Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18750 příspěvků (zobrazeno 3101 až 3150) od 04.01.2015 do 18.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
22:47:32
05.05.2022
růža
-> StepaNoFUN: Se trochu blbě zeptám, co je to "versatilka" ?
22:35:30
05.05.2022
StepaNoFUN
Btw - dokaze mi tu nekdo podle vin zjistit jestli o3 ma "versatilku"
22:32:36
05.05.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: dik za info. Kamarad kolegy neco takovyhleho nasel, tak shani info jak moc velkej je to pruser...

Takze se o nich zatim nevi. I to je informace.
20:01:01
05.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 19:15:13: Jo to odpovídá. To poslední písmeno je výkonová varianta.

Jezdí jich mraky a zatím poměrně dost spolehlivě. O4 trápí jiný neduhy, ale motor ne.
19:15:13
05.05.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: V OCT 4 jsem dohledal, že je DTRB a DTRD s 85kW. Mělo by to bejt vše 2020->
18:56:56
05.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 14:50:17: Ten kód motoru mi z hlavy nic neříká. To my nevedeme. To je něco nového?

To bude předpokládám EA288 evo.
14:50:17
05.05.2022
StepaNoFUN
Dotaz na znalé - ne Octavia, ale Touran. 2.0TDi, 90kw (DTRC) - nejaký zkušennosti?
22:06:10
22.04.2022
gim
-> Syny: nevím jak Ovce, ale mám G7 se slabší 1.4 s 92kW a jezdí to na pohodu, žádnej drak, ale stačí. Zpřevodování bude cca to samé jak v Oktavce. Při 145 to točí kolem 3 tisíc a nijak neruší. Spotřebu mám kolem 6,5 l. Ale při trošku rozumnější jízdě se dá v pohodě pod 6. Oktávku jsem bohužel nesehnal v potřebné specifikaci.
21:59:20
21.04.2022
palinator
-> Syny:

Nevim jak 110kW verze, ale 103kW verze je na dálnici v pohodě. Jediný, co jsem teda nepochopil, je zbytečně krátkej rozestup mezi 5 a 6. Ten motor by snesl i pětikvalt.

A řekl bych že to TSIčko na dálnici žere míň než uřvaná rotačka nebo pětikvaltový PDčko.
upraveno 1x, naposled 21.04.2022 21:59:36
23:49:21
20.04.2022
Jarda/felda
-> Jumbo 20.04.22 23:33:59: no právě, a bohužel jim neslíbí ani cenovku jakou to nakonec bude stát 8
23:33:59
20.04.2022
Jumbo
-> Jarda/felda: No nevim, pry uz budou pomalu objednavat, at je tak za rok a pul mame...3 3 3



-> Syny: O3 poface s 1,4 110 kW jsem dva roky dozadu shanel pro zname, kratce jsem se v tom i projel a motor i prevodovani mi prislo v pohode, respektive si nepamatuju, ze by tam bylo neco spatne. 1,4ka byla docela povedena, hlavne kdyz to porovnam s 1,5kou 110 kW, co jsem mel nedavno jako nahradni, tam mi to prislo, jak kdyby nekdo ukradl tak 15 koni...
23:16:40
20.04.2022
Syny
A jeste jeden dotaz - mate nekdo zkusenost se 110kW 1,4TSI s manualem? Jak je to odprevodovany? Co dalnicni rychlosti - ma to nejaky rozumny otacky? Na motor jsem cetl docela chvalu (r.v. 11/2017).
22:24:33
20.04.2022
Jarda/felda
-> Jumbo 20.04.22 21:59:17: to nebude tak horký 3 3
21:59:17
20.04.2022
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: To vubec... Ted zacali vyhrozovat, ze koupi O4, tak se toho desim... Uz jsem si na tu moji zvykl...
20:43:25
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
20:25:23
20.04.2022
Jumbo
-> Syny: Tak moje sluzebni O3 nema ani hillholder...
18:04:34
20.04.2022
Milan 136
16:57:48
20.04.2022
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: je to mozny :)
15:39:01
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 20.04.22 14:44:08: Třeba jsi měl štěstí a koupil vždy verzi pro rozvojové trhy a tam to jednoduše nebylo. 3
14:44:08
20.04.2022
U-Geen
-> Syny: popis toho snese... ja se kolikrat bavim, co vsechno maj mit auta, ktery znam :-)
14:26:25
20.04.2022
Syny
-> Milan 136 20.04.22 13:14:55: Takže Hillův Holder mají? 3 Já jen, že v popisu je psáno Autohold, tak mi to právě moc nejde dohromady :)
upraveno 1x, naposled 20.04.2022 14:34:21
13:51:53
20.04.2022
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Taky fakt...



Autohold jako takový s tlačítkem si pamatuju z Passata s elektronickou ručkou, tam to nepustilo ani na jednu stranu, dokud nešla síla do kol, proto tam bylo tlačítko, protože při parkování to bylo extrémně otravné.



