skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 16.07.19 14:48:47: cestou do práce žádné kolony nemám, ale často dojedu náklaďák nebo jiné pomalé vozidlo. I při výletech mi nebaví se vléct a jezdím svižně. Pár slabších aut než mám teď jsem zkusil a poznal jsem, že by mi to štvalo
-> castrol 16.07.19 19:23:02: No co, zase ojetinu. Na nové bych v dané kategorii neměl ani omylem. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zatím se pořád motám kolem něčeho takového, ale co nejnovější v benzínu s co nejmenším nájezdem je docela ořech. Je to samá nafta, nebo už to má u benzinů moc let.
m.automodul.cz/homepage/s earch?search-res...
A případně ještě vydržet, až spadne toto.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.tipcars.com/mazda-6/. ../mazda-6-2019-revol-top- 2-5i-194k-a-t-47791124.htm l
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zatím se pořád motám kolem něčeho takového, ale co nejnovější v benzínu s co nejmenším nájezdem je docela ořech. Je to samá nafta, nebo už to má u benzinů moc let.
m.automodul.cz/homepage/s earch?search-res...
A případně ještě vydržet, až spadne toto.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.tipcars.com/mazda-6/. ../mazda-6-2019-revol-top- 2-5i-194k-a-t-47791124.htm l
-> Jirik_Tuňák1983: tak na to si pockam co si vyberies za superauto ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> gim 16.07.19 17:12:05: 2 roky je hrozně dlouhá doba. Během ní přišlo mnoho nových modelů, které tam vůbec nebyly. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: s těmi 15 letými auty máš pravdu. Osobně raději jedničkovou Fabii než novou. Byla podstatně lépe zpracovaná.
Měl jsem možnost ty 2 roky zpátky jet na fleetový den, kde jsem si mohl vyzkoušet prakticky všechna auta na trhu. Ve výsledku mě žádné z nich nenadchlo, ale ani neurazilo. Všechno byly auta nižší střední třídy a pár manažerských. Každé bylo v něčem dobré, ale že by nějaké z nich vyloženě vystupovalo, nebo propadalo, bych neřekl. Cenový rozptyl byl skoro 350 mezi nejlevnějším a nejdražším ve stejné specifikaci.
Měl jsem možnost ty 2 roky zpátky jet na fleetový den, kde jsem si mohl vyzkoušet prakticky všechna auta na trhu. Ve výsledku mě žádné z nich nenadchlo, ale ani neurazilo. Všechno byly auta nižší střední třídy a pár manažerských. Každé bylo v něčem dobré, ale že by nějaké z nich vyloženě vystupovalo, nebo propadalo, bych neřekl. Cenový rozptyl byl skoro 350 mezi nejlevnějším a nejdražším ve stejné specifikaci.
-> gim 16.07.19 16:10:24: To je možné, ale já z toho byl prostě rozpačitý u více značek. Překvapivě širokého cenového rozpětí. Je to třeba kravina, ale posuvná roletka na středovém tunelu. Tady v Kikině plastová, ale není to tak pěkné a nemá to ten fajnový setrvačný chod, jako roletka hliníková. Spínače stahování oken na dveřích, tvrdý křehký plast, tvrdý chod. Přijde mi to, jako když si rozsvěcuji na hajzlu. Pružící dveřní výplně, ubírání na laku (hlavně vnitřní strany dílů, spodek). Proti tomu je tady XY displejů a vychytávek, ale to je zase o tom, že displeje jsou levné a výrobní náklady třeba parkovací kamery jsou úplně mizivé. Jsou to v první řadě taky nástroje, kterými se dá "přikrýt" kde se ubralo. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Někde jsem četl článek, proč si lidi nechávají hodně dlouho auta vyrobená po roce 2000+ (třeba patnáctiletá). Auta jsou už technologicky vyspělá, ale často se ještě nechystají do hrobu a v některých ohledech se jich ještě nedotkly všeobecné úspory.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Někde jsem četl článek, proč si lidi nechávají hodně dlouho auta vyrobená po roce 2000+ (třeba patnáctiletá). Auta jsou už technologicky vyspělá, ale často se ještě nechystají do hrobu a v některých ohledech se jich ještě nedotkly všeobecné úspory.
