skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
22:57:02
10.05.2017
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: jako ze je i v aute elktrika u spolujezce nebo jen sedačka, si myslim že budes mít z pravaka jen sedadla, to by jsi musel podle mě najít víc odlišnosti za tu dobu co to auto mas...
22:44:02
10.05.2017
10.05.2017
StepaNoFUN
Jinak jsem pořád přemejšlel, proč na svý octávce nemám řidičův držák pásu se senzorem, když jsou tam airbagový sedačky... Dneska jsem čistil interiér a záhada vyřešena - je to na pravý sedačce. :-D Už vím, co to je za kastli. :-D
22:41:56
10.05.2017
10.05.2017
StepaNoFUN
Nejezdím dědkostylem a většinou delší trasy, nicméně jen občas. Kotouče jsem dával před 2ma lety a cca 20tis. A před asi měsícem jsem je brousil, protože hrany už byly chycený. Kotouče Zimmerman, desky origo...
22:38:52
10.05.2017
10.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 10.05.17 10:20:49: co cekas od 6 let starejch kotoucu?, tady bych o 50 tis. km vubec nepochyboval, jaka byla jejich sila?
21:32:02
10.05.2017
10.05.2017
palinator
-> Syny:
Mám ti ukázat na Toledu TRW zadní kotouče po 10 tkm? Asi ne, co?
Prostě se málo brzdí a materiál kotouče je pochybnej. Ulítanej kotouč by byl opotřebenej ale ne shnilej.
Mám ti ukázat na Toledu TRW zadní kotouče po 10 tkm? Asi ne, co?
Prostě se málo brzdí a materiál kotouče je pochybnej. Ulítanej kotouč by byl opotřebenej ale ne shnilej.
11:51:07
10.05.2017
10.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 10.05.17 10:20:49: Golf VII GTi s cca 30 000 km a zadní kotouče taky opelíchaný jak z rybníka. Takže je to dnes asi normální.
Jinak jsem koukal na gogleho a tuto Ibizu, ale 2010 má jeden skladník a se zadníma kotoučema taky furt něco řešil a dost brzo byly i na výměnu. Do práce jezdí kousek.
Jinak jsem koukal na gogleho a tuto Ibizu, ale 2010 má jeden skladník a se zadníma kotoučema taky furt něco řešil a dost brzo byly i na výměnu. Do práce jezdí kousek.
10:50:09
10.05.2017
10.05.2017
U-Geen
-> Nwkt: tak jestli vytapena tak to muze bejt podobne spatny jako mujj outback :)
10:43:08
10.05.2017
10.05.2017
Nwkt
-> U-Geen: Těžko říct, včera to vytáh z garáže vedle baráku, betonová podlaha, vrata, možná i vytápěná .... ale já si myslím že to tam nestálo
10:42:40
10.05.2017
10.05.2017
Syny
-> Nwkt 10.05.17 10:39:01: Byly vylozene i rezavy. Mel jsem udelat fotku Jako todle ma prave zarazilo v tom, abych nad tema 45tkm zacal pochybovat. Servisni historie pravdepodobne nula. Do autorizaku s tim nejezdil (alespon to rikal).
10:39:57
10.05.2017
10.05.2017
U-Geen
-> Nwkt: tak vono zalezi jaka to byla garaz :)
10:39:01
10.05.2017
10.05.2017
Nwkt
-> Syny: Nějak takhle byly okyslý ne? img.sbazar.cz/big/.../551
d66bb30b348e667a40100.jpg
10:37:30
10.05.2017
10.05.2017
Nwkt
Ty brzdiče byly ale ohnilý jako kdyby to stálo na trávě, klasicek brzdič a něm takový ty býlý fleky. Když to třeba porovnám s opravdu garážovaným autem, tak na něm je ještě v 35 tis vidět zinek
10:37:30
10.05.2017
10.05.2017
Milan 136
-> Syny: sam sis odpovedel. Malej najezd dedkostylem. Lidi brzdi setrne, aby setrili brzdy. Ale pak to ve finale takhle na sracku vyrezne. Staci ze to uklidis mokry a pri malym najezdu a lehkym brzdeni se to proste neobrzdi. Ja brzdim normalne, ostre, nedojizdim nikde setrvacnosti a kotouce mam jako novy
10:34:53
10.05.2017
10.05.2017
minno
-> Syny: Ja myslím, že je to úplne normálne. Tá porcia km/rok nie je až taká veľmi malá (poznám autá, čo najazdia aj menej), ale nie ani nijak extra veľká. Ak auto stojí vonku a brzdí sa len mierne, nie je sa čomu čudovať....
