Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18943 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 04.01.2015 do 11.01.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
13:40:01
04.01.2025
Tomaso435
-> ajok 04.01.25 12:33:32: to byly ještě ty doby kdy se nitridovalo i s blátem ne?3
12:33:32
04.01.2025
ajok
-> Bukaj 04.01.25 09:47:03: me treba poslal Ing.Chovanec vacku, kterou jsem nedostal do bloku, volal jsem mu a pry at si tu setinku odbrousim... byla cela cerna od nejake cementace nebo nitridace, spis jsem mel strach, aby nebyla prohnuta, tenkrat jsem nemel, jak to promerit, tak jsem brousil necim hodne jemnym pod vodou, az jsem ji tam dostal a najelo to bez problemu 75tis.km
12:04:09
04.01.2025
SO545
-> MVM 04.01.25 09:30:29: taketo prace su aj dnes celkom mimo normu

Ako aj tazsie karosarske prace.



-> Bukaj 04.01.25 09:47:03: jeden motor este zadohrab som zazil s touto diagnozou aj ja.

Ale nerozoberal som ho tak netusim co sa seklo.

Neslo pretocit vackou ani s metrovou rurou.
09:47:03
04.01.2025
Bukaj
-> MVM: Zajímavé - o tom jsem ještě na škodováckém OHV neslyšel - nevíš příčinu toho zadření? Vada materiálu, vada opracování nebo chybná údržba (olej)?
09:30:29
04.01.2025
MVM
-> StepaNoFUN 04.01.25 07:45:15: Jsem dělal zakázku v roce 03 ve Škodovce, kdy se na 1.3 BMM kousla vačka v bloku. Rozvodový kolo na vačce prasklo a rozlámalo se na několik kusů.

Takže komplet nový blok,nová vačka a zdravej zbytek se přeskládával do novyho bloku motoru.

V té době na normohodiny - prodělečná nezaplacená práce

10
upraveno 1x, naposled 04.01.2025 09:36:04
07:45:15
04.01.2025
StepaNoFUN
-> ajok 03.01.25 22:17:48: Ja videl na felde 1.3MPi total ohoblovany rozvodovy kolo na klice. Najeto asi 250, rozvody puvodni z fabriky (puvodne sluzebak statniho uradu, servis v autorizaku).
00:16:51
04.01.2025
Syny
-> 11mAjA11: A ted si vem, ze u 1,5 TSI je predepsana ve 300tkm pouze kontrola rozvodu :)
22:22:56
03.01.2025
Jarda/felda
-> ajok 03.01.25 22:17:48: já to i viděl, rozlámalo se kolo na vačce a potkal se jeden ventil 4 útěchou budiž že to nebylo v autě ale v nějaké kogenerační jednotce 3
22:17:48
03.01.2025
ajok
-> 11mAjA11 03.01.25 22:04:48: takze me jen utvrzujes v tom, jaky to jsou srajdy - ty vychvalovane TDi :), psal jsem 200 ne 500, ted ma 20 :), HTP bude blbe navrzeny - u nivy s duplexem jsem nikdy neslysel, ze by se potkala, zmenili to na jednoradej retizek a tam se to pry uz okolo 200tis.km stava, ja premyslim jen jestli ten retizek vymenit ve 120 nebo ve 150tis.km, ono opravdu jediny motor, ktery vydrzi dlouhodobe fungovat je favomotor, sice i u toho jsem o selhani rozvodu slysel, ale nikdy jsem to nevidel...5
22:06:23
03.01.2025
11mAjA11
Kolikrát přeskočil rozvod u HTP...řetěz s napínákem..nesmrtelný systém..

Zlatý rozvody v řemenu a mechanickým napínáním.
22:04:48
03.01.2025
11mAjA11
Zrovna u TDI bych nelaboroval s vodní pumpou, ty umíraly i originály při nájezdech, kdy je výrobcem předepsaná výměna..začly chcat, hlučet, upadlo z hřídele lopatkové kolo..ale ne určitě dá 200tis v pohodě...neměnit nechat původní originál, ten určitě i 500tis najezdí.
21:33:06
03.01.2025
ajok
-> 11mAjA11 03.01.25 21:16:47: ta casto praskne od nejakeho mechanickeho poskozeni - vrub od kaminku nebo koroze, na rozjezd trhliny je vzdy nekritictejsi povrch4 unava tam hraje taky nejakou roli, ale pokud je ta pruzina spravne navrzena a vhodny kvalitni material, tak by nepraskla ve 200tis.km, ale v 2mil.km, kdysi jsem si nechal na feldu nazinkovat pruziny, kamarad slibil, ze HCl vynecha, ze jsou ciste, nakonec praskly obe a on se priznal, ze sel na svacinu a nekdo jinej je pry pred zinkovanim namocil, nikdy jindy mi pruzina na felde nepraskla

