-> darklord: myslel sem že jedno je nové provedení a druhý je staré provedení. Nemáte někdo přístup na ETKU jestli je mezi vstřikovačema rozdíl mezi 40Kw a 50Kw? Díky
-> Bukaj: díky za odkaz, homologace byla na obou, než jsem se pustil do rekonstrukce (brousit, leštit, brousit, zapomenout na pány z STK...), i sériová čísla odpovídala číslům uvedeným v katalogu (rozdíl byl jen v pravé a levé). Jak říká -> m8rinek: , bude to prostě nedokonalost výrobní technologie.
Jinak v průběhu výroby se dost lišila kvalita směsi krytů světel, od MB až po Mka, s výjimkou užováckých zadních lamp, kde byla kvalitní barevně stálá směs (asi zahraniční dodavatel).
A na těch Tvých krytech se mi zdá, že na jednom blinkru vidím značení homologace a na druhém nikoli...
-> Eidy: Díky, no ta blinkrovka není tak červená jako brzdovky, je to oranžová barva, jen velice tmavá, takže hádám, že asi změnili recepturu na plast, i když tak markantní změnu odstínu bych nečekal
-> MisakusX: Dle vroubkování zpátečky se jedná o nejstarší typ. Barva blinkru může být jen daná jinou sérií, ale jinak by to mělo být stejný. Ačkoliv kdysi jsem četl něco o tom, že stovky a eRka pro Kanadu měla blinkry červený. Možná je to jen legenda, možná to byla pravda. To opravdu nevím.
je nějaký chronologický rozdíl v těchto dvou světlech? (co se vyrábělo dřív)
Obě dvě jsou pochopitelně na starý typ 1969-1971, ale plast pro blinbkr je zcela jiný. Člověka lehce napadne, že je ta spodní lampa víc vyšisovaná, ale všechno nasvědčuje tomu, že se prostě jedná o jiný materiál, než na lampě nahoře.
-> Bukaj: To jsem našel na AUKRU. Je tam i budík teploty a zase takhle zbarvený. Ale všimni si těsnící gumy a obroučky ... mě se zdá, že je také s hnědým (červeným) nádechem. Jinak jsou dle mě jako ze Škody 120.
Tos fotil ty, nebo je to fotka z netu? Řekl bych, že je to úplně normální budík Rko/náklaďák, jen vyfocenej blbým foťákem, nebo je ve skle odraz něčeho červeného (fotografova bunda apod)
-> Westas: Nic moc speciálního - ale standartní věc, malosériová varianta základního typu pro účely homologace, interně Škoda, typ 728.. Počet vyrobených kusů jako obvykle nejasný, odhad produkce tak 40 - 50 ks / rok.. a teprve z těhle počtů se dalšíma úpravama dělaly opravdový speciály na závody.. a nebo taky nedělaly.
-> Westas: Jakto že neexistuje? Zkoušel jsi si to třeba vygooglit? Já jsem teď v Číně a tady Google nejde, tak ti sem hotový odkaz s dovolením nepředložím...