TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 1101 až 1150) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
22:05:00
10.02.2013
djmaso
tak jsme u otázky ? jakej předstih :)
19:03:55
10.02.2013
djmaso
-> pistaa: to jo no :) nevím ale asi lepší než turbo nevím spíše tak dát tam obojí :D
22:23:38
09.02.2013
pistaa
14:02:38
08.02.2013
djmaso
:) už je doma :)
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od djmaso vložen 08.02.2013 14:02:38
14:27:26
07.02.2013
TechniX
-> djmaso: v lete budu mit prostory, takze zacnu pracovat a musim se ted zbavit prvni prace a to rapida 136 rv 1989
14:13:04
07.02.2013
djmaso
-> TechniX: pěkně pěkně a kdy realizace?
14:01:07
07.02.2013
TechniX
-> prcin: tohle je mi povedome, nekoupil jsi ten kompresor nahodou od jednoho chlapka z hyperinzerce ?
13:59:24
07.02.2013
TechniX
-> djmaso: ano jdu do toho, preci jen uz je to nekolika lety sen ... mam prichystano motor fabia 1.4 8 ventil, upraven do rapida 130, vacka 252/252, upravene saci kanaly na 29mm a vyfukove zvetseny zhruba po 1,5mm po obvode, svody vetve 4 do 1 pak k tomu nerez pricnak, ale uvidim jak moc to bude hlucny prinejhorsim vyfuk koncak z fabie 1.4 jako pricnak, karburator solex 32 dis z Renaultu 11 Turbo 1.4, italsky regulator tlaku paliva, elektricke cerpadlo, kompresor eaton m45, vymenik oleje z feldy 1.9D, knock senzor, lambda sonda, budicek na mereni pretlaku, etz rozdelovac s upravenou vlastni odstredivkou, svicky silver, blow off ventil, palivo E85 cena 27kc, kompresni pomer 10.0:1, nehodlam z toho zdimat extrem jako tady nekteri :-) bude to jen zavodnice na normalni jezdeni, proto kompresor, aby bral od spoda...



zabudovano ve starem skoda Rapid 130 co byl vyhozen a mel jit do srotu a ja ho odkoupil, prestavba na rapid s predkem emko a nerez ctyr oko z Gls a prepreg naraznik a spousty jinych vychytavek ...



kdo me zna muze se v prubehu stavby dalsiho roku podivat, kdo me nezna a ma blbe zvasty tak at zustane doma :-)
10:37:49
07.02.2013
Rotak
-> prcin: máš nějakou fotku toho držáku ? nebo jak by to mělo aspon vypadat ? a jakej tam budeš dávat z toho pola G40 ?
09:58:33
07.02.2013
djmaso
-> Dušan: tak už to mám (spalovací prostor)

41,3 +3,535 (ubrání pístu)=44,835 = 8.118:1 KP
09:54:17
07.02.2013
djmaso
-> havlik: člověk musí mít sny né ? :D

to víš no chudá směs je základ no :D ,ale tak ono to pojede :)
09:49:33
07.02.2013
havlik
djmaso 07.02.13 09:47:53 napsal:

→ prcin: to je bomba :) to by šlo pěkně upravit na turbo

kompresor , ale už i tak budu mít co ladit :) raději tam časem nandám

vstřiky a pak budu přemýšlet o turbo kompresoru :D
zatim si pořádně ani nejezdil a už vymýšlíš ...
09:47:53
07.02.2013
djmaso
-> prcin: to je bomba :) to by šlo pěkně upravit na turbo kompresor , ale už i tak budu mít co ladit :) raději tam časem nandám vstřiky a pak budu přemýšlet o turbo kompresoru :D
09:42:37
07.02.2013
prcin
-> djmaso: ne, pouze přímý převod zubama by měl mít trvalou náplň. Jinak ložiska jsou bezúdržbová zapouzdřená.
09:40:31
07.02.2013
djmaso
-> prcin: ná nějaký mazání oleje, nebo tak něco ?

