
Rozvody asi jak na čem, řetězový většinou hrůza, na podélným motoru nic moc, ale normální nafta v O1/2 Golf, B6 je oproti hlavě na OHV 1.3 tak 1/3 času a práce možná ani to ne.



, takze jsi to za tech 1500km vychytal a pak by uz 100tis.km jen jezdila... chce to se nevzdavat, niva 10x horsi a uz se taky moc nesere
vcera jsem teda o zledovatelej snih urval ventilek a to zvedani heverem ve snehu bylo prima, ale to jsem si rozbil sam

Vlastně jo, olcit na tom byl asi hůř.



nejlip ze vsech me znamych aut se opravuje favo a potom hned felda...
navíc se v podstatě zaplatili prodejem těch starých 312










Mám pocit, že nejsem dost bohatý ani na to, abych si tam koupil Fabii 1.4 MPI - asi tak.


Sednu do o dvacet let staršího gti a užiju si zábavy úplně stejně, ne-li více díky atmo motoru..















Rozvody a olej to už je jen bezcennej detail.



A nebo nějaký čtyřikrát stočený hrob..

Nic víc na tom netřeba..












Neočekávám, že v cenách kolem 500 Eur se najde auto z kterýho v podstatě bude dejchat novota. Jsou to všechno servaný lundry a takový auto jsem nechtěl. Ano, i ta servaná lundra bude dalších 10 let jezdit, ale to moje Toledo taky. 


. A to ještě byla o pět litrů levnější, než když jsem ten inzerát viděl původně. Předtím jsem se byl podivat na auto za 90 a byl to hroznej vrak. A určitě se dá koupit lepší auto za míň peněz, ale bez xenonů, bez maxidotu a bez kdečeho dalšího. A při výběru strávený mládí. A dodělávat půl auta, jako to tu dělaj někteří, na to jsem línej.




Kámoš letos kupoval z říše hezkou za 500Eur, to mi přišlo jako férová cena. K tomu nějakej servis, přepis, suma sumárum nějakých 40t za auto, kde je všechno vyřešený.
A dalších 40 tKč do běžnýho servisu a do zbytečností, abych s tim autem moh bejt spokojenej od začátku.
Tolik s tím zase nejezdím.