
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> minno: Doporučuju dát na předek ty 340mm. Teprve potom poznáš jak skvěle může auto brzdit 

-> saskyn2 07.04.25 18:45:20: Každopádne s mojimi 15" balónami nateraz ostávam na 288
Vyhovuje mi to tak ako to je, funguje to výborne a nemám dôvod meniť.

Vyhovuje mi to tak ako to je, funguje to výborne a nemám dôvod meniť.
-> saskyn2 07.04.25 18:45:20: jj, mas pravdu, nafta ma 280 a ja mel 288
-> saskyn2: Teď jsem koukal, že z Macanu nebo TTRS se dají dát na ty 340/345 kotouče 4P Bremba 

-> ajok 07.04.25 18:10:38: Těhlice se měnily u 280, ty 288 mají už velkou.
-> minno 07.04.25 18:17:56: jo teprve 340 mají jiný brzdič, vlastně i 314 mají jiný protože mají už 30mm široký kotouč.
Pak se na tuhle platformu dělali ještě nějaký 276 a to je taky atyp a těhlice myslím jiná
-> minno 07.04.25 18:17:56: jo teprve 340 mají jiný brzdič, vlastně i 314 mají jiný protože mají už 30mm široký kotouč.
Pak se na tuhle platformu dělali ještě nějaký 276 a to je taky atyp a těhlice myslím jiná
-> saskyn2 07.04.25 18:05:33: Hm, tak to je sranda, že stačí vymeniť držiaky a kotúče a zvyšok ostáva :)
-> saskyn2 07.04.25 18:05:33: tam se nemusi menit tehlice? ja taky na naftovou octu uvazoval, ale tehlice ma jine, nez mam ja, ja taky dal jen drzaky...
-> saskyn2 07.04.25 18:05:33: Kotouce jsem mel Made in Germany a desky dokonce Made in CZ. Ale pravda, odkud to dojde dopredu nevis. A ja zadni nasazoval v roce 20 a predni v roce 23, takze ted uz to taky muze byt jinak...
-> Syny: Jako na ty ATE ted slyším hodně stížností, co vím tak záleží odkud jsou jestli čína nebo itoška, bohužel to co přijde dopředu nikdy nevíš.
-> MATTESS: Hele když budeš chtít tak nový držáky 312 ti mohu nechat za 1500 pár, desky jsou stejný jak 288, kotouče pak koupíš 5Q0 615 301 F.
-> MATTESS: Hele když budeš chtít tak nový držáky 312 ti mohu nechat za 1500 pár, desky jsou stejný jak 288, kotouče pak koupíš 5Q0 615 301 F.
-> MATTESS 07.04.25 12:35:06: Ja daval na Golfa vsude ATE a vse OK. Byly lakovany a zadni i po 4 letech bez znamky koroze na brzdnej plose. Predni jsem tam mel jen 8 mesicu, nez jsem to pocechral 

-> saskyn2: 16" mam zimáky, to by šlo.
-> MATTESS: kotouče desky bych dal Zimmermann nebo textar raději než ate. Na ty 312 potřebuješ nejmíň 16ky kola na 340 nejmíň 17ky
-> MATTESS: na 312 stačí držáky myslím nax340 bys musel i brzdice
-> saskyn2: doplněno
-> MATTESS: A co za generaci a máš tam ted 288 nebo 312? Já bych dal 340 ale to nechceš slyšet

Co na přední brzdy (kotouče + desky) pro 2,0TDi G7? ATE?
A nechat seriovou (288) velikost nebo předělat na větší? Má to nějaké záludnosti?
A nechat seriovou (288) velikost nebo předělat na větší? Má to nějaké záludnosti?
-> Milan 136 06.04.25 19:18:03: na funa jsem dal polsky repliky, ale jen proto, ze to je schovany pod laminatem, sice to maji docela dobre nazinkovane, ale tan tvar neodpovida nicemu :) , nadaval jsem u octa ruzku blatniku a fabiacke jsou jeste o level horsi...

