-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.10.24 19:27:07: tohle je za 2.3 bez ad. Nejlepší co může bejt.
Ty 2.2 to je průser....
Ja ma 3.2 vysoké 7 paletu. Doložitelnost rovná tuna, dle váhy ve šroťáku.... Imrvere narvaný samozřejmě....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
19:32:03
06.10.2024
06.10.2024
Tomaso435
19:27:07
06.10.2024
06.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435 06.10.24 19:16:10: Tak u toho naseho to zas takova traga nebyla, to to ma Stepan horsi.
U Ducata jsme menili nejaky ventilky okolo preplnovani, kdyz mi to spadlo do nouzaku na D1, rucni brzda to je klasika, uhorelej konektor ventilatoru topeni a delame spojku kazdych 120 000 km ale my mame boudu obrovskou, takze ten motor je pretizenej. Novy Ducato uz ma automat a silnejsi motor, tak to je jina kava...
U Ducata jsme menili nejaky ventilky okolo preplnovani, kdyz mi to spadlo do nouzaku na D1, rucni brzda to je klasika, uhorelej konektor ventilatoru topeni a delame spojku kazdych 120 000 km ale my mame boudu obrovskou, takze ten motor je pretizenej. Novy Ducato uz ma automat a silnejsi motor, tak to je jina kava...
19:16:10
06.10.2024
06.10.2024
Tomaso435
-> StepaNoFUN 06.10.24 16:45:42: -> Matthes, záškodník z TechWebu 06.10.24 18:56:31: tyjo, mám stejný km na ducatu, a jediný co se jako fakt posralo, bylo zarezly lanko ruční brzdy, takže sem to poklepem vrátil tak abych jezdil a objednal se na opravu..... Jinak letos dle intervalu po rozvodech (poslední měsíce kapala i vodní pumpa, takže za rok se dolilo cca 1l fridexu) , v loni kolem 190 000km teda brzdy, ne nutné, ale klasická hláška, začínáte tam mít hranky.... no tak se to dalo.
a jelikož není výhled ze by se posílalo dál,tak převodový olej. a jinak jen co 20 000 olej a filtry.... I když je interval 48 000. A údajně bylo mastné sání a že prý je to turbem, takže se taky dělalo, i když asi nebylo nutné.
Jinak kompletně původní. Každou 4 nebo pátou nádrž mam s vifem... Jak si vzpomenu.
Jediný co, tak tomu praskaj h7. Vyřešeno led.
a jelikož není výhled ze by se posílalo dál,tak převodový olej. a jinak jen co 20 000 olej a filtry.... I když je interval 48 000. A údajně bylo mastné sání a že prý je to turbem, takže se taky dělalo, i když asi nebylo nutné.
Jinak kompletně původní. Každou 4 nebo pátou nádrž mam s vifem... Jak si vzpomenu.
Jediný co, tak tomu praskaj h7. Vyřešeno led.
18:56:31
06.10.2024
06.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
Na zaruku spojkovej valec, to byla asi jedina zavada, kdy to chciplo a musela prijet odtahovka (resp. tehda jsem kolegu odtahl berlingem domu asi 3 km ) a pak jel na odtahovce do servisu.
Rozvody, brzd nepocitane, takovy ty provozni veci, co se meni normalne. Vstriku asi 8 Menil jsem osobne naboj levyho predniho kola a to pomocny lozisko pravy poloosy.
Jednou jsem s nim teda chtel jet pro ohradku, kdyz se narodil malej a rupnul mi remen, pac se kousla jedna kladka, ale byl jsem kousek od firmy, tak jsem se na kruhaci otocil a jel jsen zpet na firmu.
Rozvody, brzd nepocitane, takovy ty provozni veci, co se meni normalne. Vstriku asi 8 Menil jsem osobne naboj levyho predniho kola a to pomocny lozisko pravy poloosy.
