-> palinator 20.08.16 13:27:41:
Tak nakonec to nebyly kroužky, ale vadná cívka. Střílela z jednoho vývodu proti kostře.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Tak mám pár dní dodělané vyhřívání vody a je to fakt super. Dokud nevyměním altík za 120A tak to nechám pouze na ruční ovládání. V kabině spínám zvlášť 1. nebo 2. svíčky. Vypínám to zhruba při 70 - 80°C
Nechápu, že jsem s tím otálel 5 let.

Nechápu, že jsem s tím otálel 5 let.


-> Jirik_Tuňák1983 27.11.16 23:06:29: prej i horší

-> M@rtin 27.11.16 20:00:28: A jsou to taky "záruční" opravy takového rozsahu?
-> Jirik_Tuňák1983 27.11.16 14:41:21: Už jsem tam byl 3x a nejsem jedinej kdo jezdí si nechat opravovat korozi na autě vyrobeným po 2003-2004
-> Nwkt 27.11.16 16:30:51: No kdybych to měl sám doma, tak se kouknu, ale pořád někam jezdit to nechat načíst. Vše funguje, tak neřeším ....
-> Nwkt 27.11.16 16:30:51: No kdybych to měl sám doma, tak se kouknu, ale pořád někam jezdit to nechat načíst. Vše funguje, tak neřeším ....
-> minno: Tím větší důraz!
Včera porucha airbagu vyskočila znovu! Budu muset kuchat!

Včera porucha airbagu vyskočila znovu! Budu muset kuchat!
-> M@rtin: Smazat a neřešit dokud nevyskočí znova
-> M@rtin 26.11.16 22:12:24: Asi už tě moc rádi nevidí, což? Dobře jim tak. Neumí to udělat jednou a pořádně?
-> Shader 22.11.16 17:38:03: tak je to vcelku jasný, blbej kontakt kterej prostě občas nevede 

Po měsíci je doma moje O2 ....
Auto tam nebylo na žádný servis, ale opět jsem reklamoval korozi. Dostal jsem nový blatníky, prahy a lakovala se i komplet přední kapota.
Připojili to i na disagnostiku a jsou tam dvě závady, má cenu nějak tohle řešit, nebo to mám nechat bejt?
Auto tam nebylo na žádný servis, ale opět jsem reklamoval korozi. Dostal jsem nový blatníky, prahy a lakovala se i komplet přední kapota.
Připojili to i na disagnostiku a jsou tam dvě závady, má cenu nějak tohle řešit, nebo to mám nechat bejt?
-> Shader: Čím viac výkričníkov, tým viac adidas? :)
-> Milan 136: Přesně tak. Kamarád, který mi dnes dělal diagnostiku říkal, že to samé řešil na passatu, byl rozpojený konektor. Jen se trochu bojím toho rozebírání!!!
-> Shader: no tak to by melo byt to, co daval na obrazku suri. Odplastovat a zkouknout elektriku k nemu.
-> Nwkt: -> StepaNoFUN: Chyba smazána! Uvidíme!
-> Nwkt: Pokud jde. Já mám například na autě sporadickou závadu, která smazat nejde. ;-)
-> Shader: Pokud je sporadická, tak vymazat a neřešit dokud se neobjeví znova
Dneska jsem byl na diagnostice! Porucha č. 01639- snímač nárazu postranního airbagu vzadu, strana spolujezdce! Jedná se o sporadickou chybu.
-> Milan 136 20.11.16 16:17:28: dekuji za nazor, prdim na to ;)
-> Gabro11: to je aby ve velikych mrazech nezamrzal kondenzat, co jde skrz odvetrani. Myslim, ze to je celkem zbytecny dodelavat to
-> suri 20.11.16 15:22:13: dekuji za odpoved a cislo dilu, ted uz vidim ze jsem v katalogu hledal blbe :D
Jeste se prosim zeptam, je to v ceskoslovenskem podnebi k necemu uzitecne tak jako ten vyhrev kapaliny co resil -> Pavell: a nebo je to pro nas zbytecne a nema cenu to dodelavat?
Jeste se prosim zeptam, je to v ceskoslovenskem podnebi k necemu uzitecne tak jako ten vyhrev kapaliny co resil -> Pavell: a nebo je to pro nas zbytecne a nema cenu to dodelavat?
-> Gabro11 20.11.16 13:30:02: to je myslím trubka od filterboxu do víka na vývoz do severských zemí 1J0906391B
Ahoj, vetru se sem s dotazem navazujicim na dodelani vyhrivani chladici kapaliny u Octavie I. viz -> Pavell 14.11.16 17:50:07: .
Pri prochazeni elektrickych schemat v dilenske prirucce Oct I. jsem narazil na jeste jednu zajimavou ficuru - mimoradnou vybavu ktera me nic nerika, a to "N79 - Vyhrivani odvetrani skrine klikoveho hridele". Co si pod tim predstavit, do jakych aut se to davalo? Je to vubec k necemu dobry a stoji to za shaneni a dodelani? Googl mi nenasel nic a v katalogu jsem to taky nenasel.
Pri prochazeni elektrickych schemat v dilenske prirucce Oct I. jsem narazil na jeste jednu zajimavou ficuru - mimoradnou vybavu ktera me nic nerika, a to "N79 - Vyhrivani odvetrani skrine klikoveho hridele". Co si pod tim predstavit, do jakych aut se to davalo? Je to vubec k necemu dobry a stoji to za shaneni a dodelani? Googl mi nenasel nic a v katalogu jsem to taky nenasel.
-> Shader 20.11.16 11:35:44: nemusíš tisknout stačí číslo chyby
-> Shader 20.11.16 11:35:44: choď niekde na diagnostiku a daj presnú chybu , tak či tak po oprave budeš musieť chybu vymazať tak je to jedno
nakoniec to bude spoj bočného airbagu pod sedačkami , alebo niečo úplne iné
k snímaču pri c stlpiku musíš zložiť dole plasty , pod sedačkami je plastová matica , musíš rozobrať aj stredný stlpik ak to nechceš polámať , umiestnený je takto ale na 99% tam chybu nehľadaj
nakoniec to bude spoj bočného airbagu pod sedačkami , alebo niečo úplne iné
k snímaču pri c stlpiku musíš zložiť dole plasty , pod sedačkami je plastová matica , musíš rozobrať aj stredný stlpik ak to nechceš polámať , umiestnený je takto ale na 99% tam chybu nehľadaj
-> Milan 136: Ještě jsem zkontroloval obě přední průchodky, zatahal za vodiče, vše vypadá ok. Jaký je přístup k konektorům pod sedačkama a k tomu snímači/konektrou v C-sloupku? Jinak já vůl si to měl nechat vytisknout, ale když mi řekli, že je to snímač v zadních dveřích, neměl důvod jím nevěřit (příště budu chytřejší)!!!
-> Shader: zkusil jsi zatahat za ten zluty a cerny? Koukni pripadne do pravych dveri.
Ale bez presnyho zneni chyby tu muzeme polemizovat jeste pekne dlouho
-> Nwkt 19.11.16 11:15:43: ktery porad chteji padat dovnitr
Ale bez presnyho zneni chyby tu muzeme polemizovat jeste pekne dlouho