-> Jirik_Tuňák1983: mám/měl jsem poslední modely i30 v kombiku a nemůžu si stěžovat. Posun kvality mezi současnou a předchozí generací je dost zásadní. 2 roky nazpátek jsem měl 1.6 CRDi a od zimy mám 1.4 T-GDI. Nafťák byl trochu línější v porovnání s mojí původní C4, která byla cca stejně výkonná - asi to je převody, má je celkem dlouhé a v nižších otáčkách duní jak blázen. Starší generace jela lépe. Nyní benziňák a ten jede moc hezky a hlavně potichu, má fakt perfektní odhlučnění. Poměr cena výkon je super. A budu-li porovnávat porovnatelné, tak za stejné peníze "lepší", potažmo "vybavenější" nové auto asi neseženeš. Plasty jsou sice tvrdé, ale nikde nic neloupe a drží. Celkem vážně uvažuju, že ji po odjetí na firmě koupím domů místo dosluhující O1.
Rapid, je na tom materiály o něco hůř a Oktávka je cenově úplně jinde. Focus, Golf, 3 nebo 308 jsou také pořád min o 100-200 výš, a že by to na zpracování/provedení bylo zásadně vidět mi nepřišlo. V tomto ohledu mě příjemně překvapila původní C4, která měla naprosto super materiály v interiéru, která snesla srovnání s Golfem.
Rapid, je na tom materiály o něco hůř a Oktávka je cenově úplně jinde. Focus, Golf, 3 nebo 308 jsou také pořád min o 100-200 výš, a že by to na zpracování/provedení bylo zásadně vidět mi nepřišlo. V tomto ohledu mě příjemně překvapila původní C4, která měla naprosto super materiály v interiéru, která snesla srovnání s Golfem.
-> Jirik_Tuňák1983: dá se říct že to co ty najedeš za dobu co auto vlastníš to tu jiní najednou za rok :-D pak není divu že se ti nic nesere no :)
-> suri 16.07.19 14:48:47: Já jsem pořizoval na moje ježdění a nebo mojí paní tyto vozy a rozhodně nesdílím tvoje zkušenosti, že co ojetina to past.
Xantia 1.8i (1999), při koupi 6 let stará, 124 500 km - bez problémů až do prodeje (189 000 km), vyměněny 4x kotouče a přetěsněn zadní hydrokorektor v Citroënu.
Citroën Saxo 1.1i (1996), stáří už nevím (12 - 14 let?, nevím), 162 000 km - muselo se hodně vyvařit v zadní části, pravděpodobně utopený zadek, jinak jezdilo bez zastavení.
Fiat Bravo II 1.4 16V (2009), při koupi asi 4 roky staré, 52 000 km - aktuálně najeto 82 000 km, vůz je kromě dokoupené sady druhých kol a 2x sady nových pneu, rozvodů, předních kotoučů dosud bez investic.
Citroën C4 Picasso 1.6 VTi (2009), při koupi 1,5 roku staré, najeto 18 500 km - prodáno při 56 000 km, vůz nesplnil představy po technické stránce, prostě to byl sráč.
Volvo S60 2.5T AWD (2007), při koupi 8 let staré, nájezd 89 000 km - aktuálně najeto 116 000 km (já vím
), vyměněno LP ložisko v kole, kotouče, mech. snímač polohy spojkového pedálu.
Fiat Croma 1.9 JTD (2006), při koupi 11 let staré, nájezd 127 000 km - aktuálně najeto 150 000 km, po koupi výměna termostatu, čekají mne přední kotouče.
Jak vidíš, tak nejhorší bylo právě nejmladší, v podstatě nové auto. Protože rok a půl je jako když plivne. Ať se mi pak nikdo nediví, že je člověk opatrný,
Xantia 1.8i (1999), při koupi 6 let stará, 124 500 km - bez problémů až do prodeje (189 000 km), vyměněny 4x kotouče a přetěsněn zadní hydrokorektor v Citroënu.
