Co jste dnes udělali...

prohledat
123867 příspěvků (zobrazeno 9601 až 9650) od 06.12.2007 do 21.01.2025, založil/a iDawe
řadit dle data
17:10:13
27.01.2019
MVM
-> palinator: No to je pravda. Tady u týhle co mám v merku je ještě zajimavý že má udělaný komlpet brzdy - údajně za všechny trubky a hadice a komplet zadek nechal nekřesťanských 12tisíc včetně práce. Protože jsem nebyl doma a jel na poprvé bez ohlášení sám na STK,kde ho vyhodili,protože se nechal.. atd. A načež 30 dní mi to neřekl a já zrovna neměl čas - tak si to nechal u zdejšího borce opravit. Až potom jsme se potkali tak mi to řekl 3 Dnešní doba takový lidi zneužívá.. Otázka je jakou hodnotu taková Mpi má ..
17:10:05
27.01.2019
castrol
-> hans1 27.01.19 15:27:37: tak veru ,na felu budem dlho spominat
17:06:23
27.01.2019
Tomaso435
-> palinator: na plasty se vyser. na jednu stranu bud rád že nevíš jak to pod nima vypadá. a na druhou stranu do budoucna ušetřená práce a prachy za plasty 3
17:05:29
27.01.2019
Tomaso435
-> palinator: já myslim že pravej čas je pryč protože každej se koukne že pod 40 to nejde a křup a je to v piči.

co se týká feldy, když narazím na nějakou MPi zachovalou tak jdu do ni. fáčko už budu litat jen v létě.
17:00:03
27.01.2019
palinator
U týhle je podle mě problém s těma plastama. To asi dolů nepůjde bez poškození laku, co? Nebo to zkusit nahřát?
16:57:55
27.01.2019
palinator
-> MVM: -> Tomaso435:

Já si myslim že je na to pravej čas, začít vyzobávat hezký Favority a Felicie. U Favoritů je už skoro pozdě, u Formanů je určitě pozdě. 3 Za chvíli to budou Fabie a Octy.
16:53:02
27.01.2019
Tomaso435
-> palinator: nejvyšší čas oschytit a stát se tak sběratelem 3
16:46:10
27.01.2019
MVM
-> palinator 27.01.19 14:53:04: Muj znamej má taky takovou hezkou Feldu dokonce taky črvená MPi 50kw. V podstatě uložená technika,rv 00, staví se vždycky před technickou na výměnu oleje. V podstatě tam ten olej je dva roky ale má najeto tak 6tis km.. Pokaždý si řikám jestli to od ně nevezmu. A když jsem se jel s tim projet - v podstatě jsem měl úsměv po celou dobu .. Jen na volnoběh šeptá.4
16:31:03
27.01.2019
palinator
-> Tomaso435:

Taky tu jedno jezdí 3
16:27:22
27.01.2019
Tomaso435
-> palinator: a počkej až se svezeš v nevykurveným fáčku 3 3
16:25:31
27.01.2019
palinator
-> Tomaso435:

Od tý doby co jsem se svez tak čekám na odpověď. 3
16:14:45
27.01.2019
Tomaso435
-> palinator: za kolik? 40
16:12:47
27.01.2019
palinator
16:12:36
27.01.2019
palinator
16:12:25
27.01.2019
palinator
16:12:13
27.01.2019
palinator
-> palinator:
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od palinator vložen 27.01.2019 16:12:13
16:07:36
27.01.2019
MISCHO
-> Tuner#2: b

Bohuzial iba takto sa to da v ramci EU. Mame zo sebou aj konstruktera z Pragy ,ktory ma s tym hodne skusenosti.
15:27:37
27.01.2019
hans1
-> palinator 27.01.19 14:53:04: Tak, Felicia měl jsem 1,3mpi bylo moje nejlepší auto.Ne co do komfortu jízdy ale co do spotřeby,rychlosti topení,minima oprav vůči najetým km.
14:53:04
27.01.2019
palinator
Dneska se musim hluboce omluvit Felicii jakožto modelu.



Poprvý v životě jsem jel Feldou, která mě neurážela, naopak příjemně překvapila. Sice divnej chod lankový spojky je furt stejně divnej, ale řízení, řazení, brzdy - tak nějak vše civilizovaný.

