
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Jirik_Tuňák1983: 

-> Jirik_Tuňák1983: Bezpečnost především! Proto už můžeš vidět za ní kulatější sestřičku. 

-> ochoda 26.02.18 19:07:46: Tak určitě. 

-> Jumbo: A co taková 740.
To švédi vzali lednicu a vrzli na ni kolesa. 


-> Jirik_Tuňák1983 24.02.18 22:31:48: Co je na tom chaotického? Nejnovější fotky nahoře a pak jen roluješ dolů, když si chceš otevřít, tak ideálně do nového okna, aby jsi zůstal v dané úrovni rolování...
Jinak na stránkách mají fotky všech verzí, ono toho na focení moc není, pak už jde jen o konkrétné uchycení a délku pro konkrétní auto/účel.
Jakej kanál? TWL tyhle podvozky tě i v základu na boudu narozdíl od série nepošlou. Ještě jsem neviděl tužší podvozek, který by poslal auto na boudu. Jo bude to možná méně pohodlné, ale zcela určitě jistější na hrbolech i ve vysokých rychlostech. Nečekám, že na to Tvé atypické Volvo bude někdo dělat kvalitní sportovní podvozek, který jen namontuješ a budeš spokojeně jezdit. Na to je to moc velký atyp... To není jak koupit KWčko na VW...
Jinak na stránkách mají fotky všech verzí, ono toho na focení moc není, pak už jde jen o konkrétné uchycení a délku pro konkrétní auto/účel.
Jakej kanál? TWL tyhle podvozky tě i v základu na boudu narozdíl od série nepošlou. Ještě jsem neviděl tužší podvozek, který by poslal auto na boudu. Jo bude to možná méně pohodlné, ale zcela určitě jistější na hrbolech i ve vysokých rychlostech. Nečekám, že na to Tvé atypické Volvo bude někdo dělat kvalitní sportovní podvozek, který jen namontuješ a budeš spokojeně jezdit. Na to je to moc velký atyp... To není jak koupit KWčko na VW...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.18 22:10:45: Něco jo, ale je to na prohlížení neobratné a navíc jsou v galerii jen samé soutěžní a závodní věci. Tak nějak nic co bych hledal pokud chci, aby auto šlo používat civilně. Na stránkách nemají u jednotlivých kategorií žádnou fotku. Potřebuji něco vyzkoušeného přímo na svůj vůz, ne si něco nechat vyrobit a půl roku to nechávat dolaďovat za dlouhé peníze, protože mě první vylezlej kanál hodí skoro na bok. Viz jak popisuje Vítek.
-> Jirik_Tuňák1983 24.02.18 22:02:02: Tvoje škoda, poslední dobou nečerpám už jinde. Např. v určitých zájmových skupinách se objevují takové info/fotky jaké jsem doposud neviděl a na netu nelze najít...
Odkaz bys ale u téhle komerční firmy měl vidět i nepřihlášený ne?
Odkaz bys ale u téhle komerční firmy měl vidět i nepřihlášený ne?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.18 20:37:55: Facebook nemám a mít nebudu.
Na stránkách Protlumu jsem nic moc nenašel.

-> Jirik_Tuňák1983 23.02.18 18:23:11: Odkazy na jejich stránky zná strejda google.
Protlum má navíc pěknou galerii co neustále aktualizuje i na FB: www.facebook.com/pg/.../p hotos?ref=page_i...
Protlum má navíc pěknou galerii co neustále aktualizuje i na FB: www.facebook.com/pg/.../p hotos?ref=page_i...
-> havlik: Aha, OK... já to říkám pořád, lidi maj moc peněz a vymejšlej blbiny, je to vidět všude 

