Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18665 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 04.01.2015 do 13.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
23:19:08
06.07.2024
Hurdis
Po čtyřech letech a občasných zásazích ku prospěchu technického stavu a interiéru minulý týden vytaženo ven z výlohy a přesunuto k dokončení. Chybí naladit tlakování turbodmychadla a vyzkoušet, zda si to přebere jednotka CIMBU. A přezout. Za poslední dva roky od STK, která byla bez závad najeto 9 km. Partnerka tvrdí, že to auto má nějakou kletbu. Já tomu nevěřím, ale kamarád, který měl mít na starosti konečnou úpravu techniky den před utrpěl úraz oka, druhý po dovozu spadl doma ze žebříku a třetí si pak vzal neschopenku asi z preventivních důvodů. Možná je čas sehnat kněze.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Hurdis vložen 06.07.2024 23:19:08
22:13:03
05.07.2024
Jarda/felda
-> saskyn2 05.07.24 21:26:51: ano, ale pořád je to materiál nalepený zevnitř běhounu pneu 4
21:26:51
05.07.2024
saskyn2
-> Jarda/felda: ne seal je samozacelovací tohle je protihlukový
20:12:17
05.07.2024
Jarda/felda
-> Milan 136 05.07.24 10:26:05: takže princip stejný, materiál trochu jiný 1
11:30:42
05.07.2024
saskyn2
-> Jarda/felda 05.07.24 10:09:29: jak píše Milan 136: tohle je něco jiného, dej dogooglu contisilent
10:26:05
05.07.2024
Milan 136
-> Jarda/felda 05.07.24 10:09:29: Tohle ale není seal. To jsou takový třeba filcový pláty nalepený uvnitř pneu.
10:09:29
05.07.2024
Jarda/felda
-> saskyn2 04.07.24 23:37:25: contiseal by se měla zalepit sama 9 9
09:25:27
05.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 04.07.24 23:37:25: To nevím, s tím jsem do styku nepřišel.
06:17:58
05.07.2024
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 03.07.24 23:08:25: to bych tam fakt to telátko dávat nemusel :)
23:37:25
04.07.2024
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 03.07.24 23:08:25: 3 3 3

Hele když tě tady vidím, ty by si tohle mohl vědět. Dneska volal kámoš že má na opravu pneu a že v tom je nalepená protihluková izolace a co s tím má dělat jestli to z toho vytrhat nebo co. Nejsem gumař, ale tak jsem mu poradil at tam nacpe knoty3 3 3 Ale zajímal by mě jaký je ofiko postup opravy defektu těhle pneu, nebo co se s tím dělá.
upraveno 1x, naposled 04.07.2024 23:38:04
21:41:47
04.07.2024
ajok
20:26:29
04.07.2024
Bukaj
-> ajok: To byl nejspíš kamarád, kterej dělá automechanika u PČR... 3
19:04:35
04.07.2024
ajok
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.07.24 18:24:03: tak to byl někdo jinej... O1 barva modrá nebo jiná tmavá už nevím, sedan a asi predface, spíš teda Bukaj by mohl vědět.
18:24:03
04.07.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ajok: Heh, jedinej majak co mam, je oranzovej magnetickej v transitu 3
18:23:05
04.07.2024
ajok
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.07.24 22:50:46: a ty modrý majáky tenkrát u Bukaje? nebo to byl někdo jinej?:)
11:21:38
04.07.2024
ajok
-> Borderer 04.07.24 10:57:31: tak startují starou dlouho nivu už 7 let, ale tlačítko bylo montováno v Kazachstánu
10:57:31
04.07.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Si dělej srandu. Kolega Octavku rok startoval tlačítkem ze zvonku. 3 A ne, neměl ho navíc. Člověk se k němu doma dozvonil tak, že spojil dva drátky. 3
10:39:48
04.07.2024
ajok
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.07.24 22:10:57: to mám teď na zelené felde, u octy se mi s tím nechtělo srát... ABS už nevypínám u ničeho, ale asi to udělám u nivy
09:11:23
04.07.2024
Milan 136
23:08:25
03.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> minno 03.07.24 20:46:29: Ještě tam může mít takovej ten pákovej z elektrického křesla. Ale to bychom už asi věděli, páč by to bylo i s příběhem, jak k němu přišel. 3
22:50:46
03.07.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Stary Octavka ma taky asi 5 prepinacu navic, ani nevim, co kterej dela 3 Nejakej asi tlumi budiky nebo dokonce vypina podsvit. Dalsi snizuje napeti pro potkavaci svetla jakoze denni sviceni a zbytek nevim 3
22:33:22
03.07.2024
StepaNoFUN
-> Milan 136: -> Matthes, záškodník z TechWebu: To auto musi vevnitr vypadat nejak takhle... Jinak si to nedovedu predstavit...

