skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
tak jsme u otázky ? jakej předstih :)
-> pistaa: to jo no :) nevím ale asi lepší než turbo nevím spíše tak dát tam obojí :D
-> djmaso: v lete budu mit prostory, takze zacnu pracovat a musim se ted zbavit prvni prace a to rapida 136 rv 1989
-> TechniX: pěkně pěkně a kdy realizace?
-> prcin: tohle je mi povedome, nekoupil jsi ten kompresor nahodou od jednoho chlapka z hyperinzerce ?
-> djmaso: ano jdu do toho, preci jen uz je to nekolika lety sen ... mam prichystano motor fabia 1.4 8 ventil, upraven do rapida 130, vacka 252/252, upravene saci kanaly na 29mm a vyfukove zvetseny zhruba po 1,5mm po obvode, svody vetve 4 do 1 pak k tomu nerez pricnak, ale uvidim jak moc to bude hlucny prinejhorsim vyfuk koncak z fabie 1.4 jako pricnak, karburator solex 32 dis z Renaultu 11 Turbo 1.4, italsky regulator tlaku paliva, elektricke cerpadlo, kompresor eaton m45, vymenik oleje z feldy 1.9D, knock senzor, lambda sonda, budicek na mereni pretlaku, etz rozdelovac s upravenou vlastni odstredivkou, svicky silver, blow off ventil, palivo E85 cena 27kc, kompresni pomer 10.0:1, nehodlam z toho zdimat extrem jako tady nekteri :-) bude to jen zavodnice na normalni jezdeni, proto kompresor, aby bral od spoda...
zabudovano ve starem skoda Rapid 130 co byl vyhozen a mel jit do srotu a ja ho odkoupil, prestavba na rapid s predkem emko a nerez ctyr oko z Gls a prepreg naraznik a spousty jinych vychytavek ...
kdo me zna muze se v prubehu stavby dalsiho roku podivat, kdo me nezna a ma blbe zvasty tak at zustane doma :-)
zabudovano ve starem skoda Rapid 130 co byl vyhozen a mel jit do srotu a ja ho odkoupil, prestavba na rapid s predkem emko a nerez ctyr oko z Gls a prepreg naraznik a spousty jinych vychytavek ...
kdo me zna muze se v prubehu stavby dalsiho roku podivat, kdo me nezna a ma blbe zvasty tak at zustane doma :-)
-> prcin: máš nějakou fotku toho držáku ? nebo jak by to mělo aspon vypadat ? a jakej tam budeš dávat z toho pola G40 ?
-> Dušan: tak už to mám (spalovací prostor)
41,3 +3,535 (ubrání pístu)=44,835 = 8.118:1 KP
41,3 +3,535 (ubrání pístu)=44,835 = 8.118:1 KP
-> havlik: člověk musí mít sny né ? :D
to víš no chudá směs je základ no :D ,ale tak ono to pojede :)
to víš no chudá směs je základ no :D ,ale tak ono to pojede :)
djmaso 07.02.13 09:47:53 napsal:
→ prcin: to je bomba :) to by šlo pěkně upravit na turbo
kompresor , ale už i tak budu mít co ladit :) raději tam časem nandám
vstřiky a pak budu přemýšlet o turbo kompresoru :Dzatim si pořádně ani nejezdil a už vymýšlíš ...
→ prcin: to je bomba :) to by šlo pěkně upravit na turbo
kompresor , ale už i tak budu mít co ladit :) raději tam časem nandám
vstřiky a pak budu přemýšlet o turbo kompresoru :Dzatim si pořádně ani nejezdil a už vymýšlíš ...
-> prcin: to je bomba :) to by šlo pěkně upravit na turbo kompresor , ale už i tak budu mít co ladit :) raději tam časem nandám vstřiky a pak budu přemýšlet o turbo kompresoru :D
-> djmaso: ne, pouze přímý převod zubama by měl mít trvalou náplň. Jinak ložiska jsou bezúdržbová zapouzdřená.