-> Milan 136 06.04.25 19:18:03: Jo tak to jo. Uš sem se leks. 

-> Jirik_Tuňák1983 06.04.25 17:13:35: Myslím jakože nějakej kus/výřez za pár korun nebo za děkuju. U nás stojí celej skoro to, co stálo to auto. A to je poněkud nerentabilní
Repliky jsem rovnou zavrhnul.
Ten z O3 byl zdarma

Ten z O3 byl zdarma

-> Jirik_Tuňák1983 06.04.25 17:13:35: urcite ho kvuli tomuhle kousku nechtel kupovat celej.
-> Milan 136 06.04.25 13:39:43: Nesehnal práh na O2?
-> SO545 06.04.25 11:37:42: Myslíš toho Golfa jak to minno zalepoval? O2 to má dobře, tam nejsou díry.
No vyrábět se mi to nechtělo ani trochu. Na O2 jsem práh nesehnal, ale našel jsem ve šrotu zadek prahu z O3 a udělal jsem z toho několik záplat.
Byla s tím práce to přetvarovat a upravit, ale rozhodně méně než to vyrábět.
No vyrábět se mi to nechtělo ani trochu. Na O2 jsem práh nesehnal, ale našel jsem ve šrotu zadek prahu z O3 a udělal jsem z toho několik záplat.
Byla s tím práce to přetvarovat a upravit, ale rozhodně méně než to vyrábět.
-> palinator 06.04.25 11:26:02: atd je pritelkyne, proto jsem to tam neuvadel, 1.8T jo, pritelkyne ma jeste AQW, ale s tim jsem najezdil v posledni dobe 40 tis.km, tak nevim, ci to je :), 742.136 mam 3x, treba lada kody ani nevim 21214, tak koukam do TP a stejny kod ma e4 lankovy plyn i e5 bezlankovy a stara dlouha e2 taky :), teda u te kratke, aby to nebylo tak uplne jednoznacne, tak je jeste -30 :)))
-> Jarda/felda 06.04.25 12:52:54: Vyrážka nebývá virového původu, nemůže se tedy jednati o virážku. 

-> Jarda/felda 06.04.25 12:57:06: je to jako kdyby jsi udělal v podběhu dalčí podběh ale ten nechal vepředu i vzadu otevřený aby tam lítal veškerý bordel
a plastový ochranný samozřejmě žádný z těch pikapů z výroby nemá 


-> SO545 06.04.25 12:54:18: rám je v pohodě ale vnitřní podběhy na korbě trochu zmizeli
ono se není čemu divit když nejsou uzavřený 



-> Jarda/felda 06.04.25 12:52:54: a ako je natom ram....ten sa casom zlomi na kazdej 

-> Milan 136 05.04.25 21:42:09: z takový malý dirky máš rok virážku ? to kdyby jsi viděl podběhy na mojí Navaře tak jsi osypanej do konce života






