TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
22:53:23
15.07.2012
Marra - zrušená registrace
ale jak tak koukám na parametry, asi bude lepší tohle čerpadlo. Pro R5 turbo bylo u čerpadla minimum 60l/h a 2,5 bar www.nejlepsiceny.cz/hlede j.aspx?t=palivov%...
22:24:03
15.07.2012
Marra - zrušená registrace
předstih bych u turba dal pro začátek asi na nulu... ten karburátor musí jet i bez turba normálně

jinak teda myslíte, že k solexu 32 dis by stačilo tohle www.pa­livove-cerpadla.cz /ci­troen/palivove-c erpadlo-citroen-ax–bx–xm– c15–saxo/ plus tohle? www.sport-parts.cz/index. php?action=bro...
22:13:38
15.07.2012
Sepp
-> Dušan: předstih je na rozdělovači z 50kW fáva na 10° a během chodu jsem mu zkoušel najít lepší polohu. Motor skládal a dělal Peopas, ale co jsem kontroloval střih ventilů, odpovídali poloze palce rozdělovače, přesto to ještě skouknu - sundám prsa. Celý je to takový divný, napřed nejde nahodit, pak zase nejde do otáček.
22:09:59
15.07.2012
Sepp
-> Dušan: Přes přírubu karburátoru mám nataženou měkkou gumovou hadici ve tvaru "L", (místo tady toho originálu www.cgbmotorsport.net/car burettor-carb-top-plenum-1 034-p.asp ) před ní je trubka a intercooler, tuhle gumovou hadici tlak z karburátoru deformoval podtlakem od sání a měl nízký/nepravidelný otáčky. Po odpojení hadice, tak že karburátor si sál z prostoru bez toho, že by před ním cokoliv bylo, se chod zlepšil. Ale ani takhle odpojenej (tedy turbem v sání neovlivňovanej), nešel vytočit přes 2500ot., černě kouřil a svíčky jsou zcela černý, ale nevím, jestli to není od toho jak jsme to roztahovali. Ale ten motor jsem půl dne točil startérem a svíčky byly pořád suchý.
22:04:01
15.07.2012
Dušan
ale taky to muze byt klasickou veci jako na atmosfere tzn predstih, nebo spatne slozeny rozvody atd
21:58:38
15.07.2012
Eidy
-> Sepp: Jako Dušan, točí se to pořádně? Zrada je v turbu, v palivu určitě nee.
21:56:20
15.07.2012
Dušan
-> Sepp: nejak nechapu jak ti to tu hadici deformuje, kdzy je ten podtlak vicemene neznatelne a turbo do toho lehce fouka. Kdyz to bude uchlastany tak je to jak na sytic, proste to cerne huli z vyfuku a vynechava to. Pokud je tam toho malo tak to nejede snad vubec. Nicmene bez tlaku z turba, pokud sundas hadici musi motor sice hodne blbe, ale musi tahnout az na konec otacek jak ma. Toci se ti to turbo vubec ? Jaky byl jeho stav ?
21:55:40
15.07.2012
Sepp
-> Eidy: Tady u toho neni žádná poznámka divná3. Saje v rovině hřídelky dmychadla a turbíny a vývod do karburátoru je na ní je kolmo. Na fotce č. 5 na této stránce z 22:54:51 30.06.2012 mám na výstupu vzduchu palec - tam jde hadice do intercooleru.
21:50:32
15.07.2012
Sepp
-> Dušan: ona nebyla natlakovaná, ale vysátá tím jak se motor snažil natáhnout vzduch. Místo pevného kolena vedoucího ke karburátoru jsem prostě dal jen měkkou gumovou hadici. Asi blbost, předělám. Turbo opravdu asi v těhlech nízkých otáčkách (do 2500) nedávalo, přesto mě překvapilo, že když jsem tu deformovanou hadici odpojil, motor se rozeběhl relativně čistě, ale nebyl při jízdě schopnej překonat 2500ot., nad ně se prostě dusil a vynechával - že by malej tlak paliva? Jak jsi poznal, že máš vadnej regulátor?
