-> StepaNoFUN 08.01.21 23:09:06: zhanal som cidlo priecneho zrychlenia na 02...ma to kazda ktora ma bocne bagy
Vraj na to nemaju cas... Oslovil som asi 4vrakovacov.
Nakoniec som si spomenul kde by som to mohol zohnat ...a asi po 3tyzdnoch jeden vola ze tak OK vraj to skusi....rovno som mu povedal ze uz teraz moze ist tam kde slnko nesvieti...a jeho cislo som si uz vymazal. Pikacovina co ani nevyberie z auta a hodi do srotu , drzi na jednej skrutke a ma to v pici... Asi sa maju velmi dobre.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> venni 08.01.21 21:27:42: jo, je to 2004.... ja mam benzinovou 2001 2,5 gen a tam neni problem, ale ona toho ma mnohem min za sebou, nez tadle
-> SO545: Prijde mi to jako absolutni nezajem. Jen aby to bylo rychle, vytezilo se to nejzadanejsi a rychle vyndatelny... :-/
Ja bych to asi nemohl delat. Ono kdyz Ti reknou, ze zadni sedacky z O1 nejdou vyndat...
Ale tohle ma i svoje pozitiva. Tak prohlasis - ja si je vyndam a dam za ne 300,- - kejvnou. Ja chtel zadni s loketkou a 2bod pasem...
Ja bych to asi nemohl delat. Ono kdyz Ti reknou, ze zadni sedacky z O1 nejdou vyndat...
Ale tohle ma i svoje pozitiva. Tak prohlasis - ja si je vyndam a dam za ne 300,- - kejvnou. Ja chtel zadni s loketkou a 2bod pasem...
-> StepaNoFUN 08.01.21 22:38:27: Tak rozoberaci su vacsinou leniva banda....alebo to maju v pici.
Napr blatniky na Sharana sa asi dodnes nenaucila dat dole bez poskodenia.
Teplovzduska a minuta casu im nic nehovori...a potom sa cuduje ze im to vratis...a prides si to dat dole sam....je pravda ze je to uz par rokov ...a tie auta snad uz ani niesu.
Napr blatniky na Sharana sa asi dodnes nenaucila dat dole bez poskodenia.
Teplovzduska a minuta casu im nic nehovori...a potom sa cuduje ze im to vratis...a prides si to dat dole sam....je pravda ze je to uz par rokov ...a tie auta snad uz ani niesu.
-> venni 08.01.21 21:27:42: Tady jsem dokonce vyhmátnul CANovou podvolantovku za kilo, naftový budíky 2,5g (absolutně nedostatkový v tý době) za 300,-, když jsem přišel že potřebuju snímač hladiny oleje na O1 jen jako záslepku, tak šáhnul do regálu a řekl mi běž (fungoval)...
Každopádně sklo je (už dneska zase) sice odpad, ale jebnout do něj kladivem abych mohl vyndat stahovačku se mi prostě příčí...
Když jsem tenkrát chtěl příchytky tapece (který stojej nový nesmysl), tak jsem si je musel jít vyndat sám, protože absolutně netušili, jak se to dá vyndat...
Každopádně sklo je (už dneska zase) sice odpad, ale jebnout do něj kladivem abych mohl vyndat stahovačku se mi prostě příčí...
Když jsem tenkrát chtěl příchytky tapece (který stojej nový nesmysl), tak jsem si je musel jít vyndat sám, protože absolutně netušili, jak se to dá vyndat...
-> venni 08.01.21 21:55:35: manik to ma v zahrade...ak tam pojdem zase spravim foto...
Warhol suvix...popici chlapik ako sa u nas hovori mafpicista.
Na 01 mal asi 10 sad na G4/5 tiez...
V dielni asi 200ks poloos , starterov , prevodoviek ...ale bordel neskutocny...
Ale ceny smiesne a diely si smies vybrat ake chces a slusne.
O1 / G4 a pod su stare plecky...ceny su tomu prisposobene.
Sklo chapem je to odpad
Ja len vravim ake su moznosti tu...a preco nevzat za par supov vsetko.
Warhol suvix...popici chlapik ako sa u nas hovori mafpicista.
Na 01 mal asi 10 sad na G4/5 tiez...
V dielni asi 200ks poloos , starterov , prevodoviek ...ale bordel neskutocny...
Ale ceny smiesne a diely si smies vybrat ake chces a slusne.
O1 / G4 a pod su stare plecky...ceny su tomu prisposobene.
Sklo chapem je to odpad