když budu experimentovat tak asi udělám Turbo Kompresor :D ale zatím budu u turba :)
09:38:38
07.02.2013
prcin
-> djmaso: 5 tisíc mně bude bohatě stačit. uvidíme, co natlačí, hlavně ještě dořešit umístění IC a taky pořád čekám na externí paliv. pumpu.
09:37:07
07.02.2013
prcin
samozřejmě jsem ho rozdělal a repásnul a pude tam
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od prcin vložen 07.02.2013 09:37:07
09:35:54
07.02.2013
djmaso
-> prcin: jsem zvědav jak to pojede :) no bude to od malejch asi brutal :) , ale aby to třebas na 5tisích neupadalo :(
09:33:48
07.02.2013
prcin
-> Rotak: já taky, už jen čekám na držák, solex už jezdí na atmo režim
09:02:25
07.02.2013
djmaso
-> Rotak: TechniX do to půjde :)
08:59:06
07.02.2013
Rotak
zkoušeli jste někdo dávat kompressor do škodovky třeba z pola G40 ? :-)
08:40:07
07.02.2013
havlik
-> vhml: to měl poslední leon taky 165kW
08:40:04
07.02.2013
djmaso
-> Dušan: máš pravdu , počítal jsem špatně



neodečetl jsem tam tu štěrbinu v pístu co už je vyfrézovaná :D



hmm jdu počítat :D
08:38:42
07.02.2013
djmaso
-> vhml: rozumná řeč chlape



btw: Audi S3 měla 1,8T v sérii se 165kW… To musí bejt peklíčko :-) ------- :O cenová relace?
08:35:23
07.02.2013
vhml
Jeden mluví o RS v jen naftě ( F I ) , druhej o RS jen v benzínu ( O I ), třetí přijde s benzínem i naftou ( O II ) a já do toho zamotám dvakrát přeplňovaný RS ( FII ) :-D



Hlavně že si rozumíme



btw: Audi S3 měla 1,8T v sérii se 165kW... To musí bejt peklíčko :-)
upraveno 1x, naposled 07.02.2013 08:36:27
07:58:52
07.02.2013
djmaso
To je jako, když se hádá myška se sovou, jestli hovno hoří . Myška říká, že jo a sova, že ne.

Protože Myška myslela suché a sova mokré .



Vysvětlení:

Dušan-Octavia RS ma tusim 9.5 a taky jede :) --- myslel benzín

Já- →Dušan: RS je ale nafta :) ---Rska mi nezajímají a znám jen naftu

Dušan- → djmaso: 1.8T :) je benzin---Tak teda dělali kdysi i benzínové RSka

já → Dušan: tak řeknu rovnou pasát :D ---vím že to dělali v Passatu(ex ho měla)





no a dál začíná slovíčkaření, neřeš to víc, jeden myslel toto a druhej zas tuto
upraveno 1x, naposled 07.02.2013 08:30:16
07:27:08
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 07.02.13 07:03:02: LOL z čeho se jako mám vykrucovat? To teda fakt pobavilo, myslíš že když ten motor udělalo Audi, tak si ho nechalo v rámci koncernu pro sebe? Moje reakce na tvůj pasát byla proto, že ty jsi byl zcela mimo a ne proto, že bych já nevěděl.
07:06:42
07.02.2013
djmaso
okys doszvěděl jsem se že RS dělali i jako benzína což jsem nevěděl , pokračování někdy jinkdy







->All: chce někdo ten benzín ? já si beru jeden soudek :)
07:04:37
07.02.2013
djmaso
-> Dušan: no o to jde nebylo to jen v RS jak píšeš , ale tu se jedná že je strasně modifikací
07:03:02
07.02.2013
djmaso
-> Tuner#2: no jen se z toho nevykrucuj slovíčkařením
06:35:15
07.02.2013
Dušan
ty motory byly asi v kazdym koncernu a ruzne se vyvyjeli. Ja mam treba v Octavii klasika 1.8T coz ke konstrukcne motor RS, ale presto je v nem spoustu veci jinych.
00:56:25
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 07.02.13 00:44:35: 81 Já píšu, že motor 1,8T není žádnej pasát a ne, že neexistoval 1,8T v pasatu. To snad ví každej kdo se o auta jen trochu zajímá...
00:44:35
07.02.2013
djmaso
-> Tuner#2: ale dělají VW passata v 1,8t béňu



www.auto-data.net/en?f=sh owCar&...



