VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3704 příspěvků (zobrazeno 3351 až 3400) od 24.01.2014 do 19.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
21:34:20
24.08.2019
Jarda/felda
-> Sita 23.08.19 11:27:18: s tím by to mělo jít
00:36:16
24.08.2019
MATTESS
00:36:06
24.08.2019
MATTESS
Teď budu nějaký čas strašit tady 1 Po dovolený jsem auto dočistil a přelíznul voskem. Teď se postupně adaptuju na trochu jiné pojetí auta
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 24.08.2019 00:36:06
13:06:03
23.08.2019
Sita
-> darklord: Ok, zkusim teda vyfotit to co mam. Snad z toho bude videt co to je zac a co se s tim da delat...
12:37:50
23.08.2019
darklord
-> Sita: "FTDI FT232RL" je len USB-UART(RS-232) prevodnik pouzity v kadecom, to nehovori samo o sebe nic o tom aky cip je pouzity na KKL komunikaciu...
11:27:18
23.08.2019
Sita
-> Nwkt 22.08.19 12:32:41: Dal jsem jinej (zanovni) altik a kontrolka se hned po otoceni klicku rozsvitila, po nastartovani zhasla, voltmetr ukazoval po startu 14.5V, pak se ustalil na 14.2V (cinskej voltmetr v zapalovaci), takze dobijeni povazuju za vyreseny. Tu zahadu proc se predtim ani nerozsvitila kontrolka si vysvetluju tak, ze "shorel" regulator na tom starym altiku, jinak nevim. Nevadi.



Takze mi zbejva vyresit posledni problem a tim je svitici kontrolka airbagu. Totiz v panice na dalnici jsem zkousel kontrolovat vsechny pojistky az jsem vytahl jednu, po kterej se rozsvitila "zavada na airbagu" a uz nezhasla. Mam tenhle kabel VAG KKL s čipem FTDI FT232RL : www.easydiag.cz/PROFI-USB -VAG-COM-KKL-FTDI-OBD-II-d iagnosticky-kabel-VW-SEAT- AUDI-SKODA-cerny-i-pro-TRI UMPH-TuneECU-diagnostika-V AG-FT232RL-FT232-d2.htm?li stName=C... pujde to s nim smazat, nebo si muzu usetrit cas a hned jet nekam do dilny kde maji neco lepsiho?
09:42:26
23.08.2019
palinator
-> Nwkt:

Každopádně jsem to zahodil a koupil "repas" origo kabel.
09:25:20
23.08.2019
Nwkt
-> palinator: Čína kabel. Mě taky na jednom z 20ti aut nešel překódovat destak a na ostatních jo
08:49:29
23.08.2019
darklord
-> Sita 22.08.19 11:09:52: bud rad ze sa ti ta kontrolka aspon rozla. Moja toyota v macedonsku minuly tyzden rozla kontrolku dobijania cca 500m pred tym ako auto definitivne zhaslo. Ked sme vymenili baterku aby sme aspon dosli do servisu tak kontrolka po nastatrovani spokojne zhasla a napatie 11,4V... Skurveni japonci.
08:07:32
23.08.2019
palinator
-> Nwkt:

Je ale zvláštní že s normálním HEX-CANem jsem se tam dostal.
20:36:35
22.08.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: jj 1
20:28:04
22.08.2019
StepaNoFUN
-> Nwkt: Já jsem taky jednou přizpůsoboval jednotku na feldě 1.3MPi asi 2 hodiny... Nejdřív jsem si opravil svazek, ve kterým bylo přerušený napájení adaptéru a pak to šlo už rychle...

Nebo jsem se zkoušel spojit s domontovanejma budíkama na T4. Po někoika marnejch pokusech jsem zjistil, že při istalaci někdo nepoužil kabel s názvem K-Line, protoe není pro funkci důležitej. Tak jsem si udělal adaptér do zapalovače (na napájení adaptéru) a K line bylo na krokosvorku. :-D Dneska ten adaptér úspěšně používám na Webasto...
18:42:20
22.08.2019
Nwkt
-> palinator: Spíš jiná chyba, normálně to jde
16:58:19
22.08.2019
palinator
-> Jarda/felda:

Na Boře jsem se na AZD nedostal do jednotky motoru. Na AFN/ALH v poho.
upraveno 2x, naposled 22.08.2019 16:59:05
16:55:39
22.08.2019
Jarda/felda
-> palinator 22.08.19 13:47:56: na GIV stačí obyč KKL na diagnostiku a mazání chyb určitě
13:47:56
22.08.2019
palinator
-> Sita:

Na Magnetti Marelli co je v AZD potřebuješ něco lepšího než KKL, pokud má bratr jen tenhle kabel. Nebo jsem to aspoň neuměl.
upraveno 1x, naposled 22.08.2019 13:48:07
13:27:03
22.08.2019
Nwkt
-> Sita: Večer, pokud nezapomenu
12:43:16
22.08.2019
Sita
-> Nwkt: jj, diky, pokusim se.

