VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3902 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 24.01.2014 do 15.04.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
19:21:50
07.04.2025
Nwkt
-> minno: Doporučuju dát na předek ty 340mm. Teprve potom poznáš jak skvěle může auto brzdit 1
19:19:03
07.04.2025
minno
-> saskyn2 07.04.25 18:45:20: Každopádne s mojimi 15" balónami nateraz ostávam na 2883

Vyhovuje mi to tak ako to je, funguje to výborne a nemám dôvod meniť.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od minno vložen 07.04.2025 19:19:03
19:06:30
07.04.2025
ajok
-> saskyn2 07.04.25 18:45:20: jj, mas pravdu, nafta ma 280 a ja mel 288
18:56:55
07.04.2025
Nwkt
-> saskyn2: Teď jsem koukal, že z Macanu nebo TTRS se dají dát na ty 340/345 kotouče 4P Bremba 3
18:45:20
07.04.2025
saskyn2
-> ajok 07.04.25 18:10:38: Těhlice se měnily u 280, ty 288 mají už velkou.

-> minno 07.04.25 18:17:56: jo teprve 340 mají jiný brzdič, vlastně i 314 mají jiný protože mají už 30mm široký kotouč.

Pak se na tuhle platformu dělali ještě nějaký 276 a to je taky atyp a těhlice myslím jiná
upraveno 1x, naposled 07.04.2025 18:51:31
18:17:56
07.04.2025
minno
-> saskyn2 07.04.25 18:05:33: Hm, tak to je sranda, že stačí vymeniť držiaky a kotúče a zvyšok ostáva :)
18:10:38
07.04.2025
ajok
-> saskyn2 07.04.25 18:05:33: tam se nemusi menit tehlice? ja taky na naftovou octu uvazoval, ale tehlice ma jine, nez mam ja, ja taky dal jen drzaky...
18:09:43
07.04.2025
Syny
-> saskyn2 07.04.25 18:05:33: Kotouce jsem mel Made in Germany a desky dokonce Made in CZ. Ale pravda, odkud to dojde dopredu nevis. A ja zadni nasazoval v roce 20 a predni v roce 23, takze ted uz to taky muze byt jinak...
18:05:33
07.04.2025
saskyn2
-> Syny: Jako na ty ATE ted slyším hodně stížností, co vím tak záleží odkud jsou jestli čína nebo itoška, bohužel to co přijde dopředu nikdy nevíš.

-> MATTESS: Hele když budeš chtít tak nový držáky 312 ti mohu nechat za 1500 pár, desky jsou stejný jak 288, kotouče pak koupíš 5Q0 615 301 F.
17:41:40
07.04.2025
Syny
-> MATTESS 07.04.25 12:35:06: Ja daval na Golfa vsude ATE a vse OK. Byly lakovany a zadni i po 4 letech bez znamky koroze na brzdnej plose. Predni jsem tam mel jen 8 mesicu, nez jsem to pocechral 7
15:20:25
07.04.2025
MATTESS
-> saskyn2: 16" mam zimáky, to by šlo.
13:53:45
07.04.2025
saskyn2
-> MATTESS: kotouče desky bych dal Zimmermann nebo textar raději než ate. Na ty 312 potřebuješ nejmíň 16ky kola na 340 nejmíň 17ky
13:52:44
07.04.2025
saskyn2
-> MATTESS: na 312 stačí držáky myslím nax340 bys musel i brzdice
13:19:57
07.04.2025
MATTESS
-> saskyn2: doplněno
12:39:37
07.04.2025
saskyn2
-> MATTESS: A co za generaci a máš tam ted 288 nebo 312? Já bych dal 340 ale to nechceš slyšet3
12:35:06
07.04.2025
MATTESS
Co na přední brzdy (kotouče + desky) pro 2,0TDi G7? ATE?

A nechat seriovou (288) velikost nebo předělat na větší? Má to nějaké záludnosti?
upraveno 1x, naposled 07.04.2025 13:19:49
21:38:48
06.04.2025
ajok
-> Milan 136 06.04.25 19:18:03: na funa jsem dal polsky repliky, ale jen proto, ze to je schovany pod laminatem, sice to maji docela dobre nazinkovane, ale tan tvar neodpovida nicemu :) , nadaval jsem u octa ruzku blatniku a fabiacke jsou jeste o level horsi...7
19:44:37
06.04.2025
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 06.04.25 19:18:03: Jo tak to jo. Uš sem se leks. 3
19:18:03
06.04.2025
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 06.04.25 17:13:35: Myslím jakože nějakej kus/výřez za pár korun nebo za děkuju. U nás stojí celej skoro to, co stálo to auto. A to je poněkud nerentabilní1 Repliky jsem rovnou zavrhnul.