Jednou jsem s nim teda chtel jet pro ohradku, kdyz se narodil malej a rupnul mi remen, pac se kousla jedna kladka, ale byl jsem kousek od firmy, tak jsem se na kruhaci otocil a jel jsen zpet na firmu.
16:45:42
06.10.2024
06.10.2024
StepaNoFUN
Jinak za tu dobu řešeno:
Chladič
Těsnění pod hlavou 2x (1x na záruku)
Rozvody 2x (podruhý protože druhý těsnění pod hlavou a jetý rozvody tam nechtěli dát)
Řemeny příslušenství včetně kladek a volnoběžky alternátoru
Vstřiky 5ks (4ks na záruku)
Termostat 2x (1x na záruku, 1x preventivně s druhým těsněním pod hlavou)
Venkovní klouby (na záruku), následně se dávaly celý poloosy, protože po záruce odešly vnitřní
Spojka
Odpor ventilátoru chladiče
Zadní tlumiče 2x (ne že by byly uplně v prdeli, ale hledal jsem tvrdší)
Mám koupenej NOx sensor, ale nedal jsem ho tam - chvíli kravil, ale pak se to srovnalo a dobrý
Nějaký hadice okolo motoru, protože chybná montáž při těsnění hlavy na záruku
A samozřejmě hromada destiček a kotoučů.
Jinak třeba čepy jsou tam všechny zatím původní.
Chladič
Těsnění pod hlavou 2x (1x na záruku)
Rozvody 2x (podruhý protože druhý těsnění pod hlavou a jetý rozvody tam nechtěli dát)
Řemeny příslušenství včetně kladek a volnoběžky alternátoru
Vstřiky 5ks (4ks na záruku)
Termostat 2x (1x na záruku, 1x preventivně s druhým těsněním pod hlavou)
Venkovní klouby (na záruku), následně se dávaly celý poloosy, protože po záruce odešly vnitřní
Spojka
Odpor ventilátoru chladiče
Zadní tlumiče 2x (ne že by byly uplně v prdeli, ale hledal jsem tvrdší)
Mám koupenej NOx sensor, ale nedal jsem ho tam - chvíli kravil, ale pak se to srovnalo a dobrý
Nějaký hadice okolo motoru, protože chybná montáž při těsnění hlavy na záruku
A samozřejmě hromada destiček a kotoučů.
Jinak třeba čepy jsou tam všechny zatím původní.
23:24:20
21.09.2024
21.09.2024
COL
-> palinator: To tam nema tam byt nic? Ta stupnice muze byt libovolna, ale kdyz jsem to tehdy delal tak, jasem rekl, at je videt jak moc je to studeny... :D
Druha stupnice vlevo je opravdu tlak v sani. Vsechno az na tacho, ktery je zatim puvodni, jsou krokace z pristrojovek tusim ze od fabie, nasmerovat tam lze lecos, ale ja tehdy vybral toto. Stupnice se prepinaji tlacitky, s tim, ze pokud nekde nastane mimoradny stav, tak se ta stupnice automaticky aktivuje (prepeti/podpeti, prehrati, nebo naopak studeny olej a vysoka zatez, nedostatek paliva ...) + plus se to ukaze na konrolkach. Dole pod temi symboly sviti, co je zrovna aktivni, na fotce to neni moc videt.
Kontrolek je malo, tak jsou tedy nekdy ruzne posdruzovane. Vyhrev zadniho okna napr. sdruzuje vyhrev zadniho okna a ohrev merici lambda sondy. Ten systic napravo nahore mi zas historicky indikuje deaktivovanou imobilizaci.
Na otackomeru je jeste videt fototranzistor, ktery snima okolni svit a podle toho se nastavuje jas kontrolek a v noci podsvetleni cele pristrojovky.
Streva jsou videt nekde v komentarich k sedemu autu.
