skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
22:47:32
05.05.2022
05.05.2022
růža
-> StepaNoFUN: Se trochu blbě zeptám, co je to "versatilka" ?
22:35:30
05.05.2022
05.05.2022
StepaNoFUN
Btw - dokaze mi tu nekdo podle vin zjistit jestli o3 ma "versatilku"
22:32:36
05.05.2022
05.05.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: dik za info. Kamarad kolegy neco takovyhleho nasel, tak shani info jak moc velkej je to pruser...
Takze se o nich zatim nevi. I to je informace.
Takze se o nich zatim nevi. I to je informace.
20:01:01
05.05.2022
05.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 19:15:13: Jo to odpovídá. To poslední písmeno je výkonová varianta.
Jezdí jich mraky a zatím poměrně dost spolehlivě. O4 trápí jiný neduhy, ale motor ne.
Jezdí jich mraky a zatím poměrně dost spolehlivě. O4 trápí jiný neduhy, ale motor ne.
19:15:13
05.05.2022
05.05.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: V OCT 4 jsem dohledal, že je DTRB a DTRD s 85kW. Mělo by to bejt vše 2020->
18:56:56
05.05.2022
05.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 14:50:17: Ten kód motoru mi z hlavy nic neříká. To my nevedeme. To je něco nového?
To bude předpokládám EA288 evo.
To bude předpokládám EA288 evo.
14:50:17
05.05.2022
05.05.2022
StepaNoFUN
Dotaz na znalé - ne Octavia, ale Touran. 2.0TDi, 90kw (DTRC) - nejaký zkušennosti?
22:06:10
22.04.2022
22.04.2022
gim
-> Syny: nevím jak Ovce, ale mám G7 se slabší 1.4 s 92kW a jezdí to na pohodu, žádnej drak, ale stačí. Zpřevodování bude cca to samé jak v Oktavce. Při 145 to točí kolem 3 tisíc a nijak neruší. Spotřebu mám kolem 6,5 l. Ale při trošku rozumnější jízdě se dá v pohodě pod 6. Oktávku jsem bohužel nesehnal v potřebné specifikaci.
21:59:20
21.04.2022
21.04.2022
palinator
-> Syny:
Nevim jak 110kW verze, ale 103kW verze je na dálnici v pohodě. Jediný, co jsem teda nepochopil, je zbytečně krátkej rozestup mezi 5 a 6. Ten motor by snesl i pětikvalt.
A řekl bych že to TSIčko na dálnici žere míň než uřvaná rotačka nebo pětikvaltový PDčko.
Nevim jak 110kW verze, ale 103kW verze je na dálnici v pohodě. Jediný, co jsem teda nepochopil, je zbytečně krátkej rozestup mezi 5 a 6. Ten motor by snesl i pětikvalt.
A řekl bych že to TSIčko na dálnici žere míň než uřvaná rotačka nebo pětikvaltový PDčko.
23:49:21
20.04.2022
20.04.2022
Jarda/felda
-> Jumbo 20.04.22 23:33:59: no právě, a bohužel jim neslíbí ani cenovku jakou to nakonec bude stát
23:33:59
20.04.2022
20.04.2022
Jumbo
-> Jarda/felda: No nevim, pry uz budou pomalu objednavat, at je tak za rok a pul mame...
-> Syny: O3 poface s 1,4 110 kW jsem dva roky dozadu shanel pro zname, kratce jsem se v tom i projel a motor i prevodovani mi prislo v pohode, respektive si nepamatuju, ze by tam bylo neco spatne. 1,4ka byla docela povedena, hlavne kdyz to porovnam s 1,5kou 110 kW, co jsem mel nedavno jako nahradni, tam mi to prislo, jak kdyby nekdo ukradl tak 15 koni...
