Lpg pro lpgisty

prohledat
2672 příspěvků (zobrazeno 1901 až 1950) od 09.05.2007 do 24.09.2024, založil/a spartra
řadit dle data
21:12:01
01.03.2013
Vojtisek
-> Jarda: já bych zase zatím nechtěl feldu, prostě se mi to auto zatím nelibí3 Málo hranatý47
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Vojtisek vložen 01.03.2013 21:12:01
21:09:05
01.03.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Vojtisek: procpak? 1 ja bych nechtel favorita na bezne jezdeni, to radeji neco s motorem vzadu... uz se tesim na leto a stridani zluteho rapida s cervenym MTX

-> Tomaso435 01.03.13 20:39:49: mozna v ramci reklamace, jinak by to urco slo nejak poresit4
20:55:31
01.03.2013
Vojtisek
-> castrol: dělám si prdel3 V felou by byl v Řiti3
upraveno 1x, naposled 01.03.2013 20:59:01
20:48:29
01.03.2013
castrol
-> Vojtisek: 52 -> Chali: 70
20:46:01
01.03.2013
Chali
-> castrol: auto neeee!
20:45:38
01.03.2013
Vojtisek
-> castrol: a koupit felu3
20:44:01
01.03.2013
castrol
-> Chali: a ne cele auto 1
20:43:13
01.03.2013
Chali
-> Tomaso435 01.03.13 20:39:49: Já bych vyměnil celej systém1
20:41:16
01.03.2013
Vojtisek
-> Tomaso435: tak to neřeš a reklamuj
20:39:49
01.03.2013
Tomaso435
-> Jarda: takže celkově dát jinej reduktor myslíš ?
20:38:07
01.03.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: asi se teplotou muze nejak vymezit vule a to magneticke pole s tim pak uz nehne4 pokud to neni nejake pridrene, tak to asi vyrobili se spatnou toleranci4
20:35:22
01.03.2013
Tomaso435
-> Jarda: takže z toho plyne.... vadnej ventil ? hergot :D
20:33:49
01.03.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: civka fakt necvaka1 ale ta kotvicka, kterou pritahuje, tj. tim jsem myslel ten ventil4
20:33:48
01.03.2013
Tomaso435
-> Vojtisek: to není rada to je samozřejmost
20:32:40
01.03.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Toušík: jestli mas 3 elektrodove A-line, tak s tema to na LPG nikdy nebude dobre fungovat....

-> King: malo vykonne zapalovani myslis u BMM nebo i u mpi? ja mel zato, ze tato zapalovani uz jsou vykonove na urovni min. favo ETZ a malo vykonne, ze je kontaktni starsiho data u skodovek s motorem vzadu
20:30:48
01.03.2013
Vojtisek
-> Tomaso435: reklemace
20:27:25
01.03.2013
Tomaso435
-> Jarda: nojo ale cívka ani necvakne a není slyšet ani pssss (sycení po pootočení klíčku)
20:26:02
01.03.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: myslim, ze to civkou neni, ale tim ventilem, ktery civka otevira a zavira4
20:00:19
01.03.2013
Tomaso435
děcka, na lovtecu u fáva mi dělá problémy tato cívka... www.fedorauto.cz/index.ph p?tabpage=60... při přehřátí (tj dojezd s ohřátým motorem, kdy se přestane kolovat voda ale začne se na místě hřát) se nesepne a tim padem nejedu. musim počkat 4 - 5 minut až lehce vychladne a pak se v klidku sepne a pokračujeme... Zkusmo se zkusila jiná, ale to samý v bledě modrým... (ještě mě napadá že tam jde spínací interval z jednotky jenom určitej čas né pořád nemuže to bejt třeba i tím?) ale asi nebude pač když se na horkej motor dá nová studená cívka tak to fachá hned....