Ja len vravim ake su moznosti tu...a preco nevzat za par supov vsetko.
-> SO545 08.01.21 21:49:18: nastrojené...to se za 1. skladuje úplně na pi*u, za 2. 95% lidí chce pouze holé dveře (nechavám v nich sklo) a za 3. Zámky a stahovačky se dávaj dnes a denně.
Cena dveří 500-1000kč kus,podle stavu.Za mín už pak postrádá smysl to demontovat a naskladňovat.
Cena dveří 500-1000kč kus,podle stavu.Za mín už pak postrádá smysl to demontovat a naskladňovat.
-> venni 08.01.21 21:27:42: NA O1 kupim dvere /skoro v kazdej farbe/ kompletne za 30e kus.
Je pravda ze z anglicana....
Teraz sme riesili cely bok. Manik toho ma plnu zahradu.
Je pravda ze z anglicana....

Teraz sme riesili cely bok. Manik toho ma plnu zahradu.
-> StepaNoFUN 08.01.21 20:18:18: paradoxně vyhnívaj piny v jednotkách převážné jen u roků 03-04
Prostě fl jednotka nedostatkový zboží (alespoň u mě)
No a jestli je vrakáč,kde davaj ovčí stahovačku pouze s motorem tak to je dobrá magořina

No a jestli je vrakáč,kde davaj ovčí stahovačku pouze s motorem tak to je dobrá magořina

-> Jarda: Tuším v Renaultech, pežotech a Fiatech z devadesátek byly dveřní spínače plastové dvoupinové. A koneckonců - ve Feldě taky 