Rozvody remenem jsou naprd, proste aby spolehlivost motoru zavisela na kusu gumoveho remene je podle me nelogicke, jedine spravne reseni je duplex retez, popr. ozubena kola :). Remen je potreba urcite menit, protoze guma starne a nikdo nevi jak ktera :(. Kdyz mi na AEE prisly rozvody conti s remenem Romania, tak jsem se lekl a rychle objednal remen INA, nechcete nekdo ten origo conti remen na 1.6 AEE? :)

-> Bukaj: jestli se jeste jednou budou delat rozvody na naftove, tak tam hodlam tu origo pumpu od Tebe nechat, ta 200 dat musi..
upraveno 1x, naposled 03.01.2025 21:43:30
21:16:47
03.01.2025
11mAjA11
Každého věc, rozvody neměňte je to zbytečné, konec konců ani ty řemeny netřeba měnit když fungují.

Kolik takových motorů VW 16V sem dělal na potkana..protože přeci netřeba měnit, když je psána pouze kontrola v 90tis..

Pár naftových Hyundai motoru 1.6 se dokonce dožilo i těch předepsaných 240tkm (měly štěstí že nezkolabovaly na nasátí vody z IC, protočení rozvodového kola na klice, prasklou vložku válce, upálené písty po upálení vstřikovačů, atd.).
upraveno 1x, naposled 03.01.2025 21:23:52
13:47:57
03.01.2025
Bukaj
-> 11mAjA11: pružina žádnými rázy netrpí - ty pohlcuje olej. pružina jen udržuje předpětí.

A měnit něco, co funguje, je jednak neekologické a druhak neekonomické.

Často je to tak, že díl z prvovýroby přežije mnoho, byť značkových, dílů druhovýrobních6
13:30:23
03.01.2025
11mAjA11
Takže únava pružiny je nemožná ? Nebo proc to teda nemám měnit a nechávat díl s pružinou, která já namáhaná x tisic km celkem slušnýma razama a měnit jen ložisko v kladce ? Nějak mi unikají souvislosti asi.
upraveno 1x, naposled 03.01.2025 13:31:30
12:49:04
03.01.2025
Bukaj
-> 11mAjA11: Přesně tak. Kdyby tam byla jen pružina, tak by to kmitalo a skákalo...
12:40:30
03.01.2025
11mAjA11
No jestli tam není taky nějaká pružina a ten olej treba nefunguje jako tlumič dorazu.
12:38:02
03.01.2025
Bukaj
-> ajok: Olejový kanál z motoru tam není, ale ty napínáky bývají plněné olejem (jako tlumiče) a je tam přetlak, který vytlačuje ten čudl. Už si to nepamatuju, jak je to na Octavii, to jsem dělal dávno, ale když jsem před 2 lety dělal rozvody na Volvu, tak tam je napínák určitě plněný olejem a kdyby vytekl, tak by mohl být problém. Ale byl OK...
09:40:48
03.01.2025
Milan 136
-> StepaNoFUN 02.01.25 22:45:57: Dávám FAG všude a bez problémů 6
07:40:36
03.01.2025
ajok
-> Bukaj 03.01.25 00:00:47: tak opravdu zadny olejovy kanal jako niva nema, je tam jen pero, cekal jsem, ze vevnitr bude nejaka aretace a Ty jsi ho tenkrat jen tak zatlacil rukou1 Stejne premyslim dat z toho INA jen lozisko a nechat tendle origo se znakem audi, ma najeto rovnych 200tis.km a myslim, ze dalsich 200 musi dat, SKF vydrzel 67 , tece pumpa a kladka neudrzi remen uprostred - to je fakt tragedie ta znacka. :/