Citroën Saxo 1.1i (1996), stáří už nevím (12 - 14 let?, nevím), 162 000 km - muselo se hodně vyvařit v zadní části, pravděpodobně utopený zadek, jinak jezdilo bez zastavení.
Fiat Bravo II 1.4 16V (2009), při koupi asi 4 roky staré, 52 000 km - aktuálně najeto 82 000 km, vůz je kromě dokoupené sady druhých kol a 2x sady nových pneu, rozvodů, předních kotoučů dosud bez investic.
Citroën C4 Picasso 1.6 VTi (2009), při koupi 1,5 roku staré, najeto 18 500 km - prodáno při 56 000 km, vůz nesplnil představy po technické stránce, prostě to byl sráč.
Volvo S60 2.5T AWD (2007), při koupi 8 let staré, nájezd 89 000 km - aktuálně najeto 116 000 km (já vím
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Fiat Croma 1.9 JTD (2006), při koupi 11 let staré, nájezd 127 000 km - aktuálně najeto 150 000 km, po koupi výměna termostatu, čekají mne přední kotouče.
Jak vidíš, tak nejhorší bylo právě nejmladší, v podstatě nové auto. Protože rok a půl je jako když plivne. Ať se mi pak nikdo nediví, že je člověk opatrný,
-> Jirik_Tuňák1983: ja tu mám kopu nešťastných príbehov , odtiaľ moja skepsa čo sa týka akejkoľvek jazdenky
dobrú jazdenku som kúpil bratovi Octaviu , ale to je raz za život také niečo -> MATTESS: ono záleží kade jazdíš , ja tu kde fungujem výkon nevyužijem ani teraz a boh chráň ak by som vozil rodinu ... tu sa všade stojí , samá kolona , a proste niekoho nasilu obehnúť je často zbytočné
dobrú jazdenku som kúpil bratovi Octaviu , ale to je raz za život také niečo -> MATTESS: ono záleží kade jazdíš , ja tu kde fungujem výkon nevyužijem ani teraz a boh chráň ak by som vozil rodinu ... tu sa všade stojí , samá kolona , a proste niekoho nasilu obehnúť je často zbytočné
-> Jirik_Tuňák1983: teď plánuju obměnu spotřebáku a do slabšího nechci ani omylem. Minimálně podobné výkonově. Aby když někam pojedem, aby se s tím dalo bezpečně předjíždět a člověk měl trochu požitek z jízdy a ne jen přesun z A do B
-> suri 16.07.19 13:33:52: Já budu chtít nejspíše už jen jedno auto a zbytek prodat, takže nechci úplně vůz jen na z A do B. Ale takové to, že vyložíš dítě ve školce nebo dítě s paní v nákupním centru a cestou do práce nebo o víkendu se i svezeš.
Ale když to dnes nové i ojeté stojí takové peníze, tak jsem hodně opatrný a zároveň se v tom trochu ztrácím.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: príbehov jazdeniek tu poznám kopec aj neškodoviek , ono sa treba trošku tým autám povenovať , nie len obzerať na ulici a subjektívne hodnotiť ...
-> suri 16.07.19 12:32:37: Jenomže to byla Škodovka. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: užívanie je presne o tom sadnúť a jazdiť a nehľadať za tým nič viac, všetko sú to rovnaké vergle plus mínus ... nové je nové , trojročné top autá som už videl a nechcem vidieť , jednu uloženku 5 ročnú s pár km som vlastnil a nebol som celkom spokojný
-> suri 16.07.19 09:45:06: Asi si poněkud nerozumíme ty peniažku. Co má společného nějaké užívání si něčeho s pocitem, že tě v nějakém autě obklopují plasty, který mi materiálově připomínají záda starý televize, ale je to schválně schované pod jakousi falešnou "prémiovostí"? Zvláště, když je budeš mít denně v ruce?