řešil to už někdo?
20:55:14
28.02.2013
Toušík
-> King: Pokud to dobře chápu tak škrťák mám nastavenej před směšovačem ok? Těsnost sání myslíš nad klapkou? Tam by to mělo výt ok snad i když je tam v tom plastu na sání jen vyříznutá drážka a v sání je vložená Al vložka s dírkama ale ta je namáčknutá trošku do klapky kde je O kroužek. Svíčky jsem koupil na plyn, sériové, teď nějaké Aline a už nevím co a jak a ještě mě maličko přijde že ten motor prostě teď tak nějak jde ztuha a když vyměním svíčky tak lepší. Nějak mě to zlobí teď a přitom je to fajn pohon :) A nehledě k tomu že s feldou mám v plánu delší cesty teď :)
20:41:49
28.02.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Toušík: me poradil King ze tam vadí klapky v sani, tak jsem vyhodil termostat v saní, zaslepil předek a vzduch nasavam privodem pro teplej za svetlem tak, ze tam nejde napor vzduchu - vyuzil jsem tu hadici pro teplej vzduch a udelal takovou smycku a od te doby zadnej zasleh4
20:24:45
28.02.2013
King
-> Toušík: Škrťák je obvykle nastavenej jenom kousek od úplnýho zaškrcení hadice k mixu a na bohatosti je znát i půlotáčka. Ovšem nejdřív bych zkontroloval těsnost celýho sání. Zášlehy do sání vznikaj mj. i zbytečným hamtáním na plyn z nízkejch otáček a na vyšší rychlostní stupeň. U filcek se kvůli ne zrovna výkonnýmu zapalování doporučuje elektrodová vzdálenost svíček 0,5mm kvůli spolehlivějšímu zážehu na LPG (pokud ještě nemáš). Seštelování ventilovejch vůlí nezaškodí
17:51:46
28.02.2013
Toušík
-> vhml: No počkej to já si to tak našteloval aby to šlo od spodu i v otáčkach :D To myslím že půl otáčky neřeší problém :D Nebo radu jak to mám nastavit??
14:17:10
28.02.2013
vhml
-> Toušík: zkus povolit o půl otáčky
13:57:15
28.02.2013
Toušík
-> vhml: Obohatím to škrcením před vchodem před klapku? Já tam měl původně nějakej servomotůrek a teď jsem tam dal normální šroub. Ok zkusím druhou hlavu a udělat ventili.
11:33:23
28.02.2013
vhml
-> Toušík: zkus to obohatit, me střílela chudá směs.



Kompres je lepsi vetsi. Ja jezdil asi 10,5. S tím nemá problém ani N95
07:57:37
28.02.2013
Toušík
Prosím potřeboval bych trošku objasnit čím vznikají ty "výbuchy" detonace do sání u LPG. Už jsem zjistil že to nedělá jen mě. Mám Fedu, stříkačku, ale plyn si to přisává nad klapkou. Takže podtlakově. Začíná mě to bouchat v sání pokud mám na svíčky najeto tak 5tis. km a pokud je vyměním tak se to zas zlepší což mě začíná přicházet jako hodně často. Je to například carbonem v hlavě? Vyčisti ji? Nebo něco aby mi to začalo lépe fungovat. Nebo předělat plyn? A ještě pokud bych chtěl aby plyn lépe fungoval jaká je teorie? Větší nebo menší komprese?
20:42:03
17.02.2013
King
-> Exon: To zni, jako bysme byli na foru amaterskych pyrotechniku ;-) Ale jestli jde o vyndani NADRZE, pak ten ventil by mel stacit (pokud tam neni jeste schovanej druhej). Pocitej ale s tim, ze pri povolovani trubek na tebe bude chvili sycet lpg, kterej se z nich bude odparovat.
19:49:26
17.02.2013
Exon
Zdravím zastavuje se tím šroubem co je na obrázku přívod do obou hadic? Potřebuju bombu vytáhnou a nechci aby plyn utekl... Díky
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Exon vložen 17.02.2013 19:49:26
00:02:30
09.02.2013
King
-> ToMi: Obecně takový průměry, aby nebyly menší než průměry difuzorů karbu - pokud je řeč, jak doufám, o motoru 130 se sedrem....
20:40:31
08.02.2013
ToMi
Mam otazocku aky mixer ma byt na motore 1.3 myslim priemery. Vdaka
08:16:19
07.02.2013
Jarda - zrušená registrace
jsou mozne detonace na favo motoru (LEKR) tim, ze je prilis chuda smes LPG, kdyz se otevre druha komora? uvazuji proto bud o tom dvojitym mixeru, kde se pro kazdou klapku nastavuje smes zvlast (to teda nevim, jak bych seridil) nebo sprahnout mechanicky obe klapky, tusim, ze to tak mel baghira na 130, ale to byl SEDR...
23:06:32
06.02.2013
King
-> Karel.: Je to simply clever4
08:30:42
06.02.2013
Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to by mě zajímalo, kde je problém, že při 100tis se musí dělat hlava8
22:44:47
05.02.2013
King
-> oojirka: Palubní počítač plácá hausnumera, který kalkuluje z nepřesnýho údaje ujetý vzdálenosti a z fiktivní dýlky vstřiku, kterou ECU odvozuje od falešných oblbovacích signálů z LPG ŘJ - takže mluvíme o cca 7-8l/100 LPG spotřeby při hodně lehký noze, protože na fóbii moc nehrozí nastavit směs na mírně chudou jako u jednoduchejch podtlakovejch systémů4
19:45:22
05.02.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: ta převodovka je v podstate stejná jako 74kw ..

