skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> James1991 28.04.21 06:57:09: podľa mňa to nejaký šikovný strojár pre seba prepuzdril starý vymlátený gulák
Čau bando, setkal se už někdo s takovými kulaky řízení? Mají oranžové prachovky a čepy jsou jak zalité v jakémsi silonu, přitom je to origo. Díky
-> MISCHO: Tak to jo.
-> Eidy: islo mi hlavne o tie ,,klby,,
-> MISCHO: eRko má motorek stěračů v kufru a stovka pod palubkou. ERko má táhla z trubek zatímco stovka takhle z plocháčů. Možná to předělat jde, ale moc bych na to nevsázel. Ale s pomocí svářečky lze hodně kouzel :)
-> dragon_cb_cz: diki
-> MISCHO: Jj myslím, že to nějak jde upravit/nakombinovat.
-> dragon_cb_cz: rozdiel bude asi iba v tiahlach. Pozeral som v katalogu erko ma 037 na konci
tak to preskladam

-> MISCHO: eRko má jiné.
-> Jozka: aj erko ?? Dakujem
-> MISCHO: Jo, stovka.
Mam tu tieto tiahla na stierace . Je to 100ka či niečo iné ?
-> isti: Je mi to už jasné. Nervy moje už s krámem. Pořád cosi. Nemá někdo na prodej nové ale 5ka?
-> Hanz1912 20.04.21 19:30:09: Toto ani náhodou nie je 5q hriadel ale 4q
-> MVM: Nie je to opačne?Starý typ mal klasické ložiská a tam nebolo treba matka a u nt s kuželovými ložiskami je matka?

-> MVM: Nie je to opačne?Starý typ mal klasické ložiská a tam nebolo treba matka a u nt s kuželovými ložiskami je matka?
Takže to můžu vrátit. Já se řídil štítkem. Myslel jsem že je fotka ilustrační. Potřebuju novou předlohu 5ti kvalt
-> Hanz1912 20.04.21 19:30:09: Ten zavit tam nechybí. Ten se tam proste uz nedělal protože postrádá smysl. Je to 4st,na kuželikovy ložiska.
Do katalogu jsem se na mobilu nedival, ale proste to neni 5q no. Na druhym konci je tisicihran pro spojku na mrkev a mel by tam bejt i tisicihran na druhy strane...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: právě. Takže štítek ukazuje v katalogu na 5ti kvalt ale přitom je to 4. Je tak? A hnací 5té kolo tam nemá být? Objednal jsem to podle čísla katalogu. Neměl tam fotku. Takže jsem doufal že to je 5ka.
-> Hanz1912: Jo, při srovnání fotek to vypadá, že je i kratší... takže nejspíš špatná cedulka.
-> Hanz1912 20.04.21 19:30:09: Tohle urcite neni 5q, chybi ti tam tisicihran pro petkovy kolo...
-> dragon_cb_cz: jo měl by to být 5ti kvalt. Ale nechybí tam něco?
Co je to za typ? Na konci chybí závit a číslo tam je 113-210011
-> Polyš 17.04.21 14:46:46: Skoro jistě Monte Carlo.. ale tý ražby jsem si tedy nikdy nevšiml..

-> Polyš: spíš montecarlo dle těch děr na krytku
Je to kolínák nebo ne? Průměr 33cm.Na věnci tvrdá guma.Původně potažen černou hladkou koženkou.Drážky na škodovácký volantový hřidel.
Pánové, tuší někdo původ? Golf1? Jsou to 13ky 4x100, střed 57.1.
Potřebuji radu. 1 a 2 zleva jsou kroužky na spodní hřídel převodovky, ale kam patří trojka? Má o 7mm menší průměr. A poslední je pero, které vypadá stejně jako na spodní hřídel, ale je krátký a šířkou odpovídá sériovému jen na zúžených koncích. Jinak je širší.
-> Tom Troll 20.03.21 23:45:28: obcas to ma iny priemer venca volantu.. Teiz ich par doma mam.
-> Tom Troll: Díky. Takže to je fabrická dobovka. Tak to mam celkem radost.
-> moucan: Tyhle s oblejma rohama (včetně těch co maj jednou táhlou díru v ramenu) jsou z nástrojárny Český Dub, ale jinak to s kolínama vyjde takřka nastejno. 