-> StepaNoFUN 08.01.21 20:18:18: ted to funguje, jedine az zase vyhnije jednotka... nekudy do ni muselo tect a neprisel jsem na to kde
Nenapada Te nejakej vhodnej dverni spinac, ale musi byt izolovanej, ne jako ma treba favo.
Nenapada Te nejakej vhodnej dverni spinac, ale musi byt izolovanej, ne jako ma treba favo.
-> Jarda: Blbý vrakoviště. Zkus jiný.
U nás prodávaj stahovačku bez motorku. O ty je zájem pořád. Byla tam tenkrát jedna oct 3gen. Něco jsem si z ní bral (něco kolem motoru). Tak říkám tomu klukovi, že bych chtěl jen jednotky ze dveří. Stahovačky, že mu nechám a ještě mu je vyndám (věděl, že si všechno chci vyndat sám, protože jsem mu už předtím říkal, že to strašně kurvěj. :-D
Říkám, hele jak stahujete okna, když už to nemá komfortku? No nijak. Jebni do něj kladivem.
Moje odpověď - nejsi ty debil? Přední maj docela hodnotu (to bylo v době, kdy se začínalo na STK fotit). Každej druhej to má zalepený fóliema a to dneska nikdo na STK nepustí. A sundvat tu folii? To radši za to okno 500 dám. Kuwa nakul tu komfortku, baterku mám v autě, nechte mě tu hodinu a já vám komplet rozházím všechny dveře aniž bych na rozdíl od vás, cokoli zničil a vezmu si jednotky.
Dobře. A dáš mi za ty jednotky dohromady 1500,-?
Dám. Domluveno.... Pak už to bylo většinou stylem - hele woe potřebuju tohle.
Tam vzadu je to a to auto, když to tam nebude támhle je druhý. Ty si poradíš, že jo...
U nás prodávaj stahovačku bez motorku. O ty je zájem pořád. Byla tam tenkrát jedna oct 3gen. Něco jsem si z ní bral (něco kolem motoru). Tak říkám tomu klukovi, že bych chtěl jen jednotky ze dveří. Stahovačky, že mu nechám a ještě mu je vyndám (věděl, že si všechno chci vyndat sám, protože jsem mu už předtím říkal, že to strašně kurvěj. :-D
Říkám, hele jak stahujete okna, když už to nemá komfortku? No nijak. Jebni do něj kladivem.
Moje odpověď - nejsi ty debil? Přední maj docela hodnotu (to bylo v době, kdy se začínalo na STK fotit). Každej druhej to má zalepený fóliema a to dneska nikdo na STK nepustí. A sundvat tu folii? To radši za to okno 500 dám. Kuwa nakul tu komfortku, baterku mám v autě, nechte mě tu hodinu a já vám komplet rozházím všechny dveře aniž bych na rozdíl od vás, cokoli zničil a vezmu si jednotky.
Dobře. A dáš mi za ty jednotky dohromady 1500,-?
Dám. Domluveno.... Pak už to bylo většinou stylem - hele woe potřebuju tohle.
Tam vzadu je to a to auto, když to tam nebude támhle je druhý. Ty si poradíš, že jo...
-> Nwkt 08.01.21 11:07:11: kdo by to mel dostavat do ruky?
tvl, svazek ko, jednotku by taky vsichni menili, tak jsem to opravil za daco, jen tak 3-4hodiny prace, jak myslis, ze jsem udelal tempomat, kdyz saskyn mel jen benzinovou kabelaz :)
svazek je ted z dratu, na kterych se max. nesetrilo a uz se neprelamou, tak to nebude potreba resit...
-> StepaNoFUN 08.01.21 11:01:59: jj, 3. gen, clovece, nikdo nevedel, ze tam nejaka jednotka je a vsichni to prodavaji jako stahovacku a stahovacky pry nejsou
nemel jsem nervy to vsem vysvetlovat a pak by mi jeste beztak nacpali 2,5gen jak to mam v benzinove
-> Nwkt: asi jsi jeste nepostrehl ze se chystam vytahnout kabel z obouch zdravych haldexu
teda ze 3, mam jeden pokusnej
Jinak ted vymyslim dverni spinac nekam do sloupku, protoze me nebavi stale menit ten smejd v zamcich...

tvl, svazek ko, jednotku by taky vsichni menili, tak jsem to opravil za daco, jen tak 3-4hodiny prace, jak myslis, ze jsem udelal tempomat, kdyz saskyn mel jen benzinovou kabelaz :)
svazek je ted z dratu, na kterych se max. nesetrilo a uz se neprelamou, tak to nebude potreba resit...
-> StepaNoFUN 08.01.21 11:01:59: jj, 3. gen, clovece, nikdo nevedel, ze tam nejaka jednotka je a vsichni to prodavaji jako stahovacku a stahovacky pry nejsou


-> Nwkt: asi jsi jeste nepostrehl ze se chystam vytahnout kabel z obouch zdravych haldexu


Jinak ted vymyslim dverni spinac nekam do sloupku, protoze me nebavi stale menit ten smejd v zamcich...
-> StepaNoFUN: hlavně vyvést kabel z jednotky a zapojit to do svazku. Chudák člověk co to potom dostane do ruky. To je vzít celou jednotku i se svazkem, ušetří to celý odpoledne práce 

-> Jarda - zrušená registrace 06.01.21 22:28:45: Ty máš 3g ne? Tam bych se s jednotkou nes*al. Na vrakáči je netknutá za 500,-
-> palinator: Ta pevná je u náklaďáků takovej standart. ten lichoběžník je takovej spíš pokus (krom tý avie
). Však ty 165ky Tatry byly vyrobený tuším jen 3 jako prototypy, a u toho Volva to dávají (-li), jako příplatkovou, standart byla tuhá
U autobusů je tuším lichoběžník relativně standart, zejména dálkových.
Mercedes šel vždy svojí cestou