Jinak ta naftova octa - nevim co to je, je to mastne porad, prevodovka je plna, po nastartovani nikde nic nestrika, sul to urcite neni, takze to umyju a uvidime, treba jen necim projela...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 03.01.2025 07:40:36
05:22:33
03.01.2025
ajok
-> StepaNoFUN 02.01.25 22:45:57: ja pritelkyni dal obe predni FAG a bez problemu, me hucelo jen pravy, cimdalvic, az to bylo jak vrtulnik, tak jsem dal taky FAG a od zacatku trosicku huci v zatackach, kamos pry, tak si to zas zopakni, rikam kaslu na to, dokud to zas nebude jak vrtulnik, ted ma 70tis.km a nezhorsilo se, kdyz jedu rovne tak je tiche a v zatacce ho pres radio stejne neslysim :)

-> Bukaj 03.01.25 00:00:47: to je napojeny na olejovej kanal? ja myslel, ze tam je jen ta pruzina... tak z toho mi tam muze tyct ten olej a taky kvuli tomu to mozna nemam napnuty, kdyz to 14 dni stalo, v lete mi neubyl za 6 tis.km vubec olej a ted najednou pul litra pryc, to je zajimave, clovek s tim lita po dalnici, nic neubyva, pak prijde zima a mam pryc hned litr nemrzky a pul litra oleje

-> Bukaj 03.01.25 00:00:47: moje uz ma o 17 najeto vic, nez tveho taty9 ja s ni za prvni rok najel 45, pak jsem zjistil, ze takto pouzivat octavku by me zruinovalo :) a od te boby najizdim do 15, akorat mi vychazi vymena oleje 1x rocne
00:00:47
03.01.2025
Bukaj
-> 11mAjA11 02.01.25 20:51:50: Pokud ten napínák nevykazuje netěsnost (není oblemcanej olejem) a funguje, tak nevidím důvod, proč ho měnit...

Třeba motor 1,8, 20V (AGN) v Octavii 1997 nemá stanoven interval výměny rozvodů - má jen doporučenou kontrolu.

U tátovy Octávky jsem jednou za život toho vozu vyměnil řemen (když jsem měnil motor kvůli kolizi s kusem skály) a nic jiného - všechny kladky, vodní čerpadlo i napínák zůstaly původní, jen jsem vyměnil v ložiskách tuk. Auto jezdí dodnes (bude mít najeto cca 250 tisíc km) a jestli umře, tak předpokládám, že na něco úplně jiného, než na motor...4
22:45:57
02.01.2025
StepaNoFUN
-> 11mAjA11: to uz zase funguje FAG? Pred par lety jsem si od kamarada nechal objednat loziska. Dava mi je a ja konstatuju, co je to za sracku, ze chci FAGy (daval mi SNR). Odpoved znela - mozna tak pred 2ma lety. Ted uz FAG fakt nechces... Jestli si to nechces za 15tis. dat znovu.

Je pravda, ze Ty SNR jsou tam dodnes, ale ma to najeto tak 30-40tis...
22:20:13
02.01.2025
11mAjA11
Od jisté doby se snažím používat ložiska od Kinexu (tam kde jsou normovaný rozměry, resp. tam kam se dá sehnat když je potřeba).

Na auto je to problematický, do kol FAG, na Range Rovera na napínáky multiremenu sem do nových musel vyměnit v kladkách kvůli extrémní vůli novych ložisek NSK.kvalita je prostě problém obecně.
21:10:08
02.01.2025
ajok
-> 11mAjA11 02.01.25 20:51:50: videl jsi, jak mi dopadl ten napinak/plastova kladka s loziskem v Chorvatsku?, ale tam o prd jde... rozvodu se bojim, vidis dal jsem celou SKF a jak to dopadlo

Co nechapu u te kladky venkovniho remene, ze tomu lozisku vubec nic neni, toci se volne, melo to 240tis.km, ale veliky teplo, 2x mi to na volnobeh udusilo motor, pritelkyne myslela, ze se neumim rozjet, ja mel strach, jestli mi neodchazi spojka :)

