dávat... cena za exkluzivitu no 8
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 23:43:37
23:38:10
28.06.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
23:37:43
28.06.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
Jedna zajimavost
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Apple STS Chvojkovice-Brod vložen 28.06.2016 23:37:43
23:19:09
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Turbo a jednotka (nebo přesmahnout) a mělo by to stačit. Plnotučný motory mají snad o něco lepší výfukový ventily a písty, ale je v tom dost guláš a u pozdějších ročníků to snad bylo všechno sjednocené... ale nejasností v tomhle směru je docela dost.



Kamarád má právě LPT takhle přestavěný na "skoro Aero", jen má v jednotce trochu custom software, jednak protože E85 a druhak protože jeho převodovka není Aero a má tudíž minimálně na 1 a 2 nastavený trochu přísnější omezení krouťáku než sériový Aero. Má na tom už natočeno snad 70 tisíc nebo kolik a bez problémů (většina km na ethanol).
22:51:26
28.06.2016
skodaman
-> palinator: máte to tam 6
20:53:10
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Dnes mi Karkul na chvíli přidržela plyn ve 4000 a tam ho na chvilku podržela. Poprvé jsem slyšel zvenku zvuk bez takového toho "poslechového" protůrování pro někoho, kdo chce slyšet lauf od BSR.

Zvuk je decentně tlumenej, ale jedním slovem FAMÓZNÍ, je to lahoda poslouchat. Musím jí poprosit častěji. Mám z toho fakt radost jako prase. 1
20:34:59
28.06.2016
palinator
-> skodaman:

Mohl bys mi to prosím poslat ve větším rozlišení? Třeba na mail palinator@seznam.cz

Díky
19:55:13
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jak je narocny predelat to na velky T? Myslim co to vsechno obnasi mimo vetsiho turba...
14:14:06
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, je větší, ale vedle sebe jsem možnost je porovnat neměl, takže jak moc výraznej rozdíl to je nevím.
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 14:14:21
13:55:06
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 13:42:45: Právě co? :-D Že je Mikrobiši větší, ano?
13:42:45
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No právě Aero má myšáka, ale LPTčka mají menšího Garetta...
13:17:22
28.06.2016
skodaman
13:16:57
28.06.2016
skodaman
13:16:21
28.06.2016
skodaman
13:15:40
28.06.2016
skodaman
Pokud by někoho zajímalo. Pár stránek o 3.0 tid
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od skodaman vložen 28.06.2016 13:15:40
13:14:26
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 12:52:36: Mě ten Mikrobiši zas tak malej nepřijde proti dnešním výrobkům. 3
12:52:36
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, motor dostává menší čočku, takže některý komponenty se nemusí tolik hrotit (písty třeba) a taky ti stačí menší turbo - menší lag.
12:22:08
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 12:06:25: Já nic, to voni. 3 A v čom je to nízkotlaký jakože "lepší"? Že tolik netlačí a tím pádem tak nějak "šetří" mechaniku?
12:06:25
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Zrovna LPT bys jako Volvař znát měl, to používáte i vy - nízkotlaký turbo.



A OG/NG je označení generace - old/new. Je to potřeba, protože u Saab-u měli to značení fakt neuvěřitelně zmatečný. "Klasická" 900 (taky značená 900C) co se vyráběla 78-93 je totiž úplně jiný auto než 900NG (to co mám já), kterou vyráběli 94-98. A aby v tom nebyl malej guláš, tak 1998-2002 vyráběli 9-3OG, což je ale ve skutečnosti jen výraznější upgrade 900 NG... a 2002-2010 dělali 9-3 NG, která zase s tou původní 9-3 nemá společnýho skoro nic 3
11:57:02
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: tak ja prave nevedel co od toho cekat, ted uz to vim, ja nikdy v Aeru taky nejel tak nemuzu posoudit... Za komunistu mel tata Saaba 9000 ale to uz si pamatuju prd jak to jelo :)
11:49:27
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 11:46:02: Já vím píču o čem mluvíte, to je pořád samý Aero, NG, LPTčko.... 3
11:46:02
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: No je to LPTčko, co bys chtěl... nahoře jede Aero, který má právě patřičně jiný turbo.
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 11:46:14
11:18:11
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jj tak to jo... Takze turbicko maj na spodek a cim to bude foukat vrsek to je saabu jedno... Navic mam spotrebu 9.4 a to je dost... C
10:56:43
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Protože je to 2.3t a ne 2.3T 4 To malý turbo už prostě nahoře nestíhá...



