Identifikace dilu...

prohledat
11948 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.02.2009 do 23.12.2024, založil/a Targa
řadit dle data
23:54:21
23.12.2024
Jozka
-> Mako101: Téměř zcela jistě do 1000 MB do 10.série. To číslo je fajn, ale v tomhle případě je to jen číslo odlitku a v katalogu se samostatně nevyskytuje (placka komplet s pedálem je značená 10-198-7116).4
23:42:34
23.12.2024
saskyn2
-> Mako101: Š1000 do nějakého roku měla tenhle kovový.
23:10:33
23.12.2024
Mako101
-> Mako101 23.12.24 23:09:40:



Zde ještě pár detailů...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Mako101 vložen 23.12.2024 23:10:33
23:09:40
23.12.2024
Mako101
-> Mako101:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Mako101 vložen 23.12.2024 23:09:40
23:08:54
23.12.2024
Mako101
Zdravím a přeji hezké svátky vánoční,

mám prosbu, nepoznal by někdo z jakého vozu pochází tento plynový pedál? Je podobný těm na vozy Š1000-100-120, ale zajímavé je na něm plechové provedení a sériové číslo odlité na druhé straně než bývá obvykle... Pátral jsem na netu, ale bezvýsledně, napadá mě jestli je to vůbec z auta?, zda to nemůže pocházet např. z nějaké zemědělské techniky...? Neexistuje nějaký katalog, databáze dílů dle jejich výrobních čísel?

Za případné tipy předem děkuji
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Mako101 vložen 23.12.2024 23:08:54
16:30:40
20.12.2024
James1991
Ahoj ve spolek. Netuší někdo tlumiče PAL OKO/OKO v rozměru P26x150 443621214000?



Díky
20:37:28
16.12.2024
COL
-> Bukaj: No, to jediné můžu vyloučit... :D Leda by to bylo po dědovi, co měl 1000mb, ale na to to bylo na divném místě (moje Rapidi věci, ta tehlice tam přijela omylem mou rukou) a nevím, proč by toho měl víc než jeden kus...
19:44:23
16.12.2024
Bukaj
-> COL: Možná s tou těhlicí na kilo? 3
02:00:18
16.12.2024
COL
-> Bukaj: Díky. To by mne zajímalo, kde se tu to vzalo...
23:12:12
15.12.2024
Bukaj
-> COL 15.12.24 13:10:23: Pružinka přepákování táhla plynu (u karburátoru) 1000MB-kilo-užovka (do modelu 79)
14:14:01
15.12.2024
StepaNoFUN
-> COL: neni to kufrova pruzina z kila?
13:10:23
15.12.2024
COL
Co tohle? Vypadá to jako pedalova pružina, ale z eMka to není.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od COL vložen 15.12.2024 13:10:23
22:05:18
09.12.2024
COL
-> Bukaj: Tak až na ten stromeček to vše jde nějak řešit. Proto se zpateckou zachazim dedkostylem.
20:26:25
09.12.2024
Bukaj
-> COL: No, to je to - "neprasit" - to se mi nějak moc nedaří u žádné škodovky. Takže na části mých vozů je v háji synchron na trojce, na další části na dvojce a zbytek má ohoblovaná čela zubů na zpátečkovém kole. A stromečky budou mít v háji zuby zpátečky asi všechny...3