Druha stupnice vlevo je opravdu tlak v sani. Vsechno az na tacho, ktery je zatim puvodni, jsou krokace z pristrojovek tusim ze od fabie, nasmerovat tam lze lecos, ale ja tehdy vybral toto. Stupnice se prepinaji tlacitky, s tim, ze pokud nekde nastane mimoradny stav, tak se ta stupnice automaticky aktivuje (prepeti/podpeti, prehrati, nebo naopak studeny olej a vysoka zatez, nedostatek paliva ...) + plus se to ukaze na konrolkach. Dole pod temi symboly sviti, co je zrovna aktivni, na fotce to neni moc videt.
Kontrolek je malo, tak jsou tedy nekdy ruzne posdruzovane. Vyhrev zadniho okna napr. sdruzuje vyhrev zadniho okna a ohrev merici lambda sondy. Ten systic napravo nahore mi zas historicky indikuje deaktivovanou imobilizaci.
Na otackomeru je jeste videt fototranzistor, ktery snima okolni svit a podle toho se nastavuje jas kontrolek a v noci podsvetleni cele pristrojovky.
Streva jsou videt nekde v komentarich k sedemu autu.
09:00:54
21.09.2024
21.09.2024
palinator
-> minno:
Myslíš sdružený přístroj teploměr/voltmetr? Ale jo, rozsah od -30°C je dobrej... takovej, běžnej.
-> COL:
Můžeš mi prosím popsat tu přístrojovku více? Ten výhřev okna a nezapnuté pásy sedí a nebo je na to připojený něco jinýho?
Co ukazuje přístroj úplně vlevo? Tlak v sání?
Myslíš sdružený přístroj teploměr/voltmetr? Ale jo, rozsah od -30°C je dobrej... takovej, běžnej.
-> COL:
Můžeš mi prosím popsat tu přístrojovku více? Ten výhřev okna a nezapnuté pásy sedí a nebo je na to připojený něco jinýho?
Co ukazuje přístroj úplně vlevo? Tlak v sání?
07:25:46
21.09.2024
21.09.2024
minno
-> COL 20.09.24 20:14:14: Zaujímavá stupnica teplomeru.
08:05:15
29.07.2024
29.07.2024
Borderer
Tak se dožila. V roce 2005 dotažena do ČR z Německa, poctivě stočena z nějakých 17x xxx km a já ji v roce 2013 koupil s 169 xxx km. Myslím, že může umřít se ctí.
12:07:09
04.07.2024
04.07.2024
minno
Hm, že by sa mi bodové zvary na škodovke párali, to som teda nepostrehol...
Že to hnije, to áno
Že to hnije, to áno
00:18:03
04.07.2024
04.07.2024
Jozka
-> Borderer: Já si zas vybavuje ten pocit, když se vymění prahy.. dovaří se podběhy k mostu nápravnice..
-> Bukaj: Tisícovky mě přišly co do slícování celkem ok, ale když se párala řada bodů třeba mezi dnem kufru a podběhem, tak každej třetí - čtvrtej radostně odskočil po zásunu šroubováku, odvrtávat nebylo třeba..
Teda krom kastlíku baterie.. tam jsou body po centimetru a skoro všechny držej obvykle jak čert.. Zrovna tak výztuhy pod sedačkama (k prahům a tunelu), tam moc vadnejch bodů taky nebývalo..
-> Bukaj: Tisícovky mě přišly co do slícování celkem ok, ale když se párala řada bodů třeba mezi dnem kufru a podběhem, tak každej třetí - čtvrtej radostně odskočil po zásunu šroubováku, odvrtávat nebylo třeba..
Teda krom kastlíku baterie.. tam jsou body po centimetru a skoro všechny držej obvykle jak čert.. Zrovna tak výztuhy pod sedačkama (k prahům a tunelu), tam moc vadnejch bodů taky nebývalo..
