-> ondie 11.03.20 14:31:16: Konkrétně rozdíl užovka/Mko (platí i pro Garde/Rapid) je cca 3 cm (užovka/Garde má lišty kratší).
Co se materiálu/provedení lišt týče, tak všechny škodovky do modelu 86 včetně, Garde, Rapidy a vozy výbavy GL až do skončení výroby měly střešní lišty nerezové leštěné.
Po nějakou přechodnou dobu (cca model 87) měly sedany střešní (i prahové) lišty nerezové (stejné jako Mka do té doby), ovšem lakované černou matnou barvou.
Poslední provedení střešních lišt bylo z černě lakovaného hliníku (taktéž prahové lišty byly hliníkové a měly otevřené konce s nasazenými plastovými koncovkami).
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Bukaj 10.03.20 20:46:15: Presne viem čo mi povedia v obchode,tu máte,síce je to na favorita ale Jano Fero aj Géza to bral a nikto to nevrátil
To že je to polské či čínské ani nepovedia.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kilián: Pokial to viem dobre tak v dlžke je rozdiel medzi užovka-M-ko aj rapid-garde.M-ko je 1280mm a rapid 1133 mm.Merané v pozícii ako je to na aute,rapid lišta na stole M-ko na aute.
-> Kilián: Tak coupé je kratší,to asi víš a ptáš se na přesný rozměr,který z hlavy nevim
Ale mám za to,že je rozdíl v délce ještě mezi úžovka/eMko , tak kdo ví jestli neni rozdíl i mezi Garde a Rapid - a to teď řeším jen délky,pak byl i materiálový rozdíl.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale mám za to,že je rozdíl v délce ještě mezi úžovka/eMko , tak kdo ví jestli neni rozdíl i mezi Garde a Rapid - a to teď řeším jen délky,pak byl i materiálový rozdíl.
-> Kilián: hlavne su asi 4 dlzky co som videl na vlastne bulvy... ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Kilián 11.03.20 11:35:33: Už si to nepamatuju, ale na Rapida tu mám, pokud bys potřeboval
Nové.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jaké jsou prosím rozměry střešních lišt rapid/120ka?
-> isti: Koupit originál, nebo nějakou značkovou manžetu (Gomet, GKN apod)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Čo je lepšie,stvrdnutý poliak alebo dnešná lisovaná tma?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> isti 09.03.20 20:55:43: Originální manžety (původní 742 i novější Favorit a Felda) mají na sobě vždy poměrně dlouhé číslo dílu...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 09.03.20 20:55:43: Tohle je klasická polská manžeta
-> Bukaj 05.03.20 22:11:32: Jinak záhada tohohle možná odhalena - pán, od kterého to mám, říkal, že nějaký nápis si vyráběl doma - vypilovával jehlovými pilníky
Sice prý ten nápis, který vyráběl, pasoval na zadní čelo škodovky místo origo nápisu (což tento nepasuje - má cca poloviční rozteč šroubů), ale i tak to může být domorobo
-> Pavel P.. 09.03.20 17:26:38: Díky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj 05.03.20 22:11:32: Jinak záhada tohohle možná odhalena - pán, od kterého to mám, říkal, že nějaký nápis si vyráběl doma - vypilovával jehlovými pilníky
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sice prý ten nápis, který vyráběl, pasoval na zadní čelo škodovky místo origo nápisu (což tento nepasuje - má cca poloviční rozteč šroubů), ale i tak to může být domorobo
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P.. 09.03.20 17:26:38: Díky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Manžeta poloosi s týmto označením (trojuholník v trojuholníku a 2P)môže byť originál?Podla predajcu to ležalo na poličke cca 20 rokov.
-> Bukaj 05.03.20 22:08:30: Toto -> isti 03.03.20 20:40:49: na stovku nie je.Ak skoda tak možno niečo novšie.
-> Bukaj: Já ani negooglil, jen jsem si zkusil "nasucho" vybavit nějaký ty plusmínus 70-kový homologační varianty, na který jsem si vzpomněl.. a nic
.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: ta poklička je na Renault 8...
-> Jozka: Nojo, taky dávám do identifikace jenom to, co sám nedokážu vygooglit
Třeba tahle poklice je ze stejného zdroje, jako ten nápis a ty mezikruží (žárovka 21W pro porovnání velikosti):
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Třeba tahle poklice je ze stejného zdroje, jako ten nápis a ty mezikruží (žárovka 21W pro porovnání velikosti):
-> Bukaj: Samý podivnosti.. Rally by italský být mohlo (Opel nebo Simca používaly Rallye), akorát mám dojem, že první oficiální byl Abarth Rally 124 (jinak spíše Special) a u něj si pamatuju štítek obdélníkovej - rozhodně rarita, výrobci to začli takový označení typu až kdoví kdy a často řešili jen "v laku". Jsem zvědav, jestli někdo identifikuje.. oboje.
