Nevim jestli udělal nebo podělal, ale byl jsem včera na místním "Vinobraní"... na to že se tam obvykle docela nudim, tak jsem přišel nevimvkolik nevimjak... Byl jsem jak bomba.
Pamatuju si kulový lejno, jen mám nějaký střípky že jsem tancoval s nějakou starší babou, která se mi líbila a důvodně se obávám toho, že jsem mnoha lidem řek víc věcí, než jsem měl.
No, radši si dám pár týdnů místní sociální izolace.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady to byla narážka na konkrétního člověka. Teda vlastně dva. Bery ví...
Tomu říkáme inženýrská odysea. Ty dva inženýři vymysleli, že když se naštípaný dřevo bude rovnat kůrou nahoru, tak není potřeba ho (na horách) ničím přikrejvat, protože přes tu kůru do něj nenaprší.
-> Borderer: ja jsem tohle zažil s idiotama na 4kolce. smrk uvízl, na první pokus si to ten blb- spolujezdec, nebo spoluzátěž 4 kolky uvazal kolem pasu a po napnelizmu ho to sundalo na zem a 4 kolka jela dál. tak to uvazali za tažné a druhý pokus už se stromem pohnul a jak padal, tak z jízdy vpřed se stalo hodně prudký couvání a ten co řídil si o řídítka pohmoždil hrudník. groteska jako prase
-> StepaNoFUN: Na tohle už jen dynamický lano, po očité zkušenosti, kdy došlo při zpětném škubnutí po pádu stromu k amputaci tažného, včetně částí příslušných nosníků, z auta, bych s ničím pevným neriskoval.
-> Bukaj 18.10.22 20:16:48: já se mu nedivim, z výroby jsem taky měl plechový blatníky, po letech popraskali v rozích, několikrát jsem je polepil svářečkou a praskli znova, až jsem dal plast a je klid
-> wlad-drakula: Renovace je uvedení do stavu přesně takového, jaký byl v době, kdy věc byla nová. Pak jsou ještě pojmy restaurace, rekonstrukce, oprava, ...
Boli mne cely ja... Vcera sam, dneska dopoledne ve dvou, odpoledne ve 3. Kousek dreva je doma. A to jsme tam toho hromadu nechali. Tam to asi nikdo necistil hodne dlouho, takze nektery stromy (a to nejen brizy) jsou shnily (nebo do pul nahnily) nastojato. Ty jsme jen nakratili a nahazeli na hromadu. Treba si je nekdo ukradne...
A sen ceskyho chalupare funguje. Zlomena borovice, zavesena ve vcku dubu. Tak odpojit vozejk, zaprahnout za kurtu na tazny u octavky. Na druhy skubnuti sla. Ale hrabla si. To ne ze ne...
Na foto neni jeste tak metr, kterej se rovnou rovna, protoze se nebude stipat.
-> DEKODOVAC 14.10.22 20:58:08: co takhle použít selský rozum?Kouknout na svíčku(suchá mokrá)případně do každého válce stříknout stříkačkou trochu benzínu a hned víš na čem jsi.Ty díly jsi měnil na základě čeho?Může to být i tím benzínem a při vrtání se v tom si mohl udělat další závadu.Na stárnutí benzínu má i zásadní vliv kolik je v nádrži,pokud je tam 5L a zbytek vzduch tak stárne mnohem rychleji...
-> darklord 14.10.22 20:41:48: veď mám ,4 škodovky a už som zažil všetko čo človeka napadne na týchto autách premenil som rozdeľovač vymenil dobíjanie regler vymenil som indúčku vymenil som kondenzátor proste vymenil som už všetko čo má napadlo a proste nie a nie a nie nemyslím si že je to benzínom , alebo že by bola tryska sýtiča zanesená, alebo vzdušník sýtiča zapchatý?
-> darklord 14.10.22 20:21:45: pneumatiky sú Namkang NS šport jasné profil je nízky a s tým benzínom je to tak že asi už ráno to nenaštartuj natočím video ráno za studena a dám ho sem zajtra OK
-> DEKODOVAC: to tam mas co za pneumatiky ze to vypada takto hrozne?
Pokial ti to robi len po dlhom stati, a potom ked sa to trochu rozbeha uz problem so startom neni, tak ako prve by som podozrieval dnesny ekobenzin plny kdecoho, skus tam tankovat len nejake premiove palivo ala OMV 100, s tym problem nemavam ani ked auto skoro rok nestartujem. Ak tam tankujes normalny N95, tak je mozne ze mas zalepeny karburator usadami z biozlozky v benzine. Mam na mysli napriklad sytic, volnobezne a hlavne trysky.
Chalani dnes že idem prevetrať Rapidku a stále ten istý problém pi naštartovaní motora po dlhšej dobe aj keď naťahámy AC pumpu za toho boha nechce pekne chyitit motor pekne na prvú šupu tak dlho a veľa krát točím motor so štartérom že baterku vymlatim predzapal je v poriadku isku dáva riadne benzín strieka cez injektor.Prosím o radu akú kolkvek Škoda Zdar
V 2006 som do škodovky montoval centrál. A dnes som zistil, že DO už akosi nemá dosah na pol kilometra ako kedysi, pomeral som túto mini 12V baterku z ovládača a po 16 rokoch má 9,7V, ale ešte ide Čas na výmenu.
Jo no, ctyrka 330tkm na hrbu, celoživotně venku bez garáže..co už na nové není a novější za aktuální ceny je nesmysl o to přemýšlet když to bude ojetina jen o neco mladší se stejnými neduhami..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zatím ne, ale v plánu to je, ale spíše asi až na jaře. Do té doby nenajedu více jak 20km, sezona už mi končí a času mám málo
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.10.22 16:42:23: Termospínač u 130LPG mi fungoval vždy perfektně i bez relé, jen u Å mi začal blbnout ventilátor chladiče, ale to bude uhlíkama nebo něčím v elektromotorku - spínač spíná a kontrolka se rozsvěcí, ale ventilátor se buď neroztočí, nebo jen na nízké otáčky. Ale zatím nebyla nutnost to rozebírat a řešit
-> palinator 03.10.22 16:50:07: Ano, tamtudy to teče. Ale zatěsněné to je tím profilem z měkčeného plastu, který je po letech ztvrdlý a často je z něj sklo vysmeklé. Ale i když profil těsní, tak po letech jsou smrsklé všechny těsnicí profily a ve spojích jsou mezery - takže tam sviští vítr a když myješ auto, tak tam zatéká (při dešti, pokud moc nefouká, tak ne, jen když proud vody směřuje kolmo na sklo či zdola nahoru...).