-> Syny: O3 poface s 1,4 110 kW jsem dva roky dozadu shanel pro zname, kratce jsem se v tom i projel a motor i prevodovani mi prislo v pohode, respektive si nepamatuju, ze by tam bylo neco spatne. 1,4ka byla docela povedena, hlavne kdyz to porovnam s 1,5kou 110 kW, co jsem mel nedavno jako nahradni, tam mi to prislo, jak kdyby nekdo ukradl tak 15 koni...
23:16:40
20.04.2022
20.04.2022
Syny
A jeste jeden dotaz - mate nekdo zkusenost se 110kW 1,4TSI s manualem? Jak je to odprevodovany? Co dalnicni rychlosti - ma to nejaky rozumny otacky? Na motor jsem cetl docela chvalu (r.v. 11/2017).
22:24:33
20.04.2022
20.04.2022
Jarda/felda
-> Jumbo 20.04.22 21:59:17: to nebude tak horký
21:59:17
20.04.2022
20.04.2022
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: To vubec... Ted zacali vyhrozovat, ze koupi O4, tak se toho desim... Uz jsem si na tu moji zvykl...
20:43:25
20.04.2022
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 20.04.22 20:25:23: Tak sem s ní.
20:25:23
20.04.2022
20.04.2022
Jumbo
-> Syny: Tak moje sluzebni O3 nema ani hillholder...
18:04:34
20.04.2022
20.04.2022
Milan 136
16:57:48
20.04.2022
20.04.2022
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: je to mozny :)
15:39:01
20.04.2022
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 20.04.22 14:44:08: Třeba jsi měl štěstí a koupil vždy verzi pro rozvojové trhy a tam to jednoduše nebylo.
14:44:08
20.04.2022
20.04.2022
U-Geen
-> Syny: popis toho snese... ja se kolikrat bavim, co vsechno maj mit auta, ktery znam :-)
14:26:25
20.04.2022
20.04.2022
Syny
-> Milan 136 20.04.22 13:14:55: Takže Hillův Holder mají? Já jen, že v popisu je psáno Autohold, tak mi to právě moc nejde dohromady :)
13:51:53
20.04.2022
20.04.2022
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Taky fakt...
Autohold jako takový s tlačítkem si pamatuju z Passata s elektronickou ručkou, tam to nepustilo ani na jednu stranu, dokud nešla síla do kol, proto tam bylo tlačítko, protože při parkování to bylo extrémně otravné.
Yeti v automatu má tedy asi "pouze" Hillholder, kdy pár vteřin podrží brzdu, aby si auto necouvlo, tam vím, že to funguje.
Takže moje služební OIII v manuálu nemá určitě Autohold, Hillholder si taky nemyslím, ale jak pojedu z práce, tak zkusím...
Autohold jako takový s tlačítkem si pamatuju z Passata s elektronickou ručkou, tam to nepustilo ani na jednu stranu, dokud nešla síla do kol, proto tam bylo tlačítko, protože při parkování to bylo extrémně otravné.
Yeti v automatu má tedy asi "pouze" Hillholder, kdy pár vteřin podrží brzdu, aby si auto necouvlo, tam vím, že to funguje.
Takže moje služební OIII v manuálu nemá určitě Autohold, Hillholder si taky nemyslím, ale jak pojedu z práce, tak zkusím...
13:35:14
20.04.2022
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
13:14:55
20.04.2022
20.04.2022
Milan 136
13:12:06
20.04.2022
20.04.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To prave chci zjistit :)
13:11:36
20.04.2022
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
Nemotá se tady dohromady Hillholder a Autohold?
13:05:05
20.04.2022
20.04.2022
Jumbo
-> Syny: Tak to mě dostals, nedokážu si uvědomit, jak to mám ve služebáku, jak pojedu z práce, tak to schválně otestuju, ale minimálně "dopředu" Autohold nemá, portože se po puštění brzdy s neutrálem normálně rozjede, mám každé ráno do práce kolonu z kopce, takže to znám moc dobře...
13:00:48
20.04.2022
20.04.2022
Syny
Jen se chci optat - cetl jsem, ze trojkova ofce ma autohold. Nikde jsem na to vsak v interieru nevidel tlacitko a vzhledem k tomu, ze to ma klasickou rucku, tak jak to je? To je jen takove to podrzeni proti couvnuti na par vterin nez si clovek preslapne z brzdy na plyn?