Prekvapuje me i ten Timken, to je zrovna znacka, kterou povazuji za premiovou, stejne jako jsem povazoval SKF.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 02.01.2025 21:10:08
20:57:21
02.01.2025
11mAjA11
Toto má Sup
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od 11mAjA11 vložen 02.01.2025 20:57:21
20:51:50
02.01.2025
11mAjA11
No na tom bych osobně nikdy v životě neměnil jen ložisko kladky to je úplná pítchovina nebeská. Ten napínák je nutno měnit komplet celý kvůli celkovému opotřebení toho mechanismu, ne vyběhanému ložisku..
20:46:24
02.01.2025
ajok
-> 11mAjA11 02.01.25 20:26:21: myslim todle, pisi tlumic vibraci, ale ten remen, to po vytazeni zavlacky napina autodilos.cz/autodily/... /tlumic-vibraci-rozvodovy- remen-74623304

treba febi ma tady do toho napinaku jen to lozisko s valeckem, ja tenkrat daval celej SKF, rikam si, jestli ten remen neni volnej treba, ze by v tom praskla pruzina autodilos.cz/autodily/... /sada-rozvodoveho-remene-4 6989805
upraveno 1x, naposled 02.01.2025 20:48:37
20:26:21
02.01.2025
11mAjA11
INA pumpa je sračka, zbytek je všeobecně lepší než Timken a podobné parodie.

Na Supu mám sadu INA bez pumpy , pumpu Graf a stejně v té INA sadě byla napínací kladka od Litensu si myslím.

Napínák pokud myslíš napínací kladku tak v sadě INA bude v pohodě, napínák na multiřemen je v pohodě od INA, Febi, Gates ( ten budu řešit na tatove Ovci naftove taky, páč to začlo na volnoběhu chrastit).
18:34:27
02.01.2025
ajok
-> Jarda/felda 02.01.25 18:29:57: no -> 11mAjA11 25.12.24 17:53:41: psal, ze uz taky moc ne... kamos, co mel servis teda taky rikal, ze by s rozvodama moc nelaboroval, diky
18:29:57
02.01.2025
Jarda/felda
-> ajok 02.01.25 17:46:15: Ina funguje, neřeš blbosti a namontuj to 4
17:46:15
02.01.2025
ajok
tak uz jsem to na svou 1.8t nakoupil - graf pumpu a zbytek INA, ale radeji se zeptam, jestli je INA napinak OK? jestli nemam treba v origo napinaku jen vymenit lozisko, jak mi to kdysi rikal Bukaj, kdyz jsem mu ho ukazoval... dekuji
10:57:44
02.01.2025
ajok
-> Bukaj 02.01.25 08:55:55: bylo to na prst mastny, ale zas jako prevodak nesmrdelo... tak jestli spis ta nafta

-> Tomaso435 02.01.25 09:57:03: na tachu 385, ale o kolik ji nekdo stahnul pri dovozu z Rakouska nevim... ale zas oproti moji nema (nemela) vule v uhlovym prevodu a na kardanu a moje ma ted 270 a ta ma ty km skutecne
09:57:03
02.01.2025
Tomaso435
-> ajok 01.01.25 21:28:52: kolik to.ma.najeto abys řešil převodovku proboha ?
08:55:55
02.01.2025
Bukaj
-> ajok: A není to jen sůl? Když se oteplí, tak na zasolených površích se vysráží voda a vypadá to trochu jako mastnota...
21:28:52
01.01.2025
ajok
tak obe octy offline, jdu schanet zimaky na feldu... :)

Nafta, rikam pritelkyni, od ceho mas tak mastny zadni kola? pry to je jen mokry, ale ze uz bych mohl vymenit ten termostat, ze jezdi nejak tezko... tak koukam jestli netecou tlumice, ale oba? zadni diferak suchej, ale nahozeny i prahy a predni kola, gumy. Motor olej v pulce mezi ryskami, vepredu vse nahozeny v motoraku, rizeni, ale tam olej je, sice na dolni rysce, ale je a kvuli tomu by to nejelo tezko, takze zbyva prevodovka, tenkrat StepanFUN, kdyz to projizdel, tak rikal, ze s tou prevodovkou rychle k Sixtovi prevlozkovat nebo, ze ji dava max.5tis.km, tak ze by to bylo ono a dala skoro 100?9 zitra zkontroluji hladinu, jestli najdu ten jemnej torx... nebo jestli zas neco netrefila, tvrdi ze ne. U te prevodovky jsem si rikal, ze to budu resit, az se zacne zhorsovat, ale ono to bylo stale stejne...