K tomu smazani chyb: Mam kabel kterej bracha pouzival na O1 1.9TDI 81kW, ale nemam SW. Mam se o to pokouset sam? Ja vim, ze se to tady nebo vedle ve vlakne o oktavkach resilo tisickrat, ale nebyl by odkaz na nejakej SW?
12:32:41
22.08.2019
Nwkt
-> Sita: Oni stačí vyhraty oka a už je tam znacnej úbytek napětí. Nicméně dej novej altik, nabij baterku, smaž chyby a pak res dal
12:26:13
22.08.2019
Sita
-> Nwkt: Jestli myslis takovou tu krabicku do ktery vede silnej cervenej kabel a je tam takovej rozvadec a 3x 30A pojistky, tak to se zda byt neposkozeny...



Proste aktualne auto nedobiji, mam dokonce odpojenej ten dvouoinovej konektor na altiku, ale na budikach nic signalizovanyho neni...
upraveno 1x, naposled 22.08.2019 12:26:41
12:19:03
22.08.2019
Nwkt
-> Sita: Nemáš shorelej box na baterce?
11:09:52
22.08.2019
Sita
Mam takovej obecnej dotaz na funkci/zapojeni altiku v G4. Cestou z Anglie se mi rozsvitila kontrolka dobijeni a auto (Bora 1.6 16V AZD) skutecne prestalo dobijet. Resil jsem to baterkou z jinyho auta, ale o to ted nejde. Kontrolka asi 200km svitila, po startu se na displeji ukazovalo: "Dobijeni do dilny" a vzdy to piplo.



Pak najednou kontrolka zhasla a misto toho se rozsvitila kontrolka motoru. Uz jsem si myslel, ze to zase zaclo dobijet, ale nemel jsem voltmetr a ani cas to resit (musel jsem chvatat na trajekt). Po asi 150km jsem zjistil ze to nedobiji, uz nesly ani blinkry... Vymenili jsme zase baterku a pak se dely divny veci, pri vetsich otackach kontrolka zhasla, pak se zase rozsvitila, porad dokola, do toho to pipalo, atd atd. Rikal jsem si: ok, altik je KO, budem tocit baterky a domu dojedem.



Po dalsich asi 200km kontrolka zhasla a byl klid. Po otocenim klickem se auto tvari tak ze je vsechno OK, ale samozrejme to nedobiji. Tenhle stav se mi moc nelibi, protoze uplne neverim tomu, ze po nahozeni novyho altiku to bude zase OK. Nebo se pletu?



Jak by se mely chovat ty dva piny na altiku? Zkousel jsem kablik propipat a zda se OK. Po otoceni klickem se ale na ani jednom pinu napeti neobjevi, takze jen doufam, ze ho ridici jednotka zacne budit az po naskoceni motoru ale je mi to trochu divny.



Proc uz ted RJ nevaruje ze to nedobiji?
upraveno 1x, naposled 22.08.2019 11:11:40
19:30:04
14.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 14.07.19 11:42:54: nee, spis jak jsem opravoval ten tekouci odvzdusnovaci valecek ke spojce u PD, tak u passata k tomu ani nedostanu ruku7

-> Borderer 01.07.19 08:54:28: :( a ja o ni uvazoval, ze by mohla mit nizsi naklady, nez felda - hybrid samo v plynu :), dily jsou na to +/- jak na O1 cenove
upraveno 3x, naposled 29.07.2019 10:14:57
11:42:54
14.07.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:17:29: pokud myslíš b5/5.5 tak ta má pohon mechanicky což je vlastně dost dobrý řešení 4
11:35:58
14.07.2019
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:17:29: O2 je este ako tak OK ale G4 je O1 a tam uz vymena prahu rovna sa skoro totalka..



najhnusnejsia ale aj napodstatnejsia je oprava podvozku...ak sa to odflakne ide auto do muky za par rokov.



u mechaniky je vacsinou system ON/OFF bud to funguje alebo nefunguje a potom je to uz len o diagnostike a peniazoch... preto sa drzim stareho ropaku ktory je este drziak a servis je zadaco...
11:17:29
14.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 14.07.19 11:09:00: v minule praci na min. 2ks O2 taky menili prahy, nechavali to delat v autorizaku - tak asi origo? ja svou O1 vybiral podle kastle, ta je velmi pekna, ale tu techniku se mi stale nedari doladit na 100%, to turbo 20V je uz hrozne slozity, no :/ ale kdyz vidim treba passata, tak jsem rad, ze mam to
11:09:00
14.07.2019
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:03:22: vymena prahov je v podstate rozsudok smrti...

repliky su neskutocne /absolutne nepouzitelne/

a original prah nieco stoji...



Mam jednu podmienku ked si obzeram auto ktore ide niekto kupit /vacsinou kamarati/

Mechanika sa da poriesit ale kasna musi byt OK.