U autobusů je tuším lichoběžník relativně standart, zejména dálkových.
Mercedes šel vždy svojí cestou


po asi roce, konecne opravena na naftove octe elektrika ve dverich ridice, napred jsem rozkuchal vyhnilou dverni jednotku, vse prepajel, co byly vyhnile piny, tak jsem to natahl ven na novej konektor a ve svazku byly nektere draty prerusene i na 3 mistech, tak jsem to ponahrazoval kvalitnima Cu kablikama, jak to mohli udelat z takovejch smejdu
Vse funguje, chodilo tam jen el okno, ted se zamyka konecne na safe, chodi central i zrcatko...

Vse funguje, chodilo tam jen el okno, ted se zamyka konecne na safe, chodi central i zrcatko...
-> Bukaj 04.01.21 14:40:52: jo sory tyjo :-D :-D
-> Enggik:
Vidíš, já jsem si myslel, že všude krom Tatry a Avie byly tyče. Nezávislej předek má i 700 Karosa, ale to je trochu jiná kategorie vozidel a nevim, kolik autobusů to tak třeba má.
Ale já si toho myslel hodně, že se tahače napříč značkama moc nelišej, taky jsem myslel že v dnešních tahačích pokud to mělo šestiválec, tak vždy v řadě. A on má Mercedes V6...
Vidíš, já jsem si myslel, že všude krom Tatry a Avie byly tyče. Nezávislej předek má i 700 Karosa, ale to je trochu jiná kategorie vozidel a nevim, kolik autobusů to tak třeba má.
Ale já si toho myslel hodně, že se tahače napříč značkama moc nelišej, taky jsem myslel že v dnešních tahačích pokud to mělo šestiválec, tak vždy v řadě. A on má Mercedes V6...

-> palinator 04.01.21 10:41:18: nojo, nejmodernější konstrukční prvek francouzských inženýrů na začátku 60let
v tý době to muselo být něco
Co můžu srovnat (ale už je to taky X let zpět) z jízd po D1 s A31 a A75 tak ta A31 když byla prázdná tak byla ,,pohodlnější" (ono o pohodlí se v Avii nedá mluvit ani v jednom případě
). Po naložení už ten rozdíl nebyl takový.
Jsem tak přemýšlel kdo jiný (krom derivátů Saviem, potažmo Avie), tuhle nápravu u náklaďaku ještě využil. A napadla mne jen Tatra 165 a Volvo u FH16.





Jsem tak přemýšlel kdo jiný (krom derivátů Saviem, potažmo Avie), tuhle nápravu u náklaďaku ještě využil. A napadla mne jen Tatra 165 a Volvo u FH16.
-> Tomaso435: Tady je řeč o karburátoru BST, nikoli o LEKRu

-> hans1: ono ještě záleží na tom zda tam funguje ten výhřev toho bazmeku černýho plastovýho .. bez toho to taky nechytá
-> palinator 04.01.21 10:41:18: -krouhat- zatacky je jediny sposob ako sa dostat s Aviou rychlejsie domov....
To bolo davno co som sa na tomto zazraku navozil.

To bolo davno co som sa na tomto zazraku navozil.
-> Enggik 31.12.20 20:36:27:
Stejně mě na Avii nejvíc fascinuje ten lichoběžník vepředu. Je to aspoň pohodlný a dobře to krouhá zatáčky, když už je to tak složitý oproti obyč tyči?
Stejně mě na Avii nejvíc fascinuje ten lichoběžník vepředu. Je to aspoň pohodlný a dobře to krouhá zatáčky, když už je to tak složitý oproti obyč tyči?

