-> isti: Jsem velice rád, že ti to pomohlo.
Ještě jsem si vzpomněl: já sám jsem musel odstavit předehřívání sání vodou, mám originál ze Š 136, protože někde uvnitř potrubí mi do sání propouštělo vodu. Možná se ti to stalo taky, když jsi měl vodu v oleji.
Já hlavu motoru utahuji momentovým klíčem na zhruba 120 kp. Po asi 1000 km ji zkusím přetáhnout a zpravidla drží. Ventily seřiď na 0,20 mm oba, jak sací tak výfukový a předstih uber na 4, max. 5 stupňů, myslím, že 6 už je dost a asi v tahu na benzín motor trochu klepe. Na plyn to nepoznáš. Další věc, kterou jsem udělal, že jsem vyhodil ze sání termostat s klapkou na vzduch a díru na hadici z předehřevu výfukového potrubí jsem zaslepil. Známý plynař mi to poradil, protože plyn nemá rád prudší změny teploty a průchodu vzduchu přes sání. Kolísá odpor vzduchu při proudění a v tahu motoru je to znát.
Pokud budeš jezdit víc na plyn a na menší vzdálenosti, kdy se motor tak neprohřeje, tak se emulze na víčku bude stejně dělat, je to dané vlastnostmi plynu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
-> isti: nastav ventily na 0.20 / 0.20. Voda v oleji moze byt aj kvoli krivej hlave nemusi to byt vzdy iba o tesneni.
-> srdcar 120L: Servus,VĎAKA ZA RADU,pomohlo to.A bolo to jednoduchá ako facka.Dnes som mal trošku času tak som sa stým pohral.Najprv som si pozrel na kladivko v rozdelovači,minule sme tam určite nastavili väčšiu medzeru,to bolo príliš malé tam som to znovu nastavil,teraz na 0,35mm.Potom som znížil predzápal na 6stupňov,trošku popozrel kábeláž čo ide k cívke a dopredu k prepínaču ale tam som žiadnú chybu nenašiel.Naštartoval som na benzín,trošku som to nechal bežať a potom som to prepol do neutrálu ako si to radil a keď sa to začalo zdohnúť tak som prepol na plyn a stalo sa zázrak.šlo to na plyn.Klúč je asi v tom prepínaní,u predchádzajúcého motora to nebol problém prepnúť to hneď z benzínu na plyn,šlo to plynule bez kíhnutia.Zrejme je ten motor nato citlivejší.Sací ventyl mám nastavený na 0,15mm a výfukový na 0,20mm,to si ešte prekontrolujem lebo nedávno bola dole hlavakvôli výmene tesnenia.(bolo v oleji asi liter vody,respektívne to už ani nebolo olej ale kapuccíno,tak som vymenil tesnenie ale na staromsom nenašiel žiadnú viditelnú vadu.Dúfám že sa do toho iba zapšalo,kto vie kolko to bolo von z auta,teraz je v tom olej čistý má nabehaých asi 500km ale ešte stále je na výčku emulzia)
Je to motor favo135 so zníženou hlavou a vačkou 270/270(aspoň podla predajcu)
Sviečky som tam kúpil brysk silver dr17ys pre plyn lebo so starými to naštartovalo na dve valce.
Tak ešteraz velká vďaka.
Je to motor favo135 so zníženou hlavou a vačkou 270/270(aspoň podla predajcu)
Sviečky som tam kúpil brysk silver dr17ys pre plyn lebo so starými to naštartovalo na dve valce.
Tak ešteraz velká vďaka.
-> storm123: Trochu to oživím. Na hadici z reduktoru do směšovače nad karburátorem máš šroub s pružinou, přidej proti směru otáčení hodinových ručiček 1/2 otáčky šroubu. Máš příliš přiškrcený plyn a na víc jak 4000 otáček ti to nepustí v tahu. Pak by měl jít přes 5000 otáček v pohodě. Možná, že budeš muset přidat ještě 1/4 otáčky, ale myslím si, že 1/2 by mohlo stačit.
-> isti: Ta páčka na ventilu je pro ruční zapnutí průchodu ventilem. Když by se ti spálila ovládací cívka, nešel by přes ventil benzin, tak tou páčkou si ho otevřeš. Nevím, která poloha je otevřeno a která zavřeno, to si budeš muset vyzkoušet. Já mám systém BRC a ten má na benzinovém ventilu šroubek.
Jak koukám na fotky, připojení ovládání membrány reduktoru plynu by šlo, je to ta tenká hadička na sacím potrubí. Napojil jsi hadici z reduktoru do směšovače na karburátoru dobře? Připadne mi, že jsi ji dal pod karburátor. Na té hadici je šroub s pružinou, to je na ovládání množství plynu do karburátoru. Má pravostranný závit, ve směru otáčení hodinových ručiček ubíráš množství, proti směru otáčení přidáváš množství plynu. Bylo by lepší, kdybys vyfotil celý plynový systém u motoru, včetně reduktoru, to je ta koule zpravidla na pravé vzpěře podběhu, do které jde trubkou plyn a je napojena na vodní oběh-ohřev plynu. Líp by se hledala příčina závady. Nevím, jaký máš na karburátoru filtrbox. Pokud tam máš jiný, než jsi měl na předchozím motoru, tak se plyn musí znovu nastavit.