-> prcin: ná nějaký mazání oleje, nebo tak něco ?
když budu experimentovat tak asi udělám Turbo Kompresor :D ale zatím budu u turba :)
když budu experimentovat tak asi udělám Turbo Kompresor :D ale zatím budu u turba :)
-> djmaso: 5 tisíc mně bude bohatě stačit. uvidíme, co natlačí, hlavně ještě dořešit umístění IC a taky pořád čekám na externí paliv. pumpu.
-> prcin: jsem zvědav jak to pojede :) no bude to od malejch asi brutal :) , ale aby to třebas na 5tisích neupadalo :(
-> Rotak: já taky, už jen čekám na držák, solex už jezdí na atmo režim
-> Rotak: TechniX do to půjde :)
zkoušeli jste někdo dávat kompressor do škodovky třeba z pola G40 ? :-)
-> vhml: to měl poslední leon taky 165kW
-> Dušan: máš pravdu , počítal jsem špatně
neodečetl jsem tam tu štěrbinu v pístu co už je vyfrézovaná :D
hmm jdu počítat :D
neodečetl jsem tam tu štěrbinu v pístu co už je vyfrézovaná :D
hmm jdu počítat :D
-> vhml: rozumná řeč chlape
btw: Audi S3 měla 1,8T v sérii se 165kW… To musí bejt peklíčko :-) ------- :O cenová relace?
btw: Audi S3 měla 1,8T v sérii se 165kW… To musí bejt peklíčko :-) ------- :O cenová relace?
Jeden mluví o RS v jen naftě ( F I ) , druhej o RS jen v benzínu ( O I ), třetí přijde s benzínem i naftou ( O II ) a já do toho zamotám dvakrát přeplňovaný RS ( FII ) :-D
Hlavně že si rozumíme
btw: Audi S3 měla 1,8T v sérii se 165kW... To musí bejt peklíčko :-)
Hlavně že si rozumíme
btw: Audi S3 měla 1,8T v sérii se 165kW... To musí bejt peklíčko :-)
To je jako, když se hádá myška se sovou, jestli hovno hoří . Myška říká, že jo a sova, že ne.
Protože Myška myslela suché a sova mokré .
Vysvětlení:
Dušan-Octavia RS ma tusim 9.5 a taky jede :) --- myslel benzín
Já- →Dušan: RS je ale nafta :) ---Rska mi nezajímají a znám jen naftu
Dušan- → djmaso: 1.8T :) je benzin---Tak teda dělali kdysi i benzínové RSka
já → Dušan: tak řeknu rovnou pasát :D ---vím že to dělali v Passatu(ex ho měla)
no a dál začíná slovíčkaření, neřeš to víc, jeden myslel toto a druhej zas tuto
Protože Myška myslela suché a sova mokré .
Vysvětlení:
Dušan-Octavia RS ma tusim 9.5 a taky jede :) --- myslel benzín
Já- →Dušan: RS je ale nafta :) ---Rska mi nezajímají a znám jen naftu
Dušan- → djmaso: 1.8T :) je benzin---Tak teda dělali kdysi i benzínové RSka
já → Dušan: tak řeknu rovnou pasát :D ---vím že to dělali v Passatu(ex ho měla)
no a dál začíná slovíčkaření, neřeš to víc, jeden myslel toto a druhej zas tuto
-> djmaso 07.02.13 07:03:02: LOL z čeho se jako mám vykrucovat? To teda fakt pobavilo, myslíš že když ten motor udělalo Audi, tak si ho nechalo v rámci koncernu pro sebe? Moje reakce na tvůj pasát byla proto, že ty jsi byl zcela mimo a ne proto, že bych já nevěděl.
okys doszvěděl jsem se že RS dělali i jako benzína což jsem nevěděl , pokračování někdy jinkdy
->All: chce někdo ten benzín ? já si beru jeden soudek :)
->All: chce někdo ten benzín ? já si beru jeden soudek :)
-> Dušan: no o to jde nebylo to jen v RS jak píšeš , ale tu se jedná že je strasně modifikací
-> Tuner#2: no jen se z toho nevykrucuj slovíčkařením
ty motory byly asi v kazdym koncernu a ruzne se vyvyjeli. Ja mam treba v Octavii klasika 1.8T coz ke konstrukcne motor RS, ale presto je v nem spoustu veci jinych.