Byla to Felda GLXi MPI, novej xicht, červená, najeto skutečnejch 75 tkm, servo, čtyřramenej volant, mlhovky, centrál, (ABS nevim). Bohužel má nalepený plastový lemy kolem všech kol a plastový prahy. Podle všeho by ale měly bejt zdravý, protože jsem na celým autě (pod autem jsem teda nebyl) není ani ďubka koroze. 5. dveře se lakovaly protože majitelka najela do plotu. To samý PP roh má vyměněnej plech pod světlem, taky po nějaký drobný nehodě. Ale auto krásný, nikde nic netluče, nevrže 9, motor (ano 1,3 MPI) je tichej, řetěz jakoby tam skoro nebyl, spíš mi to na poslech připadalo jako 1,6. Uvažuju že bych tim vyplnil prázdnou garáž. 3 Fotky budou později.
13:25:57
27.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 27.01.19 13:09:06: Aha, tak to jo 4 Pokud to jde takhle udělat, tak super.
13:13:22
27.01.2019
MVM
13:09:06
27.01.2019
MISCHO
-> Tuner#2: Podstata veci je v tom ze sa to tam prihlasi na znacky a nasledne v ramci EU to pojde na SK znacky
12:47:14
27.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 27.01.19 12:32:13: takže kvůli UK značkám? To se pak co dva roky musí ale na TK k nim ne?
12:32:13
27.01.2019
MISCHO
-> Tuner#2: v pondelok atest. skuska ak prejdeme tak v utorok TK. V pripade nedostatkov sme dohodnuty u jedneho znameho co upravuje GTR k poskytnutiu dielne.
12:23:09
27.01.2019
Matsoft
-> Jarda - zrušená registrace 25.01.19 16:48:16: mel jsem ji na 3 dny pujcenou... a kupodivu tojede slusne... mozna bych i rekl, ze lip ja 1.6 55kW. Asi lip zprevodovany....
11:14:38
27.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz 25.01.19 21:58:07:

Tak já bych viděl přínos v životním cyklu novýho auta tak, že si fyzická osoba koupí nový vůz, ten (ať už hodně nebo málo) ojezdí a pak to buď hodí do šrotu, že je auto už na kaši a nebo když je to pořád pěkný, tak někomu známýmu prodá.

Kdyby všichni měli přístup takovej (a k tomu i ty peníze), že koupit auto a po záruce prodat, tak je ekologická katastrofa na světě. Tenhle přístup mě sere u mobilů a notebooků, tak nějak jsem začínal doufat, že se výrobky ve jménu ekologie zase začnou dělat kvalitnější, aby déle vydržely, případně se bude opět opravovat. Pokud lidi začnou mít čim dál víc pocit, že když maj udělat poprvý za život auta brzdy, tak že se už auto začíná srát a je potřeba dát pryč, nechci vidět co se stane. Už takhle mě výroba aut přijde naprosto nadbytečná. S elektromobilama ale sranda končit nebude (navzdory očekávání, že se auto zbaví toho zlýho, opotřebovatelnýho a nespolehlivýho spalováku), naopak začne. Až si rodinka, kde tatínek jezdí do práce 2 km na kole a maminka pracuje naproti přes ulici, koupí elektromobil, najedou s ním 5000 km ročně, a za 10 let tomu odejdou baterky kvůli stáří (nikoliv kvůli opotřebení cyklama), který pochopitelně kvůli efektivní technologii výroby ani nepůjdou vyměnit nebo budou stát polovinu ceny auta novýho.



Už jen chybí, aby EU konečně rozjela nějaký pobídky, aby transformace do této doby na zeblití byla co nejrychlejší. K tomu samozřejmě zavřeme jaderné elektrárny, zlé uhlí vzápětí a obnovitelné zdroje vše nahradí, protože kvóta na energetický zdroje už rozhodnutím EK bla bla už platí a protože to už přece máme vytisknuté na tom pěkném barevném zeleném letáčku o energii, který lidem rozdáváme.
13:10:56
26.01.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: asi tak 4
12:48:54
26.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 26.01.19 07:12:35: A co se s tím bude v UK dít?
12:45:19
26.01.2019
dragon_cb_cz
-> castrol 26.01.19 10:10:15: Chápu... tohle nemá univerzální odpověď, každý je v jiné situaci, něco jiného se mu vyplatí a něco jiného chce/může zaplatit bez ohledu, na to jestli to ekonomicky vyjde dobře nebo ne. Plus teda u malých aut je ten pokles ceny daleko pomalejší...
12:30:39
26.01.2019
MISCHO
-> MATTESS: prave teraz sme 80 km pred prahou 1
11:55:15
26.01.2019
MATTESS
11:54:56
26.01.2019
MATTESS
-> MISCHO 26.01.19 08:12:13: v roce 2016 byl na Legendách v Praze
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od MATTESS vložen 26.01.2019 11:54:56
11:50:54
26.01.2019
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 26.01.19 10:59:34: Ale jo v poho.Já tyhle individuální maloseriový stavby v podstatě chápu. Má to svúj okruh lidí kteří to vlastní a další,kterým se to líbí. (Naštěstí mezi ně nepatřím). Na Radicalech jsem pracoval několik let, z trubek a laminátu už mi bylo zle.. Je to levný,konstrukčně pevný dejme tomu, a s pořádným motorem i poměrně rychlý.Na výrobu karbonových samonosných konstrukcí je to na kusovku v ČR moc drahý. Ale slovo drahý je zase nutný posuzovat s nadhledem - jak pro koho. Tim padem jsou i ty Pragy R1 celkem raritky na cestách, na závodech pro to není ta správná kategorie atd ..
10:59:34
26.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 26.01.19 10:34:18: no ten ram, kdyz jsem videl u 14ky, tak to je docela tragedie - z jekliku, skoro jak trubicky velorex :), ale tak ja jen, ze to jde... ale tak ta 57 s 1.8t alespon pojede4
10:34:18
26.01.2019
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 26.01.19 10:17:07: Když slyšim Kaipan zvracim dva dny 3
10:22:27
26.01.2019
MVM
-> StepaNoFUN: Třeba závodní CN prototypy se monokoky posílaly na crash testy .. Myslím že dva nebo tři rozflákali při testech.Proto se individuální stavba nevyplatila. Nevim jak má být tahle stavba pojata. Nicméně bourat v trubkovým rámu obecně bych v životě nechtěl ..