Odtrh kladívka nastav na 0,35 mm. Předstih nastav na 4 stupně pro 1. válec, v klidu, na žárovičku, pokud máš normální rozdělovač. Ventily nastav na 0,20 sací i výfukové při studeném motoru, při běžné okolní teplotě.
Já mám zapalovací cívku s předřadným odporem, původní ze š 120 a k ní upravuji Fávo svíčky D17YC na 0,6 mm odtrh. Startuje a jezdí bez problémů na plyn i v zimě do -10 st. C. Mám motor Favorit 136 L.
Jak koukám na fotky, připojení ovládání membrány reduktoru plynu by šlo, je to ta tenká hadička na sacím potrubí. Napojil jsi hadici z reduktoru do směšovače na karburátoru dobře? Připadne mi, že jsi ji dal pod karburátor. Na té hadici je šroub s pružinou, to je na ovládání množství plynu do karburátoru. Má pravostranný závit, ve směru otáčení hodinových ručiček ubíráš množství, proti směru otáčení přidáváš množství plynu. Bylo by lepší, kdybys vyfotil celý plynový systém u motoru, včetně reduktoru, to je ta koule zpravidla na pravé vzpěře podběhu, do které jde trubkou plyn a je napojena na vodní oběh-ohřev plynu. Líp by se hledala příčina závady. Nevím, jaký máš na karburátoru filtrbox. Pokud tam máš jiný, než jsi měl na předchozím motoru, tak se plyn musí znovu nastavit.
Odtrh kladívka nastav na 0,35 mm. Předstih nastav na 4 stupně pro 1. válec, v klidu, na žárovičku, pokud máš normální rozdělovač. Ventily nastav na 0,20 sací i výfukové při studeném motoru, při běžné okolní teplotě.
Já mám zapalovací cívku s předřadným odporem, původní ze š 120 a k ní upravuji Fávo svíčky D17YC na 0,6 mm odtrh. Startuje a jezdí bez problémů na plyn i v zimě do -10 st. C. Mám motor Favorit 136 L.
Na čo slúží tá páka na ventylu?Pri prívodu,je tam poloha C a A.Teraz je to na cčku
-> srdcar 120L: Vďaka za rady,vymenoval si toho vela.S prepínaním z režimu benzín na plyn som nemal problém u predhádzajúcého motora,šlo to plynule keď som prepol z benzínu na plyn hneď,ale keď to uživým aj na plyn tak si to vyskúšám.S štartovaním si to zapamätám,vždy som to štartoval so sitičom ale bez obohacovače.
Motor tam bol zo skody 130,čiže obsah je to isté len kompresia je väčšia.Karburátor tam bol a stále je zo stotridsiny pretryskovaný so zväčšenými dyfúzormi.Predstih sme nastavili okolo desiatich stupňov ale na to sa už presne nepamätám to budem musieť ešte prekontrolovať.S množstvom plynu som nemachroval to ani neviem kde sa to má.Ten ventyl na benzínovej hadici má ukostrenie v oriadku to som už študoval.Na benzín to ide dobe,ťahá ako sviňa až na tú chybu,ale na plyn sa ani nepohne.
Zapojenie do sania je takto
Motor tam bol zo skody 130,čiže obsah je to isté len kompresia je väčšia.Karburátor tam bol a stále je zo stotridsiny pretryskovaný so zväčšenými dyfúzormi.Predstih sme nastavili okolo desiatich stupňov ale na to sa už presne nepamätám to budem musieť ešte prekontrolovať.S množstvom plynu som nemachroval to ani neviem kde sa to má.Ten ventyl na benzínovej hadici má ukostrenie v oriadku to som už študoval.Na benzín to ide dobe,ťahá ako sviňa až na tú chybu,ale na plyn sa ani nepohne.
Zapojenie do sania je takto
-> Jarda: ale na dalnici otevreno mit budou ne? Ja v podstate natankuju v Salzburgu a v Udine na dálnici a zpátky to samý.
-> isti: Měl bys znát pár věcí při ježdění na plyn: když jedeš na benzin, nemůžeš okamžitě přepnout na plyn a jet. Musíš dát přepínač do středové polohy, vyjet benzin z karburátoru a teprve když začne motor zhasínat, přepnout na plyn. Jinak tam cpeš dvojnásobné množství směsi a nemůže to jet. Opačně to jde přímo. Když startuješ na plyn studený motor, musíš zvednout sytič, několikrát cvaknout obohacovačem, počkat asi 5 sekund a pak teprve startovat. Když motor delší dobu stojí, plyn z přívodní hadice vyprchá, tudíž ihned nemáš směs ve směšovači k zapálení do motoru. A pokud jsi nepřidal plyn na hadici ke směšovači, tak se nedivím, že to těžko startuješ.
