TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
14:21:41
16.01.2013
djmaso
-> pavucina: ono jsem si říkal je to karbec z 1,4 tak to bude ok , no ale ono prd zvedl jsem tlak na 1,5 když jsem to počítal tak na 1baru jsem měl mít k mému objemu 145 trysku a základ tam byl 117,5 :D :D - jak se tam jmenuješ?
12:09:51
16.01.2013
pavucina
Smes se da nastavit nejak, proste aby to nebylo chudy(zjednoduseno), ale ten predstih to je previt jak na detonace tak na vykon, po zkusenostech uz zastavam pouze elektronicky rizenej predstih, rozdelovacem cesta nevede.

Ja mam na pistech najezdeno 20 tisic(a to si prosli vsim pocatecni lazeni, hokusy pokusy, ruzna paliva, zkouseni predstihu, ruzne tlaky). Musim zaklepat.

-> djmaso: Jako propalene pisty ? Tam musis taky pustit nakej benzin :D k tomu tlaku. To jsme videl myslim na FB u tebe ten totalne zku*venej pist :D to je fakt brutalita.
12:08:05
16.01.2013
TechniX
to je on, můj M45
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od TechniX vložen 16.01.2013 12:08:05
11:55:34
16.01.2013
TechniX
-> djmaso: má na sobě udělanou menší řemeničku pro více otáček oproti té originální .. nehodlám z toho ždímat nějaký extrém, bude to na normální svižné ježdění a hlavně aby to šlo hned za plynem :)
11:14:08
16.01.2013
djmaso
-> TechniX: nebojíš se že ten kopresor nebude stíhat nad 3,5t ot ?
10:30:59
16.01.2013
TechniX
-> djmaso: zatím jsem to neuvedl do provozu Fabia 1.4 + kompresor a doufám že písty ani nic jiného to neodnese ... je to jen o naladění
10:26:46
16.01.2013
djmaso
-> Dušan: takže to máme 5 pístů :) kdo dál ?
10:26:12
16.01.2013
djmaso
-> Dušan: s blbě nastavenou směsi + předstihem dobře odkurvíš i atmosféru natož turbínu :) sami víme, že :D
10:13:31
16.01.2013
Dušan
musim priznat, ze na zacatku mi praskl snad jeden co byl nacatej z atmosfery a po vymene motoru jsem jezdil celou sezonu bez ujmy a pak to prodal. Je to o nastaveni motoru, ne o te sile co do toho jde
10:02:56
16.01.2013
djmaso
víte co by mě zajímalo kolik pístu již padlo na oturbení škodovek



já se přiznám že můj počet zničených pístu za 2012 byl 8KS ale propáleno je 4 ks (1 brutálně)
10:00:38
16.01.2013
TechniX
natož že to bylo ještě z dob hanáků co nikde jen tak moc se o turbení škodovek nemluvilo, tak se mu to povedlo, ale že to potřebuje obohacení směsy nějak zezačátku opoměl :) ale tak to jsou ty začátky, díky těmhle lidem se ostatní učí!
09:51:58
16.01.2013
djmaso
-> pavucina: po 60 km :) do mě to vydrželo alespoň 150 :D a to foukam 1bar on 0,4 a co jsem pochopil tak už se na to vyprdnul :( škoda
09:32:24
16.01.2013
TechniX
-> Tuner#2: to je mi jasný že 1.6 se přeplňovalo už dříve .. už sem i jeho kartu našel
09:29:21
16.01.2013
pavucina
-> TechniX: Ten ma kartu i na techwebu a tam o tom psal dost, na tom neni nic zajimavyho, proste to tam dal a jezdil nez prasknul pist... Zadny upravy ŘJ...
23:32:54
15.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TechniX 15.01.13 21:06:12: To auto tady má kartu a oturbené 1,6tky jsou mnohem, mnohem starší než rok 2009...
21:06:12
15.01.2013
TechniX
nalezeno jedno forum o škoda rapid 1.6 turbo, motor z feldy a turbo z Fiata uno .. celkem zajímavé natož že to je z roku 2009