Ale zatím to všechno řadí a jezdí5
20:00:55
09.12.2024
COL
-> Bukaj: což kolečko, to vem čert, ale stromeček... na druhou stranu, pokud je to dobře nastavený a alespoň na zpátečku člověk neprasi, vydrží to. Já většinou dojebu packy synchronu.
19:25:02
09.12.2024
Bukaj
-> COL: Pravda, moc se to nekazí. Na rozdíl od zpátečkového kola...8
18:31:30
09.12.2024
COL
-> Bukaj: Dík, tak to hodim do materiálu, tohle potřebovat nejspíš nikdy nebudu.
08:57:52
09.12.2024
Bukaj
-> COL 09.12.24 02:06:31: Čep zpátečky
08:45:42
09.12.2024
COL
-> David.: Vida, to bude ono. Díky.
06:23:47
09.12.2024
David.
-> COL 09.12.24 02:06:31: jestli dobře vidím, tak to je čep zpateckoveho kola do převodovky.
02:06:31
09.12.2024
COL
A máme tu poslední věc. Co je zač ten cep vlevo? Vpravo je cep diferenciálu, který znám. To vlevo má stejný průměr, je pár mm kratší a místo slepé díry má drazku.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od COL vložen 09.12.2024 02:06:31
02:01:01
09.12.2024
COL
-> Bukaj: To asi nebude problém stocit, pokud je to jediná věc. Teď je cílem to dát buď do kategorie hodí se/hodí se po úpravě, nebo nehodi se vůbec.
00:48:43
09.12.2024
Bukaj
-> COL 08.12.24 20:52:44: Když ten břit odfrézuješ, aby sis o něj neprošoupal nebo nepotrhal manžetu...3
00:46:47
09.12.2024
Bukaj
-> COL 08.12.24 19:25:46: Favorit a Felda - na chladičovku - uložení tyčky, podpírající kapotu, když zrovna kapotu nepodpírá 3
00:45:29
09.12.2024
Bukaj
-> COL 08.12.24 17:13:11: Tohle je na maticové řízení - na té matici je přímo navlečená prachovka kloubu. Ty zkosené jsou na hřeben...4
21:06:16
08.12.2024
isti
-> COL: Neskúšal som ale asi u hrebeňa je to skosené preto aby sa to nedotýkalo manžete.
20:52:44
08.12.2024
COL
-> isti: Díky! Je to použitelný i na hřeben? Ta plastova miska v tom je stejná...
20:09:58
08.12.2024
isti
-> COL 08.12.24 17:13:11: Je to přípojka řídicích týče, k maticovému riadeniu.
19:46:18
08.12.2024
COL
-> Pavel P..: To netuším, fáčko jsem nikdy neměl, že by to bylo někde na rapidu si fakt nevybavuju, takže nevím. Mám to ve škatuli "k zatřídění".
19:35:06
08.12.2024
Pavel P..
-> COL: neni to na fáčko na tyčku kapoty?
19:25:46
08.12.2024
COL
Guma ke ztotožnění
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od COL vložen 08.12.2024 19:25:46
17:13:11
08.12.2024
COL
Další věc, kterou jsem při prehrabovani našel. Měla by to být přípojka řídicích týče, ale má - pro mne neobvyklý - vnější tvar, vždy jsem měl zkosene. Vnitřní uspořádání by mohlo být ok.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od COL vložen 08.12.2024 17:13:11
15:24:38
08.12.2024
COL
-> Bukaj: Jedna věc je dostupnost a druhá zjistit, co je vlastně potřeba, to bude taky orisek, takže to poslouzi spíš jako rezervní těleso válce. Pokud to tedy celé nemá odlišný rozměr, jen blízký 19 mm.



No a když máš jeden okruh otevřený a brzdis tím druhým, tak přes co se přenáší síla stlacujici ten druhý okruh?
12:30:00
08.12.2024
Bukaj
-> COL: Unifikace gumiček možná, ale dle fotky to není rozměr jako originální PAL/Fragokov gumky, takže otázka, zda vůbec budou k sehnání. Ale originálních vnitřků HBV/HSV je naštěstí dostatek...6

Jinak nevidím důvod, proč by ty vodicí hrnečky přepouštěcích ventilků neměly být z plastu - na ty přece nepůsobí vůbec žádná síla - naopak vidím plus v tom, že na rozdíl od těch ocelových nebudou vydírat třecí plochu válce...
11:52:52
08.12.2024
COL
-> Bukaj: Google naznačuje, že vnitrky podobného vzezření jsou čínského původu. Těm těsněním plovoucího pistku jsem nevěnoval pozornost s tím, že kvůli unifikaci budou všechny stejné.