Sháněl jsem nábu na sportovní volanty na kilo a koupil jsem jí nakonec i s volantem. Byl omotanej humusnym potahem v kombinaci omotávky na hokejky s elektrikářskou páskou a pod tim nějakej starej potah s tkaničkou. Když jsem to oholil na kost vypadá takhle. Je to origo Kolín nebo nějaký homodomo? Materiál hliník, průměr věnce 34 cm. Střed byl dle zbytků barvy prapůvodně černej. U středový díry jsou 3 dírky se závitem na přidělání držácku gumovýho středu jako u Kolíňáků ale nezdá se mi to navaření a nýtování věnce na střed, je to takový prasácký. Značení jsem žádný nenašel.
-> Bukaj 13.03.21 09:18:29: Oukej, no stejně to asi rozeberu, abych se podíval, jak to vevnitř vypadá, ale vzhledem k tomu, že to jezdilo...i když lidi jsou schopný všeho

-> James1991: To je na Fa. Tam je řízení montovaný svrchu a ne zezadu.
-> Jarda: Přesně tak. Dle víka pastorku a délky vyčnívající části pastorku je to Favorit. A i ta trubka se mi zdá krátká, i když z této fotky to neřeknu na 100%. Ale spíš Favo...
-> MOLSO 14.03.21 22:21:44: ale takovedle viko pastorku mel jen NT favorit, ne?
-> MOLSO: děkuji
-> James1991: 742 

Ahoj, tak co? Favorit nebo eMko? Ozn. F358800/3-2
2150048
Děkuji
2150048
Děkuji
Mohu požádat o identifikaci dílů, vypouklý píst Almet 75507, 3 kroužky (podle Almetu Favorit Sport) - ze spodu značka A1, pod čepem 7701 (Z v kroužku), z vrchu v-34.4, datum 22.6. 2009 (jsou k tomu i nové vložky, ale zde označení žádné není), hlava osmikanál - čísla 114301, 047103373N, 5663-4, 4331.7, bílé označeny pružiny ventilů, kanály rozšířeny a vybroušeny, spalovák upraven na vypouklé písty
Údajně to má být skládačka od Metalexu, ale značka od MTX tam žádná není. Co to může být zač?
Údajně to má být skládačka od Metalexu, ale značka od MTX tam žádná není. Co to může být zač?
-> Venca.: Dá se podle roku výroby (a dírek na šteftíky držáku filtrboxu) určit, zda je to hlava 1000/1100 a nebo 100/110, ale nejsem si jist, zda lze určit, na jaký objem je odlitek opracován. Jistotu budeš mít po sundání hlavy. Je totiž možné, že hlava je upravená a to zvenčí nepoznáš...
-> Bukaj 13.03.21 07:46:21: Díky za radu. Vyfotil bych lépe, ale nevím, na co dalšiho se zaměřit. Ano, je na plnoprůtokovem bloku, podle čísla je to 120.
Dle umístění slepice je to tedy bud 100 nebo 110, nic jiného se prve nedelalo? Dá se nejak poznat 100 od 110 zvenku?
Dle umístění slepice je to tedy bud 100 nebo 110, nic jiného se prve nedelalo? Dá se nejak poznat 100 od 110 zvenku?
-> Venca.: Z této fotky si na 100% troufnu tvrdit, že je z litiny
Jinak to číslo odlitku (formy) nemusí o hlavě nic moc vypovídat, nicméně dle slepice uprostřed je to něco z šedesátých/počátku sedmdesátých let - tedy buď 1000/100 nebo 1100/110. Když bys mrknul pořádně, tak za "dvojkou" rozluštíš koncové dvojčíslí roku výroby.
Vzhledem k tomu, že je hlava na motoru s plnoprůtokovým filtrem oleje, tak by to též mohl být indikátor, z čeho pochází (jestli je motor 105, tak bych tipoval hlavu 1000/100 a na 120 1100/110), ale to není vůbec jisté. Mohl tam dát kdokoli cokoli...

Jinak to číslo odlitku (formy) nemusí o hlavě nic moc vypovídat, nicméně dle slepice uprostřed je to něco z šedesátých/počátku sedmdesátých let - tedy buď 1000/100 nebo 1100/110. Když bys mrknul pořádně, tak za "dvojkou" rozluštíš koncové dvojčíslí roku výroby.
Vzhledem k tomu, že je hlava na motoru s plnoprůtokovým filtrem oleje, tak by to též mohl být indikátor, z čeho pochází (jestli je motor 105, tak bych tipoval hlavu 1000/100 a na 120 1100/110), ale to není vůbec jisté. Mohl tam dát kdokoli cokoli...
Dokazete poradit, z čeho je tato hlava?
Číslo na hlave je 10-221-1003
Číslo na hlave je 10-221-1003
-> 11mAjA11: -> czechino: Založím na to téma, ať to neplevelíme zde
Edit: Viz skoda-virt.cz/cz/.../1937 69-dobove-doplnky-a-jine-z lepsovaky

Edit: Viz skoda-virt.cz/cz/.../1937 69-dobove-doplnky-a-jine-z lepsovaky