Co se týká veterána, nevím, co bych s ním dělal.
Co se týká veterána, nevím, co bych s ním dělal.
-> Jirik_Tuňák1983: auto má jazdiť a fungovať za normálne náklady , na užívanie si treba nájsť nejaký veterán , treba šetriť peniažky
-> palinator 15.07.19 22:13:29: Jak pro koho.
Mám prostě problém s těmi plasty, plastovými výplněmi dveří, materiály jenom jako. Jezdím v tom skoro furt v práci a když to nestačí ani na 12 let starej Fiat, byť jiné kategorie, je něco blbě a něco mi říká, že je to jen na oko a bůhví, jak vypadá to co není vidět.
Chtěl jsem to prostě zkusit, ale necítím se tam doma. Chybí mi takový ten obýváčkový pocit.![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Chtěl jsem to prostě zkusit, ale necítím se tam doma. Chybí mi takový ten obýváčkový pocit.
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Jirik_Tuňák1983:
Na druhou stranu v době, kdy se řeší v autě každej gram a karoserii drží pohromadě v podstatě jen plnič a barva, tak nevim, jestli není lpění na poctivejch kusech železa v interiéru docela iracionální.
Na druhou stranu v době, kdy se řeší v autě každej gram a karoserii drží pohromadě v podstatě jen plnič a barva, tak nevim, jestli není lpění na poctivejch kusech železa v interiéru docela iracionální.
-> Jirik_Tuňák1983: Megan je 2019...
-> SO545 15.07.19 20:12:03: Ani moc ne, ale nějakou změnu bych chtěl. Současně nechci šlápnout do hovna, jsem v tomhle docela opatrný a zdrženlivý, možná staromódní. Víceméně jsem zjistil, že kdybych vzal 4 - 5 let staré Volvo ve stejné cenové relaci jako je ta Kia nová, tak dostanu alespoň materiály, které jsou tím jak vypadají a nejsou tak jen na oko. V některých případech i ušetřím. Navíc jsem na to i zvyklý. Stejně to nakonec dopadne tak, že přibude další Volvo (V70, nebo co nejnovější S80 apod.). Krom toho, za cenu té úplně nové Proceed GT je 3 - 4 roky stará V60 od Polestaru s trochu jinými parametry, spotřebou, ložnou plochou atd. Ale ta Kia je aspoň nová, když už nic. Na přelomu červenec / srpen se s tím pro zajímavost ještě svezu a uvidím.
Ale z těch "nerez" rámečků u klik, výdechů, na volantu, dokonce i pádel pod volantem, která byla ve skutečnosti plastová, z toho jsem měl slušný šok.
Měl bych strach, že to člověk ohmatá nebo oleští.
Ale z těch "nerez" rámečků u klik, výdechů, na volantu, dokonce i pádel pod volantem, která byla ve skutečnosti plastová, z toho jsem měl slušný šok.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 15.07.19 14:44:31: nepotrebujes auto to je jasne ... alebo treba hladat v inej cenovej kategorii...a ani tam to nebude hytparada...
mam to same ale u moto... tiez asi len hladam nieco co este nieje celkom pre mna
a v podstate to ani nepotrebujem...
mam to same ale u moto... tiez asi len hladam nieco co este nieje celkom pre mna
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
a v podstate to ani nepotrebujem...
-> suri 15.07.19 09:13:05: A to bylo v kterém roce? Nic takového u momentální řady nepozoruji. Kamarád kupoval vloni skladovku s 1.6 v nějaké lepší výbavě, Ale možná je rozdíl, když se na madlo zavěsí mých 60 kg a někdo prostorově náročnější.
Navíc mi konkrétně RS a GT verze nepřijdou nijak odfláknuté. Na jednu stranu souhlas, soused kupoval Megane v roce 1997 a taky to nebylo po těch 10 letech úplně ono. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak se na tu Kiju jedu podívat ještě dnes. Včera jsem to trochu studoval, tak si to musím ještě ohmatlat na detailech, které jsem si tam vypichol.