edit:

jeste si rikam, jestli to nemuze byt nafta, todle jsem nikdy nevidel, nahozena vsechna 4 kola a prahy, vic strana ridice a nejvic LZ kolo, jestli neprojela nejakou ropnou skvrnou... :) ale ten nahozenej motorak
upraveno 3x, naposled 01.01.2025 22:25:53
17:53:41
25.12.2024
11mAjA11
Kladky a řemen ze sady INA jsou jakš taks, ale pumpysou hnoje, Graf je za mě stálá jistota co byla před 15-17ti lety, teď sem dával graf na zetec motor 1.6 a je úplně parádní, Ina se rozpadla po necelých 100tkm (naštěstí není poháněná rozvodem) kladky a řemen pořád vypadají po 4 letech velice solidně. Svého času sem rozvody skládal po kusech z kladek INA (případně SKF dokud to byla výroba ne Čína) a řemene Conti, Bosch, Gates, pumpy vždy Graf. Teď sem dával sadu kladek a řemen INA a jen graf pumpu..SKF už je Čína skoro všechno, v té INA sadě sou kladky co sem zatím měl slovenske a jiné EU země)..ale je to čím dál horší sehnat kloudnou kvalitu..
08:35:28
25.12.2024
ajok
-> 11mAjA11 25.12.24 07:37:54: SKF jsem daval tenkrat na 1.8T - pumpa s modrou vrtulkou, remen se zdal tenci proti origu, INA uz taky? tu jsem daval na AEE, k tomu pumpu graf a je to na stredu. Mam na AEE jeste conti a tam jsem se lekl na remenu made in romania, tak jsem to radeji nemontoval a chtel jsem dat prave remen INA.
07:37:54
25.12.2024
11mAjA11
Taky záleží jaka sada rozvodu, hlavně pumpa vodní(Ina pumpa stojí v posledních letech za vylizprdel). Nicméně je to mechanická věc, má už svůj věk a stát se prostě může cokoli. Že by lezl řemen ke strane sem u 1.8T nikdy neviděl, je to jednoduchý systém. Raději rozvody na VW než řetěz na Hjondeee i 30 první generace třeba.
06:21:53
25.12.2024
ajok
Rozvody... nesnasim motory, kde je rozvod remenem, aneb milion a jeden problem a nekdy i zniceni motoru, debilita je i pumpa na rozvodu a ne venku. A ted k problemu. Pred delsi cestou vzdy kontroluji vse mozne a predevcirem jsem se zhrozil, u 1.8T rozvodak volnej jak ksandy :/. Tak jsem to radeji ani nestartoval a do Polska jsme jeli modrou hujdou 1.4 mpi. V lete jsem myslel, ze rana pri startovani byla pri zapnute klime, ale na ten rozvodak koukam kazdou chvili a volnej teda nikdy nebyl, od zacatku, co jsem ty rozvody pred 67tis.km delal, tak byl remen ke strane smerem ke krytu, ted uz to bylo vic, studene zvykalo o kryt. Cim ten volnej muze byt? kladka, napinak prestal napina? ale ze by bylo potreba o tolik dopinat, jedine by v nem treba praskla pruzina...?

Dekuji. O nejakem problemu na 1.8T s napinakem se tu kdysi tusim zminil Dusan, ale uz vubec nepamatuji, co to bylo. Dekuji.
20:59:30
12.12.2024
CHIP
-> Milan 136: Hlavně mě to strašně nasralo. Taková zbytečná oprava .. 8
09:09:30
12.12.2024
Milan 136
-> CHIP 12.12.24 07:26:33: Pěkný. Hezky to někdo zkurvil. Zlámat ruce takovým lemplům.
07:26:33
12.12.2024
CHIP
Jen abych podal informace o haldexu, co jsem tady před časem řešil.

Takže můj haldex poškozen někdy v minulosti .. někdo chtěl dostat ven filtr a měl kurevsky dobrej šroubovák, obrázek vlevo .. tedy olej vždy "vytekl" ven a tím se i zničilo čerpadlo. Zakoupil jsem zcela nový haldex, obrázek vpravo. Celková oprava, včetně práce, olejů a prostě všeho 15300 Kč.