A sekvence pri startu bude podobna...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od StepaNoFUN vložen 03.07.2024 22:33:22
22:10:57
03.07.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Ja si zas vzpominam na psychologickej vybrzdovac 3
22:09:31
03.07.2024
Milan 136
Jarda má vypínače i na ABS, takže vypínač na větrák nemůže nikoho překvapit 1
20:46:29
03.07.2024
minno
-> Jirik_Tuňák1983: nečudoval by som sa3
20:42:45
03.07.2024
Jirik_Tuňák1983
12:15:35
03.07.2024
minno
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.24 20:29:24: Akoby si nepoznal Jardu 3

-> ajok: Nič v zlom1
00:26:07
03.07.2024
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.24 20:29:24: ten termospinac na chladiči má dva kontakty, nejde to ani přes telátko a do 3, spíš dvou let to přestane spínat velkou rychlost, dle mě hlavní důvod, proč tydlev motory zakarbonovavaji, ukazuje to stále 90°C, ale realita je klidně 110, jak pustíš Klímu,btak vrtule běží na pomalou nebo i ten spínač to zvládá, díky nižšímu proudu na pomalu, na rychlo velmi rychle umře, tak jsem tam dal telátko a proč ho rovnou nepremostit spínačem? Je to dobré i na rychlé docházení, když člověk vlítne třeba na benzinku, 165kW měla tuším ještě nějakou přídavnou El. vodní pumpu4
20:29:24
02.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> ajok 02.07.24 16:43:53: Jak dáváš vrtule naplno? 9 Neříkej, že tam máš ruční spínač.
upraveno 2x, naposled 02.07.2024 20:29:41
16:43:53
02.07.2024
ajok
Tak k Jadranu dojela, ale jela pěkně jen, dokud mi nedošla flaga plyn, pak jsem natankoval něco ve slovinsku za nektestanskych 0,87euro a už akcelerace tak čistá nebyla :/ No teď jsem bral na ine za 0,79 eur a zdá se to být lepší..

Jinak v automatickým režimu mi už teplota přes 95°C neleze , ale stejně jak vidim kopec nebo kolonu, tak dávám obě vrtule naplno.
07:49:58
01.07.2024
minno
-> Jirik_Tuňák1983: 3
06:51:26
01.07.2024
Milan 136
23:54:07
30.06.2024
Jirik_Tuňák1983
-> COL 30.06.24 22:24:09: Ještě štěstí, že ti Milan poradil, v servisu by ti klidně mohli říct, že se s tím ještě nesetkali a že to zkusí napíchnout. 3
22:24:09
30.06.2024
COL
-> Milan 136: Ok, zkusim tam poladit to tesneni. Spina ani nic tam nebylo, moc jety to neni, jen je ta dira proste zatesnena :).



Co se tyce fabky, az u toho budu, zkusim to teda rozebrat a zatmelit. Jsou na tu demontaz potreba nejaky pripravky? Vim, ze k interieru jsou cely sety toolu na demontaz, ale jak se vrtam temer vyhradne jen v 74x, tak mam nulovou zkusenost.
21:11:42
30.06.2024
Milan 136
-> COL 30.06.24 12:48:32: Taky moc nechápu. Rapidy měly plný zadní dveře vody. Vnitřní prostor dveří je mokrý, to je normální. Vyčisti otoky a těsnění v tom místě klidně nějak uprav. Rapid tam má takový praporek, ten se v tom místě vystřihnul.

Na Fabii sundej tapecy a zalep nějakým tmelem spáru mezi dvěma a stahovačkou. To je na každý druhý.
15:47:33
30.06.2024
ajok
-> COL 30.06.24 11:44:10: cca 1 mm, upravenou suplerou jsem meril 1,14 mm, no doufam, ze nedetonuje, svicky jsem vzdy vyndaval stejne, na 1. valci vzdy odchazela civka, nekdy na druhem... je to divne, prvni valec je preci nejlip chlazeny

A nemohlo to spis detonovat az kdyz prisla ta svicka o elektrodu?