Ten z O3 byl zdarma 1
17:17:29
06.04.2025
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983 06.04.25 17:13:35: urcite ho kvuli tomuhle kousku nechtel kupovat celej.
17:13:35
06.04.2025
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 06.04.25 13:39:43: Nesehnal práh na O2?
13:41:21
06.04.2025
Milan 136
A "hotovo"
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 06.04.2025 13:41:21
13:41:02
06.04.2025
Milan 136
Upraveno připraveno
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 06.04.2025 13:41:02
13:40:15
06.04.2025
Milan 136
Vyřezáno
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 06.04.2025 13:40:15
13:39:43
06.04.2025
Milan 136
-> SO545 06.04.25 11:37:42: Myslíš toho Golfa jak to minno zalepoval? O2 to má dobře, tam nejsou díry.

No vyrábět se mi to nechtělo ani trochu. Na O2 jsem práh nesehnal, ale našel jsem ve šrotu zadek prahu z O3 a udělal jsem z toho několik záplat.

Byla s tím práce to přetvarovat a upravit, ale rozhodně méně než to vyrábět.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 06.04.2025 13:39:43
13:37:04
06.04.2025
ajok
-> palinator 06.04.25 11:26:02: atd je pritelkyne, proto jsem to tam neuvadel, 1.8T jo, pritelkyne ma jeste AQW, ale s tim jsem najezdil v posledni dobe 40 tis.km, tak nevim, ci to je :), 742.136 mam 3x, treba lada kody ani nevim 21214, tak koukam do TP a stejny kod ma e4 lankovy plyn i e5 bezlankovy a stara dlouha e2 taky :), teda u te kratke, aby to nebylo tak uplne jednoznacne, tak je jeste -30 :)))
upraveno 1x, naposled 06.04.2025 13:47:18
13:33:23
06.04.2025
Milan 136
-> palinator 06.04.25 11:26:02: 3 na komiks? Aď tam nemáš chibi1
13:15:00
06.04.2025
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 06.04.25 12:52:54: Vyrážka nebývá virového původu, nemůže se tedy jednati o virážku. 3
12:59:30
06.04.2025
Jarda/felda
-> Jarda/felda 06.04.25 12:57:06: je to jako kdyby jsi udělal v podběhu dalčí podběh ale ten nechal vepředu i vzadu otevřený aby tam lítal veškerý bordel 8 a plastový ochranný samozřejmě žádný z těch pikapů z výroby nemá 8
12:57:06
06.04.2025
Jarda/felda
-> SO545 06.04.25 12:54:18: rám je v pohodě ale vnitřní podběhy na korbě trochu zmizeli 3 3 ono se není čemu divit když nejsou uzavřený 8
12:54:18
06.04.2025
SO545
-> Jarda/felda 06.04.25 12:52:54: a ako je natom ram....ten sa casom zlomi na kazdej 4
upraveno 1x, naposled 06.04.2025 12:54:45
12:52:54
06.04.2025
Jarda/felda
-> Milan 136 05.04.25 21:42:09: z takový malý dirky máš rok virážku ? to kdyby jsi viděl podběhy na mojí Navaře tak jsi osypanej do konce života 3 3 3 3 3
12:50:48
06.04.2025
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 06.04.25 12:05:08: Ja taham spotovacnkou ktora pri spravnom nastaveni neposkodi kataforezu na druhej strane...ale to nieje tak dolezite ako to spravne uzavriet po oprave...to je zasadne. K cene sa neviem vyjadrit...len ti napisem ze opravovat prahy je za trest....pristup je tazky aj ked si auto naklonim a preto to obcas neikto odflakne.
12:05:08
06.04.2025
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 06.04.25 11:34:11: Jsem koukal na kolegu s Pažutem a ten nechával opravovat studenou metodou v podstatě stejnou promáčklinu a po pěti letech to vypadá stále skvěle. Dostal jsem i kontakt na karosáře. Platil tehdá 5000,- našich (do 200,- EUR).
11:37:42
06.04.2025
SO545
-> Milan 136 05.04.25 21:42:09: tak v tomto pripade je to brutal...tu je to KO cele. Na tom golfe bol v pecku len bocny plech po spodny falc kde sa nestatne spaja k nosniku cez U profil. Tak som to elegantne vyrezal ,vyklapal zaplatu z podobneho prahu ktore mame skladom a parada za cca 15min. To tvoje bola praca na iny cas...ale opravit sa da vsetko ked sa chce. U tychto aut je najhorsie ze prahy niesu uzavrete a nahadze do nich blato a spustu vody.
11:34:11
06.04.2025
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 05.04.25 21:08:49: Prah sa da opravit na roky a bude bez hrdze. Len sa to mesmie odflaknut.

Vytahat preliacinu , zaklad washprimerom , tmel pripadne ako v tomto pripade 2zlozka cinovacia pasta. na prebrus washprimer , plnic , po jemnom prebruseni nutne zatiahnut pruznou hmotou vsetky spoje cez tu hmotu zase plnic a az tak lak. Je to tolko krokov ze to obcas ako aj v tomto pripade dopadne tak ze na neuzavrety tmel nanesu ochranu proti kamienkom a farba lak....a za par rokov je to v pecku.