22:34:11
03.07.2024
03.07.2024
Bukaj
Co mám vysledováno ze sŕiových škodovek (742), tak slícování před bodováním a tedy i samotné sbodování dílů karoserie z výroby je poměrně tristní. Skutečně dobře zhotovených "bodů" je sotva půlka, klidně bych si troufl tvrdit, že 10-20% bodových svarů ani není skrz oba bodované dílce...
21:55:45
03.07.2024
03.07.2024
Borderer
-> Jozka: Jo, to by mohlo být. Hlavne jak to postupuje pomalu, ani to člověku nepřijde. Pak sme od dragona dovezli Šmoulu s 120t km a to byl neskutečný rozdíl.
21:51:48
03.07.2024
03.07.2024
Jozka
-> Borderer: Asi raději nevědět.. Přesnou realitu neznám, i když jsme porcovali jak auto, co mělo za sebou rally kariéru (120S), tak vozy civilní (100 a 1000) s nájezdy do i přes 100 tisíc km a těch bodů bylo fakt hodně nefunkčních (na sériovkách tak 20 - 25%, u tý soutěžní kastle odhadem víc jak třetina - jen nevím, který stály za starou belu už z výroby a který se uvolnily provozem..
Samozřejmě slyšel jsem o tomhle různý katastrofický scénáře ve tom smyslu, že po 10-ti letech je pryč čtvrtina nebo dokonce třetina původní tuhosti už jen atmokorozí (??!), ale co je pravda, neumím říct..
Samozřejmě slyšel jsem o tomhle různý katastrofický scénáře ve tom smyslu, že po 10-ti letech je pryč čtvrtina nebo dokonce třetina původní tuhosti už jen atmokorozí (??!), ale co je pravda, neumím říct..
21:08:42
03.07.2024
03.07.2024
Borderer
-> Jozka: Mne by strašně zajímalo, jak je na tom kastle jako celek. Moje červená 1.6 má 430 tisíc km a tuhost te karoserie je...mno....taková....pro
stě želé. Když se postavím pravým zadním kolem na velkej hrb, nezavřu kufr...nebo při pomalém přejezdu velkých děr na polní cestě slyším, jak vrže těsnění kolem dveří. A to to auto má veškeré nosné prvky ok.
20:54:43
03.07.2024
03.07.2024
Jozka
-> Bukaj: Že by jistota dvojnásobku? GO u embéčka do 130 tisíc, u Favo po 250 000..
15:10:07
03.07.2024
03.07.2024
Bukaj
-> Jozka: To je vidět ten kvalitativní posun výroby - mně se u 130LPG trhlina na bloku motoru objevila už při nájezdu necelých 400 tisíc
14:15:29
03.07.2024
03.07.2024
Jozka
Viděl jsem na vlastní voko zatím nejvyšší proběh na Felicii u kamaráda - 745 tisíc do podivný trhliny bloku motoru tuším v roce 2022.. jak přesně vyřešil nevím, ale jezdí (na LPG) znova a dál..
13:30:33
03.07.2024
03.07.2024
CHIP
-> OTA-MTX: Jako že ta felda najela 1 600 000 km ? Fakt ? No jestli jo .. tak je to zázračný stroj s dokonalou péčí.
09:43:57
03.07.2024
03.07.2024
palinator
-> OTA-MTX:
Spíš nechápu, jak to může dát řidič...
Spíš nechápu, jak to může dát řidič...
09:48:25
25.06.2024
25.06.2024
Jozka
-> Bukaj: 10 tisíc od opravy počítadla v roce 2017 (+současně cca na tý "nule" proběhla i poslední evoluce motoru).. jinak na tom tachometru bylo při jeho první montáži před těma snad 20ti lety nějakých 73 tisíc..
23:46:00
24.06.2024
24.06.2024
Bukaj
-> Jozka: 10 tisíc od poskládání?
17:43:20
24.06.2024
24.06.2024
palinator
-> ajok:
Chybí ti tam desetinná tečka..