www.hot-ride.cz/viewtopic .php?f=660&...
19:47:23
14.01.2013
djmaso
no už to bude o něco lepší :)
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od djmaso vložen 14.01.2013 19:47:23
00:15:36
26.12.2012
Gemini
vacsinu BOW otvara rozdiel tlakov pred a za membranou (rozdiel tlakov pred a za skrtiacou klapkou), vtedy je zvukovy efekt vyrazny........avsak funguje to aj bez riadeneho podtlaku len s pritlacnou pruzinou.....po zavreti klapky je tam plniaci tlak ovela vyssi z dovodu urcitej zotrvacnosti turboduchadla, ktore je roztocene na 140 000 rpm.
20:01:54
23.12.2012
djmaso
takto funguje můj Blow off
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od djmaso vložen 23.12.2012 20:01:54
19:25:52
23.12.2012
djmaso
-> pistaa: a v čem myslíš že je lepší ? než ten co mam já ? - kurník sral. by mě špatná koupě



cena toho blowu? a název?
upraveno 2x, naposled 23.12.2012 19:26:46
18:50:16
23.12.2012
pistaa
-> djmaso: to mas ine.. to funguje ina a myslim ze aj inak ako si myslis ty ti to funguje :)

nakresli si to je to lepsie na pochopenie i pre nazornost

upraveno 1x, naposled 23.12.2012 18:50:36
17:33:38
23.12.2012
djmaso
-> pistaa: mam regulování na srobek že mi to odevře přetlak nad 1,2bar (kolik si našteluji) a podtlak ze sání (za škrtící klapkou) mi to otevře taky
17:14:15
23.12.2012
pistaa
-> djmaso: podtlak alebo pretlak?
16:58:34
23.12.2012
djmaso
-> pistaa: no mě to podtlak taky otevře
16:54:33
23.12.2012
pistaa
-> djmaso: nenastavuje sa tam nic len to pripojis otvara to podtlak ktory vznika pri ubrati pripadne zavreti plynu... funguje to dalo by sa povedta opacne ako ten tvoj :)
15:10:17
23.12.2012
pistaa
-> Dušan: ono jeho urcenie nikdy nebolo na bezne jazdenie.
14:28:26
23.12.2012
djmaso
-> pistaa: ??? více to rozeber :)



já mám blow 1- dá se nastavit max hranice tlaku a pak ufukuje ( nemusím mít wasegate )

2- dojdeli v podtlaku v sání tak ufoukne
14:27:46
23.12.2012
Dušan
-> pistaa: to byl dobrej ventil, ale ne na bezny jezdeni.
11:37:29
23.12.2012
vhml
-> pavucina: ja bych čekal že tlak turba do toho částečně bude vstupovat taky, jelikož tlačí na tu mambránu. I když je možný, že se z velký části dokáže otevřít samo jen podtlakem.



Mě se občas na 1,8T povede, že se crcám po městě v takový poloze plynu že auto jede a zároveň je otevřen ventil. Je to slyšet jak to tam honí vzduch skrz ventil.
11:32:36
23.12.2012
pavucina
Neivm jestli pista mysli stejnou konstrukci, ale je to ventil, na ktery tlak v sani tlaci ze strany na kuzelku, a kdyz pustis plyn, tak podtlak otevre tu kuzelku a tlak zavre, vlastne to neporovnava tlaky, jako klasicky blow off... Takhle to maji seriove 1,8T.
upraveno 1x, naposled 23.12.2012 11:33:24
10:56:34
23.12.2012
vhml
-> pistaa: a jaká je vnitřní konstrukce? U membránového to vždy bude řízeno jen předpětím pružiny vs. tlakem který na ní tlačí z druhý strany
10:49:32
23.12.2012
pistaa
-> vhml: no potom existuje aj taky blow ako som predal Dusanovi. ten co som mal ja co sa nenastavuje ani nic skratka ten odpusti vzdy ked uvolnis alebo das uplne nohu s plynu a to je yuz potom ine aj co sa rychlosti plnenia tyka. len je to drahsie ale zas nie drahe :)
09:28:20
23.12.2012
djmaso
-> vhml: no právě já mam Blow nastaven tak, když nestojím na plynu tak mám blow plně odevřen, ale někomu to ufukuji i bez zatížení motoru a jak jsi psal asi to nebude pro ten motor zdravé :)