20:40:46
31.03.2022
31.03.2022
colaczech
-> Syny: je to dovoz v Francie a podle servisu, to PTC nema.
20:31:38
31.03.2022
31.03.2022
Jumbo
-> vhml: Planuju to cele pronit, jak budu prezovat, desky jsem menil loni a na unik to nevypadalo, ale brzdovku jsem nekontroval myslim za celou dobu, co to mam... Asi by taky zaslozila komplet vymenit, necham to udelat u pristiho oleje...
Zitra koupim, doleju a budu to hlidat... Byl to jen problik v kopcu po plynem, pak uz zase nic, treba je to jenom cidlo...
Zitra koupim, doleju a budu to hlidat... Byl to jen problik v kopcu po plynem, pak uz zase nic, treba je to jenom cidlo...
20:30:20
31.03.2022
31.03.2022
venni
-> Syny 31.03.22 19:51:18: taky mi přijde dost divný že by O III tuto fíčurinu neměla
19:51:18
31.03.2022
31.03.2022
Syny
-> colaczech 31.03.22 18:58:13: Ta to nema standardne v climatroniku?
18:58:13
31.03.2022
31.03.2022
colaczech
Zdravím, má někdo zkušenosti s doděláním PTC topením do trojkové octavky po faceliftu?
Co to všechno obnáší, co je potřeba vyměnit a na kolik to vyjde? Dík.
Co to všechno obnáší, co je potřeba vyměnit a na kolik to vyjde? Dík.
18:53:57
31.03.2022
31.03.2022
MVM
-> Jirik_Tuňák1983 31.03.22 18:47:43: Dobrá,diky.
18:47:43
31.03.2022
31.03.2022
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 31.03.22 18:44:31: No, byl to Pežot, ale z roku 2007 (což je starší, než to "vaše"), ale v té době byla nějaká vlna sračkových ložisek v převodovkách u více výrobců. Co si tak vzpomínám, nevyhnulo se to ani Škodovce. To bylo jen takové poznamenání, že spojka a převodovka může lehnout i při takhle malém nájezdu.
Jinak u služebních Fabií 1.2 TSi se reklamovala převodovka ve dvou případech. Roky 2016.
Jinak u služebních Fabií 1.2 TSi se reklamovala převodovka ve dvou případech. Roky 2016.
18:44:31
31.03.2022
31.03.2022
MVM
-> Jirik_Tuňák1983: Ok. Typ ,rok, motorizace?
18:37:23
31.03.2022
31.03.2022
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 31.03.22 18:23:13: Tátovi dělali ložiska v převodovce v 67 000 km. Takže je možné všechno.
18:23:13
31.03.2022
31.03.2022
MVM
Řeším teď Yetti 1,2 TSI 2014,manual6. Člověk přijel, hučení řekněme podobný projev jako ložisko v kole(předním). Ale at s tim zkousim kde co na loziska kol to nevypadá. Přijde mi to jako z převodovky, ale ma to sotva 60tis km.
Kluci nevíte jestli tady bylo u těch zázraků něco špatně? Dik.
Kluci nevíte jestli tady bylo u těch zázraků něco špatně? Dik.
18:15:26
31.03.2022
31.03.2022
MVM
-> Jumbo: DOT 4 je dneska uz ve všem Dolil bych jen minimum. Spíš budou některý destičky blizko minimu. PRAKTICKY neni běžně důvod brzdovku dolivat. /V situaci kdy je hladina na max a desky novy/
18:14:48
31.03.2022
31.03.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Třeba jen ojel desky?
18:13:20
31.03.2022
31.03.2022
vhml
-> Jumbo 31.03.22 18:07:18: zacal bych vyslovenim otazky kam se poděla...?