-> dragon_cb_cz: Dva dny zpátky jsem se ptal momentálně je výroba hp sporting pozastavena pro všechny auta dělají jen hp racing a i tak toho mají nad hlavu. Mimo jiné píšou to i na webovkach.
-> havlik: Co je to "teď"? Ještě nedávno je na Saaby dělal...
-> Jirik_Tuňák1983: Kamarád má od Huška podvozek na 9-5, dlouho teda prudil, že je to moc tvrdý a Hušek mu to opakovaně dělal "nejměkčí co umí"
Ale po doladění zbytku auta je teď maximálně spokojenej, na běžný použití dostatečně komfortní a zároveň dobře funkční...
-> Jirik_Tuňák1983: Kamarád má od Huška podvozek na 9-5, dlouho teda prudil, že je to moc tvrdý a Hušek mu to opakovaně dělal "nejměkčí co umí"

-> TTomas: Hušek teď sportovní radu nedělá.
-> TTomas 23.02.18 18:10:50: Máš nějaký odkaz na foto jejich práce na jiných značkách vozů? Nějak mi Hušek a Volvo nepasuje dohromady. Ani čéče nevím, od koho má na Oktávce Milan.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak zavolej Kristkovi/Huskovi a mas po problemech:) Servisovatelnej podvozek dle tveho přání za pár týdnů a pak se to jen vodladí.
-> Jirik_Tuňák1983: Zkus toho Kůču, na Saaby má kde co, na Volva nevím jestli i sportovní nebo jen obyč díly... ale určitě bude umět nasměrovat třeba do Německa.
-> dragon_cb_cz 23.02.18 13:02:06: V BSR mají výběr podvozků jen pro FWD. A pro AWD jenom nižší pružiny od Eibachu. Tlumiče ne. Koukal jsem u nich i na Öhlins a zbystřil, ale pro AWD opět není. Je to sice divný, páč AWD k Volvu dycky patřilo, ale u BSR neseženeš třeba ani downpipe, jedině aby ti ji někdo upravil z FWD, kterou dostupnou normálně mají a nebo si ji nechat vyrobit novou někde jinde. V USA je toho dostupného více.
Od doby, kdy BSR začalo dělat všechny značky aut a přestaly se soustředit jen na Švécko, tak u mne trochu klesli.
Vždycky se totiž řeklo BSR = Växjö = Švédsko a oni začnou lepit i koncern, Renold atd.
Ale taková je holt doba, Mercedesy jezdí s motory Renold, nová Corsa je na podvozku PSA s motory od PSA. Svět jedna velká blitka, jako když naflákáš do pánve úplně všechno co jsi našel v lednici a špajzu a pak se to pokoušíš sežrat.
Od doby, kdy BSR začalo dělat všechny značky aut a přestaly se soustředit jen na Švécko, tak u mne trochu klesli.


-> Jirik_Tuňák1983: V BSR nic nemají? Případně Kůča by neuměl?
-> MB_CML 23.02.18 06:58:51: V podstatě je, protože u nás jsou e-shopy zaplavené od Eibachu pouze low endovým smetím.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak zrovna Eibach není moc tunerská značka
Ale chápu 


-> MB_CML 22.02.18 18:22:11: Za ty peníze to ale nehodlám zkoušet a raději investuji do stavitelného, třebaže s dalším neplánovaným příplatkem. Hlavně mezi značkami typu Eibach, Autostyle a podobný tunerský hrůzy, jsem zrovna moc lovit nechtěl. Ty jsou s AWD alternativou taky jako jedny z těch k dostání, ale raději hledám dál. 

-> Jirik_Tuňák1983: Patrně model od modelu, ono zase pokud chceš to auto nadále využívat i pro přepravu těžších nákladů, myslím kromě tašky s ntb, tak mírně nadzvedlej zadek je fajn. A taky 10mm rozdíl na pérech se nerovná 10mm na světlé výšce... 

-> MB_CML 22.02.18 15:17:33: Asi to, že většina AWD potřebuje níž naopak zadek. Navíc takovým těm nakopnutým zadkům a složeným předkům odzvonilo už před více jak 10 lety. 