Jinak u fabie s manualnim stahovanim jsem odsrouboval ten plech a natlacil tam po obvodu sanitarni silikon a uz tam netece.4
13:05:04
30.06.2024
StepaNoFUN
-> COL: na odsroubovani / odvrtani stahovacek. Fabie ma zevnitr plechy a to tesneni na nich bude po smrti.
12:48:32
30.06.2024
COL
Proč je u O III odtoková díra dveří překrytá těsněním?? Všiml jsem si, že na jedněch zadních dveřích je kapka vody, ačkoliv bylo všude sucho, následně po odhrnutí těsnění, jsem ze dveří vytočil dost přes litr vody. Přijde mi, že není šance, aby to vyschlo a vyteklo a už vůbec ne, když se dveře neotevírají. Taky je zajímavé kudy se tam tolik vody dostalo, stojí to v garáži a těsnění, zdá se, doléhá na sklo velmi dobře. Jestli je to normální, tak bych v návodu očekával kapitolu o průběžné údržbě spočívající v pravidelném odvodňovaní dveří. 7

S tím ještě souvisí dotaz, týkající se jedničkový fabky, kdy pro změnu veškerá voda, která projde kolem oken, jde dovnitř do auta, a to na obou stranách. Je to sice auto na tahání bordelu, ale plísňová farma to být nemusí.Pokud bych se to rozhodl řešit - na co se tam mám připravit?
11:44:10
30.06.2024
COL
-> ajok: Zajímavá závada, dost se divím, že to vůbec nějak pálilo. Kolik té elektrody chybí směrem dovnitř? Takhle to vypadá ojebaný spíš mechanicky. Jiskřiště ZC nebo TXS měla povrchovou jiskru a izolátor to nedevastovalo.... Není to zničený od detonační spalování? Není kolem toho válce něco abnormálního?



Ještě si vzpomínám, ze na jiskřišti YS, jsem při provozu na LPG za vyšších teplot a při vyšší zátěži zaznamenával netypické a sporadické detonace a řekl bych ze docela silné. Proste občas to náhodně ťuklo/cvaklo/kleplo. Ale našel jsem na netu jen jediného člověka, co popisoval to samé - ale to snad bylo ještě v době LPG konfery na Pandore.

upraveno 4x, naposled 30.06.2024 12:10:53
07:21:33
30.06.2024
ajok
-> COL 30.06.24 01:04:32: jj, taky si myslim a to opaleni podle me neni od teploty, ale od jiskry, kdy to bez elektrody stale jelo, chudou smes mi to nedetekuje, no proste nechteji priznat smejd, takze s briskem koncim a to jsem je daval do vsech aut

www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../brisk-lpg-1-8t



todle jsem mu napsal

Tak pri spalovani LPG je teplota vyssi, opaleni izolatoru urcite nebude od teploty, neni duvodu, aby byl opalen vic, nez na ostatnich valcich, chudou smes mi to take nedetekuje, podle me k opaleni doslo, kdyz to mozna i nekolik set km jezdilo bez te elektrody (od dlouhe jiskry) a dokud ta svicka neznicila civku, tak jsem to nepoznal, potom jsem zjistil, ze sice po vymene civky to jede, ale vynechava ve vyssich otackach a az potom jsem tu svicku demontoval a zdesil se...
upraveno 1x, naposled 30.06.2024 07:59:23
01:04:32
30.06.2024
COL
-> ajok: vysoká elektrická vodivost? To jako argument zní divně, když kousek od toho je odrusovaci odpor jako kráva...
00:13:52
30.06.2024
ajok
odpoved z brisku Tabor



Je mi líto, že jsem vám dříve neodpověděl, důvodem bylo to, že případ je poměrně nejasný a tak jsem od kolegů nedostal žádnou jasnou odpověď.



Podle fotky je jasné, že špička izolátoru je velmi zatížena vysokou teplotou.



Zapalovací svíčky řady Silver line jsou vybaveny středovou elektrodou, jejíž teplota tání je poměrně nižší, než např. u vámi uvedených Denso. Výhody stříbrného typu materiálu jsou ale hlavně u aplikací s plynovými přestavbami, a to díky výborné teplotní/elektrické vodivosti ve velmi malém průřezu.