Uvádíš, že jsi motor ze 105 vyměnil za Fávo. Pustil ses do něčeho, o čem nemáš asi potuchy jak a co máš vyměnit, upravit, seřídit. Měnil jsi karburátor, otryskování? Jak máš seřízený předstih? Kam jsi na sání dal hadičku ovládání membrány plynu? Přidal jsi na ovládacím šroubu na hadici do směšovače karburátoru větší množství plynu? Máš správně elektricky zapojené a ukostřené ventily plynu, obohacovače a benzinu?
Je toho dost, co se musí předělat, není to jen o záměně motoru a nic jiného. V první řadě to všechno udělej tak, aby ti to jezdilo dobře na benzin a pak se ostatní dá v pohodě doladit na plyn. I když bys tam dával jiný motor ve stejném obsahu, musíš si ho doladit, každý se chová jinak. Natož když měníš i obsah motoru.
Uvádíš, že jsi motor ze 105 vyměnil za Fávo. Pustil ses do něčeho, o čem nemáš asi potuchy jak a co máš vyměnit, upravit, seřídit. Měnil jsi karburátor, otryskování? Jak máš seřízený předstih? Kam jsi na sání dal hadičku ovládání membrány plynu? Přidal jsi na ovládacím šroubu na hadici do směšovače karburátoru větší množství plynu? Máš správně elektricky zapojené a ukostřené ventily plynu, obohacovače a benzinu?
Je toho dost, co se musí předělat, není to jen o záměně motoru a nic jiného. V první řadě to všechno udělej tak, aby ti to jezdilo dobře na benzin a pak se ostatní dá v pohodě doladit na plyn. I když bys tam dával jiný motor ve stejném obsahu, musíš si ho doladit, každý se chová jinak. Natož když měníš i obsah motoru.
-> vhml: v Italii nenatankujes LPG o vikendu, na to bacha
jinac v Italii LPG benzinka za benzinkou (klidne 10 vedle sebe) a pak vic jak 200km nic, v Italii jsem ze vsech zemi najezdil nejvic km na benzin![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
p.s. Bibionie, tam neni nic zajimaveho jen komáři :(((
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
p.s. Bibionie, tam neni nic zajimaveho jen komáři :(((
-> Eidy: Ak na to nájdem čas tak si to spravím,a ospravedlňujem sa lebo nie som echt slovák takže odomňa viac neočakávajte.
Aký prestich by ste odporúčali?
Aký prestich by ste odporúčali?
-> isti:
1) přečti si pravidla pravopisu
2) seřiď předstih na správnou hodnotu, prohlídni kondík a kladívka.
3) pak má cenu řešit něco dál
1) přečti si pravidla pravopisu
2) seřiď předstih na správnou hodnotu, prohlídni kondík a kladívka.
3) pak má cenu řešit něco dál
Zdravím virtáci,mám problém s plynom v skodovke 105 sistém lovato skoro nový,nemá ani rok.Poraďte mi lebo ja s tým ešte nemám skúsenosti,auto neide vôbec na plyn,motor hneď zdohne ak to prepnem.
Kím som nezačal meniť motor všetko bolo v pohode,išlo to bez problémov akurát keď auto stálo min 6-8hodín tak som to musel strašne dlho štartovať aby to naskočilo.Na prvý pokus to neišlo len na druhú.
Motor som vybral a karburátor s miešačom som odložil pod expanzku.Namontoval som druhý motor ten je s favo alternátorom preto som musel trochu pohrať s káblami a vyhodiť régler.Najprv to nechcelo naštartovať až potom som zistil že zle som to zapojil u cívky.nebol tam stálí prúd a brat vymyslel že si tam nasunieme kábel ktorý pôvodne išiel na karburátor a hneď to naskočilo.Potom som našiel chybu,bolo treba len zapojiť jeden kábel z régleru v ktorom ide stálí prúd na cívku.káblovačkou sme nič iné nerobili.Menil som aj pružiny a kvôli vybratiu tlmičov mňa brat nahovoril aby sme uvolnili nádrž.Ale ani tam sme si v ničom nehrabali iba uvolnili spony ,nádrž trošku odkotúlalo a potom sme to prišrobovali späť.S tým som hral asi dva mesiace a myslel som že z nádrže unikol plyn ale natankoval som a nič.Tak neviem čo sa tam posralo,nemá niekto nejaký nápad?
Pár krát som to skúšal aj za jazdy.Prepol som na plyn a auto sa začalo hneď spomaliť čiže neišlo a bolo cítíť strašne plyn.Kontrolka u prepínače svietí.