Na tychto opravach nezerobime...ale treba ich spravit poriadne...aby sa auto o par rokov neukazalo v takomto stave....ale zase na tomto prahu su 2miesta kde je problem fabriky...a tu zato opravar nemohol. Tie dierky som vyplnil tvrdou pajkou a snad to este par rokov bude OK:
11:26:02
06.04.2025
palinator
-> ajok:

Naposílej mi radši kódy motorů, máš mj. tuším ARX a ATD? 40
23:14:56
05.04.2025
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 05.04.25 22:35:06: Ty sis asi nevsiml, ze nivu neberu jako srdecni zalezitost, ale pouze jako prostredek k naplneni snu, proto jsem taky starou dlouho prodal, no obrecel jsem ji, az kdyz ji novej majitel naboural4 1

Ted me laka jedna podzimni akce, ale byl by to zahul, za 12dni 12tis.km a z toho min. 1500km mimo asfalt. Nevim jestli se to da zvladnout, protoze loni to jeli s vitarou a stridali se dva a ja takoveho druheho blazna nenajdu, jako toho co by se vezl jo, ale nikoho, kdo by i ridil a fakt ridit umi :( kdyz mi Ales v Asii za 200km skoro odrovnal spojku.
upraveno 1x, naposled 05.04.2025 23:21:44
22:48:02
05.04.2025
ajok
-> palinator 05.04.25 22:36:52: mam to spocitat, kolik mam OHV a kolik AEE? :)

tak to neni tezke - AEE motory mam 4 - vsechny jedou, zadny neni podle mojich predstav...

OHV - tak tech mam 19 a z toho 2-3, mozna 4 uz nikdy nepojedou4 (vetsina favomotory - no 4 z nich jsou 1390, pak 110LS, 120LS, 130 - tu nevim, jestli zgeneralkuji)

A lady OHC mam jen 2 a ty jsou obe OK, teda u te euro 4 musim jeste udelat tuning z travela, to byl dnes rachot, nez se napnul retez.

A k tomu vsemu jeste tu 1.8T

A kdyz vsechny spalovaky, tak jeste 2x jawetta (jeden uz nepojede) a 1x S22 :)
upraveno 3x, naposled 05.04.2025 23:05:56
22:36:52
05.04.2025
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Tak to si vůbec nemyslim... Mám i námět na jeden oprásek na téma AEE a OHV, ale jsem na šikmé ploše.
22:35:06
05.04.2025
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 05.04.25 22:26:59: Pokud čteš jen ty bez tématiky ruského vozového parku, tak by ti pro vytištění stačil formát účtenky z pumpy. 3
22:26:59
05.04.2025
Sita
-> ajok 05.04.25 21:55:08: to bylo mysleny trochu s nadsazkou protoze ty zijes v jinym vesmiru. A nivu jsem urcite nemyslel, tvy prispevky o nich nectu, o ruskou techniku se nezajimam.
21:55:08
05.04.2025
ajok
-> Sita 29.03.25 21:20:52: kam na to chodis? me nic nekleklo8

s tejma kydama me zacinas uz cimdal vic srat

A jestli myslis v nive, tak tam zacne vypadavat petka spouste lidem v 30tis.km, kdyz se pouziva v terenu a je to trochu konstrukcni nedostatek, kdy za vystupni hridel taha pridavka, no a to s olejem nema nic spolecneho.

Ne jsem debil 1,3,5 drzi, zacne vypadavat 4 a v BiH, kdyz jsem auto testoval pred Afrikou, tak zacala vypadavat i 2, tak jsem pak schanel radeji prevodovku.
upraveno 3x, naposled 05.04.2025 22:01:27
21:42:09
05.04.2025
Milan 136
-> SO545: Když vidím díru v prahu, tak ještě teď mám vyrážku a to už to bude rok 3
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 05.04.2025 21:42:09
21:08:49
05.04.2025
Jirik_Tuňák1983
-> SO545: Pán drahý, mám promáčklý práh, tam je možnost opravy také asi jen tato, že? 4 A pak nalakovat a vyvoskovat celý. Nebo to lze řešit i jinak?
19:50:54
05.04.2025
SO545
a ako ceresnicka na torte...zla oprava nastiastue na malej ploche....tam som to musel vyrezat a navarit zaplatu.....to sa mi zase kumukuju hodiny....do pikacu1



Zakaznik mal stastie....bude to mat v cene opravy.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 05.04.2025 19:50:54
19:48:27
05.04.2025
SO545
bodova korozia...z vnutra von.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 05.04.2025 19:48:27
19:47:28
05.04.2025
SO545
To vam dojde G7 na vymenu dvier...a prah jemne suchnuty....a zistite ze je to zle.

A opravujete gratis.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 05.04.2025 19:47:28
18:57:56
31.03.2025
Nwkt
-> StepaNoFUN: A reálně jim za to pak napaří pokuty, pokud dělá ministerstvo skrytou kontrolu
14:35:19
31.03.2025
kpt.Budha
-> minno: přišlo mi to jako složitý úkon na to, co se běžně na STK dělá. Musí se najít nádobka, odsroubovat zatuhle víčko... :-)
Extreme Tyres