E: byl jsem se tedy podívat na GT (1.6 150 kW) a GT Line (1.4 103 kW). Vůz je to zajímavý, ale stejně nemám pocit, že bych si řekl, že právě tohle je to co bych chtěl. Nejrozpačitější jsem byl z interiérových prvků. Hliník není hliník nebo nerez, ale plast. Vzadu jsou sice vyhřívané sesle, ale neni tam jedno jediné USB. Některé plasty vypadají hodně lacině, ale to má i třeba Superb, takže je to asi nový standard. Jsem malej, v sedačkách se mi sedělo dobře, okna jsou nízká, není příliš vidět ven.
Na jednu stranu bych si to klidně vzal, ale na druhou fakt nevím, co si o tom myslet.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak se na tu Kiju jedu podívat ještě dnes. Včera jsem to trochu studoval, tak si to musím ještě ohmatlat na detailech, které jsem si tam vypichol.
E: byl jsem se tedy podívat na GT (1.6 150 kW) a GT Line (1.4 103 kW). Vůz je to zajímavý, ale stejně nemám pocit, že bych si řekl, že právě tohle je to co bych chtěl. Nejrozpačitější jsem byl z interiérových prvků. Hliník není hliník nebo nerez, ale plast. Vzadu jsou sice vyhřívané sesle, ale neni tam jedno jediné USB. Některé plasty vypadají hodně lacině, ale to má i třeba Superb, takže je to asi nový standard. Jsem malej, v sedačkách se mi sedělo dobře, okna jsou nízká, není příliš vidět ven.
Na jednu stranu bych si to klidně vzal, ale na druhou fakt nevím, co si o tom myslet.
-> vhml 15.07.19 11:09:07: nákup na firmu bez daně a ještě případná sleva kterou má firma za "odběry"
-> Luky 15.07.19 11:27:52: hledám spíše něco na ježdění
Socialistickýho bordelu mám dvě stodoly :-D
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: jakoukoliv socialistickou škodovku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: nové , v nákupe na zamestnanca
-> suri 15.07.19 09:13:05: kde se kupujou auta ,který prodám dráž? Takový bych si šel taky hned koupit. To byla nějaká předváděčka?
-> palinator: známy kúpil nový Megan , auto fajn ale tak pre dvoch ľudí , ja sa tam nespracem , o spracovaní ani nehovorím , stropné madlá lietajú v úchytoch dva centimetre hore dole a bojím sa ich chytiť ... ale zase bolo v cene takej že dva roky pojazdí a predá ho drahšie
-> Jirik_Tuňák1983:
Renoldum teda nemůžu přijít na chuť. Pugéti jsou pěkný až na ten mimozemskej vnitřek.
Renoldum teda nemůžu přijít na chuť. Pugéti jsou pěkný až na ten mimozemskej vnitřek.
-> Jirik_Tuňák1983: francúza ee , mám tu jeden megan a vôbec mi to nesedí , o spracovaní ani nehovorím
mazda netuším ako splní podmienku bez korozie
mazda netuším ako splní podmienku bez korozie
-> suri 14.07.19 13:53:54: Dnes jsem viděl v konbyku i30, tu Kiu v HB i SW a nějak tomu nemohu přijít na chuť.
Možná i ta podobnost s Mercedesem, který je taky takový podivný. Mnohem pohlednější je aktuální řada Renaultu a Peugeotu, Mazdy, když už jsme u těch rejží......
Možná i ta podobnost s Mercedesem, který je taky takový podivný. Mnohem pohlednější je aktuální řada Renaultu a Peugeotu, Mazdy, když už jsme u těch rejží......