Jasný,podobnou trubkovou konstrukci má i Radical .. takže to třeba na cesty pustí. Musel bych se zeptat jestli má barierový zkoušky protože je i civilní verze. 8
10:17:07
26.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 26.01.19 09:48:55: kaipan dela crash testy? na vetsinu jde udelit vyjimka, mimo emisi teda, pres ty nejede vlak8
10:12:50
26.01.2019
StepaNoFUN
-> MVM: Pri maloseriovce se crash testy nedelaj ne?
10:10:15
26.01.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: tak to ja som mal felu +- 10r ale pravdu povediac tiez som sa novemu vyhybal a terat by som uz ine nechcel
09:48:55
26.01.2019
MVM
-> MISCHO 26.01.19 08:12:13: Na domácí stavbu zajimavý. Určitě nejvic uznání má ten konstruktér, pro něhož jsou to roky práce. Ovšem pochybuju že to dostane schválení a homologace na crash testy. Kolik vyrobili už kusů který jim při bariérových zkouškách zničili? .. Na Slovensku už kdysi dávno vznikl takhle K1 Attack, jestli se nepletu tak z toho vzešla potom R1 Praga -která je diametrálně jinde než toto.

Nevim,ale v dnešní době trubkový rám je šest kroků vzad,palivová nádrž první na raně, konstrukce přední nápravy žádný zázrak bez přepákování,kdežto stabík ano … Jasně dynamika těží z motoru Subaru a téměř nic to neváží.. Tim co píšu to nepomlouvám, spíš to vídím mým úhlem pohledu. Samozřejmě majitel má poměrně hezkou hračku na blbnutí .. 6
08:12:13
26.01.2019
MISCHO
-> T: www.brutal.sk
08:01:58
26.01.2019
-> MISCHO: co to je ? 131
07:12:35
26.01.2019
MISCHO
Nalozene,zagurtnovane , predok nahodeny a mozeme vyrazit do UK.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od MISCHO vložen 26.01.2019 07:12:35
00:02:18
26.01.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Já právě taky moc nenajedu a Soba jsem teď prodal po skoro 4 letech, za tu dobu některý kamarádi mají možná šestý auto.... a právě proto na nový zatím nemám odvahu 4
22:54:31
25.01.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: tak ja niesom honic kilometrov a ani nestriedam auta jak fusekle 1
21:58:07
25.01.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Tohle hrozně záleží na nájezdu. Pokud jezdíš hodně, tak ten pokles ceny tolik nebolí a klidně nové. Při našem nájezdu 10-15 tisíc km ročně na jedno auto už to bolí docela dost - dám za nové 500-600 tisíc Kč, abych ho za 8 let prodával za 200? To mě 1 km vyjde na 3-4 Kč jen v pořizovací ceně... v ojetině mě vyšel na 1.50 Kč a to jsem ještě prodával celkem levno... takový srandy jako havarijko nepočítám vůbec...
21:22:17
25.01.2019
David29
-> Jarda: A k čemu mi to bude, když většina neumí těch 100kW a více využít?

Na světlech stejně hned všem ujedu
21:20:44
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> David29 25.01.19 21:04:08: asi 55, ale ten kroutak teda nic moc, to fabie 1.4mpi je na to lip... auta5p.eu/vystavy/.../ami _785.php
21:04:08
25.01.2019
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já nevím kolik mám kW, a je mi to úplně jedno 3 Ale je to 1.4 MPI, takže to bude okolo 60kW?

A jezdím za 9l 1
20:45:36
25.01.2019
castrol
-> suri: to ne ,nove auta zas niesu take drahe
Extreme Tyres