Mynulí tíždeň sa mi stalo že mi to zastavil aj na benzín.Zastavil som na križovatke a ako som chcel pohnúť tak auto nechytilo otáčky a motor zdohlo.To mi spravil ešte dva krát a už ani nenaštartoval.Tak sme to odtiahli domov,skúšal som to štartovať a nič.Pozrel som si benžín či ide do karbesu,to šlo,potom som si pozrel na iskru u kladivka v rozdelovači aj to bolo v poriadku.Potom to naštartovalo a uvidel som že je benzínová hadica je prasknutá a kvapká benzín na výfukové potrubie.No to je fasa tak som to vymenil.Vtedy som to zase skúšal prepnúť a šlo to aj na plyn. Pár krát som to prepol vo vyšších otáčkách za stojačky či to nieje náhoda a predsalen bol lebo mi to potom zdohlo a už nenaštartovalo iba na benzín a aj na to iba horko ťažko.Auto jazdilo bez poblémov akurát sa mi zajtra zase stalo že sa strácali otáčky.Na štvorke som išiel sai tak sedemdesiatkou už som chcel zaradiť peťku a zrazu sa to začalo spomaliť.Nohu som nechal na pedály po pár sekundách to naskočilo asi na sekundu a zase nič a potom zase naskočilo,začalo ťahať a odvtedy to zase ide.Neviem či to súvisí s problémom s plynom.Neviem aký mám tam predstih ale asi okolo 10stupňov to som ešte nemal čas skúmať.Ináč je to favo motor so zníženou hlavou kp asi tak 10,5 a ostrou vačkou.
Kím som nezačal meniť motor všetko bolo v pohode,išlo to bez problémov akurát keď auto stálo min 6-8hodín tak som to musel strašne dlho štartovať aby to naskočilo.Na prvý pokus to neišlo len na druhú.
Motor som vybral a karburátor s miešačom som odložil pod expanzku.Namontoval som druhý motor ten je s favo alternátorom preto som musel trochu pohrať s káblami a vyhodiť régler.Najprv to nechcelo naštartovať až potom som zistil že zle som to zapojil u cívky.nebol tam stálí prúd a brat vymyslel že si tam nasunieme kábel ktorý pôvodne išiel na karburátor a hneď to naskočilo.Potom som našiel chybu,bolo treba len zapojiť jeden kábel z régleru v ktorom ide stálí prúd na cívku.káblovačkou sme nič iné nerobili.Menil som aj pružiny a kvôli vybratiu tlmičov mňa brat nahovoril aby sme uvolnili nádrž.Ale ani tam sme si v ničom nehrabali iba uvolnili spony ,nádrž trošku odkotúlalo a potom sme to prišrobovali späť.S tým som hral asi dva mesiace a myslel som že z nádrže unikol plyn ale natankoval som a nič.Tak neviem čo sa tam posralo,nemá niekto nejaký nápad?
Pár krát som to skúšal aj za jazdy.Prepol som na plyn a auto sa začalo hneď spomaliť čiže neišlo a bolo cítíť strašne plyn.Kontrolka u prepínače svietí.
Mynulí tíždeň sa mi stalo že mi to zastavil aj na benzín.Zastavil som na križovatke a ako som chcel pohnúť tak auto nechytilo otáčky a motor zdohlo.To mi spravil ešte dva krát a už ani nenaštartoval.Tak sme to odtiahli domov,skúšal som to štartovať a nič.Pozrel som si benžín či ide do karbesu,to šlo,potom som si pozrel na iskru u kladivka v rozdelovači aj to bolo v poriadku.Potom to naštartovalo a uvidel som že je benzínová hadica je prasknutá a kvapká benzín na výfukové potrubie.No to je fasa tak som to vymenil.Vtedy som to zase skúšal prepnúť a šlo to aj na plyn. Pár krát som to prepol vo vyšších otáčkách za stojačky či to nieje náhoda a predsalen bol lebo mi to potom zdohlo a už nenaštartovalo iba na benzín a aj na to iba horko ťažko.Auto jazdilo bez poblémov akurát sa mi zajtra zase stalo že sa strácali otáčky.Na štvorke som išiel sai tak sedemdesiatkou už som chcel zaradiť peťku a zrazu sa to začalo spomaliť.Nohu som nechal na pedály po pár sekundách to naskočilo asi na sekundu a zase nič a potom zase naskočilo,začalo ťahať a odvtedy to zase ide.Neviem či to súvisí s problémom s plynom.Neviem aký mám tam predstih ale asi okolo 10stupňov to som ešte nemal čas skúmať.Ináč je to favo motor so zníženou hlavou kp asi tak 10,5 a ostrou vačkou.
Teď koukám a našel jsem na A10 na konci Salzburgu Agipku. Ta by mi řešila hodně, od nás 260km a do LPG civilizovaný Itálie už dojedu snadno.
Má jí někdo ozkoušenou? A10, 11km
Má jí někdo ozkoušenou? A10, 11km
-> vhml: jsem byl tuhle CNG autem ve španělsku a skrz německo je to na dálnicích hodně značený - ale bohužel jen LPG
Přišlo mě, že LPG měli na "každý druhý", zatímco pro CNG jsme zajížděli do měst
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darklord: zkusím zaject k plynařovy, jestli mi něco půjčí sebou.
A nějaký ty polohy čerpaček? Já si stáhnul POI do navigace, ale nechci tomu úplně moc věřit, protože když tam rozkliknu naše město tak ze 4 co tam jsou tak jedna už neexistuje a jedna ani nikdy neexistovala.