-> Jirik_Tuňák1983: môžeš sa odlišovať a aj tak sa ničomu nevyhneš , diktát je tu rovnaký ako za socíku , ak chceš niečo iné potrebuješ nie veľa ale horu peňazí ... ak to bude jazdiť , nebude to kvitnúť a bude to spoľahlivé tak to je ok , ostatné nech si riešia iní
-> suri 14.07.19 08:09:48: zatial sa to tvari schopne
-> suri 14.07.19 08:09:48: To ale neznamená, že od sebe nepůjde rozeznat 6 modelů tří různých značek. Jestli ne více. Když k tomu člověk připočítá ty crosshity a SUV, tak už je ztracenej úplně, ty jsou taky jako klony jeden druhého. Ale asi to tak má bejt. Všichni chtějí stejný auta, telefony, hadry, holky stejný huňatý obočí. Jak z nějakého sci-fi filmu, kde nás někdo ovládá a manipuluje, kdo vyčnívá, toho "předělají" nebo zlikvidují.
-> Jarda: tam bude skôr okolo paliva , netesné vstreky , odvetrania a podobne
-> vhml 13.07.19 22:55:26: me prave jen na benzin... na plyn ne, ale ty mas tendle motor jeste s lankovym plynem? ten urcite bude min choulostivej na veci kolem
-> Milan 136 13.07.19 23:46:43: tomu jsem to taky pricital, ale asi rok uz to nenapsalo, co jsem kde procital, tak by to vypadalo na vahu vzduchu, ale ta chodi...
a muze mi nekdo rict, proc se mi vzdy za nejakou dobu zmeni kodovani prevodovky na automat? to tam bylo uz po koupi, pak jsem to resil s Jirkou a uz to tam mam zas :/
dalsi vec, jezdim denne a auto den ode dne startuje hur, necham ho stat tyden a nastartuju na tuk![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Milan 136 13.07.19 23:46:43: tomu jsem to taky pricital, ale asi rok uz to nenapsalo, co jsem kde procital, tak by to vypadalo na vahu vzduchu, ale ta chodi...
a muze mi nekdo rict, proc se mi vzdy za nejakou dobu zmeni kodovani prevodovky na automat? to tam bylo uz po koupi, pak jsem to resil s Jirkou a uz to tam mam zas :/
dalsi vec, jezdim denne a auto den ode dne startuje hur, necham ho stat tyden a nastartuju na tuk
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> palinator: nie , len doporučil a bol včera previezť nech viem ako to chodí ... je to trošku nižšia výbava a slabšia nafta ale na účely čo to bude plniť to bude fajn ... stálo to 16tis eur , ekvivalentná scala cca 20tis ...
ja by som SW modrú alebo béžovú v 1,4TGDI GOLD-> castrol: a spokojný?-> Jirik_Tuňák1983: musíš to brať čisto na praktickú stránku , je to na jazdenie , a ber to tak že veľa ohlasov je kladných
ja by som SW modrú alebo béžovú v 1,4TGDI GOLD-> castrol: a spokojný?-> Jirik_Tuňák1983: musíš to brať čisto na praktickú stránku , je to na jazdenie , a ber to tak že veľa ohlasov je kladných
-> MajoLR 13.07.19 22:41:31: Ten kombík je ještě nevzhlednější. Navíc Focus vypadá úplně stejně. Udělal bych jednu fabriku, která by vyráběla jeden typ auta a na vrátnici by sis po nákupu před odjezdem koupil pytlíček se znaky dopředu a dozadu podle nálady. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> RadovanSkodovkar 13.07.19 19:00:44: nepíše to chybu spojení turbodmychadlo škrtící klapka pokles tlaku?
-> Jarda - zrušená registrace 13.07.19 20:12:27: taky mi občas za studena poškytává. Ale jen na plyn. Přisuzoval jsem to neprohřátýmu reduktoru. Přepnu na benzín, dojedu o kilák dál a pak už to nedělá. Hadici od přídavnáho vzduchu ani nemám zapojenou. Kdysi se rozpadla, tak tam není. Diagnostika to nepozná ( na Fabii ale jo )
-> suri: tuto srandu mame teraz ako firemne auto
-> suri:
Koupils?
Koupils?
-> suri: To je hnus velebnosti...
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![64](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/64.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)