21:49:28
15.07.2012
Eidy
-> Sepp: Asi divná poznámka, ale... To vypadá, že je opačně připojený turbo na sací straně. Přehozený hadice. Máš to do karbu na radiální straně?
21:37:32
15.07.2012
Dušan
-> Sepp: motor musi bezet vcelku normalne i bez tlaku z turba. To ze ti to nechce chytat atd muze byt zpusobeno regulatorem tlaku paliva. Nicmene nechapu jak muzes mit natlakovanou hadici za turbem. Ten tlak tam muze byt az pri sepnutym turbu cca 3000ot a to vetsinou pri tlaku co urcite pouzivas s hadici skoro nic neudela.
21:27:59
15.07.2012
Sepp
Startoval jsem motor s turbem a karburátorem Solex 32Dis, ani neťukl, svíčky suchý, z karburátoru benzín šel. Nakonec jsme to roztáhli za autem po kilometru běžel vlastní snahou, ale dusil se a hadice vedoucí ke karburátoru od turba přes intercooler byla podtlakem(!) deformovaná. Když jsem jí sundal motor šel při jízdě roztočit do 2500ot/min. pak už škubal a absolutně nešel. Teplota vody do 40°.

Z turbíny spaliny šly, dmychadlo sálo, ale netlačilo. Obtokovej ventil těsní. Nějak moc záhad najednou.
21:21:01
15.07.2012
castrol
-> Maťulo: podobne ma aj iveco
21:18:06
15.07.2012
Sepp
-> Maťulo: To je hodně podobné tomu z R5tky.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Sepp vložen 15.07.2012 21:18:06
20:03:45
15.07.2012
Marra - zrušená registrace
myslíte, že by stačilo takové? www.palivove-cerpadla.cz/ citroen/palivove-cerpadlo- citroen-ax--bx--xm--c15--s axo vzhledem k tomu, že to je na mpička, tak by určitě tědch 2,5 baru mohlo dát.
20:02:07
15.07.2012
Dušan
-> Maťulo: neco takovyho mam
20:01:01
15.07.2012
Maťulo
19:59:55
15.07.2012
Dušan
-> Maťulo: ano, aspon si to myslim a pouzivam ho.
19:58:18
15.07.2012
Maťulo
-> Dušan: tam treba vysokotlake cerpadlo?
19:55:36
15.07.2012
Dušan
-> Marra: ja mam z nejakyho 3L motoru, nicmene je to podobna co ma R5 Turbo
18:54:23
15.07.2012
Marra - zrušená registrace
-> Dušan: regulator bude určitě. Dušane, ty máš vlastně jakou, jestli to není tajné? 1203-ka - nebude to slabé?
16:41:43
15.07.2012
Dušan
musi tam byt regulator jinak se to uclasta hned
16:36:18
15.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Marra: 1203 pokud to ukrmí a nepřetlačí
upraveno 1x, naposled 15.07.2012 16:36:33
11:31:23
15.07.2012
Marra - zrušená registrace
pánové nevíte z čeho a kde rozumně sehnat vnější palivovou pumpu elektrickou na solexe 32 dis? reglér bude.
22:54:51
30.06.2012
Sepp
5) ještě dvě poslední pro lepší náhled
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Sepp vložen 30.06.2012 22:54:51
22:32:41
30.06.2012
Sepp
Klidně udělám další fotky, ale mimo těch čtyř šroubů z nichž poslední čtvrtý je na třetí a čtvrté fotce ještě vidět, to nikde nic nedrží. Bez pootočení turbínové části je nevyjmutelný - vadí nálitek pro odvod oleje z turba. Otázkou je kam praštit, aby další příspěvek nebyl na téma: jak zavařit litinu.
upraveno 2x, naposled 30.06.2012 22:43:35
22:30:42
30.06.2012
Sepp
22:29:49
30.06.2012
Sepp
22:28:40
30.06.2012
Sepp
16:40:00
29.06.2012
Pavel P@nkáč
-> Sepp: jako pista dej foto ja ti reknu...