A nějaký ty polohy čerpaček? Já si stáhnul POI do navigace, ale nechci tomu úplně moc věřit, protože když tam rozkliknu naše město tak ze 4 co tam jsou tak jedna už neexistuje a jedna ani nikdy neexistovala.
-> vhml: no ja som bol v rakusku na dvoch lpg pumpach ked som este jazdil formanom a ani na jednej som nepochodil... Pokial prides v otvaracich hodinach ked je tam obsluha, tak snad budu mat redukcie k zapozicaniu, ja som ovsem jazdil skoro rano a neskoro vecer ked to bolo na automat, na jednej bola belgicka ci aka to je (na obrovsky zavit) a na druhej daco uplne mne nezname.
-> darklord: no minimálně itálie má stejný. Rakousko a Německo používá jiné?
-> vhml: hlavne si naber vsetky mozne redukcie :)
Klucí, chystám se na vrchol turistického ráje, do Bibione :-D
Trasa Folmava-Passau-Salzburg-V illach-Bibione.
Tuší někdo kde po cestě tankovat na dálnici LPG? Vím, že je na OMV za tunelem v Rakousku, ale tam mi nádrž nevystačí, musím natankovat ještě předtím někde v Německu...
Trasa Folmava-Passau-Salzburg-V illach-Bibione.
Tuší někdo kde po cestě tankovat na dálnici LPG? Vím, že je na OMV za tunelem v Rakousku, ale tam mi nádrž nevystačí, musím natankovat ještě předtím někde v Německu...
-> MOLSO: jj, ja uz ted take...
ono taky je to dost subjektivni, protoze porovnavat motor v lehkem rapidu s tezkym MTX Roa...
ono taky je to dost subjektivni, protoze porovnavat motor v lehkem rapidu s tezkym MTX Roa...
-> Jarda: pouzivam vyhradne elring tesnenia ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: no to ja mam strach z tesneni, mam zkusenost s kp 10,7 a tesneni 40-70tis. km max., ale byl to teda jen temac, erling by vydrzel treba vic, tam je ale vacka 254 a spokojenost vetsi nez s tou 265
-> Jarda: mne to pride take nevyrazne hluche slepe a ani zvysujucimi sa otackami to neprestava
takze pri najblizsej demontazi hlavy to asi dam na KP 11 ...
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Jarda: taky si to myslim že to kokot zplácal jen aby to jelo... no ono to tam cvrnká asi písty o těsnění.... takže... znovu s novou hlavou....
-> Tomaso435: stejne zjistis, ze jsou utopeny vlozky :) hlavu bych zkusil jen pretahnout - co to bude delat a pak bych seridil ty ventily
-> MOLSO: jj, mam tu vacku na podobnem kp, ale na 1390 zdvihem, spis me prijde, ze to nejede odspoda, dokonce to nema silu ani na rozjezdy
, jak se to vytoci pres 3500, tak uz to jede dobre
-> MOLSO: jj, mam tu vacku na podobnem kp, ale na 1390 zdvihem, spis me prijde, ze to nejede odspoda, dokonce to nema silu ani na rozjezdy
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
mám otázočku do pléna ... jazdí niekto LPG s nejakou ostrejšou vačkou (konkrétne ma zaujíma ostrosť okolo 265°) s KP okolo 11 ? momentálne mám asi 10.3 a po výmene BMM vačky za 265 od chovanca sa ten výkon nejak stále nedostavuje a už ma to začína štvať stále viac
tých 10.3 bude asi málo aj na benzín (v zelenej mám na rovnakú vačku 10,5) ...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda: myslíš že by pístní čep začal takhle cvakat když by byl motor v tahu ? když ho vytočím jak chci pozvolna je to ok, ale jak prostě se k němu chovám normálně tak to rachlá.... jo a zdá se mi že ten zvuk jde o někud jak je boční víko pod svíčkama ale jako z boku nad převodovkou...
ventily se dělat nebudou dá se nová hlava nejdřív.... a kloudný těsnění
ventily se dělat nebudou dá se nová hlava nejdřív.... a kloudný těsnění
-> Tomaso435: nevim jake cvakani, ale co pistni cep? ventily jsi jim mel seridit
o 1 mm? co det. klepani? to by jsi poznal... mozna je potreba dat predstih dolu a trochu to obohatit, ale zas na LPG by to nemelo byt tak horke, ja mel hlavu na 136 o 1mm a LPG muselo mit max 7° zakladniho predstihu, na 95 benzin se s tim skoro nedalo ani kdyz byl predstih na 0°
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
o 1 mm? co det. klepani? to by jsi poznal... mozna je potreba dat predstih dolu a trochu to obohatit, ale zas na LPG by to nemelo byt tak horke, ja mel hlavu na 136 o 1mm a LPG muselo mit max 7° zakladniho predstihu, na 95 benzin se s tim skoro nedalo ani kdyz byl predstih na 0°
-> m8rinek: oni maj ještě toyotu kterou přestali jezdit protože to žralo a nedalo se s tim vyjet ani za mokra cesta, protože to chytalo za spodek a hrabalo věčně jak to má těžkej zadek a v předu je jen 1.4. a jelikož jezděj do hor tak v zimě ani náznak snahy vyjetí.. fávem dojeli vždy a všude.. :D
ale... první motor se projevil druhej den po koupi že to nejde jak má.. dal se další, ten se projevoval tak že se hřál a nměl výkon. dal se tenhle a ten se projevil už dostatečně.. jenže oni prostě chtěli novej motor a slovo oprava hlavy za 2000 a nový ventily nechtěli ani slyšet... tak to maj..