-> Jirik_Tuňák1983: Co ti přijde divného na rozdílných sníženích? U některých modelů je to nutnost. Nevím teda jak u Volva, ale u Legáče byl zadek už z výroby níž, než předek a dorovnání vozu bylo možné udělat pouze tímto rozdílným snížením... 

Chce to umejt, chce to nějaký zimní kola, ale mráz a sluníčko, to je jeho živel... 

Sehnat ten podvozek bude asi zajímavější, než jsem čekal. Postupně mi vypadávají kundydáti, protože jednoduše nemají verzi pro AWD a to už jsem řešil asi 5 značek a všude mají jen na FWD. Dnes mi volali z další firmy zpět po třech dnech, že AWD neumí zajistit. A to jsem do nich vkládal takové velké naděje. Píčoviny, které se prodávají s pevným snížením 35/35 nebo 35/25 jsou mi k ničemu - potřebuji si nastavit výšku a tuhost podle svého. Hlavně jsem tedy vůbec nepobral pevných -35 předek a -25 zadek u některých typů. 

-> Jumbo: Ideální je právě kombinace celokůže s výhřevem a odvětráváním
Ale jinak polokůže je fajn, mám jí v Accordu.

-> dragon_cb_cz: černá polokůže, dle mě ideální kombinace... Kožené boky podrží a látkový sedák nestudí v zimě ani nepálí v létě... Ale je to vlastně "socka", jenom dvouzónová klima a polokožené sedačky, jinak nic...
-> Jumbo: No vidíš, a moje žena zase malý auta nesnáší a já bych naopak nějakýho prcka koupil
Má Sven uvnitř kožený sesle, nebo ne?

-> palinator: Já vím, ale o moc větší auto už by pro mou ženu asi vhodné nebylo, má 160 cm a řídí cca rok a čtvrt, v Yetim už jsme jeli a řídilo se jí to dobře, rozměrově to není o tolik větší než Peugeot 106 co má do teď takže to bude asi vítěz. Navíc mají na kuli 2 tuny, takže nebude do budoucna problém ani s karavanem a i DSGčko se prý s karavanama chová dobře. Rádi taky cestujeme a občas i trochu mimo civilizaci (v plánu je třeba sever Evropy), tak asi i ta 4x4 (4x2+2) nebude na škodu... Chtěl bych najít nějaký kousek okolo 100 000 km, abych do toho nemusel chvilu hrabat.
Přemýšlel jsem že bych vzal něco jen pro ni a nechal si Volvo, ale když jsem si naskládal parametry co by se mi pro ni líbilo tak jsem měl pěkně omezený výběr... Už se mi asi nechce kupovat staršího spotřebáka a ležet pod ním každou chvilu, navíc jezdím často na celý týden do Rakouska a když bude žena doma sama, chtěl bych aby měla spolehlivé auto. 106ka ji zatím nikde nenechala (krom upadlého výfuku), ale už má svoje roky a bezpečnosti taky moc nepobrala...
Ale včera jsem Swena zase vytáhl, jeli jsme se psem, a bylo mi smutno... Budu mu pak muset najít dobrý domov...
Přemýšlel jsem že bych vzal něco jen pro ni a nechal si Volvo, ale když jsem si naskládal parametry co by se mi pro ni líbilo tak jsem měl pěkně omezený výběr... Už se mi asi nechce kupovat staršího spotřebáka a ležet pod ním každou chvilu, navíc jezdím často na celý týden do Rakouska a když bude žena doma sama, chtěl bych aby měla spolehlivé auto. 106ka ji zatím nikde nenechala (krom upadlého výfuku), ale už má svoje roky a bezpečnosti taky moc nepobrala...
Ale včera jsem Swena zase vytáhl, jeli jsme se psem, a bylo mi smutno... Budu mu pak muset najít dobrý domov...