-> Jirik_Tuňák1983 06.04.25 12:05:08: Ja taham spotovacnkou ktora pri spravnom nastaveni neposkodi kataforezu na druhej strane...ale to nieje tak dolezite ako to spravne uzavriet po oprave...to je zasadne. K cene sa neviem vyjadrit...len ti napisem ze opravovat prahy je za trest....pristup je tazky aj ked si auto naklonim a preto to obcas neikto odflakne.
-> SO545 06.04.25 11:34:11: Jsem koukal na kolegu s Pažutem a ten nechával opravovat studenou metodou v podstatě stejnou promáčklinu a po pěti letech to vypadá stále skvěle. Dostal jsem i kontakt na karosáře. Platil tehdá 5000,- našich (do 200,- EUR).
-> Milan 136 05.04.25 21:42:09: tak v tomto pripade je to brutal...tu je to KO cele. Na tom golfe bol v pecku len bocny plech po spodny falc kde sa nestatne spaja k nosniku cez U profil. Tak som to elegantne vyrezal ,vyklapal zaplatu z podobneho prahu ktore mame skladom a parada za cca 15min. To tvoje bola praca na iny cas...ale opravit sa da vsetko ked sa chce. U tychto aut je najhorsie ze prahy niesu uzavrete a nahadze do nich blato a spustu vody.
-> Jirik_Tuňák1983 05.04.25 21:08:49: Prah sa da opravit na roky a bude bez hrdze. Len sa to mesmie odflaknut.
Vytahat preliacinu , zaklad washprimerom , tmel pripadne ako v tomto pripade 2zlozka cinovacia pasta. na prebrus washprimer , plnic , po jemnom prebruseni nutne zatiahnut pruznou hmotou vsetky spoje cez tu hmotu zase plnic a az tak lak. Je to tolko krokov ze to obcas ako aj v tomto pripade dopadne tak ze na neuzavrety tmel nanesu ochranu proti kamienkom a farba lak....a za par rokov je to v pecku.
Na tychto opravach nezerobime...ale treba ich spravit poriadne...aby sa auto o par rokov neukazalo v takomto stave....ale zase na tomto prahu su 2miesta kde je problem fabriky...a tu zato opravar nemohol. Tie dierky som vyplnil tvrdou pajkou a snad to este par rokov bude OK:
Vytahat preliacinu , zaklad washprimerom , tmel pripadne ako v tomto pripade 2zlozka cinovacia pasta. na prebrus washprimer , plnic , po jemnom prebruseni nutne zatiahnut pruznou hmotou vsetky spoje cez tu hmotu zase plnic a az tak lak. Je to tolko krokov ze to obcas ako aj v tomto pripade dopadne tak ze na neuzavrety tmel nanesu ochranu proti kamienkom a farba lak....a za par rokov je to v pecku.
Na tychto opravach nezerobime...ale treba ich spravit poriadne...aby sa auto o par rokov neukazalo v takomto stave....ale zase na tomto prahu su 2miesta kde je problem fabriky...a tu zato opravar nemohol. Tie dierky som vyplnil tvrdou pajkou a snad to este par rokov bude OK:
-> ajok:
Naposílej mi radši kódy motorů, máš mj. tuším ARX a ATD?
Naposílej mi radši kódy motorů, máš mj. tuším ARX a ATD?

-> Jirik_Tuňák1983 05.04.25 22:35:06: Ty sis asi nevsiml, ze nivu neberu jako srdecni zalezitost, ale pouze jako prostredek k naplneni snu, proto jsem taky starou dlouho prodal, no obrecel jsem ji, az kdyz ji novej majitel naboural

Ted me laka jedna podzimni akce, ale byl by to zahul, za 12dni 12tis.km a z toho min. 1500km mimo asfalt. Nevim jestli se to da zvladnout, protoze loni to jeli s vitarou a stridali se dva a ja takoveho druheho blazna nenajdu, jako toho co by se vezl jo, ale nikoho, kdo by i ridil a fakt ridit umi :( kdyz mi Ales v Asii za 200km skoro odrovnal spojku.


Ted me laka jedna podzimni akce, ale byl by to zahul, za 12dni 12tis.km a z toho min. 1500km mimo asfalt. Nevim jestli se to da zvladnout, protoze loni to jeli s vitarou a stridali se dva a ja takoveho druheho blazna nenajdu, jako toho co by se vezl jo, ale nikoho, kdo by i ridil a fakt ridit umi :( kdyz mi Ales v Asii za 200km skoro odrovnal spojku.
-> palinator 05.04.25 22:36:52: mam to spocitat, kolik mam OHV a kolik AEE? :)
tak to neni tezke - AEE motory mam 4 - vsechny jedou, zadny neni podle mojich predstav...
OHV - tak tech mam 19 a z toho 2-3, mozna 4 uz nikdy nepojedou
(vetsina favomotory - no 4 z nich jsou 1390, pak 110LS, 120LS, 130 - tu nevim, jestli zgeneralkuji)
A lady OHC mam jen 2 a ty jsou obe OK, teda u te euro 4 musim jeste udelat tuning z travela, to byl dnes rachot, nez se napnul retez.
A k tomu vsemu jeste tu 1.8T
A kdyz vsechny spalovaky, tak jeste 2x jawetta (jeden uz nepojede) a 1x S22 :)
tak to neni tezke - AEE motory mam 4 - vsechny jedou, zadny neni podle mojich predstav...
OHV - tak tech mam 19 a z toho 2-3, mozna 4 uz nikdy nepojedou