Ta , ak ju chces repasovat do povodneho stavu bude stat vacsinou viac ako cele auto.



Cena repasu ktory si spravim za necele 2 tyzdne je okolo 3000e.

Mna to bude stat desatinu a asi 60h prace. Draha dovolenka1
11:03:22
14.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 12.07.19 18:39:01: z toho bude nej golf 4 na SK... ja tu O2 mam na vymenu celejch prahu a i ruzne orezliny, ale nezadal jsem to, rok to vydrzi a driv odjezdim techniku, pak dostanu nove... pak bude tak za 15, kdyby nekdo chtel, tak muzu potom dat echo4
19:13:15
13.07.2019
Kocvin
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jen RP 1.8 66kw..
18:51:42
13.07.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Kocvin: 5 bude fešák, motorizace?
17:02:29
13.07.2019
Kocvin
Bylo naivní si myslet, že budu mít od dvojek pokoj, když prodám tu svoji.. 121
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Kocvin vložen 13.07.2019 17:02:29
15:51:51
13.07.2019
suri
-> SO545: ja vyváram feliciu s kamarátom a to je pekná zábavka .. už nikdy
10:05:30
13.07.2019
SO545
-> suri 13.07.19 08:31:33: o chuti sa nebavim,,,je to moje auto a aj moja dovolenka...uz davno som tak nerad chodil do prace... ale bol najvyssi cas a auto si este u mna pozije a hanbit sa zan nechcem6



nasiel som par zatecenych pinov /potesi/ zrepasovat potrebuje aj tesnenie modulov stahovania okien , vymenit opotrebovane zaslepky podvozku a vyliecit este par drobnosti ktore vo veku 15rokov su v podstate len usmevne.... krasne 2 tyzdne...bude ma to stat par drobnych cize OK.



este tak 3dni ho poskladat a zabudnem na to trapenie ako vzdy...
08:31:33
13.07.2019
suri
-> SO545: tiež nie je čas a ani chuť to robiť a po zime to bude von
upraveno 1x, naposled 13.07.2019 08:31:44
22:56:15
12.07.2019
SO545
-> suri 12.07.19 20:19:41: mam tu smolu ze asi nestihnem ani vsetky svoje projekty...

to nemate sikovnych lakosov ?



je to praca na asi 70 normohodin.

uz som aj zabudol ako su zlozito vymyslene zadne dvere na G4 ale rozobral som ich bez straty bodu...dufam ze ich aj zlozim.
20:19:41
12.07.2019
suri
-> SO545: aj moje spravíš?
18:39:01
12.07.2019
SO545
Mam po laku a nieci po lesteni...
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 12.07.2019 18:39:01
20:48:24
10.07.2019
suri
-> SO545: je
16:22:09
10.07.2019
SO545
-> suri 09.07.19 22:00:12: myslis...tak to je potom zle.



ja to mam dnes v plnici...

zajtra snad vsetko obrusim... nanesiem ochranu proti kamienkom... odspodu zalakujem v akryle



ak toto dam... tak potom v piatok lak

skladanie je uz len relax...



Ak to vydrzi aspon 5-7rokov bez hrdze bude velka spokojnost.

Neplanujem to auto menit ani kupovat nieco novsie.
22:00:12
09.07.2019
suri
-> SO545: zdravšie ako moja 7 ročka
18:21:44
09.07.2019
SO545
Nastastie to slovycistit mbxkou potom wash primer a plnic...pojde to este raz obrusit ...tmavy plnic farba a lak...kurva mal som ist k moru...1
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 09.07.2019 18:21:44
18:18:11
09.07.2019
SO545
A toto je klasika na G4
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 09.07.2019 18:18:11
18:16:42
09.07.2019
SO545
Co dokaze klucka za 15rokov
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 09.07.2019 18:16:42
18:12:54
09.07.2019
SO545
Aby sa suri necitil zle. Odignoroval som odlupujuci sa asfalt na zadnej hranke prahu...nastastie to podliezlo len po povrchu...vyrezat..spasov at...pozvarat
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 09.07.2019 18:12:54
18:08:39
09.07.2019
SO545
-> Milan 136 08.07.19 21:26:47: poviem ti uz davno som tak nerad chodil do prace...nechcelo sa rano vstavat a ist drbat prahy a nosniky od hrdze a spiny...



-> suri 08.07.19 21:27:00: v podstate ano ale uz ma hodne namlete a garaz nikdy nepoznal /hodim foto z mobilu ako som repasoval prah/



-> minno 09.07.19 13:13:10: lak je povodny. budem lakovat prahy a zadne bletniky s celom. a predne prave dvere.
13:13:10
09.07.2019
minno
-> SO545: aj s lakom si niečo robil?
21:27:00
08.07.2019
suri
-> SO545: máš odnova? to moja oct je horšie
21:26:47
08.07.2019
Milan 136
-> SO545 08.07.19 20:24:37: Pěkně jsi se do něj pustil :-)
Extreme Tyres