-> djmaso 07.02.13 00:44:35:
Já píšu, že motor 1,8T není žádnej pasát a ne, že neexistoval 1,8T v pasatu. To snad ví každej kdo se o auta jen trochu zajímá...
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
-> djmaso 07.02.13 00:32:25: Editoval/dopisoval jsi v době, kdy já psal svůj post a tudíš jsem neviděl co jsi psal... Nic to nemění na tom, že 1,8T rozhodnění není pasát...
-> Tuner#2: přečti si párkrát můj příspěvek 07.02.13 00:20:54 -----a o RS se nezajímám a tudíž je znám jen v naftě :) a proto se mi 9,5 zdálo málo na naf
-> djmaso 07.02.13 00:20:54: Až na to, že 1,8T 20V není žádnej pasát... To je motor z divize Audi a pokud mě paměť neklame, tak získal 2x titul motor roku po jeho zavedení do výroby. BTW Dušan psal jasně o Octavii RS a KP 9,5:1. Jak tě mohlo napadnout slovo nafta, která začíná s KP poměrem o řád někde jinde nechápu...
-> Tuner#2: myšleno jako VW pasat 1,8 T benzín
a o RS se nezajímám a tudíž je znám jen v naftě :) a proto se mi 9,5 zdálo málo na naftu :)
a o RS se nezajímám a tudíž je znám jen v naftě :) a proto se mi 9,5 zdálo málo na naftu :)
-> djmaso 06.02.13 22:45:03: Jakej pasát?
RSo je odjakživa benzím až v další generaci to byl benzín i nafta...
Nehledě na to, že nafta má KP kolem 16:1 a ne to co uváděl Dušan, to jsi nějak silně mimo...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Nehledě na to, že nafta má KP kolem 16:1 a ne to co uváděl Dušan, to jsi nějak silně mimo...
-> Dušan: tak řeknu rovnou pasát :D
-> djmaso: 1.8T :) je benzin
-> Dušan: ty jsi KP nesnižoval ?
-> Dušan: RS je ale nafta :)
Proc by nejela... Saab ma 10,5. Neni problem jezdit vykokej KP, pokud tam neni neco spatne co zvysuje moznost detonaci. Pokud to vydrzi mechanicky a daji se potlacit detonace(uz treba jen dobrou regulaci predstihu), tak neni duvod ho snizovat. Ja vim ze tlaky nejsou vypovidajici, ale co jsem mel ja prvni konfiguraci nez vylitlo tesneni pod hlavou po 10tisicich, tak jsem mel tlaky 16,5 baru. A nebyl problem ani s 95...
-> djmaso: to co je v mailu znam :) ja jen podle ceho jsi pocital spatne
Ten KP udela to auto taky autem ve spodku. Octavia RS ma tusim 9.5 a taky jede :)
Ten KP udela to auto taky autem ve spodku. Octavia RS ma tusim 9.5 a taky jede :)
-> Dušan: máš na emailu dva dárečky :)
-> pavucina: nebuj to jsem dělal na doporučení :) nebuj spalovák jsem jen rozleštil a srazil hrany :) budu snižovat pístama :) (pss ale zarovnáním 135 pístu do roviny což je 1,75mm = 4.476966ccm = spalovací prostor 45,976966ccm = 8,0000nic :1 KP
To ja vim ze to neni jen o KP, porad rikam, chyba je vybranej spalovak, tak jak se to dela tady. A pak je problem chlazeni vzduchu na skodovkach...
-> pavucina: ale tak není to jen o tom KP , budou hrát roli teploty motoru spalovák , otáčky (přetáčení), nechci nic podcenit a raději dám menší KP, abych mohl pořádně nafoukat :) už to mam propočítané na 8:1 a to budu jezdit :)
-> Dušan: hod mi email pošlu ti ho :) je to bomba a mam i i na vypočítání převodů :)
voják se stará voják má :)
voják se stará voják má :)
Kvuli tomuhle KP budes kupovat Hckovy ojnice ?
. To jsme jedinej, kdo jezdil 10 tisic se snizenou hlavou a ted jezdim serii 9,7 ?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)