S těmito svíčkami se běžně v provozu nesetkáváme, ale vždy doporučujeme využívání prověřeného servisu pro ověření stavu motoru a trysek.
13:54:11
28.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 28.06.24 09:06:06: jj, ale 2,5 gen, 2 gen doufam ma jine oznaceni? a todle asi nepoznas u nafty, jestli je 2 nebo 3 konektorova? stale jsem jeste neudelal to DO, 3gen ovladac se mi tu vali...

Jinak jsem mluvil se synem Ing.Mlocha a pry nezna nikoho, kdo by potreboval na bezne jezdeni mobil1 5W50, ale prislo mi, ze si spis myslel, ze mam tsicko a ne 20V9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 13:54:11
09:06:06
28.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 28.06.24 04:28:51: AH je s dálkou + 4x el okna 1
05:06:42
28.06.2024
ajok
tady jsem nasel ten vypustak s magnetem www.beetle.cz/obchod/.../ zatka-prevodovky-vypoustec i ale ona ta prevodovka bude mit magnet nekde vevnitr, jak felda
04:28:51
28.06.2024
ajok
po vyndani a zandani konektoru uz funguje, jen jak dlouho...

s timdle cislem a na konci AH ma jeden clovek v inzeratu dve a tvdil, ze to je z octy s dalkou, nemuze tam byt nejaky zadrhel? dekuji

ono stejne bych mel tu elektroniku vsechnu zacit nakupovat, pokud to auto chci udrzet pri zivote...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 04:28:51
upraveno 1x, naposled 28.06.2024 04:31:42
04:20:26
28.06.2024
ajok
zas mi blbne komfort 8 ale kupodivu se ten comfort 2,5 gen da docela snadno koupit, nemohu to zamenit s 2 gen? abych nekoupil spatne

obcas mi jdou skokove budiky, vetsinou, kdyz pustim klimu, po vypnuti motoru uz je to OK, nemuze to s timdle souviset? pritelkyne tvrdila, ze to i hur jede, ale me se nezda, dostal jsem z toho pres dve kila pri skakajicich rucickach :)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 04:20:26
upraveno 1x, naposled 28.06.2024 04:25:45
04:18:43
28.06.2024
ajok
proc ta naftova potvora zere zadni snimace ABS, me jeste zadnej zadni neodesel

odchazeji na preskacku, nikdy neodesel hned ten, co jsem menil 9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 04:18:43
upraveno 1x, naposled 28.06.2024 04:21:44
02:43:53
28.06.2024
ajok
-> ajok 27.06.24 21:14:04: no nic, tak jsem prizdisrac, rozhodl jsem se pro jistotu, ono taky co bych delal s tema 3l

Ona stejne po Chorvatsku bude do zimy stat, protoze se mi kolem zadni napravy zacinaji hromadit orezlinky, no a az to poradne poresim, tak s ni stejne moc v zime jezdit nebudu.
21:14:04
27.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 25.06.24 04:27:13: diky dratek Cu a renzosil to snad vyresil....

mam na oleji 13,5tis.km a kdyz mam dole velky pech, tak ho vymenim, jen se nemohu rozhodnout jestli jeste dat shel helix ultra 5W40 nebo mobil 1 5W50, oba maji normu, uvazoval jsem o valvoline VR1 racing, ale ten nema normu a po pridreni pistu u AEE s TotalQuartzRacing 10W50, kterej nemel normu, uz to nehodlam riskovat... ale stejne se bojim toho mobil 1 dat ho tam pred delsi cestou po dalnici? toho shelu mam jeste 3l a 4 stoji 600,-kc, mobilu 1 bych musel koupit alespon 5l za 1200,-kc, tak jestli nedat ten shell, kdyz uz na nem mam pres 100tis.km

Jeste se chci zeptat, jestli se necha nekde koupit zatka na prevodovku s magnetem? na uhlovym prevodu magnet mam a na prevodovce ne, ty zatky jsou se stejnym kuzelovym zavitem, na prevodovce mam jen dulek a v nem je cisto, ale 17 sestihran mam dost ohlomejzdanej narozdil od te uhlovky. Dekuji. No premyslim, ze i vypustak na motoru si necham upravit na magnet.
upraveno 2x, naposled 27.06.2024 21:51:06
Extreme Tyres