Na našich Punte sa menili kotúče pred 1,5 rokom, auto odvtedy spravilo asi 12 tis. km (čiže niečo podobné), auto stojí vonku pred bytovkou, kde naň stále len prší, moc sa nejazdí a kotúče sú už tiež nič moc. Nie síce až tak zlé ako na fotke, pretože to auto občas prebehnem ja štýlom "vyhnať pavúky" a "očisiť kotúče", ale v porovnaní s mojimi kotúčmi na škodovke po 6 rokoch a bezmála 100 tis. km, sú už KO....
Na našich Punte sa menili kotúče pred 1,5 rokom, auto odvtedy spravilo asi 12 tis. km (čiže niečo podobné), auto stojí vonku pred bytovkou, kde naň stále len prší, moc sa nejazdí a kotúče sú už tiež nič moc. Nie síce až tak zlé ako na fotke, pretože to auto občas prebehnem ja štýlom "vyhnať pavúky" a "očisiť kotúče", ale v porovnaní s mojimi kotúčmi na škodovke po 6 rokoch a bezmála 100 tis. km, sú už KO....
10:31:00
10.05.2017
10.05.2017
vhml
-> Syny 10.05.17 10:20:49: tak to je normální, že jsou takhle ohnilý, když to nejezdí ne? Lepší než když jsem byl odívat na motorku s údajnejma 30tisícema a majitel se ještě pěkně pochlubil, že dával novej zadní kotouč
10:27:54
10.05.2017
10.05.2017
radekp
-> Syny: já můžu říst zkušenost s otcovou Octou - nechal měnit zadní kotouče v autorizáku a po chvíli takto vypadaly. Nedal bych ale ruku do ohně, že tam nešoupli nějaké Viky.
Po 45 tisících - to musí být ještě z výroby, to je podezřelé...
Po 45 tisících - to musí být ještě z výroby, to je podezřelé...
10:20:49
10.05.2017
10.05.2017
Syny
Uplne to sice nepatri do tohodle tematu, ale snad neva, ze se zeptam (nechci zakladat novy tema zbytecne). Vcera jsme se byli mrknout na Ibizu 2011 co ma udajne najeto cca 45 tkm (dokonce pry garazovana). Co me ale zarazilo byl stav brzdovych kotoucu. Fotku jsem si neudelal, ale nasel jsem na netu podobnou jak cca vypadaly zadni kotouce (viz foto), predni byly o neco malo lepsi, ale taky nic moc. Je mi jasny, ze vymenit kotouce neni zadna veda, ale spis by me zajimalo, jestli je vubec realny, aby takhle kotouce vypadaly po 45tkm? Pokud km nekecaj, tak to odpovida najezdu prumerne 7500 km/rok. Videl jsem tenhle jev hodne na Octaviich, ale vetsinou s nasobne vetsim najezdem. Co myslite?
11:12:56
08.05.2017
08.05.2017
Nwkt
22:03:36
07.05.2017
07.05.2017
Milan 136
21:48:50
07.05.2017
07.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: JJ, neříkám že je špatný, co by za to dali třeba v renaultu, aby jim takhle fungovali dci
21:37:53
07.05.2017
07.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: blbe ctu. Ale BMN taky neni spatny, kdyz se na tom nepodepise nejakej exot a jsou tam uz vstriky s T...
21:35:33
07.05.2017
07.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Píše BMN, to se tě netýká No když nebudeme hodnotit ty ostatní věci, tak už jen to DPF. PD regeneruje každejch 300 km, životnost cca 300tis. V CRku regenerace po 700 km, životnost více než půl milionu.
21:32:06
07.05.2017
07.05.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: Myslíš Bosch Monomotronic? :-D Proti tomu úplně vše... :-D
21:27:00
07.05.2017
07.05.2017
Milan 136
-> venni: co mas proti BMM?
Cega je uplne neco jinyho. Dvouvacka cr...vs jednovacka PD
Cega je uplne neco jinyho. Dvouvacka cr...vs jednovacka PD
20:54:43
07.05.2017
07.05.2017
saskyn2
Dle mě je CEGA to nejlepší co se dá v oktávce pořídit, má to Markéta v oktě a jestli jí na tom autě něco závidím tak je to ten motor. Oproti mému to jezdí o 2L míň, studený to není traktoroidní, spolehlivost parádní a s tím autem to hejbá fakt slušně(je teda fakt že to není úplně serie )
20:44:18
07.05.2017
07.05.2017
venni
-> Milan 136: CEGA je teda CR ( v OII před fl i po FL) a motor je nesrovnatelně lepší než první BMN. To prej byl takový omyl...