Jinak to s tím půltunovým setrvákem je docela dobrá charakteristika - a asi jsi i trefil hřebíček na hlavičku, protože těžší setrvák byla jedna z vývojových modifikací mezi B204/234 na B205/235. K tomu ještě ty vyvažováky... Reakce na plyn není silná stránka toho motoru. A je fakt, že u 900NG je to o fous lepší.
07:50:17
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: ten motor je daleko dravejsi proste klasika vraaaau vraaaau, kdezto 2.3T to je vraaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu .... jak kdyby mel pultunovej setrvak... navic u 2.3T jsem cekal kdyz to seslapnu ze me to treba v 4tis ot min zatlaci do sedacky a ono to tak nejak jede od spodu jak dyzl
01:11:31
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Údajně to je jízdně docela fajn motor. A těch 350Nm oproti 280Nm u LPTčka taky bude znát.
00:36:58
28.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:

A on je 3,0 TiD nějakej letec jo? 3
00:24:35
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Čas od času to protáhnu myčkou (== udělal jsem to zatím asi třikrát) a s podobnou frekvencí to opláchnu ručně hadicí u Alčy rodičů.. nějak není čas to hrotit a nejezdí to na to 4



-> Sejki: Věřím, proti 3.0 TiD téměř jistě... projížděl jsem to jednou v sedanu a žádnej zázrak to není. Jako vyloženej lenoch taky ne, ale když je člověk zvyklej na nějakou rozumnou motorizaci, tak to prostě neoslní no. Ale strčí se na to myšák, hrábne se do jednotky a hned je to jiná 4
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 00:24:51
21:57:34
27.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ja mam ted pujceny 9-5 2.3 turbo 125kw a prijde mi ze to nejede...
19:53:09
27.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Jsem si ho umyl před cca 3ma měsícema a furt to celkem drží a pěkně to kapičkuje při dešti. Používáš ňákou kosmetiku na Sobolka? Myješ v myčce a nebo růčo?
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.06.2016 19:53:09
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 20:01:14
20:55:36
24.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Charakteristiku současnejch turbobenzínů jsem slyšel něco jako "torque midrange, die at the top" 1 Což teda ale sedí trochu i na tu mojí 900NG - minimálně ve srovnání s 9-5 Aero. Ale tam je myšák no... Někdy si musím zase sjet se segry O1 1.8T, ta mi přišla, že se celkem točit nechá.



-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:44:46: Hrozný, jak si na to člověk zvykne, co? Dva roky zpátky, když jsem poprvý vážně zvažoval koupi Soba (shodou okolností taky 900NG Aero, mám na tuhle podivnost štěstí) tak mi přišlo, že to auto fakt jede... A teď jí mám a přijde mi to celkem vlažný 8 Protože mezi tím jsem si zvyknul na 9-5 - a už i ta mi přijde, že to není úplně ono.



Ještě že ten prostor pro upgrady je omezený jen obsahem peněženky 3 Ale zrovna u 900NG je možnejch spousta relativně dostupnejch a přitom docela zásadních vylepšení (nejen na motoru)...
00:48:11
24.06.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:29:14:

Já od začátku říkal že aktuální turbobenzín od VW je totálně o hovně, proto jsem měl na turbobenziny takovej náhled. Sobem/losem (či jakou zvěřinu tady Vítek jmenoval) jsem nejel nikdy, tak nevím.



Ale hlavně oceňuju, že se s T2 dokážete vskutku rozumně taky pobavit. 47
23:17:43
23.06.2016
Milan 136
-> U-Geen: 70 70 70 3
23:15:39
23.06.2016
U-Geen
-> Milan 136: a ty v zatacce jedou nebo parkujou?
19:44:02
23.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:36:10: tak s Eidym se nejde srovnávat s žádnou jinou škodovkou

1

mně byste ujeli okamžitě všichni, to je hrozný, jak to nejede.

Ještě jak jsem do toho přesednul z Octy3

Ale nedostatek výkonu se snažím dostat alespoň v zatáčkách. Tam mi dost aut překáží1
22:06:50
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 22.06.16 22:01:29: Stejně jako já jsem poprvé seděl v GTi, tak Dan seděl poprvé v 5R 2.5T a byl nadšenej z jemného lineárního průběhu a nástupu momentu. Jenomže já jsem přesedával opačně, takže jsem čekal více (Volvo je všechno možné, ale rozhodně ne sportovní náčiní) a dostal méně. Proto byly mé dojmy možná tak rozpačité.



Takže stejné dojmy? Rozepiš to trochu, ať nemám dojem, že jsem si to vsugeroval.

Mám ale dojem, že asi ne.

Jinak se mi jako hračičkovi líbilo, že si tam může vyjet přehled spotřeby klidně za celej rok a v různá roční období, to je šikovné. K hovnu (k pumpě stejně musíš), ale šikovné. Příjemné bylo, že to i jako předohrab drželo ve vracečkách vybočenej zadek a netlačilo to čumák rovně ven, to by udělalo asi až za limitem.
upraveno 2x, naposled 22.06.2016 22:11:34
Extreme Tyres