A lady OHC mam jen 2 a ty jsou obe OK, teda u te euro 4 musim jeste udelat tuning z travela, to byl dnes rachot, nez se napnul retez.
A k tomu vsemu jeste tu 1.8T
A kdyz vsechny spalovaky, tak jeste 2x jawetta (jeden uz nepojede) a 1x S22 :)
-> Jirik_Tuňák1983:
Tak to si vůbec nemyslim... Mám i námět na jeden oprásek na téma AEE a OHV, ale jsem na šikmé ploše.
Tak to si vůbec nemyslim... Mám i námět na jeden oprásek na téma AEE a OHV, ale jsem na šikmé ploše.
-> Sita 05.04.25 22:26:59: Pokud čteš jen ty bez tématiky ruského vozového parku, tak by ti pro vytištění stačil formát účtenky z pumpy. 

-> ajok 05.04.25 21:55:08: to bylo mysleny trochu s nadsazkou protoze ty zijes v jinym vesmiru. A nivu jsem urcite nemyslel, tvy prispevky o nich nectu, o ruskou techniku se nezajimam.
-> Sita 29.03.25 21:20:52: kam na to chodis? me nic nekleklo
s tejma kydama me zacinas uz cimdal vic srat
A jestli myslis v nive, tak tam zacne vypadavat petka spouste lidem v 30tis.km, kdyz se pouziva v terenu a je to trochu konstrukcni nedostatek, kdy za vystupni hridel taha pridavka, no a to s olejem nema nic spolecneho.
Ne jsem debil 1,3,5 drzi, zacne vypadavat 4 a v BiH, kdyz jsem auto testoval pred Afrikou, tak zacala vypadavat i 2, tak jsem pak schanel radeji prevodovku.

s tejma kydama me zacinas uz cimdal vic srat
A jestli myslis v nive, tak tam zacne vypadavat petka spouste lidem v 30tis.km, kdyz se pouziva v terenu a je to trochu konstrukcni nedostatek, kdy za vystupni hridel taha pridavka, no a to s olejem nema nic spolecneho.
Ne jsem debil 1,3,5 drzi, zacne vypadavat 4 a v BiH, kdyz jsem auto testoval pred Afrikou, tak zacala vypadavat i 2, tak jsem pak schanel radeji prevodovku.
-> SO545: Když vidím díru v prahu, tak ještě teď mám vyrážku a to už to bude rok 

-> SO545: Pán drahý, mám promáčklý práh, tam je možnost opravy také asi jen tato, že?
A pak nalakovat a vyvoskovat celý. Nebo to lze řešit i jinak?

a ako ceresnicka na torte...zla oprava nastiastue na malej ploche....tam som to musel vyrezat a navarit zaplatu.....to sa mi zase kumukuju hodiny....do pikacu
Zakaznik mal stastie....bude to mat v cene opravy.

Zakaznik mal stastie....bude to mat v cene opravy.
To vam dojde G7 na vymenu dvier...a prah jemne suchnuty....a zistite ze je to zle.
A opravujete gratis.
A opravujete gratis.
-> StepaNoFUN: A reálně jim za to pak napaří pokuty, pokud dělá ministerstvo skrytou kontrolu
-> minno: přišlo mi to jako složitý úkon na to, co se běžně na STK dělá. Musí se najít nádobka, odsroubovat zatuhle víčko... :-)