Nicméně bych řekl, že při poruše jednoho okruhu popř. odvzdusnovani a jen trochu větším seslapnuti brzdy se ty plasty hned rozdrti.
upraveno 1x, naposled 08.12.2024 11:57:08
08:32:46
08.12.2024
Bukaj
-> COL: Vidím to prvně. Válec jako celek se tváří originálně (90. léta), ale vnitřek je zajímavý i tím šedým eloxem a atypickým plovoucím pístkem s dvěma protilehlými břity - to asi bude problém na to sehnat gumky...
00:14:27
08.12.2024
COL
Už jsem to sem kdysi dával, teď se ukázalo, že krom těch plastovejch "korunek", to má spodní pist uzpusobenej na uzovkove tlačítko posilovače. Viděl to už někdo?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od COL vložen 08.12.2024 00:14:27
08:22:10
04.12.2024
Bukaj
-> isti 03.12.24 19:48:24: Myslím, že se tomu říká Ikebana (japonské slovo), ale teď si nejsem jist, jestli to nebylo právě se suchými květinami...
19:51:25
03.12.2024
StepaNoFUN
-> isti: ne. Takova jako houba.
19:48:24
03.12.2024
isti
-> 11mAjA11: 3

-> colaczech: 9 čo je to mokré aranžmá?Zemina?
18:47:57
03.12.2024
11mAjA11
Tak je to plastová klec na penis 1
18:30:50
03.12.2024
isti
-> Bukaj: OK,bežný piest.Ten osviežovač do wc má určite 15-20cm3
09:26:24
03.12.2024
COL
-> Bukaj: OS2753 je azbest (nekde jsem cetl,ze ne), nebo to neni OS2753 (je to na tom jednom paru vytisteno)?



Jak funguje ten mechanismus s peckou zhruba vim, ale tady jsou ty zadni packy splacly natolik, ze to tam nejde nasadit - takze asi predupravene, coz je teda vzhledem ke zbusobu jak to bylo zabaleno divny, ale ne nemozny. AVIA mne napadla taky... no kupovat ji kvuli tomu asi nebudu :)



Ta mekkci varianta je moje oblibena, ale uz to nejde opatrit. Navic jsem koukal, ze ten druhy profil uz stoji raketu...
upraveno 2x, naposled 03.12.2024 12:52:47
08:32:22
03.12.2024
Bukaj
-> COL 01.12.24 22:05:13: Obojí je asbestové brzdové obložení.

-> isti 02.12.24 19:20:40: Klascický NÜRAL píst z prvních 136.

-> isti 02.12.24 19:23:38: Nevím, jak je to velké, ani na co to je - napadá mne na nějaký osvěžovač do hajzliku... 3

-> COL 01.12.24 17:36:30: Myslím, že by to mohly být stěrače na Avii - stříbrné PAL stěrače byly vyráběny v sedmdesátých letech). Samotný stěrač je stejný, jako na užovky.

-> COL 01.12.24 17:39:50: Tohle je normální mechanismus úplně všech PAL stěračů ze 70.-80. let (licence Fister) - stěrač na raménko nasuneš a tlakem na stěrač zmáčkneš ten předpruženej plastík pod plechem. Zaaretuje se to tak, že čudlík na ramínku zaskočí do dirky v příchytce stěrače, odaretuje se to buď zatlačením na plastový jazýček zespodu mechanismu, nebo lépe zase tlakem (páčením) celého stěrače na ramínku...

Pro zamezení krádeže v 80. a 90. letech velká část řidičů (ti, kteří nechtěli stěrače po jízdě sundavat a nebo o ně při parkování na ulici přijít) přimáčkla kovové packy, vymezující volnost stěrače na raménku, k raménku a pak stěrač nešel sundat bez rozehnutí těch pacek. Mnozí tak řešili i provozní vůle, které časem v tom mechanismu vznikají...

-> COL 01.12.24 17:46:45: Originál je tuhý a nepoddajný, ale na auto bych si spíš dal tu vyšší měkčí variantu 4
19:31:13
02.12.2024
isti
-> darklord: Zaujímavé,a na 12v.
19:28:12
02.12.2024
darklord
-> isti: ohrievace na susenie topanok
19:25:59
02.12.2024
isti
19:23:38
02.12.2024
isti
Je z plastu a klec sa z toho dá zhodiť,čo to je?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 02.12.2024 19:23:38
19:20:40
02.12.2024
isti
Piest z motora 136 rapid.Boli aj takto zaoblené?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 02.12.2024 19:20:40
Extreme Tyres