-> Bukaj:
díky,no jsem naten zázrak zvědavej 


-> hans1: Korekce za provozu probíhá tak, jak jsi popsal
Je potřeba čas od času zkontrolovat, jestli sytič "za studena" je v pohotovostní poloze a zda se včas a zcela deaktivuje, případně korigovat natočením víčka. Zvlášť, jestli jsi "znásilňoval" pružinku, tak ybch po několika ohřívacích cyklech zkontroloval "základní" pozici za tepla i za studena


-> Bukaj: díky za info,jinak vše je nové kdyby to startovalo studené normálně ta k bych se v tom ani nevrtal ale protože nestartovalo tak jsem se díval v jaké je to výchozí poloze a bylo to asi 1cm od dorazu takže nebyl sytič v plném provozu(když byly rysky proti sobě) .Korekce za provozu probíhá jak?
-> hans1: Ani u nového termosytiče není při nastavení víčka na středovou rysku šoupátko na dorazu. Na doraz se dostane až při pootočení víčka cca na druhou rysku po směru hodinových ručiček (směrem k značce +). Ale i po nějakém základním nestavení "nasucho" je zapotřebí udělat korekci za provozu. Takže pokud nemáš otočenou pružinu či šoupátko, propálené těsnění víčka, ucpaný kanál nebo nějakou jinou zásadní chybu, tak by to mělo fungovat

úspěsně zprovoznil karburátor s termosytičem.
Nechtělo to studené startovat,zjistil jsem že sytič není zavřený tak jsem pružinku bimetalu znásilnil tak aby za studena byla páčka uvnitř lehce na dorazovém šroubku a ryska na víčku na prostřední rysce je to tak správně ?Jako výchozí poloha za studena... předokládám že mírným natočením víčka + a - lze mírně upravit rychlost zavírání ale jinak to zásadní vliv nemá .žádné příručky co mám se termosytiči nezmiňují .
Nechtělo to studené startovat,zjistil jsem že sytič není zavřený tak jsem pružinku bimetalu znásilnil tak aby za studena byla páčka uvnitř lehce na dorazovém šroubku a ryska na víčku na prostřední rysce je to tak správně ?Jako výchozí poloha za studena... předokládám že mírným natočením víčka + a - lze mírně upravit rychlost zavírání ale jinak to zásadní vliv nemá .žádné příručky co mám se termosytiči nezmiňují .
-> Vojťas 03.01.21 13:26:55: hmm, ja abych vyjel s BAZem, tak vyndavam vzdy z garaze dva motory, dalsi mam nastesti pred nim, ale tydle se tam nevejdou
-> hans1 03.01.21 12:30:28: na ulozeni motoru v garazi, pneumatiky na ktery sem je vzdycky pokladal zabiraj moc mista
a motory s hlinikovou vanou jen tak po zemi tahat nechci abych je dostal pod regal.
ty silonovy podlozky jsou za pruchozi dirou urizly protoze vana je hned vedle diry a matka by se na nektery mista nevesla.

ty silonovy podlozky jsou za pruchozi dirou urizly protoze vana je hned vedle diry a matka by se na nektery mista nevesla.
-> Vojťas 02.01.21 21:54:28: k čemu je to dobré ?
-> Vojťas: Doslova motorové sáňky. 

Ja dneska dokoncil druhou polovinu z prvni varky stojanu na motory. Akorat sem blbe pocital a mam cast matrose na další 4 kusy, tak to pak asi rozdam, protože prodavat bych se to stydel 

-> King: Bol si rýchlejší
-> Jarda: Tak ho vykopni odtial.

-> Jarda: Tak ho vykopni odtial.
-> King 02.01.21 11:14:03: no, ze ma malo mista kvuli te policce

-> Jarda: A ten pašák se tváří nasraně proč?

