skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2: je pravda že jsem měl zadek ještě navíc na kopci, předek auta dole, ale přišlo my že je hezky nahoře ještě blbý místo na povolování mezi hadici pružinou atd..
-> Kuladmin: a jak si to odvzdusnoval? Ty zadky mají na blbem místě odvzusnovak. Musí se odvzdusnovat nepridelany brzdic a natočit odvzdusnovak nahoru. Hlavně když to je na heveru tak jak máš tu jednu stranu prizvedlou tak tam fakt zůstane vzduch
Mel jsem problém s pravým zadním brzdičem ten jsem musel rozebrat a vyčistit pak šel rukou zašroubovat. ALE pedál se propadal již před mým rozebráním! tam byl jen problém že kolo víc přibždovalo než ostatní a šel hůř zašroubovat pístek dovnitř.
Proto jsem s tím byl i na měření jsem si myslel že my to ukáže na kterém kole je problém, ale ony brzdí +- stejně L vs P strana. Takže jsem nezjistil nic.
Proto jsem s tím byl i na měření jsem si myslel že my to ukáže na kterém kole je problém, ale ony brzdí +- stejně L vs P strana. Takže jsem nezjistil nic.
Kdyz jsem kdysi delal brzdy na svy oct, tak jsem z toho byl taky hotovej. Pri delsim seslapnuti s motorem se propadal pedal. Na deskach to brzdilo dobre a soumerne. Odvzdusnoval jsem a zkousel vse mozny. Nakonec jsem s tim najel par km a opravilo se to samo.
Tipoval bych, že se při zatáčení pístků něco nakurvilo v brzdiči a pak to má dlouhej chod, protože to nevymezuje vůle.
-> Borderer: Nerozumím?? já neměnil třmeny pouze kotouče a destičky
je možný že by se to zatlačením pístků zavzdušnilo? a bude třeba odvzdušnit přes pc kvůli abs? ja odvzdušnoval pouze klasicky to nepomohlo ani u jednoho auta
je možný že by se to zatlačením pístků zavzdušnilo? a bude třeba odvzdušnit přes pc kvůli abs? ja odvzdušnoval pouze klasicky to nepomohlo ani u jednoho auta
-> Kuladmin: Všechny 4 třmeny v sobě maj nový gumičky,k který maj tendenci vracet píst víc, než je potřeba. Pokud to brzdí, počkal bych, až si to sedne.
-> ajok: právě že jo i jsem to auto změřil brzdný účinky a vše maká jak má levá strana vs. práva a vše má i slušnou sílu zastavit zkušební válce. Jen ten pedál má dlouhý mrtvý chod.
-> Kuladmin 07.04.24 22:06:52: myslim, ze to bude v zadnich trmenech, chodi rucka dobre?
Poraďte octavie 2 po výměně všech brzdových kotoučů a destiček tzn po zatlačení pístku, vše se hýbe jak má je bez motoru pedál tvrdej, ale problém nastává po nastartování pri jízdě se propadá brzdovej pedál k podlaze prostě chod se výrazně prodloužil, ale když člověk nášlapá v krátkém časovém intervalu tak pak začíná brzdit dřív jinak dole brzdí i ABS se aktivuje. Jako by to bylo preposilovany, stejnej problém máme i s Hondou už jsem psal dříve, tam jsme měnily i hlavní brzdovej válec ale bez výsledku. Nevíte někdo. Není tam nějakej ventilek co hlídá podtlak?
-> MOLSO 06.04.24 22:01:50: Já znám jen vědro ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: u nas je vedro kýbel![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> castrol 06.04.24 21:06:12: U vás není vedro? Tady bude zítra asi 30![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: pekne ale vedro nikde nevidim ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MXMarek 05.04.24 11:46:31: zajimave, ja mam u me o1 4x4 zadek zas vys, ale jak uz jsem tu psal jsou blbe namotany a spodni zavit se doseda na ten nad nim a roztahuje ho a hrozne to lupe - vezm diru a lidi na chodniku nadskakuji :) , na stk cumel, ze za takovej vyrobek by se pry musel stydet i cinan
Tak vidim, ze to je Svedum uplne fuk, co vyrabeji...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Tak vidim, ze to je Svedum uplne fuk, co vyrabeji...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> růža: Diky, to je presne to, co jsem koupil. Tak to ted uz nebudu resit, stejne s tim jezdi pani…
-> MXMarek: 1K0 411 105 DK
lesjöfors 4085719
:)
lesjöfors 4085719
:)
Mohl byste mi, prosim, nekdo mrknout do etky na spravne cislo dilu predni pruziny na scouta VIN: TMBKD61Z188013382? Koupil jsem Lesjofors, ktere jsem vyresersoval jako spravne, ale auto je ted o 10mm nizsi... ![19](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
-> Milan 136 27.03.24 12:11:13: vsude maji pristresky a my kvuli debilnim sousedum mame zatravnovaky
a to jeden je jako autickar, ma i eRko, jenze on to nepotrebje, tak byl proti, ale asi by to stejne neproslo pres ty dcerky, ktere nemaji ani ridicak a kdyz oni ne, tak nikdo...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> minno: Svět motorů.