23:11:28
28.06.2012
pistaa
-> Sepp: odfot to pozrem ti to
23:06:00
28.06.2012
Sepp
-> Pavel P@nkáč: bližší určení místa úderu by nebylo? Cokoliv jinýho než gumovou paličkou jsem se trochu bál, přeci jen je to litina, tak aby nepraskla. Ale nevím co by tam mohlo být za větší zradu, jeden šroub je tam tak danej, že když nepootočím výfukovou část tak nejde ani vyndat (povolit jo), takže jak by ho tam dali ve výrobě.
23:01:40
28.06.2012
Pavel P@nkáč
-> Sepp: nevim co mas za turbo, a zda tam neni neco zvlastniho ale turba bejvaji zalekhle hodne, gumovou palickou to nepujde, chce to takove akorat kladivko a vedet kam a jak prastit:) ja sem to okoukal od pana co repasuje turba jak spravne na to...
22:57:11
28.06.2012
Sepp
Mám problém, u turba IHI potřebuji pootočit část s výfukovou turbínou oproti středu turba - aby vyšel rozumně odvod oleje a napojení na výfukový svody. Povolil jsem ty šrouby se sponama a řezal do toho gumovou palicí jak debil do vrat. Ani se to nehlo. Buď je to zarostlý nebo to má nějakej háček. Tuší někdo jakej?
14:12:08
01.05.2012
m8rinek
www.skodateam.cz/Bazar sic jiný zapojení než tu řešíte, ale zas to vypadá, že docela dobový řešení :D.
11:13:13
29.04.2012
Dušan
-> Sepp: normalne mailme vykomunikukes co ches. Neni spatny mu delat printscreen toho jejich nakupniho kosiku. On ti pak rekne kolik poslat - na to je nejlepsi paypal a pak mu to poslat. Jak mu to prijde tak posila.
09:27:53
29.04.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Marra: sport-parts.cz/index.php? action=bro...



Mám a funguje.
15:17:37
28.04.2012
Sepp
-> Eidy: Dík, tyhle dva jsem našel, ale u jednoho mi trochu vadí cena a u druhýho mám zase pocit, že je dost na konci života.

-> Dušan: Pech no, se mnou Mike už komunikuje taky, leč moje angličtina nás trochu zdržuje. Jak se objednává, napíšeš mu e-mailem co potřebuješ, zaplatíš na jím poslaný účet a on to nějk pošle npř. přes DHL?.
19:01:48
27.04.2012
Marra - zrušená registrace
já sháním regulátor, pokud by někdo něco měl nebo objednával, ozvěte se do zpráv, přidal bych se/koupil bych
06:18:57
27.04.2012
Dušan
-> Sepp: GT turbo normalne komunikuje. Napsal jsi pozde. Zrovna me odeslali zasilku :)
22:15:06
26.04.2012
Sepp
Neměl by někdo typ, kde sehnat solex 32 a regulátor tlaku? GT turbo spares nefunguje paypal a zatím neodpověděli ani na e-mail, i když při úrovni mojí angličtiny nevylučuji ani to, že se zatím nepřestali smát:)
09:19:08
17.04.2012
pavucina
-> Dušan: No nejaka vydrz tam je, ale ani ja si nemyslim ze ten motor prezije 30 tisic, bude rad za 20, minimalne pistni krouzky a saly se budou muset menit. Ale to vidim já, otazka kolik stim najedes a pak ti to muze byt uplne jedno, pokud neposeres nastaveni, tak se konce zivotnosti nedockas, maximalne praskly blok 1
21:29:10
16.04.2012
Dušan
-> pavucina: tak jako 1,5b uz skoro trha prevodovku 3. Ne, samozrejme, ze se pokusim to odladit na co nejvic. Momentalne pri tom 1b se s tim da jezdit bezne a ma to i normalni volnobeh. Jen cim vic vykonu, tim vic je potreba kvalitni veci okolo jako IC, hadice atd. Ted uz vim ze 100 je pro decka 3 a kdo rika, ze to nevydrzi tak 100k musi najet 200t km jak nic.