Mechanik bohužel není mechanik nývrž drzej vesnickej mamlas co po bazoši střílí vrakoidní díly... všechno je dobrý všechno je v pořádku a všechno si udělali sami tim jak s tim jezděj a tak...
-> Kocvin: ja nad tim taky žasnul.. ale vysvětluj něco někomu, kdo si nedá říct že za 1200 jim nikdo neudělá ani těsnění pod palicí natož go motoru a motor bude v ceně...
ja sem řikal na cajty s tim a aspon ho hajzla potrápit... nebo at dá buro zpatky a bude se shanět motor, kterej tam už bude no...
jinak hlava je lízlá asi tak o milimetr sme zjistili jelikož to celekm jede oproti fávo motoru. v tom bude asi taky ten problém... navíc motor vypadá jak když ležel několik let v hovnech
ale... první motor se projevil druhej den po koupi že to nejde jak má.. dal se další, ten se projevoval tak že se hřál a nměl výkon. dal se tenhle a ten se projevil už dostatečně.. jenže oni prostě chtěli novej motor a slovo oprava hlavy za 2000 a nový ventily nechtěli ani slyšet... tak to maj..
Mechanik bohužel není mechanik nývrž drzej vesnickej mamlas co po bazoši střílí vrakoidní díly... všechno je dobrý všechno je v pořádku a všechno si udělali sami tim jak s tim jezděj a tak...
-> Kocvin: ja nad tim taky žasnul.. ale vysvětluj něco někomu, kdo si nedá říct že za 1200 jim nikdo neudělá ani těsnění pod palicí natož go motoru a motor bude v ceně...
ja sem řikal na cajty s tim a aspon ho hajzla potrápit... nebo at dá buro zpatky a bude se shanět motor, kterej tam už bude no...
jinak hlava je lízlá asi tak o milimetr sme zjistili jelikož to celekm jede oproti fávo motoru. v tom bude asi taky ten problém... navíc motor vypadá jak když ležel několik let v hovnech
-> Tomaso435: Teď to nechápu, jde o fáčko, nebo toyotu? :D
Mekánikoj nechat rozbít hubu, jestli se věci mají tak jak píšeš.
Mekánikoj nechat rozbít hubu, jestli se věci mají tak jak píšeš.
-> Tomaso435: Jak někdo tohle může dělat a nestydět se za to jak to dělá.. Jsem rád že dělám v servise kde se tohle neděje.
-> Jarda: hodinu sem jim vysvětloval že do toyoty co žere litr na 1000km a jezdí za 12litrů a je to uplně schnilý, nemá smysl dávat lpg..... at seženou rači jinej motor ještě do třetice....
jinak byly rozhodnutý to prodat.. ja to koupim dam motor a bude. tomu auti nic krom motoru není.. teda ložiska trochu no...
-jinak čim muže bejt to dvakání? ventily? ja myslim že jo
jinak byly rozhodnutý to prodat.. ja to koupim dam motor a bude. tomu auti nic krom motoru není.. teda ložiska trochu no...
-jinak čim muže bejt to dvakání? ventily? ja myslim že jo
-> Tomaso435: to mi pripomina, ze soused si u podobneho umelce nechal na seatu opravovat tak dlouho vodni pumpu, az radeji auto nechal sesrotovat![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
takže příběh pokračuje. Pán koupil nové těsnění který ani nepřesahuje z bloku ven takže není vidět co je to za značku, na otázku co je to za těsnění a kolik stálo neřek nic, nakonec z ěj vylezlo že 900 a že chce 1000 i s prací... (dle barvy těsnění je to ono čínské za 59,- ehm ehm ehm :D v hlavě udajně cca díry 5mm o velikosti desetníku na několika místech, na toto reagoval tak že to ničemu nevadí že to tak má bejt, že ještě neviděl favorita ktere by to tak neměl (motor je felicie) .
voddělal těsnění vofoukal vzduchem vodu ve válcích nechal plac tam jiný utáhnul a poslal je domu. po 2km se vrátily že na jedničku s plným plynem se s tím nedá jet a že tam něco rachtá. tedy dokonce seřídil ventily, podruhé potřetí pak řek že je to dobrý že to tak má bejt a že maj v haji těsnění na vejfuku že jim ho za 1000 vymění, že těsnění stojí 500 že s tím víc nenadělá.
