Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18740 příspěvků (zobrazeno 16401 až 16450) od 04.01.2015 do 18.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:16:33
28.08.2017
Jarda/felda
-> Domajz 28.08.17 10:47:04: vypnout airbag a neřešit 3 3 3 3
10:47:04
28.08.2017
Domajz
-> suri: No to vím taky, že není oslabená, proto se na to ptám, jestli to nejde vyřešit nějak podomácku. Jinak samozřejmě, vyměním až narazím na nějakou s bagem...
10:33:43
28.08.2017
suri
-> Domajz: zohnať prístrojovku ako má byť teda ak je tam bag , predpokladám že tá bezbagová nebude odspodu oslabená
09:37:29
28.08.2017
Domajz
Jak jsem psal vše se povedlo, včera mi ovšem radost z provedené a povedeného menšího "faceliftu" auta zkazila taková věc.... jedu a kochám se pro mé oči neokoukanou palubní deskou, když najednou si říkám: "Počkat! Zde něco nehraje, něco mi tady chybí!" Asi po minutovém přemýšlení jsem na to přišel... Na palbuní desce, oproti sedadlu spolujezdce chybí takový ten malý nápis AIRBAG 3 Oblil mě studený pot, radost ze soboty strávené se šroubováky v ruce byla ta tam, najednou se mi před očima mihaly různé katastrofické scénáře a následně se dostavily výčitky jaký to jsem vůl, že jsem udělal takovou školáckou chybu. Tak se zeptám, máte nějaké tipy jak to napravit? Je jediné řešení sehnat správnou palubovku? Nebo to lze perforovat nějak samo domo? :D
14:20:01
26.08.2017
Domajz
tak se povedlo, zjistil jsem si kód, dal se do práce, vše vyměněno zapnu klíč a rádio se odkódovalo samo. Středový panel jde dolů, ale i s rádiem, na něm je pak nálepka s serial number.... takže serial + vin a dal se ve škodě zjistit kód, ale jak jsem psal, nebylo to nakonec potřeba....
15:16:28
25.08.2017
tunerlada
-> suri: díky moc :)
13:47:24
25.08.2017
suri
-> tunerlada: šedá grafit U9U9/F7V/9901
11:59:26
25.08.2017
tunerlada
Zdravím , byl by mi někdo ochotný schopný zjistit někde podle etky číslo barvy na mou Octavii ? Štítek mám bohužel nečitelný :(



TMBHG41U142934783



Díky :)
21:45:53
24.08.2017
Milan 136
Spis jak vyndas ten prostredek pristrojovky bez vyndani radia?
14:35:07
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: Budíky neřeš, to smažeš až pojedeš někdy na diag
14:32:58
24.08.2017
Domajz
-> Nwkt: Někdo mi říkal, že když budu ale vyndávat budíky se zapojenou baterkou, hodí mi to chybovou hlášku. Jak říkám, jsem v tom laik....
13:21:29
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: Tak jí neodpojuj, vyndaval jsem bagy se zapojenou baterkou xkrát a nikdy problém
12:52:08
24.08.2017
Domajz
-> Nwkt: No právě, koukal jsem do literatury co jsem k tomu dostal a je tam snad vše, mimo manuál od rádia.....



-> StepaNoFUN: hele, gama nefunguje, to auto je výbavou fakt holobyt - jen přední okna a zrcátka v elektrice, centrál a to je vše, nemá to ani manuální klimu....



Jo spíš jestli není nějaký způsob jak to řešit, výměnu toho horního dílu palubní desky bez toho aniž bych odpojil baterku :)
12:02:59
24.08.2017
Milan 136
Ale musi se odpojit baterka s vypnutym radiem. Pak zas pripojit, zapnout klic, chvili pockat a pak az zapnout radio. Kdyz se nechytne, tak holt nechat zjistit
09:31:44
24.08.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: gala 1 třídrát nefunguje
09:28:59
24.08.2017
StepaNoFUN
-> Domajz: Pokud je to zapojený do CANu comfortu (funguje například funkce GAMA- zvyšování hlasitosti s rychlostí, jinak je CAN bez maxidotu asi jenom kvůli tomu kódování), tak se to odkóduje samo i když to rádio vyndáš a znovu ho připojíš do stejnýho auta (aniž by bylo mez tím připojený jinde - kód si to vyčte z palubky). Na třídrátu to vyzkoušený nemám, ale mělo by to u starších verzí rádií fungovat stejně. Pokud to zapojený není, kód to bude vyžadovat.
09:28:21
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: V tom případě ti to bez problému zjistí 4 Jestli máš manuál k rádiu, tak kód bejvá z vnitřní strany desek v rohu dole
upraveno 1x, naposled 24.08.2017 09:28:51
09:22:47
24.08.2017
Domajz
-> Nwkt: Nene čórka to není, jsem druhý majitel toho auta, první bylo město, resp. městská policie, pak šlo na protiúčet do autosalónu škoda, kde jsem ho koupil já.
09:07:06
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: Někdo tvrdí, že to funguje. Ale spíš bych počítal s tím, že kód budeš muset zadat. Nicméně pokud to není čorka, jde zjistit z SKZ a nemusí ho ani mít v ruce
08:53:36
24.08.2017
Domajz
Hele dotaz, sice debilní, ale mám ho, chci si vyměnit horní díl palubní desky u Oct I. generace. Mám Classica z roku 2003 a je tam taková a palubní deska jakoby z předfaceliftu, šedý inteirér atd.