-> Nwkt 19.11.16 11:15:43: ktery porad chteji padat dovnitr

-> Shader: Pod krytkama jsou akorát šrouby 

-> Milan 136: Průchodka je ok!
-> Shader: jo tam koukni. S nejvetsi pravdepodobnosti to bude tam
-> suri: Ok, dík. Mrknu na průchodku předních dveří 

-> Shader 19.11.16 09:27:10: v zadnych dverach nic s bagom nie je , moznosti som ti uz pisal nizsie
-> suri: Nevím jak to má FL, já prostě spočítal ty krytky ve svém autě! Pokud je tedy A-B-C brán jako jeden... pak mám v autě 6 bagu! Každopádně nemám tedy v zadních dveřích hledat žáden snímač nebo něco podobného jo?
-> Shader 19.11.16 08:42:05: a keď má FL OII hlavové airbagy ale na B a C stlpiku už nemá krytky tak má len 6 bagov ?
-> suri: -> suri: Hm... tak to jsem z toho jelen!
Jinak jak píše Jarda, prostě jsem spočítal krytky s nápisem Airbag. Volant/palubka, A-sloupky, B-sloupky, C-sloupky, sedačky.

-> suri 18.11.16 21:31:15: lidi počítaji boční "záclonu" za víc podle nápisů "airbag" i když se jedná jenom o jeden 

-> Shader 18.11.16 17:03:16: nie nie je , je to ako som ti písal
ja som videl Octaviu najviac s 9 bagmi a to je OIII s kolenným a zadnými bočnými airbagmi
dvojková mala najviac 6 bagov
ja som videl Octaviu najviac s 9 bagmi a to je OIII s kolenným a zadnými bočnými airbagmi
dvojková mala najviac 6 bagov
-> Shader: Tak si nech vytisknout/poslat autoscan a hoď to sem
-> suri: Tak konkrétně ti nepovím... přes známého mi to v servisu napíchli a údajně jde o snímač v zadních dveřích na straně spolujezdce.
-> Milan 136: Není?
V autě mám 10 bagu.
-> Milan 136: Není?

Tak tak. V zadnich dverich nic neni
-> Shader 18.11.16 08:21:59: čo konkrétne tam svieti za chybu ?
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
Zdravím
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
-> Nwkt: ještě to promyslím a kdyžtak udělám podle originálu.

-> Jarda/felda: Tak tak
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
-> Pavell 14.11.16 22:17:44: jo nefunguje z důvodu probitých žhaviček a spálený pojistky 

Udělat to samozřejmě jde, ale altík měnit nehodlám, takže by to stejnak nefungovalo jak má. S tím, že už to ŘJ už umí si nejsem teda jistý, co jsem tak hledal na netu. Prostě si budu sám spínat 1 nebo 2 když zrovna budu chtít. Co jsem četl, tak to dost často nefunguje.
Zapojenie je jednoduché,dva drôty z rj na dva relé,potom odkostriť jeden káblik z rj,a napojiť na DF svorku alternátora,je vyvedená do koncovky pod torpédom.Nič netreba nakodovavať,funguje to normálne a automaticky.Altík je treba silnejší,nakoľko rj sleduje jeho záťaž,pak sleduje otáčky,napätie baterie,teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu chladiacej zmesi.
-> Nwkt: není to připravený pro tuhle funkci, chybí kabeláž, musí to ovládat řídící jednotka atd. Všechny 3 používat stejně nemůžu, musí tam být silnější alternátor atd.
-> Pavell: Proč?
-> Nwkt: jojo, kéž by. Bohužel bude pouze ruční spínání.