18:07:18
31.03.2022
31.03.2022
Jumbo
Panove, dotaz. Do Yetiho je brzdovka DOT-4? V kopci na me ted blikla kontrolka, tak budu muset trochu dolit...
12:54:41
23.03.2022
23.03.2022
Jarda/felda
-> frajer 23.03.22 11:28:12: na čerpadla s děleným kolem je malý průměr na starší s jednodílným kolem je ten 15mm kolík dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=16348
11:28:12
23.03.2022
23.03.2022
frajer
-> Jarda/felda 23.03.22 11:08:57: k tomu bodu 3 takze jsem to tipoval dobre ze to je jakasik cypovina, ze tam na ten pripravek nevidim diru Tuz hlavne ze tu www.gmtools.cz/438,aretac
e-rozvodu-vw-audi-seat-1-9
-tdi-sdi-aretacni-sada.htm
l to maji v sade primo na rotackove motory, cypi.
S tou aretaci setrvacniku do otvoru v prevodovce nejake zkusenosti jsou?
K tomu bodu 2,,, tam nevim co mam spravne tam se ptam, jaky prumer koliku mam hledat bo na eshopech jsou dvoji
S tou aretaci setrvacniku do otvoru v prevodovce nejake zkusenosti jsou?
K tomu bodu 2,,, tam nevim co mam spravne tam se ptam, jaky prumer koliku mam hledat bo na eshopech jsou dvoji
11:08:57
23.03.2022
23.03.2022
Jarda/felda
-> frajer 23.03.22 10:48:35: bod 1 a 2 máš dobře 3 se orientuje podle rysek ten přípravek na řemenici je pro novější PD motory kde už rysky nejsou napínání nemusíš řešit, dají se použít zahnutý kleště na segrovky
10:48:35
23.03.2022
23.03.2022
frajer
Zdravim vsecky skutecne odborniky od fochu a znalce motoru VW TDI.
V rodine a po znamych mame same 1.9TDI, klasicke O1 / Golfy s rotacnim cerpadlem 66 nebo 81 kw (ASV, AGR, ALH). Raz jsem se zminil ze musim letos na svojem delat rozvody a hned kazdy tez ze ho to brzy ceka a podobne reci, no kurde vypada to ze mam pred sebou vymenu 8x Tuz to nechci zrobit vylozene na prasaka fixou ale chci si koupit pripravky pro usnadneni roboty a nez take nakoupim rad bych to tez zkonzultoval. Vychazim z dilenske prirucky:
1) pripravek na aretaci vacky srubujici se misto podtlakove vyvevy
- takze neco takoveho www.mojedilna.cz/aretace- rozvodu-vag-ford-19-tdi-sd i-quatros-qs10317 ?
2) pripravek na aretaci rotacniho cerpadla
- ten je asi v kazde sade, kolik ma vlastne prumer? nekde jsem cetl ze se da nahradit 5,5 vrtakem Ale tez nachazim koliky udajne na rotacku ale tluste pomalu jak malicek tuz nevim.
3) aretace klikove hridele
- v prirucce se o ni nepise, orientuje se to podle horni uvrati 1. valce a jejiho hlidani na setrvacniku v otvoru v prevodovce. Jenze ja to budu robit cele sam, tuz si rikam at nemusim porad skakat, ze by bylo asi tez dobre ji zaaretovat. Je lepsi toto pegasdily.cz/aretacni-pri pravek-na-setrvacnik-kliko vou-hridel-vag-1-9-tdi-sdi -2 nebo prilozka k ozubene remenici cdn.myshoptet.com/usr/... /1139-2_aretace-rozvodu-va ckove-hridele-skoda-vw-aud o-seat-1-9-tdi-sdi-klic-na -napinani-remene.jpg?606ec 521 pokud je ji tam kaj zapichnout - vhodnou diru jsem nenasel (na fotce je to aji s kolikem na cerpadlo viz bod 2 a pakou na napinaci element, kterou si musim tez koupit).