Jak jsem psal, chci si vyměnit jen tu vrchní polovinu. Na zbytek kašlu. A teď - když odpojím baterku aby se mi deaktivovaly airbagy zakóduje se mi rádio? Asi ano, že jo? Mám takový to originál Škoda symphony. A nemám od toho kód, je to potřeba nebo i classic z roku 2003 má takový to komfortní odkódování? To znamená, že se mi odkóduje samo? S radiem hejbat nebudu. A další věc, bude mi sedět ten vrchní díl na tom předface spodku palubní desky nebo budou potřeba nějaké úpravy?
21:22:47
16.08.2017
palinator
-> minno:

Jak řešit nouzáky se měl pán naučit hned jak s tim přijel. Nouzák, cvak cvak klíčkem za jízdy a jede se dál. 3 A při první příležitosti tomu dávat čouda tak dlouho, dokud se to samo nespraví. Pokud ne, měnit, měnit, měnit.
21:20:52
16.08.2017
palinator
-> suri:

Není to jen o TDI, jsou to jebky všechno. TDCi hulej protože KO vstřiky, 77 kW TDI houkaj jak sanity protože slabý turba a dCi rachtaj houkaj a za chvíli modrá voda a konec. 3
13:04:53
16.08.2017
suri
-> minno 16.08.17 12:29:58: tak ono stav väčšiny TDI je žalostný , KO turbá , KO Lopatky, zadreté regulácie , deravé hadice a podobne je taká klasika , a poslednú dobu je tu klasika aj na 8V vytrhnutý vstrek z hlavy ...
12:29:58
16.08.2017
minno
Kolega si nedávno kúpil Oct2 v nafte a minule sa mi sťažoval, že pri prvom väčšom zaťažení v jednom horskom prechode u nás mu to spadlo do núdzaku a nechcelo ťahať.



Včera som ja potrápil inú Oct2 na rovnakom horskom prechode, najskôr ma predbehla v obci na plnej čiare na 50tke a potom to drela hore kopcom serpentínami asi čo to dalo (100-110), ja za ňou na škodovke rovnakým tempom, následne oktávka zrazu rapídne spomalila (40-50), chvíľu som šiel takto pomaly za ňou, v tom sa ona dala nabok a zastavila na krajnici v tých serpentínach.

A teraz keď tak nad tým rozmýšľam, asi viem čo sa stalo3 Pokazil som mu auto1
21:26:16
15.08.2017
Jura_Favorit
-> suri: super, díky moc 4
21:21:52
15.08.2017
venni
-> suri: rozdíly jsou v řemenicich a občas třeba u starších typů jako je A4 rok 97,ve štekru (ovalnej/hranatej)
21:15:43
15.08.2017
suri
-> Jura_Favorit: tam viacmenej naprieč koncernom býva rozdiel len v remenici , fyzicky budú stejné
20:19:41
15.08.2017
Jura_Favorit
-> Nwkt: o to právě jde; v Etce jsou jiná č. pro Octu a jiná pro Superba... přitom samotné altíky vypadají na první pohled téměř stejně.