-> Jumbo:
No, Yeti je teda určitě spíš to "malé", než to "velké".
No, Yeti je teda určitě spíš to "malé", než to "velké".

-> dragon_cb_cz: Mám teď služebáka, žena s ním jezdit nebude i kdybych jí vyhrožoval násilím, takže stojí v průjezdu, vyjede tak jednou až dvakrát do měsíce když potřebuju odtáhnout něco většího, co do liftbacka oktávky (nebo do 106ky co má žena) nedáme, nebo když jedeme někam se psem.
Už jsme se asi shodli na nástupci se ženou, bude to "malé velké" auto, aby v něm mohl jet pes, občas něco na barák, mělo to kouli (hlavně kvůli věcem na barák) a automat. Takže P106 i Volvík asi půjdou z domu a doma budou asi jenom škodovky, nový vůz bude asi Yeti 2,0 TDi DSG.
Už jsme se asi shodli na nástupci se ženou, bude to "malé velké" auto, aby v něm mohl jet pes, občas něco na barák, mělo to kouli (hlavně kvůli věcem na barák) a automat. Takže P106 i Volvík asi půjdou z domu a doma budou asi jenom škodovky, nový vůz bude asi Yeti 2,0 TDi DSG.
-> Jumbo: Proč půjde?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Do zacpaný Prahy určitě ne, ale na delší trasy to zas tak strašlivý není - pokud nechceš celou dobu letět po dálnici 230+ pochopitelně...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ona i první generace V70 je obrovský, pohodlný a luxusní kočár, navíc ještě o trochu krabicoidnější...
Bude mi smutno, až půjde z domu, ještě si ji budu muset těch pár měsíců užít...
Bude mi smutno, až půjde z domu, ještě si ji budu muset těch pár měsíců užít...
-> dragon_cb_cz: jako svezeni s eR musí být zábavné. Ale na cesty do prace to moc nebude. :-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Já myslel pro tebe - že bys pořídil minimálně eRko... tohle je vidět že eRko není, moc malý kola a moc vysoko
A souhlas, tahle barva jim sedí... žena poslední dobou taky naťukává, že bysme Volvo měli taky na nějakou dobu vyzkoušet 


-> dragon_cb_cz: byla to D5tka, celkově stav byl nadhernej, barva tomu moc sekla
-> Jarda/felda: Tak ono ty V6 obecně moc nejsou v ceně... Je to 20 a víc let staré auto, oproti 2.0T to moc nejede a možnosti úprav malé... hlavní výhoda je projev a zvuk motoru.
U takovéhle 900 je rozhodující, aby nebyla moc hnilá a byl v dobrém stavu automat (v manuálu se myslím V6 nedělaly). Interiér atd už se pak přehází snadno. Jediný co by se asi dělalo hůř je klima - ta V6 jako správná socka měla jen manuální, většina 2.0T (nebo snad dokonce všechny) mají normálně automatickou.
Každopádně někdo si to stihnul zamluvit než kluci odpoledne vyjeli, takže zatím žádné info není.
U takovéhle 900 je rozhodující, aby nebyla moc hnilá a byl v dobrém stavu automat (v manuálu se myslím V6 nedělaly). Interiér atd už se pak přehází snadno. Jediný co by se asi dělalo hůř je klima - ta V6 jako správná socka měla jen manuální, většina 2.0T (nebo snad dokonce všechny) mají normálně automatickou.
Každopádně někdo si to stihnul zamluvit než kluci odpoledne vyjeli, takže zatím žádné info není.
-> dragon_cb_cz 13.02.18 10:59:20: zase co chtít za 8000,- 

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ale minimálně eRko, ne?
A nejen ty tvary, ale hlavně ten komfort... oproti 9-5 Aero je to auto trošku usedlejší, ale komfortem je zase o jeden stupínek lepší. A navíc pořád neuvěřitelně praktický.
A tohle je teda fakt krasavec..

