skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> CpEaRjHaY-průserář: Nový v krabičkách Bosch...
-> Bukaj: Nový nebo jetý?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> CpEaRjHaY-průserář 03.12.14 19:52:31: Hele, měl jsem vstřikovače 40 i 50 kW a na pohled byly stejný, jen jiné číslo.
Vypadaly stejně, jako ten nahoře. Někde ještě možná jeden mám...
Vypadaly stejně, jako ten nahoře. Někde ještě možná jeden mám...
-> MisakusX: Tak to jem zrovna slyšet nechtěl ale i tak díky.
-> castrol: Tak to je mi potom k prdu![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> castrol: Tak to je mi potom k prdu
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> CpEaRjHaY-průserář 03.12.14 19:49:12: ten dole je 40kw lebo ho mam aj ja ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> CpEaRjHaY-průserář: na to nepotřebuju ETKu, je tam rozdíl
-> darklord: myslel sem že jedno je nové provedení a druhý je staré provedení. Nemáte někdo přístup na ETKU jestli je mezi vstřikovačema rozdíl mezi 40Kw a 50Kw? Díky![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj: díky za odkaz, homologace byla na obou, než jsem se pustil do rekonstrukce (brousit, leštit, brousit, zapomenout na pány z STK...), i sériová čísla odpovídala číslům uvedeným v katalogu (rozdíl byl jen v pravé a levé). Jak říká -> m8rinek: , bude to prostě nedokonalost výrobní technologie.
-> CpEaRjHaY-průserář: zeby jeden 40 a druhy 50kW ?
Netušíte proč je každej jinej? Má to na něco vliv? Vstřiky z BMM.
-> whitetrash: domorobo, mal som podobny plech na vodnej pumpe ked som kupil auto len trochu mensi![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
kdyby to nebylo tak olezly tak by to bylo i pekny a dalo by se do toho udelat nejaky logo nebo napis
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> whitetrash: orig asi ne ale sem tam si to nejaky kutil dorobil pre ochranu
-> whitetrash: niekto nevie plnit maznicu vodnej pumpy tak tam dal kryt aby nemal cely motorak od vazeliny
riesenie dosledku miesto priciny
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> whitetrash 30.11.14 13:32:05: Podla mňa domorobo ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MisakusX: Hlavně se jedná o díl vyráběnej vstřikováním a na výsledný produkt má vliv řada parametrů jak technologickejch, tak z hlediska materiálu.
Půjde jen o jinou serii, kde se třeba někomu utrhla ruka s barvivem....
Půjde jen o jinou serii, kde se třeba někomu utrhla ruka s barvivem....
-> MisakusX 28.11.14 20:23:27: www.skoda110r.com/view.ph
p?cisloclank...
Jinak v průběhu výroby se dost lišila kvalita směsi krytů světel, od MB až po Mka, s výjimkou užováckých zadních lamp, kde byla kvalitní barevně stálá směs (asi zahraniční dodavatel).
A na těch Tvých krytech se mi zdá, že na jednom blinkru vidím značení homologace a na druhém nikoli...
Jinak v průběhu výroby se dost lišila kvalita směsi krytů světel, od MB až po Mka, s výjimkou užováckých zadních lamp, kde byla kvalitní barevně stálá směs (asi zahraniční dodavatel).
A na těch Tvých krytech se mi zdá, že na jednom blinkru vidím značení homologace a na druhém nikoli...
-> Pavel P..: Pravda. 72 by odpovídalo, ale 48 nee. Motorovej má cca 35. Tak nevím.
-> Eidy: niesu na 1000-136 overene, tam su mensie
-> Eidy: Díky, no ta blinkrovka není tak červená jako brzdovky, je to oranžová barva, jen velice tmavá, takže hádám, že asi změnili recepturu na plast, i když tak markantní změnu odstínu bych nečekal
...
...
-> Eidy: to nejsou silenbloky motoru na škodovku..
-> xerox422: Silentbloky motoru 1000MB až 136.