EDIT: ha, tak jsem vygooglil toto: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=148793 snad je to pravda, že rozdíl je jen v řemenici...
upraveno 1x, naposled 15.08.2017 20:23:21
20:16:02
15.08.2017
Nwkt
-> Jura_Favorit: 120A jsem měl v Toledu ASV. Koukni do etky 4
19:04:22
15.08.2017
Jura_Favorit
Mohl by mi, prosím, někdo potvrdit/vyvrátit, jestli pasuje 120A alternátor BOSCH č. 028 903 031 ze Superba (asi BSS) plug&play do Octavie ASV, MR 2003 s climatronicem?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jura_Favorit vložen 15.08.2017 19:04:22
upraveno 1x, naposled 15.08.2017 19:16:45
16:36:32
13.08.2017
Fávo forever
-> Fávo forever: Odpovím si sám. K tomu aby to fungovalo jak má je potřeba zapojit všech 12pinů. Já jsem bohužel zakoupil lampy překopané již na 8pinů a ted jsem zjistil, že mají přeskřípané dráty k nivelaci (ve světlometu). Dříve mě toto bohužel nenapadlo zkontrolovat.
21:28:29
12.08.2017
Fávo forever
-> Fávo forever: ... a nebo při napojení na 8smi pin se s nimi nebude bavit VAG? A donutí mě to tak kompletně napojit světla na 12pinů..? Co vím, tak s xeny na 8smi pinu jezdí mnoho octavii, ale jak moc funkční to mají nevím. Neví někdo? 7
22:14:28
10.08.2017
Fávo forever
-> StepaNoFUN: Aha.. Děkuji za odpověď. Ovšem ted mi zase vrtá v palici co s tím, mám koupené xeny, které už mají předělanou patici z 12ti pinu na 8smi pin.. Takže jen dozapojit nivelaci a nastavit diagnostikou zakladní hodnoty a nebo... Nevím 8
22:10:38
10.08.2017
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Signál rychlosti. Kvůli naklápění... Při určitý rychlosti (napamatuju si kolik) se "zamknou"
upraveno 1x, naposled 10.08.2017 22:11:31
20:57:32
10.08.2017
Fávo forever
Zeptám se jako vůl, ale proč jsou na O1 xenony napojené na jednotku ABS?
22:03:03
30.07.2017
saskyn2
Nenacpeš. Je to úplně jiné.
17:58:13
30.07.2017
Nwkt
-> Jarda/felda: Nevím jak to tam je s těhlicema. To asi bude spíš otázka na saskyna, milana a spol.
17:55:07
30.07.2017
Jarda/felda
-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: nacpu to na B5.5 ?
23:07:18
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
-> M@rtin 28.07.17 21:55:52: Měl jsem obdobný problém na Xantii. Daly se nové kotouče a po pár tisících km začaly házet. Neobrzdil jsem je ani za nic, musely ven. Tak se vyndaly, jen se líznuly, desky se pro jistotu srovnaly na vibračce a od té doby byl klid až do prodeje vozu několik desítek tisíc km.
22:01:46
28.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Není to spatny. Origo to není, ale pár jsem jich montoval a dopasovat to šlo a nevypadlo to na nějaký bláto.
21:55:52
28.07.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 20:58:15: Měl jsem všude nový desky a kotouče Zimmerman a po cca 4tkm při přibržďování to kopalo do volantu, při výměně zjištěna menší házivost unašečů (ale v toleranci) a dali mi tam ATE desky, ATE kotouče na předek. nyní to má najeto cca 3tkm a dělá to taky, ale už ne tolik. Dělá to teďka jen se studenejma brzdama, pokud to trošku ohřeju, tak mi příjde že je vše v pohodě.



Zatím to neřeším, není na to čas, používám to jako služebák a řešil jsem likvidaci bořenýho Pandůra 8
20:45:09
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 28.07.17 16:11:14: Takže kvalita stejný jak tvrdí?



-> suri 28.07.17 16:43:31: Nějak nechápu reakci? To jako že po 12ti letech a 150tkm nemá nárok na výfuk? No ta bene když už půl roku jezdí 3km?
19:01:28
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Jak vidno, doba bezhlavého měnění dílů je pryč. Je vidět, že se někde dělá i hlavou. Ostatně, jak jinak by přitáhli majitele starších vozů? Navíc sleva na díly a práci podle let je taky fajn.

K mým pozitivním zkušenostem se značkovými servisy se nyní přidává i táta. Holky ostatně taky.
18:28:02
28.07.2017
šadesa
Asi tahle ono to stema znackovyma az tak hrozne nebude pracuji ve zncce jako mechanik a tvrdim proste ze mam vic informaci dilu a pripravku nez v neznacce zalezi proste na lidech...
18:11:14
28.07.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: cena fajn , v garáži tu by to stálo viac a bez papiera a neorigo diely
17:54:20
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Když se tady řešily ty fujky fujky ošklivé a drahé značkové servisy. Táta už má opravenou tu převodovku na P207 Šport - ložiska na hl. hřídeli, neměl s ložiskama problém náhodou i jiný výrobce?

Dělalo se (možná něco chybí, fakturu jsem ještě neviděl):

- rozdělání převodů

- výměna ložisek (objednávali s nimi celkem asi 9 různých dílů), díly k převodům cca 8-9 000 kč.

- výměna lamely a ložiska (přítlač. a dvouhmota OK)

- výměna převodového oleje

- výměna motorového oleje Mobil 1 + filtr

- servis klimatizace, desinfekce + filtr

- diag. motoru a výpis

- kontrola stavu brzd, výfuku (doporučena výhledová vým. vlnovce)

- kontrola celkového stavu vozu s protokolem

Dělali nebo čekovali ještě něco, ale už nevím co.

Jeden den přistaveno, rozebráno, zavoláno tátovi co a jak, objednány díly z FR, druhý den kompletace a SMS, že je hotovo k předání. Poslali tedy spojku na slabší model, takže se přeobjednávala, ale o všem táta telefonicky věděl. Jinak by to stihli do druhého dne.

Celková cena 27 000,-. To mi přijde hodně slušný. Vše originál díly.
16:43:31
28.07.2017
suri
-> Tuner#2: zaujímavé auto , nie celkom bežná závada
16:11:14
28.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: MTS vyrábí Tyll. Pro někoho a ne všechny typy.
16:08:44
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě mě známej nabízí MTS a nebo Vector??? Neznám ani jedno.
15:59:27
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.07.17 11:04:28: Já mu píšu vždy mail.



-> suri 28.07.17 11:14:39: JJ KO zadní díl a dám i střední při jedné práci



-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: 15" na zimu měnit nehodlám, mám nové...
Extreme Tyres