-> saskyn2 27.03.24 11:31:15: Nebo to parkuje někde na trávě, nebo jiném vlhku
-> michael 27.03.24 07:15:37: -> michael 27.03.24 07:26:37: Čo je to za časopis?
-> Milan 136 27.03.24 10:15:03: přesně. Fakt je to vidět i na těch sroubech. Teď tu mám b7 z roku 2011 a šrouby naprosto bez koroze
-> Milan 136: Zase tak málo najeto to nemělo 4 roky stáří a cca 90 tisíc.
-> Syny: Superba jsem takto zasaženýho ještě neviděl.Jinak VW mi přijde, že je na tom o něco lépe.
-> michael 27.03.24 07:26:37: Takhle vypadají málo jetý auta, který uživatel nasolí a pak na dlouho zavře do garáže.
-> Syny: Dneska jsou ty auta 10 letý a takhle ohnilá nápravnice rozhodně není běžná. Že se tam dělo něco divnýho vidíš i na těch šroubech od krytu motoru jak jsou okyslý, takhle nevypadají na 20 letých autech s půl milionem a pochybuju že by někdo v průběhu výroby měnil antikorozní ochranu šroubů...
-> michael 27.03.24 07:26:37: A je to problem jen Octavii, nebo i Superbu? Myslis, ze u VW je to lepsi?
-> palinator: Skrz ještě ne, ale časem určitě bude.
-> michael:
Jakože je to durch jo?
Jakože je to durch jo?
-> palinator 27.03.24 07:08:31: Kolega má ve stejné barvě. V jakém stavu je na povrchu, to jsem nezkoumal, ale spodek (nápravy apod.) je na tom mnohem hůř, než všechny moje škodovky dohromady...![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> palinator: Já, už jich viděl. Tohle jsou klasická místa.
-> palinator 27.03.24 07:08:31: To musí být po nějaký kvalitní opravě
Zvláštní, přemejšlim jestli jsem nějakou hnitou trojku vůbec někdy viděl..
-> vhml: Tak to ja netuším.
-> minno 26.03.24 11:43:18: jak se to stane?
Jedna Oct3 predfl u nás v meste![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 14.03.24 15:29:46: Když tam bude ještě stát, tak zkusím vzpomenout a vyfotit vám i interier. Pan majitel bude asi myslivna. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 14.03.24 13:48:06: Moc pěkný ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dnes na O2. Ještě byla palubovka oblepená lebkami a maskáčované potahy. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 13.03.24 19:30:22: jj, v nafte je 3 gen, koupil jsem ten ovladac na vystrelovak
U moji 1.8T uz mam to nove vajicko, to bylo jak jsi psal 433MHz a to jsem si prizpusobil, na vystrelovak u ni kaslu
U moji 1.8T uz mam to nove vajicko, to bylo jak jsi psal 433MHz a to jsem si prizpusobil, na vystrelovak u ni kaslu
-> ajok: Máš 3gen
-> saskyn2: Ty komforty se lisí pouze SW, resp. nastavením eepromu. Dá se to vše pozapínat/vypnout dle libosti, ale nikdo to nechce dneska už dělat, páč je to sraní a žádný prachy
-> saskyn2: Ty komforty se lisí pouze SW, resp. nastavením eepromu. Dá se to vše pozapínat/vypnout dle libosti, ale nikdo to nechce dneska už dělat, páč je to sraní a žádný prachy
-> Jarda/felda 13.03.24 13:15:18: no to právě nepoznáš ty 799A jsou s dalkou i bez
-> saskyn2 13.03.24 09:36:16: dálku z čísla, respektive koncových písmen poznáš
ale octa/passat ne a záměnný nejsou ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)