jen jsem si toto potřeboval ověřit :)
22:29:06
22.12.2012
vhml
-> djmaso: nastavení blow-offu spolu s velikostí turba - už při volnoběhu to udělá tlak který to upustí. Ale moc zdravý mi to nepřipadá.
22:24:52
22.12.2012
djmaso
Ať se to tu hejbe



otázka zní



jak je možné že někomu Blow-off ufukuje při volnoběhu a někomu ne ?
upraveno 1x, naposled 22.12.2012 22:25:15
09:26:02
07.12.2012
TechniX
-> Klubko_: ale hovno do hádek.. TURBO DO SKODOVIEK 105-136 tam nepatří



-> djmaso: každopádně když si do té kliky zasáhnul a ubral jí materiál a zahladil, tak bude chtít každopádně vyvážit! Nejprve si najdi nějakou firmu co ti to dokáže udělat a stou se poraď, přines jim všechno co máš kliku+řemenici+setrvák a oni ti to udělaj a překontrolujou každou část zvlášť a pak jako komplet osazené a nezapomeň na to si to označit jak oni to sesadily, abys třeba pak setrvák neotočil omylem o 90° jinak než oni to dovažovaly jako komplet 4
09:01:14
07.12.2012
Klubko_
a muzete to rovnou presunout do hadek, jestli remenici-kliku-setrvak vazit zvlast nebo dohromady 3
upraveno 1x, naposled 07.12.2012 09:01:28
10:45:07
05.12.2012
djmaso
-> pistaa: to jo no , já jsem ale do té kliky hrabal- odstraňoval jsem strupovitost
10:43:09
05.12.2012
pistaa
-> djmaso: nic som nevyvazoval nemal som potrebu az tolko to netoci a fabricky to vyvazovali tak naco..
22:11:51
04.12.2012
djmaso
-> pistaa: ty jsi teda kliku nevyvažoval ? ja teda taky ne ale tak jistota
20:31:35
04.12.2012
djmaso
-> vhml: každou zvlášť a pak teda jako komplet ? hm?
upraveno 1x, naposled 04.12.2012 21:54:16
20:23:45
04.12.2012
vhml
-> djmaso: vyvážit všechno zvlášť
15:40:57
04.12.2012
djmaso
-> pistaa: tak sup sem s nim :)
15:34:31
04.12.2012
pistaa
-> djmaso: cenu neviem nikdy so,m to nerobil. nevidel som dovod ale mam okntakt a je to dobry znamy
00:10:23
04.12.2012
djmaso
-> pistaa: hodíš echo ? kontakt ? kolik to cca vyjde ?
23:52:27
03.12.2012
pistaa
-> Dušan 03.12.12 13:32:55: -> djmaso: spolu a zlin mam tam znammeho
22:03:07
03.12.2012
djmaso
otázka vyvážení nechat



vyvážit kliku , řemenici , setrvák každou věc vzlášť

a pak jako komplet



a kde to nechat vyvážit :)
21:48:35
03.12.2012
djmaso
-> Dušan: hlavní jsou ale koníky :) jak říkal kdysi pan Pišta :) dej tam trubku a nekomplikuj to :D
21:25:41
03.12.2012
Dušan
ja delal pruchozi tlumic 60/70/60 a dalo se s tim pekne jezdit. Vicemene jsem sbtim sjezdil srazy a ze by to delalo extra kraval se me nezdalo.
21:03:27
03.12.2012
djmaso
-> pavucina: tlumič nechci ale zase trubka nevim no :(
Extreme Tyres