A tohle je teda fakt krasavec..
Nedávno sem měl v práci tohoto krasavce, nebýt cena mimo muj rozpočer(myšleno v inzerci, ne tohoto auta), tak to jako daily beru, ten čupr krabicoidní tvar žeru
-> ogi: Jsem na to sám zvědavej, ráno mi psali, jestli to nechci
Ale ta V6 je ve své podstatě dost nezajímavý auto - hlavní pozitivum je zvuk
Jinak to moc nejede, je to front heavy ještě víc než čtyřválec a spolehlivostí na tom taky není nejlíp.... ale zase je to v automatu, no...


-> dragon_cb_cz: Tak pak poreferuj
-> ogi: Kamarádi se na to jedou odpoledne kouknout... bohužel je to nejspíš v plynu a je to dost socka, ale zase vypadá relativně málo jetě... uvidíme s čím přijedou 

Hoši-SAABaři, v jednej skupině na FB (Auta zdarma a do 10tis.) je na prodej Saab 900 2.5 125kw. Je to bohužel uzavřená skupina, takže nečlenům se náhled nezobrazí. Paní píše, že když neprodá, půjde do šrotu. Dle fotek slušnej stav, je to někde u Veltrus, cena 8000Kč, jer to dovoz bez CZ TP, měli by k tomu být všechny potřebné papíry na přihlášení. Potřebuje se toho zbavit rychle.
Kontakt: 776646628
Prodávající neznam, jen mě to zaujalo a škoda takový auto sešrotovat.
www.facebook.com/photo.ph p?fbid=17434...
Kontakt: 776646628
Prodávající neznam, jen mě to zaujalo a škoda takový auto sešrotovat.
www.facebook.com/photo.ph p?fbid=17434...
-> dragon_cb_cz 01.12.17 16:29:35: Tak BSR project car jsi viděl a o nezábavnosti toho vozu bych se asi hádal. 
Ohledně jiných vozidel za cenu úprav S60 bude rozdíl v tom, že nebudou brblat jako R5, R6, V6, V8 apod., určitě to nebude takový ten klasický sleeper a nebudou tak mačkat do sedaček.

Ohledně jiných vozidel za cenu úprav S60 bude rozdíl v tom, že nebudou brblat jako R5, R6, V6, V8 apod., určitě to nebude takový ten klasický sleeper a nebudou tak mačkat do sedaček.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak S60 je ale přeci jen o fous menší a lehčí než ten náš kombajn - a navíc je to právě AWD. A samozřejmě, že s upraveným podvozkem atd to určitě zábavné bude, ale já bych si na podobné účely asi vybral jiná vozidla (za podobnou cenu jako ty úpravy na Volvu). Tzn neříkám že to nejde - jen mi to nepřijde nejvhodnější použití pro to auto.
-> Jindas: Jako líbí se mi, ale pokud jít do dalšího kombíka, tak by to asi byla spíš ta 9-3 V6 co momentálně prodává Kučera... erko už je pryč, tak ještě prodat Rapida a 900NG a možná by na ní tak akorát bylo
Ale 900NG se nějak nechci vzdávat...
-> Jindas: Jako líbí se mi, ale pokud jít do dalšího kombíka, tak by to asi byla spíš ta 9-3 V6 co momentálně prodává Kučera... erko už je pryč, tak ještě prodat Rapida a 900NG a možná by na ní tak akorát bylo

-> dragon_cb_cz: Abych pravdu řekl tak si myslím, že je tady už jen málo šílencu co si chtějí koupit uchlastanou bestii z roku 1999. Rozhodně je hezká, ale když se na ni pojedeš podívat tak leda s někým co o těch Volvech něco ví.
Já bych třeba než do v70t5 šel do 850r
v podstatě jich tady najdeš na ND více(hlavně těch obyčejných) a hlavně se mi líbí ten kukuč.
Já bych třeba než do v70t5 šel do 850r