Vzhledem k ceně dílu ve škodovce .. což je 84500 Kč .. myslím, že velice pěkné.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od CHIP vložen 12.12.2024 07:26:33
13:40:10
11.12.2024
Jakub05
-> Milan 136: Je to tak, díky. Nevím, co mě napadlo tam rvát to XZN.
18:14:00
10.12.2024
SO545
-> Milan 136 10.12.24 17:32:22: nemusi byt torx....a hlavne ked to nema klasicky sestrhran na 13mm.
17:32:22
10.12.2024
Milan 136
-> Jakub05 10.12.24 11:55:56: Na pantech je podle mě torx 45. XZN bývá na omezovači dveří.
11:55:56
10.12.2024
Jakub05
Ahoj, nevíte někdo, čím povolit panty předních dveří na OIII? Řidičovy jsou už svěšené. Mě to přijde jako XZN M7, ale moc tam není vidět.
06:59:49
10.12.2024
MATTESS
Můj poznatek k ovládání ventilace v autě -> minno 19.11.24 12:39:06: . Taky si to ovládám sám. Teď jsem měl ventilaci týden na AUTO. Ventilátor se na vyšší otáčky roztočil tak po půl kilomteru, manuálně ho pouštím na vyšší hned. Ale hlavně mi udivilo, že se auto ohřívalo o kus cesty déle, zhruba o 4km. Nevím, jakou to má souvislost? Jestli na AUTO "topí" Webasto méně? Dělo se tak pravidelně. A i spotřeba byla vyšší. Dnes jsem "přepnul" na manuál a chladící byla ohřátá v obvyklém místě
upraveno 1x, naposled 10.12.2024 08:30:49
18:52:57
05.12.2024
ajok
-> vhml 05.12.24 18:34:10: no to jsem koupil cca 1250,- a zasekaval se uz novej4 navic vypadavalko lanko, takze jsem stejne musel dat paku ze staryho, pistek po zime uz orezlej, takze ne, fakt neni...

-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.12.24 18:37:16: kdyby alespon na repas pouzili origo dily... tak by to slo

-> 11mAjA11 05.12.24 18:51:34: na svou octu jsem koupil zadni siroky trmeny po repasu a od zacatku jsou s tim problemy, pistky jdou zatlacit jen obrovskou silo, navic oproti origu druhoskovy pistky silene reznou

-> StepaNoFUN 05.12.24 18:48:56: myslis dlouhodobe? protoze ja zrepasnul 4ks a no problem, casu to moc nezabere, orezly veci jsem vylestil a tanatoval ponorem, zkousel jsem to na plechu a pres zimu na zahrade nezacel reznout, jen na tom nedrzi barva, ale to tady neva, tanatuju paku a osicku4

Pro me je vetsinou mnohem narocnejsi montaz, nez renovace dilu... Za cas vymeny pruzin na octe bych tech trmenu zrenovoval tak 10ks :).

edit: jestli mi u tanatovani budete vycitat ten ponor, tak bych chtel rict, ze ja pouzivam bezfosforecny tanatovaci roztok (s H3PO4 mam zkusenost, ze to je pak mene korozne odolne), takze to neni agresivni a dlouhodobe pusobeni korozni pory nasyti a podle toho jak se to chova, tak to nasyti i povrchovou vrstvu nezrezle oceli, chci jeste zkusit jestli je odolnejsi galvanicky zinkovane nebo tanatovane, ale treba japonsky test by na to byl asi moc drsnej

edit2: jeste k tem zadnim sirokejm trmenum, uz jsem tady na to kolikrat nadaval, loni jsem pred chorvatskem vymenil desky a jak jsem ty pistky zatlacil, tak to na stridacku pribrzdovalo, jednou pravy kolo, pak levy, stale jsem to kontroloval a konstatoval, ze vazne, ale ne kriticke - po par tisicich km se to zlepsilo, ale desky zas uz jen cca 50%, paky se vracely, letos, jak jsou pistky vic venku, tak s tim uz problem nebyl, pak mi teda zacala viset paka na rucku, tak jsem vydloubnul tu gumicku s gufirkem, nacpal tam ATE vazelinu a uz to chodi, ale chci ty brzdy delat cely znova a poradne a to by bylo, aby to bez problemu jeste nefungovalo alespon 200tis.km, jen kdybych sehnal origo RS predni desky
upraveno 3x, naposled 06.12.2024 08:50:53
18:51:34
05.12.2024
11mAjA11
Lidi co mají čas a peníze repasujou. Když spočtu čas na tom strávený , kolik stojí díly na repas (aby aspoň trochu za něco staly) a že za dva roky to dělám znova (u zadního trmenu, protože hridelka ručky je vyzobana korozi a zhnije na kurwu do dvou let zas), tak do litru koupím nový díl a jebat , vydrží to déle a funguje to lépe, btw. pístky sem snad nikdy zhnile neviděl (za předpokladu že nejezdilo auto s poškozenýma prachovkama které tam nějaké hovado při servisu brzd nechalo a jen zatlačilo pístky)..
Extreme Tyres