-> MisakusX: Dle vroubkování zpátečky se jedná o nejstarší typ. Barva blinkru může být jen daná jinou sérií, ale jinak by to mělo být stejný. Ačkoliv kdysi jsem četl něco o tom, že stovky a eRka pro Kanadu měla blinkry červený. Možná je to jen legenda, možná to byla pravda. To opravdu nevím.
-> MisakusX: Dle vroubkování zpátečky se jedná o nejstarší typ. Barva blinkru může být jen daná jinou sérií, ale jinak by to mělo být stejný. Ačkoliv kdysi jsem četl něco o tom, že stovky a eRka pro Kanadu měla blinkry červený. Možná je to jen legenda, možná to byla pravda. To opravdu nevím.
Odborníci na stovky, snad tu neřeším už vyřešené
je nějaký chronologický rozdíl v těchto dvou světlech? (co se vyrábělo dřív)
Obě dvě jsou pochopitelně na starý typ 1969-1971, ale plast pro blinbkr je zcela jiný. Člověka lehce napadne, že je ta spodní lampa víc vyšisovaná, ale všechno nasvědčuje tomu, že se prostě jedná o jiný materiál, než na lampě nahoře.
je nějaký chronologický rozdíl v těchto dvou světlech? (co se vyrábělo dřív)
Obě dvě jsou pochopitelně na starý typ 1969-1971, ale plast pro blinbkr je zcela jiný. Člověka lehce napadne, že je ta spodní lampa víc vyšisovaná, ale všechno nasvědčuje tomu, že se prostě jedná o jiný materiál, než na lampě nahoře.
-> m8rinek: a já si myslel že jsem objevil poklad:-) ... dík
-> SexyStroj: Budíky z erka a nemocnej foťák...
-> Bukaj: To jsem našel na AUKRU. Je tam i budík teploty a zase takhle zbarvený. Ale všimni si těsnící gumy a obroučky ... mě se zdá, že je také s hnědým (červeným) nádechem. Jinak jsou dle mě jako ze Škody 120.
-> SexyStroj:
Tos fotil ty, nebo je to fotka z netu? Řekl bych, že je to úplně normální budík Rko/náklaďák, jen vyfocenej blbým foťákem, nebo je ve skle odraz něčeho červeného (fotografova bunda apod)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tos fotil ty, nebo je to fotka z netu? Řekl bych, že je to úplně normální budík Rko/náklaďák, jen vyfocenej blbým foťákem, nebo je ve skle odraz něčeho červeného (fotografova bunda apod)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ahoj,
kluci dokážete mi někdo něco říci k budíku PAL na fotce? V této barvě jsem jej nikdy a nikde neviděl :-O ... o co jde?
Díky za info.
kluci dokážete mi někdo něco říci k budíku PAL na fotce? V této barvě jsem jej nikdy a nikde neviděl :-O ... o co jde?
Díky za info.
-> Westas: Nic moc speciálního - ale standartní věc, malosériová varianta základního typu pro účely homologace, interně Škoda, typ 728.. Počet vyrobených kusů jako obvykle nejasný, odhad produkce tak 40 - 50 ks / rok.. a teprve z těhle počtů se dalšíma úpravama dělaly opravdový speciály na závody.. a nebo taky nedělaly.
-> Westas: to byl takový,, sériový speciál ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Westas: ono jich zase tak málo nebylo. Pár set kusů určitě, takže to vlastně sériové je. V knize Škoda 130RS by toho mohlo být napsáno víc
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Westas: Od kdy?
-> Westas: Jakto že neexistuje? Zkoušel jsi si to třeba vygooglit? Já jsem teď v Číně a tady Google nejde, tak ti sem hotový odkaz s dovolením nepředložím...
-> Westas: www.foltyn.cz/car/skoda12
0s.htm
-> Luky:
120S predsa neexistuje.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
120S predsa neexistuje.
-> Westas: ze 120S
www.skodateam.cz/Stitek_S
koda_120S-img_rFlV.jpg ??? z čoho to je?
-> Don_pepe: mám, je k hovnu :D
-> stika87 - Maschinenführer: Vědět jestli to nebude na dlouhý s"aní, bych to z toho vraku vytesal![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Don_pepe: nakej imo :)
stará octávka
-> Vojťas: Vypadá to na trosku :)