Chybí ti tam desetinná tečka..
17:25:28
24.06.2024
24.06.2024
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 24.06.24 10:21:24: 24 872 trip? to uz jsi me predbehl, dej jeste nejakejch 37tis. a predbehnes i Jolcu
08:36:35
23.06.2024
23.06.2024
ajok
-> Syny 21.06.24 22:49:53: hmm, to uz te s mou octou za chvilku dozenu a min. stovku jeste musi dat, potom uz asi nebudu mit silu to opravovat a vratim se treba k rapidu, kterej ma jen o neco malo vic, nez ta saskynova lestenka
22:55:59
21.06.2024
21.06.2024
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, to vlastne tak nejak delam
22:51:01
21.06.2024
21.06.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tojo, uz mas pres 200, to bys mel za kazdej dalsi kilometr podekovat, ze to nezdechlo
19:28:40
20.06.2024
20.06.2024
Petrson
-> saskyn2: ale z fotky vypadá velmi dobře, tady se pohybuje jeden na kterým na každym díle flek rezu. i na střeše...
13:03:45
20.06.2024
20.06.2024
saskyn2
-> Bukaj 20.06.24 10:53:34: To jo, ale spíš u dovozů, co je registrovaný tady je dohledatelný dle stk. 2009 za 22t už jsem to prohnal ekolikvidací a mám kupce na motor za cenu auta
10:53:34
20.06.2024
20.06.2024
Bukaj
-> saskyn2: Však tolik má dneska najeto většina těchto aut, ne? Jen to možná spousta majitelů, kteří kupovali ojetinu, neví...
09:21:00
20.06.2024
20.06.2024
palinator
13:25:14
19.06.2024
19.06.2024
saskyn2
Vlastně moje no. Jsem to vykoupil na díly nic mu není ale s tímhle najezdem za rozumný prachy neprodejny
12:32:47
19.06.2024
19.06.2024
Jakub05
-> Jakub05: Náhodou, hodí se (když zrovna funguje). Když výjimečně někoho předjedu, aspoň vím jak pomalu se sunul. Ale to je fakt výjimečně, protože mám ověřený, že zrychlení mám stejné jako kloubový autobus MHD, a to se při rozjezdu musím odstrčit nohou
09:10:30
16.06.2024
16.06.2024
Bukaj
-> Jarda/felda: Přepínání na rezervu je mi k prdu, když u Jawy 20 jsem na rezervu měl dojezd necelých 20 km a u současné 555 dokonce 8-9 km...
Samozřejmě, že v obou případech byla benzínka dál, než dojezd na rezervu
-> palinator 14.06.24 09:09:01: Třeba proto, že to u motocyklů (nikoli u mopedů) vyžaduje (vyžadovala) legislativa?
Samozřejmě, že v obou případech byla benzínka dál, než dojezd na rezervu
-> palinator 14.06.24 09:09:01: Třeba proto, že to u motocyklů (nikoli u mopedů) vyžaduje (vyžadovala) legislativa?
12:44:01
14.06.2024
14.06.2024
Jarda/felda
-> Bukaj 13.06.24 23:18:05: certifikovaný klacek na měření hladiny nebo když máš v cajku kohoutek tak přepínání na rezervu
09:09:01
14.06.2024
14.06.2024
palinator
-> Bukaj:
Já myslel spíš ten rychloměr...
Já myslel spíš ten rychloměr...
23:18:05
13.06.2024
13.06.2024
Bukaj
-> palinator: Protože nemá "hladové oko", tak abys věděl, kdy bude třeba tankovat...
14:50:56
13.06.2024
13.06.2024
palinator
-> Jakub05:
Nikdy jsem nepochopil proč má tento stroj tento přístroj.
Nikdy jsem nepochopil proč má tento stroj tento přístroj.
14:06:46
13.06.2024
13.06.2024
minno
-> Jakub05: A to je čo za auto?