-> Bukaj: Tak to čumím. Slusnej bizar! To vybráni na ventilek mi vrtalo hlavou, ale toto![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TTomas: Jenže tohle nejsou kola, ale jen ozdobné "mezikruží" - prostě dobový fejkový liťáky. Mají i vybrání na vyboulení středu plechového disku a taky "ucho" na ventilek. Díry na šrouby jsou skrz (přímo v odlitku - není to vrtané - vůbec je to neopracovaný odlitek) a na rubové straně v tom vybrání je patrný otlak od kontaktu s plechovým diskem.
Solidní bizár![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Solidní bizár
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: S rozteci ti neporadím. Ty kola neznám, ale jsem přesvědčený, ze nejsou po obvodu dovrtana a limce se sroubujou po obvodu a centrujou za ten rantl, tak jako ARC.
Tohle je co zač?
Je to (z lícové strany černě lakovaný) hliníkový odlitek, rozteč děr je o něco méně, než 4x130 (v průměru cca 4x125 - odlitky nejsou zcela přesné).
Na škodováckou třináctku to celkem pasuje (viz foto), jen mi není moc jasné, jak bylo vymyšleno uchycení. Buď nějakou středovou příchytkou, držící za šrouby kola, nebo mne ještě napadlo, že by k tomu mohly být nějaké límce, které to přichytí po obvodu ráfku - místo tam na ně je...
![74](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/74.gif)
Je to (z lícové strany černě lakovaný) hliníkový odlitek, rozteč děr je o něco méně, než 4x130 (v průměru cca 4x125 - odlitky nejsou zcela přesné).
Na škodováckou třináctku to celkem pasuje (viz foto), jen mi není moc jasné, jak bylo vymyšleno uchycení. Buď nějakou středovou příchytkou, držící za šrouby kola, nebo mne ještě napadlo, že by k tomu mohly být nějaké límce, které to přichytí po obvodu ráfku - místo tam na ně je...
![74](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/74.gif)
...zezadu dva šroubky M4.
Asociuje mi to Fiat 600 - ten měl v podobném "perspektiva" stylu zadní nápis, jen spodní linie nebyla prohnutá, ale rovná.
Asociuje mi to Fiat 600 - ten měl v podobném "perspektiva" stylu zadní nápis, jen spodní linie nebyla prohnutá, ale rovná.
-> isti 03.03.20 20:42:15: Podle toho obloučku na konci tipuji škoda 100/110...
Jinak z jakého vozu by mohlo být toto?
Je to kovové a původně to pravděpodobně bylo chromované...
Jinak z jakého vozu by mohlo být toto?
Je to kovové a původně to pravděpodobně bylo chromované...
Mám tu spodky držiakov zadných opierok do sedana.Vie niekto prečo sú na jednej kratšie skrutky ako na druhej?Poprípade ktorý máte vy,dlhý či krátký?
-> isti 03.03.20 20:40:49: Žiadné nápady?
-> Bukaj: To slovo polotovar som hladal v hlave ale nenapadlo ma to.
-> Tomaso435 02.03.20 15:45:08: Rozměrově je to jako tryska běhu naprázdno nebo tryska přechodu do dvoukomorových karburátorů Jikov, nicméně hodnota je úplně mimo - škodovky mají hodnotu 40-50, největší, co mám v tabulce je 80 pro DDSR 1203 a 110LS/R. Takže možná pro nějaký stroj nebo náklaďák? Každopádně je to výrobek Jikov...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti: Ještě doplním, že je to polotovar bez našitých sloupků...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 19.02.20 20:34:36: S idetifikátorom stropníc sme prišli na ten posudok že tá stropnica by mohla byť nd na rapida lebo dlžka,šírka aj umiestnenie drôtov sedí.
-> Jarda: Vlastne je to podobné![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Přes závit 3.92mm výška 7.02mm . Hodnota 92. Tuší někdo kam to bude?
Dík
-> Mejot: myslim že 1203
-> isti 29.02.20 21:17:22: takze uplne jine, nikdy jsem je vedle sebe nemel a prislo mi to na prvni pohled podobne![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Jarda: Iná skriňa,dlhší pastorek,kratší hrebeň.
-> Chali 29.02.20 20:33:19: nj vlastne...
-> Jarda: o 90° otočené uchycení.
nevite, jestli a jak se lisi hrebenove rizeni favorit a zadohrab? napada me pouze krajni cep, popripade spojovacky?
-> Bukaj: Myslel jsem si (resp. doufal), že změny se neodrazily už na polotovaru.. S jiným materiálem bych si asi smířil - jsem si totiž do tý původní 1977 udělal vloni konečně sice malou, ale přece jen dírku..
-> Jozka: No, jako nový díl shodné jsou - na autě se liší jen umístěním a počtem děr na stropní osvětlení a madla...
Ale starší užovky (tuším do modelu 80) měly jinou koženku...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Emková a užovková asi nejsou stejný, co ?
-> isti: Tak chystaj tovar pre výmenný obchod![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: Hmm,pán má stropnicu na stodvaciatku
Jeden môžeš nachystať![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![32](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/32.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)