-> Luky 31.12.20 19:37:19: -> Bukaj 31.12.20 19:59:40: psoj uz to vadi...
tapec mam sundanej, protoze jsem resil klasicky praskly bovden na el. stahovacce, ale tapce sem stejne dam asi sportline, protoze se mi libi vic, nez semisovky, tydle semisovky jsou ve velmi peknem stavu, tak je schovam, kdybych nekdy chtel zas davat bluesky do origa :)
A vsimete si predelaneho ovladani vnitrni / vnejsi okruh a je to funkcni.
tapec mam sundanej, protoze jsem resil klasicky praskly bovden na el. stahovacce, ale tapce sem stejne dam asi sportline, protoze se mi libi vic, nez semisovky, tydle semisovky jsou ve velmi peknem stavu, tak je schovam, kdybych nekdy chtel zas davat bluesky do origa :)
A vsimete si predelaneho ovladani vnitrni / vnejsi okruh a je to funkcni.

Začíná se z toho stávat taková předsilvestrovská tradice
Loni se odstrojovala jiná, která jde na renovaci, tahle se teď rozebírala na prvočinitele jako dárce dílů. A příští rok už doufám, že tam v podobné situaci bude stát ta moje 


-> Luky 31.12.20 19:36:05:
-> Jarda: Pod volantem jsem měl poličku ve Feldě a mně nevadila - jen tátovi (starší dlouhonohý pán) se s ní hůř vystupovalo, ale spíš proto, že Felda je nízké auto...

-> Jarda: Pod volantem jsem měl poličku ve Feldě a mně nevadila - jen tátovi (starší dlouhonohý pán) se s ní hůř vystupovalo, ale spíš proto, že Felda je nízké auto...
-> Jarda - zrušená registrace 31.12.20 19:19:27: já mám ve Funu i pod volantem a i s 196 cm se vejdu v pohodě
-> saskyn2 30.12.20 22:47:51: To asi odpadlo z magnetu ze zátky

do pytlove felicie skoro nutnost...
nekde mam jeste pod volant, ale ta je tmava a kvuli prostoru bych ji stejne asi nedaval
jeste nekde mam kaslik pod sedacku, ten vlastne ani nevim, jak se montuje, ale ten tam dam...
nekde mam jeste pod volant, ale ta je tmava a kvuli prostoru bych ji stejne asi nedaval
jeste nekde mam kaslik pod sedacku, ten vlastne ani nevim, jak se montuje, ale ten tam dam...
-> saskyn2: když máš pořádný štětec
pist uz tam lezel. to byl jiný příběh..nějaké potkane tdi..

pist uz tam lezel. to byl jiný příběh..nějaké potkane tdi..
-> Bery 30.12.20 22:40:15: to si to teda vymyl fakt pořádně, i jeden píst s ojnicí

ja dnes olej,čerpadlo, vymýt vanu na "hovínku" - jak hnědé přezdívají děti.. Peknej humus jsem si vymyslel na konec roku.. ale aspoň teď pořádně maže
volant, rucku, radicku a suknicku prehodil ze zelene do bluesky
ve spotrebaku kuzi nechci
ve spotrebaku kuzi nechci
-> Vojťas: Nj, cezura musí bejt. Což je i důvod, proč jsem se na to původně chtěl vysrat a nedělat video... Protože to vážně o ničem je
Ale jak píše -> isti: . Dost často jiní tvůrci bojujou s auty v jednosměrce (záměrně blokování a vychovávání), a já se tam vždy vypisuju, at jdou s tímhle do háje a normálně se vyhnou, když to jde.
Takže se mi to hodilo, proč o tom často píšu a proč podobné vychovávání neuznávám. Klidně s tím Mercedesem mohl udělat to samý - přidat, zavřít mě tam a školit
Ale jak píše -> isti: . Dost často jiní tvůrci bojujou s auty v jednosměrce (záměrně blokování a vychovávání), a já se tam vždy vypisuju, at jdou s tímhle do háje a normálně se vyhnou, když to jde.
Takže se mi to hodilo, proč o tom často píšu a proč podobné vychovávání neuznávám. Klidně s tím Mercedesem mohl udělat to samý - přidat, zavřít mě tam a školit