s tesnenim pod hlavou a spotřebou oleje je to jak píše -> oojirka:
14:58:48
05.02.2013
Karel.
s 1.8T jsem toho najezdil dost a vím co je to za motor, ale nějak se bojím mých krátkých cest po Brně, navíc motor se dýl ohřívá, nevím no jsem z toho nerozhodnej.
14:53:08
05.02.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Karel.: bral bych 1.8T urcite, spotreba bude podobna a pojede to4
14:44:45
05.02.2013
vhml
-> Karel.: 1,8T je hodnej motor. Žádná výrazná špička a aby to fakt jelo tak to musíš dost točit. Tudíž bych se toho nebál ani pro ruku nezkušenou.
14:29:32
05.02.2013
Karel.
-> oojirka: mám ještě v merku 1.8T, ale tu nechci, protože v tom bude jezdit i mladá a ta by si s tím výkonem nemusela umět úplně poradit8 K nám teda těch 75kW moc nejezdí, tak právě nevím co a jak8



Je mi jasný, že drak to nebude, stejně to bude za chvíli jako rodinný, no budu muset se v tom svézt jak to jede.
14:23:33
05.02.2013
oojirka
-> Karel.: Dle mechaniků to prý víc žere olej a při 100.000 km se dělá těsnění po hlavou. Jinak další závady neříkali. No svižný na předjíždění to moc není, ale zase na druhou stranu, pokud jedu v klidu, tak to nejede špatně. Závoďák to prostě není, ale na rodinné ježdění s dětma to je vyhovující....jinak o té spotřebě se nechci hádat, jen jsem napsal co píše palubní PC.
14:09:53
05.02.2013
Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: tou údržbou myslíš co? Ppouze měnění oleje,svíček a rozvodů, prostě běžný díly ne?



-> oojirka: 6,5l na plyn? to snad ne1 To bych to auto fakt koupil hned4 Dle palubáku se to moc měřit nedá. Jinak svižnost při předjíždění atd?



Vím, že u 74kW odcházely převodovky, ale ta 75kW by už měla mít jinou převodovku ne? Jinak jsem právě moc o tom motoru neslyšel
13:56:50
05.02.2013
oojirka
-> Jarda: jj, na plyn, je to tedy měřené palubním počítačem( ale už jsem přidal 1 litr navíc, ukazuje jinak 5,5 litru)....auto ale hlavně jezdí delší trasy cca 200 km po dálnici s klidnou nohou
13:51:58
05.02.2013
Jarda - zrušená registrace
-> oojirka: tu spotrebu myslis na LPG? nejak se mi nechce verit, kdyz fabia 1.4mpi se sekvencnim LPG ma spotrebu 9l
13:44:47
05.02.2013
oojirka
-> Karel.: mám, spotřeba kombinovaná 6,5 litru. Teď momentálně problém, že auto špatně topí při volnoběhu (už jsem to tu řešil ve foru), ale právě teď je auto u plynařů, kteří to montovali, tak za 2 hodiny uvidím...ale jinak spokojenost. Ale co se týče spolehlivosti motoru, já naopak slyšel ( i od lidí ze Škoda servisu), že motor celkově moc kilometrů nevydrží, ale nevím zatím nemůžu posoudit, mám málo najeto.
upraveno 1x, naposled 05.02.2013 13:47:39
13:22:40
05.02.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: nemám, ale motor při dobré údržbě bezproblémový a reálnou spotřebu bych viděl kolem 9-10litrů..
11:13:09
05.02.2013
Karel.
je tu někdo kdo má octavia I 1.6 75kw na plyn? Jaká je spotřeba? jsou nějaký problémy s plynem? Je ten motor dostačující?
upraveno 1x, naposled 05.02.2013 11:14:24
11:04:25
05.02.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> colaczech: jednoduchý - pokud chceš nechat motor 120 na lpg tak do te nové hlavy musíš nechat udelat tvrzená sedla, jinak nevydrží - pokud ne, tak motor favo-felda.

Jiná možnost není. Tečka.
23:03:37
04.02.2013
King
-> Vojtisek: Pokud reduktor funguje správně (dobrá cirkulace vody na ohřev LPG), není důvod pro vyšší spotřebu plynu při studeným motoru (resp. ta spotřeba je vyšší jenom kvůli např. hustšímu oleji v motoru a převodovce, ale ne kvůli obohacení směsi, která je nutná u benzínu). Stejně tak není důvod, aby to na studeným motoru špatně akcelerovalo a kuckalo - pokud je chladící směs správně namixovaná (aspoň do -30C) a nezamrzá reduktor, může bejt jenom nižší volnoběh, ale auto musí táhnout a plynule zrychlovat. Na plynivý škodivce jsem do -15C nepoznal, že je motor ledovej a až při -20C se muselo trošku opatrně s pedálem plynu na prvních pár metrech, protože tlak plynu v nádrži už vlivem mrazu skoro nebyl :) Do karbu jde samozřejmě plyn a pokud tam prská kapalná fáze, pak je to špatně....
18:44:57
04.02.2013
Vojtisek
Dvě rychlé otázky: starty v zimě na lpg zvýší rapidně spotřebu? Při studeném startu mi auto jede líně a jede na druhý stupeň karburace, ten plyn jde do karbecu jako plyn nebo jako čůrek kapaliny?



Kují 5
Extreme Tyres