Yeti v automatu má tedy asi "pouze" Hillholder, kdy pár vteřin podrží brzdu, aby si auto necouvlo, tam vím, že to funguje.



Takže moje služební OIII v manuálu nemá určitě Autohold, Hillholder si taky nemyslím, ale jak pojedu z práce, tak zkusím...
13:35:14
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 20.04.22 13:14:55: Pak je ještě tohle 3.

Hill Climb Racing - Gameplay Walkthrough Part 1 - Hill Climber
13:14:55
20.04.2022
Milan 136
13:12:06
20.04.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To prave chci zjistit :)
13:11:36
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
Nemotá se tady dohromady Hillholder a Autohold? 3
13:05:05
20.04.2022
Jumbo
-> Syny: Tak to mě dostals, nedokážu si uvědomit, jak to mám ve služebáku, jak pojedu z práce, tak to schválně otestuju, ale minimálně "dopředu" Autohold nemá, portože se po puštění brzdy s neutrálem normálně rozjede, mám každé ráno do práce kolonu z kopce, takže to znám moc dobře...
13:00:48
20.04.2022
Syny
Jen se chci optat - cetl jsem, ze trojkova ofce ma autohold. Nikde jsem na to vsak v interieru nevidel tlacitko a vzhledem k tomu, ze to ma klasickou rucku, tak jak to je? To je jen takove to podrzeni proti couvnuti na par vterin nez si clovek preslapne z brzdy na plyn?
upraveno 1x, naposled 20.04.2022 13:11:44
20:40:46
31.03.2022
colaczech
-> Syny: je to dovoz v Francie a podle servisu, to PTC nema.
20:31:38
31.03.2022
Jumbo
-> vhml: Planuju to cele pronit, jak budu prezovat, desky jsem menil loni a na unik to nevypadalo, ale brzdovku jsem nekontroval myslim za celou dobu, co to mam... Asi by taky zaslozila komplet vymenit, necham to udelat u pristiho oleje...



Zitra koupim, doleju a budu to hlidat... Byl to jen problik v kopcu po plynem, pak uz zase nic, treba je to jenom cidlo...
20:30:20
31.03.2022
venni
-> Syny 31.03.22 19:51:18: taky mi přijde dost divný že by O III tuto fíčurinu neměla 9
19:51:18
31.03.2022
Syny
-> colaczech 31.03.22 18:58:13: Ta to nema standardne v climatroniku?
18:58:13
31.03.2022
colaczech
Zdravím, má někdo zkušenosti s doděláním PTC topením do trojkové octavky po faceliftu?

Co to všechno obnáší, co je potřeba vyměnit a na kolik to vyjde? Dík.
18:53:57
31.03.2022
MVM
18:47:43
31.03.2022
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 31.03.22 18:44:31: No, byl to Pežot, ale z roku 2007 (což je starší, než to "vaše"), ale v té době byla nějaká vlna sračkových ložisek v převodovkách u více výrobců. Co si tak vzpomínám, nevyhnulo se to ani Škodovce. To bylo jen takové poznamenání, že spojka a převodovka může lehnout i při takhle malém nájezdu. 6

Jinak u služebních Fabií 1.2 TSi se reklamovala převodovka ve dvou případech. Roky 2016.
upraveno 1x, naposled 31.03.2022 18:48:37
18:44:31
31.03.2022
MVM
-> Jirik_Tuňák1983: Ok. Typ ,rok, motorizace?
18:37:23
31.03.2022
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 31.03.22 18:23:13: Tátovi dělali ložiska v převodovce v 67 000 km. 3 Takže je možné všechno.
18:23:13
31.03.2022
MVM
Řeším teď Yetti 1,2 TSI 2014,manual6. Člověk přijel, hučení řekněme podobný projev jako ložisko v kole(předním). Ale at s tim zkousim kde co na loziska kol to nevypadá. Přijde mi to jako z převodovky, ale ma to sotva 60tis km.

Kluci nevíte jestli tady bylo u těch zázraků něco špatně? Dik.
18:15:26
31.03.2022
MVM
-> Jumbo: DOT 4 je dneska uz ve všem 4 Dolil bych jen minimum. Spíš budou některý destičky blizko minimu. PRAKTICKY neni běžně důvod brzdovku dolivat. /V situaci kdy je hladina na max a desky novy/
18:14:48
31.03.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Třeba jen ojel desky?
18:13:20
31.03.2022
vhml
-> Jumbo 31.03.22 18:07:18: zacal bych vyslovenim otazky kam se poděla...?
upraveno 1x, naposled 31.03.2022 18:13:28
18:07:18
31.03.2022
Jumbo
Panove, dotaz. Do Yetiho je brzdovka DOT-4? V kopci na me ted blikla kontrolka, tak budu muset trochu dolit...
12:54:41
23.03.2022
Jarda/felda
-> frajer 23.03.22 11:28:12: na čerpadla s děleným kolem je malý průměr na starší s jednodílným kolem je ten 15mm kolík dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=16348
11:28:12
23.03.2022
frajer
-> Jarda/felda 23.03.22 11:08:57: k tomu bodu 3 takze jsem to tipoval dobre ze to je jakasik cypovina, ze tam na ten pripravek nevidim diru 3 Tuz hlavne ze tu www.gmtools.cz/438,aretac e-rozvodu-vw-audi-seat-1-9 -tdi-sdi-aretacni-sada.htm l to maji v sade primo na rotackove motory, cypi.

