).Dneska už je to pochopitelně překonaný a možná až zbytečně složitý - spousta z toho se dá dělat jinak a ve výsledku jednodušeji/levněji. No a taky to v průměru jednou za 150 tisíc km prostě odejde a člověk musí vysolit desítku za novou...

).














To víš, že nový šály dostal, tohle by vracel zpátky do motoru jen magor..

















brutus... vlastne jsem jeste nic takoveho nevidel








Ale spíš bych tipoval, že tam bude nějakej miliónprvek, ne? Každopádně ta T8 verze prý (krom toho že je to luxusní obývák na kolech) jede jako střelené prase...




Já mám V70, předface, ale jen 2.4T 147kw (ikdyž po 445xxxkm asi o dost míň
a z toho už si na prdel tolik nesedneš, ale taky z toho mám strach.
...jinak můj sen je V70 AWD (ne XC) ideálně Rko. Sem zatíženej na kombíky, ale z novodobé produkce, takovou S90, automat s benzinem, to bych se klidně i přezouval do toho auta. 









Moc jsem to nepochopil...











Protože v této kombinaci (1.4, automat, nejvyšší výbava) prej jsou v republice momentálně u prodejců jen 2 auta, tak jsem měl zakázaný do toho moc sahat, protože co kdybych to rozbil, že ano, oni se tím potřebují vychloubat, že "i takové auto dělají". Obecně prej to skoro nikdo nekupuje, všichni chtějí 1.0 s manuálem a v nižší výbavě. Možná škoda, že se do toho (už nebo ještě pořád?) nedělá nafta. Ten přístup prodejce obecně nic moc. SX4 je možná lepší, no, mne přijde taková dost uťápnutá a spíš pro důhodce.




Nedejbože nějaká sportovní skořepina, jednou jsem si sedl do Civicu Type-R (takovej ten model, co vypada jak UFO - asi osmá generace nebo nevím kolikátá) a pak mě z tama museli dva lidi dostávat ven 