Existuje pripadne nejaka proverena sada primo na motory TDI s rotacnim cerpadlem? Vsade nachazim jenom jakesik sady na CR nebo PD motory to je k nicemu,,, nebo tez 30+ dilne sady na cely konzern za hruzu penez ze kterych pritom temer nic nepouziju.
V rodine a po znamych mame same 1.9TDI, klasicke O1 / Golfy s rotacnim cerpadlem 66 nebo 81 kw (ASV, AGR, ALH). Raz jsem se zminil ze musim letos na svojem delat rozvody a hned kazdy tez ze ho to brzy ceka a podobne reci, no kurde vypada to ze mam pred sebou vymenu 8x Tuz to nechci zrobit vylozene na prasaka fixou ale chci si koupit pripravky pro usnadneni roboty a nez take nakoupim rad bych to tez zkonzultoval. Vychazim z dilenske prirucky:
1) pripravek na aretaci vacky srubujici se misto podtlakove vyvevy
- takze neco takoveho www.mojedilna.cz/aretace- rozvodu-vag-ford-19-tdi-sd i-quatros-qs10317 ?
2) pripravek na aretaci rotacniho cerpadla
- ten je asi v kazde sade, kolik ma vlastne prumer? nekde jsem cetl ze se da nahradit 5,5 vrtakem Ale tez nachazim koliky udajne na rotacku ale tluste pomalu jak malicek tuz nevim.
3) aretace klikove hridele
- v prirucce se o ni nepise, orientuje se to podle horni uvrati 1. valce a jejiho hlidani na setrvacniku v otvoru v prevodovce. Jenze ja to budu robit cele sam, tuz si rikam at nemusim porad skakat, ze by bylo asi tez dobre ji zaaretovat. Je lepsi toto pegasdily.cz/aretacni-pri pravek-na-setrvacnik-kliko vou-hridel-vag-1-9-tdi-sdi -2 nebo prilozka k ozubene remenici cdn.myshoptet.com/usr/... /1139-2_aretace-rozvodu-va ckove-hridele-skoda-vw-aud o-seat-1-9-tdi-sdi-klic-na -napinani-remene.jpg?606ec 521 pokud je ji tam kaj zapichnout - vhodnou diru jsem nenasel (na fotce je to aji s kolikem na cerpadlo viz bod 2 a pakou na napinaci element, kterou si musim tez koupit).
Existuje pripadne nejaka proverena sada primo na motory TDI s rotacnim cerpadlem? Vsade nachazim jenom jakesik sady na CR nebo PD motory to je k nicemu,,, nebo tez 30+ dilne sady na cely konzern za hruzu penez ze kterych pritom temer nic nepouziju.
18:37:43
08.02.2022
08.02.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 08.02.22 15:00:20: Ano, i u automobilek, které jsou sprosté slovo, se vždycky vysere něco, co si sami nevyráběli. Přijde mi, že nakupují ve výprodeji díly německých výrobců vyrobené mongolskými dětmi.
15:00:20
08.02.2022
08.02.2022
palinator
-> Jarda/felda:
Tak to je tak nějak vždycky problém nějakýho dodavatele ne?
Tak to je tak nějak vždycky problém nějakýho dodavatele ne?
14:58:18
08.02.2022
08.02.2022
Jarda/felda
-> palinator 08.02.22 13:19:36: ono BXE byl problém jen škodovky respektive externího dodavatele než že by PD nebylo osvědčený
13:19:36
08.02.2022
08.02.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 04.02.22 18:01:22:
Nevim jak teď, ale Škodovky vždycky byly útočištěm starších řešení a nutno říct, že to mělo pozitivní vliv na spolehlivost, ve srovnání zejména s VW a Audi. Teda až na TDI-PD BXE, to asi úplně výhra oproti toho času novejm CR nebyla.
Nevim jak teď, ale Škodovky vždycky byly útočištěm starších řešení a nutno říct, že to mělo pozitivní vliv na spolehlivost, ve srovnání zejména s VW a Audi. Teda až na TDI-PD BXE, to asi úplně výhra oproti toho času novejm CR nebyla.