20:35:02
07.05.2017
07.05.2017
Milan 136
-> venni: BWA jsem kuchnuty nemel, ale CEGA je 1.generace EA 189 a ma DPF
20:26:09
07.05.2017
07.05.2017
venni
Zase asi pár trapných dotazů :D
BWA mělo široký nebo slabý kruhy???
CEGA se dělá pouze s DPF ?
Ď
BWA mělo široký nebo slabý kruhy???
CEGA se dělá pouze s DPF ?
Ď
11:12:33
07.05.2017
07.05.2017
Pavell
Komplet upgrade na nová loga. Předek, zadek, volant, klíče, středy kol, ventilky.
10:03:09
06.05.2017
06.05.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mě vyteklo potřebný množství na výměnu termostatu v pohodě
08:08:49
06.05.2017
06.05.2017
M@rtin
Moje Okta dostala nové desky a kotouče a pár věcí v rámci servisu a absolvovala STK
07:34:54
06.05.2017
06.05.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt 05.05.17 14:55:15: Na O1 mám vypoušťák taky, ale moc toho nevytece.
07:22:17
06.05.2017
06.05.2017
MOLSO
tak už viem prečo k nám chodia nakupovať zo škodovky 14 litrov destilky 2x týždenne
to sú tie debilné motory čo majú ešte aj vodnú pumpu s nejakým elektrickým selenoidom / spojkou a keď odíde elektrika tak sa tá pumpa netočí ?
to sú tie debilné motory čo majú ešte aj vodnú pumpu s nejakým elektrickým selenoidom / spojkou a keď odíde elektrika tak sa tá pumpa netočí ?
20:35:13
05.05.2017
05.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: Mění se, protože jim chladící kapalina ničí vodní čerpadla. A postup vymyslel nějakej expert evidentně.
Nenaděláš nic.
Nenaděláš nic.
19:30:14
05.05.2017
05.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 05.05.17 18:10:12: Proč se tomu motoru dělaj tyhle teplotní šoky? Proč se to takhle musí proplachovat?
18:10:12
05.05.2017
05.05.2017
Milan 136
-> Nwkt: jeste ke vsemu mas dle dp vypojit 4 hadice a pak vypoustis vodu z auta, ktery ma byt ohraty aby bezel vetrak.
A pak tam natahujes studenou destilku a kdyz slysim ty zvuky z toho motoru pri tom:-D :-D :-D
Vypustis origo, natahnes destilku, ohrat, vypustit, toto 3x. Pak natahnout novou chladici a odvzdusnit.
A je na to 210cj, coz je 126 minut...
Vsude bordel, hluk...
A pak tam natahujes studenou destilku a kdyz slysim ty zvuky z toho motoru pri tom:-D :-D :-D
Vypustis origo, natahnes destilku, ohrat, vypustit, toto 3x. Pak natahnout novou chladici a odvzdusnit.
A je na to 210cj, coz je 126 minut...
Vsude bordel, hluk...
14:55:15
05.05.2017
05.05.2017
Nwkt
-> suri: Já to měl právě na Toledu a bylo to skvělý
14:49:20
05.05.2017
05.05.2017
suri
-> Nwkt: to už nemá skoro nič , naposledy prvý sup a fabia inak nič
14:47:29
05.05.2017
05.05.2017
Nwkt
-> suri: Kkti, proč vůbec přestali dělat vypouštěcí ventily na chladiči?
14:36:23
05.05.2017
05.05.2017
suri
-> minno: že sa na servisnú akciu robí preplach 14L destilky , nemáš to ako vypustiť , odpájaš hadice na motore ktorému práve prebehol program cv diagnostike a má cca 120st ...
14:33:18
05.05.2017
05.05.2017
minno
-> Milan 136: -> suri: S čím je problém u 1.4 tdi pri výmene chladiacej kvapaliny?
08:53:54
05.05.2017
05.05.2017
suri
-> Milan 136: hmm toto som nemal , jj preplachy 1,4TDi sú luxus , G13 všade po zemi , spálené ruky a vydymená dielňa
07:58:38
05.05.2017
05.05.2017
Pavell
Kolik KM musí ty auta naject, aby se stíhal vypalovat ten pitomej filtr?