EX ho měla :)
upraveno 1x, naposled 07.02.2013 00:46:54
00:36:26
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 07.02.13 00:32:25: Editoval/dopisoval jsi v době, kdy já psal svůj post a tudíš jsem neviděl co jsi psal... Nic to nemění na tom, že 1,8T rozhodnění není pasát...
00:32:25
07.02.2013
djmaso
-> Tuner#2: přečti si párkrát můj příspěvek 07.02.13 00:20:54 -----a o RS se nezajímám a tudíž je znám jen v naftě :) a proto se mi 9,5 zdálo málo na naf
upraveno 1x, naposled 07.02.2013 00:32:52
00:29:23
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 07.02.13 00:20:54: Až na to, že 1,8T 20V není žádnej pasát... To je motor z divize Audi a pokud mě paměť neklame, tak získal 2x titul motor roku po jeho zavedení do výroby. BTW Dušan psal jasně o Octavii RS a KP 9,5:1. Jak tě mohlo napadnout slovo nafta, která začíná s KP poměrem o řád někde jinde nechápu...
00:20:54
07.02.2013
djmaso
-> Tuner#2: myšleno jako VW pasat 1,8 T benzín

a o RS se nezajímám a tudíž je znám jen v naftě :) a proto se mi 9,5 zdálo málo na naftu :)
upraveno 2x, naposled 07.02.2013 00:27:05
23:24:47
06.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 06.02.13 22:45:03: Jakej pasát? 9 RSo je odjakživa benzím až v další generaci to byl benzín i nafta...



Nehledě na to, že nafta má KP kolem 16:1 a ne to co uváděl Dušan, to jsi nějak silně mimo...
upraveno 3x, naposled 06.02.2013 23:29:25
22:45:03
06.02.2013
djmaso
-> Dušan: tak řeknu rovnou pasát :D
22:38:16
06.02.2013
Dušan
-> djmaso: 1.8T :) je benzin
22:29:08
06.02.2013
djmaso
-> Dušan: ty jsi KP nesnižoval ?
22:28:03
06.02.2013
djmaso
-> Dušan: RS je ale nafta :)
22:18:51
06.02.2013
pavucina
Proc by nejela... Saab ma 10,5. Neni problem jezdit vykokej KP, pokud tam neni neco spatne co zvysuje moznost detonaci. Pokud to vydrzi mechanicky a daji se potlacit detonace(uz treba jen dobrou regulaci predstihu), tak neni duvod ho snizovat. Ja vim ze tlaky nejsou vypovidajici, ale co jsem mel ja prvni konfiguraci nez vylitlo tesneni pod hlavou po 10tisicich, tak jsem mel tlaky 16,5 baru. A nebyl problem ani s 95...

upraveno 1x, naposled 06.02.2013 22:19:36
22:05:51
06.02.2013
Dušan
-> djmaso: to co je v mailu znam :) ja jen podle ceho jsi pocital spatne



Ten KP udela to auto taky autem ve spodku. Octavia RS ma tusim 9.5 a taky jede :)
17:38:26
06.02.2013
djmaso
-> Dušan: máš na emailu dva dárečky :)
17:36:51
06.02.2013
djmaso
-> pavucina: nebuj to jsem dělal na doporučení :) nebuj spalovák jsem jen rozleštil a srazil hrany :) budu snižovat pístama :) (pss ale zarovnáním 135 pístu do roviny což je 1,75mm = 4.476966ccm = spalovací prostor 45,976966ccm = 8,0000nic :1 KP
17:32:15
06.02.2013
pavucina
To ja vim ze to neni jen o KP, porad rikam, chyba je vybranej spalovak, tak jak se to dela tady. A pak je problem chlazeni vzduchu na skodovkach...
17:26:35
06.02.2013
djmaso
-> pavucina: ale tak není to jen o tom KP , budou hrát roli teploty motoru spalovák , otáčky (přetáčení), nechci nic podcenit a raději dám menší KP, abych mohl pořádně nafoukat :) už to mam propočítané na 8:1 a to budu jezdit :)
17:24:23
06.02.2013
djmaso
-> Dušan: hod mi email pošlu ti ho :) je to bomba a mam i i na vypočítání převodů :)





voják se stará voják má :)
17:24:10
06.02.2013
pavucina
Kvuli tomuhle KP budes kupovat Hckovy ojnice ? 1. To jsme jedinej, kdo jezdil 10 tisic se snizenou hlavou a ted jezdim serii 9,7 ?
Extreme Tyres