po zkouknutí sem musel dosadit hadičky tam kde maj bejt všechno podotahovat. měl sem se s tím projet, ale netroufnul sem si. když má bejt motor v tahu (tj netočí se pozvolna s mírným přidáváním plynu kdy otáčky stoupají velice pomalu) to je celkem i tichý, jak bych se chtěl standartním zpusobem rozjet, nebo rozjet do kopce, nebo jen zrychlit abych nejel na volnoběh začne v tom cosi klapat v rychlosti otáček motoru. Dle mě to nemá daleko aby se to potkalo. netroufnul sem se s tim projet. za cestu 30km co s tim kluci jeli dom ubylo v nádržce 3cm vody (opět) Dle mě na vině je nenaom čínské těsnění, absolutně děravá palice, ale i jeho GO pístů který foukaj jak svině. takže motor dle mě uplně KO. jo a tlakuje jak svině div hadice naprasknou. (proto prasklo topení a on jim ho za 500 vyměnil)
uvedl je v omyl že je motor po GO, po go prej nejetý, pak že 10 tis km, dneska že to jezdil po go asi 30 tis km, že to je jasny že to na plyn není stavěný to auto, no evidentně je poslal do prdele... samozřejmě až po zaplacení... trhnul si už na nich asi 7litrů.. Jo a daval jim tam novou spojku protože když to zkoušel s tou jejich tak to je prej na zabití že to prej se zasekne a letěj do protisměru a sou mrtvý... a vodní pumpu že prej ta jejich je už vadná... předpkládám že to je zase z čínskejch dílů,protože vodní pumpa moc nedrží tak jak má a motor běhá pod kapotou sem tam. a spojka zase rachtá... resp ložisko... no takovou kurvu sem ještě neviděl. bohužel to není forma, doklad žádnej , takže s tim asi ani cajti nic nenadělaj
voddělal těsnění vofoukal vzduchem vodu ve válcích nechal plac tam jiný utáhnul a poslal je domu. po 2km se vrátily že na jedničku s plným plynem se s tím nedá jet a že tam něco rachtá. tedy dokonce seřídil ventily, podruhé potřetí pak řek že je to dobrý že to tak má bejt a že maj v haji těsnění na vejfuku že jim ho za 1000 vymění, že těsnění stojí 500 že s tím víc nenadělá.
po zkouknutí sem musel dosadit hadičky tam kde maj bejt všechno podotahovat. měl sem se s tím projet, ale netroufnul sem si. když má bejt motor v tahu (tj netočí se pozvolna s mírným přidáváním plynu kdy otáčky stoupají velice pomalu) to je celkem i tichý, jak bych se chtěl standartním zpusobem rozjet, nebo rozjet do kopce, nebo jen zrychlit abych nejel na volnoběh začne v tom cosi klapat v rychlosti otáček motoru. Dle mě to nemá daleko aby se to potkalo. netroufnul sem se s tim projet. za cestu 30km co s tim kluci jeli dom ubylo v nádržce 3cm vody (opět) Dle mě na vině je nenaom čínské těsnění, absolutně děravá palice, ale i jeho GO pístů který foukaj jak svině. takže motor dle mě uplně KO. jo a tlakuje jak svině div hadice naprasknou. (proto prasklo topení a on jim ho za 500 vyměnil)
uvedl je v omyl že je motor po GO, po go prej nejetý, pak že 10 tis km, dneska že to jezdil po go asi 30 tis km, že to je jasny že to na plyn není stavěný to auto, no evidentně je poslal do prdele... samozřejmě až po zaplacení... trhnul si už na nich asi 7litrů.. Jo a daval jim tam novou spojku protože když to zkoušel s tou jejich tak to je prej na zabití že to prej se zasekne a letěj do protisměru a sou mrtvý... a vodní pumpu že prej ta jejich je už vadná... předpkládám že to je zase z čínskejch dílů,protože vodní pumpa moc nedrží tak jak má a motor běhá pod kapotou sem tam. a spojka zase rachtá... resp ložisko... no takovou kurvu sem ještě neviděl. bohužel to není forma, doklad žádnej , takže s tim asi ani cajti nic nenadělaj
-> storm123: pač na neutrál to nezpotřebuje tolik paliva jako když je v tahu
-> Jarda: ne, jde se reklamovat motor po generálce kterej je naprosto v pořádku. od GO najeto 2000km. tlakoval jak svině. ted je v haji těsnění.
-> Tomaso435: tak na starsim motoru je snad tesneni normalka, jestli chteji reklamovat motor za 1200, tak uz nevim, kde jsme, meli si koupit novej treba za 50tis. kc nebo kolik stoji![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
p.s. jsou tu lide, kteri delaji tesneni pod hlavou za 45minut :), tak co resi...
ja mam rekord asi 3hodky, ale jeste drzi
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
p.s. jsou tu lide, kteri delaji tesneni pod hlavou za 45minut :), tak co resi...
ja mam rekord asi 3hodky, ale jeste drzi
Ale je zajímavý, že na neutrál to de vytočit krásně. Dělá to jenom za jízdy.