06:55:44
05.05.2017
05.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: pravda. Ale ve svy podstate to nic nemeni :-)
-> suri: my meli parkrat dole hlavu, menilo se saci potrubi zerouci vodu, nejakej pripad se vstrikama byl taky...
Ale jinak to docela drzi, krom tech pump.
Jinak brzy asi zapalim nejaky 1.4 tdi. Ty vymeny chladici kapaliny jsou fakt pecka. Hluk, bordel vsude, malo casu na to. Hlavme l nekolik aut denne na dilne...
-> suri: my meli parkrat dole hlavu, menilo se saci potrubi zerouci vodu, nejakej pripad se vstrikama byl taky...
Ale jinak to docela drzi, krom tech pump.
Jinak brzy asi zapalim nejaky 1.4 tdi. Ty vymeny chladici kapaliny jsou fakt pecka. Hluk, bordel vsude, malo casu na to. Hlavme l nekolik aut denne na dilne...
22:08:38
04.05.2017
04.05.2017
palinator
-> suri:
A je na pumpy vydaná nějaká úprava? A preventivní výměny nic?
A je na pumpy vydaná nějaká úprava? A preventivní výměny nic?
22:02:50
04.05.2017
04.05.2017
suri
-> palinator: na nových OIII motoroch sa nerieši okrem púmp nič , jedno egr možno , asi dve turbá viem , nejaký vstrek bol a pár pičovín okolo ale nič vážne a časté , len tie pumpy denne ...
22:01:57
04.05.2017
04.05.2017
saskyn2
-> Milan 136 04.05.17 20:38:24: Pleteš se, i na CBBB a CBAB se dávalo pak už plastové sání, jinak vše zůstalo při starém.
Chladič spalin mají za motorem vesměs všechny motorizace, ale EGR je u 16V PD(BKD,BKP) a první generace CR(CEGA,CBBB,CBAB std) zepředu krásně přístupnej. BMM ho má zezadu taky krásně přístupnej. Kdyžto druhá generace CR (CFXX) ho má tak blbě, že musí dolu nápravnice, navíc je dohromady s chladičem spalin, takže cenovka cca 10.000.
Chladič spalin mají za motorem vesměs všechny motorizace, ale EGR je u 16V PD(BKD,BKP) a první generace CR(CEGA,CBBB,CBAB std) zepředu krásně přístupnej. BMM ho má zezadu taky krásně přístupnej. Kdyžto druhá generace CR (CFXX) ho má tak blbě, že musí dolu nápravnice, navíc je dohromady s chladičem spalin, takže cenovka cca 10.000.
22:00:54
04.05.2017
04.05.2017
palinator
-> Milan 136:
Z toho tvýho příspěvku to právě nebylo úplně zřetelný, tak jsem se přeptal. A jaký jsou reference na EA288, zejména dvoulitry? O vodních pumpách jsem už slyšel z vícero zdrojů. A co se dozvídám o spotřebě, která měla bejt lepší než už předchozích motorů, tak taky docela bída, kde dochází k mazání rozdílů mezi TSI a TDI.
Z toho tvýho příspěvku to právě nebylo úplně zřetelný, tak jsem se přeptal. A jaký jsou reference na EA288, zejména dvoulitry? O vodních pumpách jsem už slyšel z vícero zdrojů. A co se dozvídám o spotřebě, která měla bejt lepší než už předchozích motorů, tak taky docela bída, kde dochází k mazání rozdílů mezi TSI a TDI.
21:58:12
04.05.2017
04.05.2017
Syny
-> Milan 136: No udajne si ty DPF moc nerozumi s tim PD a rychleji odchazej ty filtry. Tim spis, kdyz s tim nelitas po dalnici a nema to cas se to poradne regenerovat. Alespon to jsou moje informace, ktery pochytavam tak nejak kolem me. Ty rikas, ze PD + DPF je cajk?
21:53:41
04.05.2017
04.05.2017
Milan 136
-> Syny: to hani akorat ty, co s tim nemaji zkusenost a nekde neco cetli. Funguje to uplne normalne jako vsechny ostatni co znam. Treba i ve Scoutech. Pak mas skupinu lidi co varuji pred BKD, dalsi pred BXE...
Nesmis to tak hrotit
Nesmis to tak hrotit