S tou aretaci setrvacniku do otvoru v prevodovce nejake zkusenosti jsou?



K tomu bodu 2,,, tam nevim co mam spravne 3 tam se ptam, jaky prumer koliku mam hledat bo na eshopech jsou dvoji 6
11:08:57
23.03.2022
Jarda/felda
-> frajer 23.03.22 10:48:35: bod 1 a 2 máš dobře 3 se orientuje podle rysek ten přípravek na řemenici je pro novější PD motory kde už rysky nejsou 8 napínání nemusíš řešit, dají se použít zahnutý kleště na segrovky
10:48:35
23.03.2022
frajer
Zdravim vsecky skutecne odborniky od fochu a znalce motoru VW TDI.



V rodine a po znamych mame same 1.9TDI, klasicke O1 / Golfy s rotacnim cerpadlem 66 nebo 81 kw (ASV, AGR, ALH). Raz jsem se zminil ze musim letos na svojem delat rozvody a hned kazdy tez ze ho to brzy ceka a podobne reci, no kurde vypada to ze mam pred sebou vymenu 8x 3 Tuz to nechci zrobit vylozene na prasaka fixou ale chci si koupit pripravky pro usnadneni roboty a nez take nakoupim rad bych to tez zkonzultoval. Vychazim z dilenske prirucky:



1) pripravek na aretaci vacky srubujici se misto podtlakove vyvevy

- takze neco takoveho www.mojedilna.cz/aretace- rozvodu-vag-ford-19-tdi-sd i-quatros-qs10317 ?



2) pripravek na aretaci rotacniho cerpadla

- ten je asi v kazde sade, kolik ma vlastne prumer? nekde jsem cetl ze se da nahradit 5,5 vrtakem 3 Ale tez nachazim koliky udajne na rotacku ale tluste pomalu jak malicek tuz nevim.



3) aretace klikove hridele

- v prirucce se o ni nepise, orientuje se to podle horni uvrati 1. valce a jejiho hlidani na setrvacniku v otvoru v prevodovce. Jenze ja to budu robit cele sam, tuz si rikam at nemusim porad skakat, ze by bylo asi tez dobre ji zaaretovat. Je lepsi toto pegasdily.cz/aretacni-pri pravek-na-setrvacnik-kliko vou-hridel-vag-1-9-tdi-sdi -2 nebo prilozka k ozubene remenici cdn.myshoptet.com/usr/... /1139-2_aretace-rozvodu-va ckove-hridele-skoda-vw-aud o-seat-1-9-tdi-sdi-klic-na -napinani-remene.jpg?606ec 521 pokud je ji tam kaj zapichnout - vhodnou diru jsem nenasel (na fotce je to aji s kolikem na cerpadlo viz bod 2 a pakou na napinaci element, kterou si musim tez koupit).



Existuje pripadne nejaka proverena sada primo na motory TDI s rotacnim cerpadlem? Vsade nachazim jenom jakesik sady na CR nebo PD motory to je k nicemu,,, nebo tez 30+ dilne sady na cely konzern za hruzu penez ze kterych pritom temer nic nepouziju.
18:37:43
08.02.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 08.02.22 15:00:20: Ano, i u automobilek, které jsou sprosté slovo, se vždycky vysere něco, co si sami nevyráběli. Přijde mi, že nakupují ve výprodeji díly německých výrobců vyrobené mongolskými dětmi.
15:00:20
08.02.2022
palinator
-> Jarda/felda:

Tak to je tak nějak vždycky problém nějakýho dodavatele ne? 3
14:58:18
08.02.2022
Jarda/felda
-> palinator 08.02.22 13:19:36: ono BXE byl problém jen škodovky respektive externího dodavatele než že by PD nebylo osvědčený 4
13:19:36
08.02.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 04.02.22 18:01:22:

Nevim jak teď, ale Škodovky vždycky byly útočištěm starších řešení a nutno říct, že to mělo pozitivní vliv na spolehlivost, ve srovnání zejména s VW a Audi. Teda až na TDI-PD BXE, to asi úplně výhra oproti toho času novejm CR nebyla. 3
Extreme Tyres