17:54:57
16.04.2012
pavucina
-> Dušan: Ja jsem 0,8 vynechal, teploty se daji resit, zvlaste pokud seres na spotrebu coz evidetne seres :), pri vykonu se to da do jsite miry potlacit coz u 1 baru jeste jde, budes resit ic, chtelo by i vodni chlazeni lehce poresit, jsme zastance aby to bylo co nejvice seriove coz zatim je, ale jsem na mezi, kde to nejde udrzet. SKoda ze karbec nejde doladit nejak rozumne, aby to jelo nromalne kdyz chces a kdyz ne, tak aby se to splasilo, coz ja to tak mam a nemuzu si na to stezovat.

Kazdopadne se toho neboj a jdi kam az to pude, porad tam ceka 1,5 baru, sam jsi si vyzkousel co to udela kdyz si nedas pozor (pist), musim zaklepat, me se to na hrdinovi vyhnulo, ptz jsem vedel od zacatku co si hlidat.
17:40:28
16.04.2012
Dušan
-> pavucina: odborniku plno, ale jen par lidi co to uz zkusilo postavit. Pri tom tlaku 0,8 se vydrze nebojim. To je fajn kompenzace vykon/vydrz. U toho 1b uz je to trosku krapet rozdil v tech teplotach a narocich na motor. Ale to se poda. Me se to proste libi kdyz na 4ku zrychluju jak facko na 2ku 5
17:32:19
16.04.2012
pavucina
-> Dušan: To si pis, ze sakra moc, ja jsem dlouho vahal, ptz jsem porad neco menil na konfiguraci, a ladit E by me proste brzdilo, ale kdyz uz se nasel cas, tak toho nelituji. Nebudu dal napovidat, zkus a uvidis co to umi, nebo treba se nepodari, nevim co stim udela KP a vacka. Obohaceni tam je pri plne zatezi primo brutalni oproti benzinu, ale na normalni zatezi je tam asi litr rozdil ve spotrebe, no a kdyz to honis, tak to asi tak vypada, ale cena to kompenzuje zvlaste v tomto obdobi...



Jinak já to svoje auto necham jeste ulezet, rok jezdi v utajeni a je to jednine dobre, ptz me nikdo nehroti, v konfiguracich a ve vydrzi, pro sebe a co to auto znaji uz mam dukazi o vydrzi a az to bude mit 20 tisic s turbem, tak to mozna ukazu s plnym popisem stavby a se vsema konfiguracema, ale to zalezi jak to auto bude prijato, zatim jsi asi jeden z mala, komu to jezdi na takovem vykonu, a na vydrz se jeste musi pockat. A jeden z mala, ktery neposlouchal "odborne" kecy "odborniku"...
16:49:02
16.04.2012
Dušan
-> pavucina: to se pak musi ale sakra obohatit, protoze pokud tam dam e85 tak je to chudy a jede to jen pod plnym plynem
16:27:40
16.04.2012
pavucina
-> minno: Ten vykon se tam nejak musi brat.. az zacne jezdit na cisty E85, tak pak to teprve bude spotrebicka :) Svoji spotrebu pri hodne ostre jizde nebudu ani nahodou zverejnovat 1
12:52:13
16.04.2012
minno
-> Dušan: no ja okolo 50l možno, ale to som spravil 700 km, no i tak sa mi zdá že to nejako moc žere8 Na tých AOS to má veľký apetít, furt sa rozbiehať a zastavovať a ešte aj tie kopce k tomu.
Extreme Tyres