-> Tomaso435: cena presvedci kazdeho
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ... já jim to řikal . to je letos už druhej motor co koupily blbě... oni si nechaj nakecat a s vidinou "novýho" motoru platěj uplně bezhlavě.... a pak sou na fávo nastaný že to nic nevydrží.. navíc jim tam dal feldí motor naprasil to tam, a 135 přebouchnul pětku na šestku.... no na přeztlamu
-> Tomaso435: když jsou blbý - co čekají že koupí za motor za 1200kč ?
-> Dušan: ten sem jim musel doštelovat já, jinak to nejelo dunělo škubalo atd.. takže sem to nakop a začal točit s rozdělovačem kdy to má nej otáčky a kdy to jde nejsnáz vytočit a pohoda... na to to jede o poznání lip... Dle mě ona GO motoru, prej pístní kroužky a přetěsněný (červeným tmelem je celej motor voblitej) byla jen zamaskování vychozenejch vložek...
motor na LPG netrpi. FAVO najezdi na PLG 300t jak nic a je porad pekny a cisty. Zalezi jestli jim nastavil predstih apod.
-a novej dotaz
Favorit karbec benzín vs plyn... Jak hodně blbej vliv má na motor jizda na plyn?
kámoš koupil od jednoho panelákovýho mekányka co fakčí na parkovišti v sídlišti motor, na místě mu ho přehodil, prej že motor po GO. za užasnou cenu 1200kč. no nekup to. vnutil jim na to ještě plno dílů protože ty origo vyměnit to je zase práce na tejden tak je lepší to udělat hned, tim si přišel na pěkný prachy pač voni tomu hovno rozuměj... ted jim na motoru po GO cca po měsíci ruplo těsnění pod hlavou... před 14ti dnimy radiátor topení (pač tlak v systemu jak prase) .... ten motor vypadá jak vytaženej z příkopa po pětiletech co tam ležel... na autě jim zkurvil plechy masku blatnik v motoru pomrvil věci.. no ale to je jedno. ted je podstatný to, že on se vymlouvá na to že je to tim plynem. že kdyby jezdily jako ostatní na benzín že se to nestalo.... takže za jak dlouho vám odchází těsnění pod hlavou na lpg? ja na tom mam už 27tis na plyn a na motoru je stále originál těsnění.....
Favorit karbec benzín vs plyn... Jak hodně blbej vliv má na motor jizda na plyn?
kámoš koupil od jednoho panelákovýho mekányka co fakčí na parkovišti v sídlišti motor, na místě mu ho přehodil, prej že motor po GO. za užasnou cenu 1200kč. no nekup to. vnutil jim na to ještě plno dílů protože ty origo vyměnit to je zase práce na tejden tak je lepší to udělat hned, tim si přišel na pěkný prachy pač voni tomu hovno rozuměj... ted jim na motoru po GO cca po měsíci ruplo těsnění pod hlavou... před 14ti dnimy radiátor topení (pač tlak v systemu jak prase) .... ten motor vypadá jak vytaženej z příkopa po pětiletech co tam ležel... na autě jim zkurvil plechy masku blatnik v motoru pomrvil věci.. no ale to je jedno. ted je podstatný to, že on se vymlouvá na to že je to tim plynem. že kdyby jezdily jako ostatní na benzín že se to nestalo.... takže za jak dlouho vám odchází těsnění pod hlavou na lpg? ja na tom mam už 27tis na plyn a na motoru je stále originál těsnění.....
-> storm123: to je jak když to někde zkratuje v zapalování.. že se něco začne chvět a nedává jiskru nebo to jiskří jinam :D
Žádnej expert se nenajde co poradí ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Pánové mám problém s jízdou na lpg auto favorit 1.3bmm.
problém je takový, že když chci třeba předjíždět, tak podřadim dám plnej plyn, ale někde mezi 3
a 4 tisíci otáčkami se stame jako by do motoru přestal jít plyn. Proste motor přestane táhnout jako když bych sundal nohu z plynu a musim pustit plynový pedál pak opět sešlápnu, a už to zase jede do těch 4 tisíc a zase se to opakuje. Vyměnil sem kabely, palec, víčko, snímač otáček, cívku i svíčky a pořád to dělá. Na benzín to nedělá. Prosím tedy o radu.
problém je takový, že když chci třeba předjíždět, tak podřadim dám plnej plyn, ale někde mezi 3
a 4 tisíci otáčkami se stame jako by do motoru přestal jít plyn. Proste motor přestane táhnout jako když bych sundal nohu z plynu a musim pustit plynový pedál pak opět sešlápnu, a už to zase jede do těch 4 tisíc a zase se to opakuje. Vyměnil sem kabely, palec, víčko, snímač otáček, cívku i svíčky a pořád to dělá. Na benzín to nedělá. Prosím tedy o radu.
-> Jarda: nevím, proč nemůže být všude to, co mám já![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a tady je popis... ikdyz ve spanelsku je to celkem jungle, 2x jsem tam narazil i na italii, stejne tak v nemecku meli nekde italii a jednou v rakousku uplne neco neidentifikovatelneho
lpgobchod.cz/index.php?ro ute=prod...
lpgobchod.cz/index.php?ro ute=prod...