
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> dragon_cb_cz 08.07.15 00:52:39: Akorát že já jsem tomu plnej ještě v životě nedal. 

-> dragon_cb_cz: vypinanie kompresoru klimy pri WOT mali v Mnichove uz snad od zaciatku elektronickeho riadenia motoru... Predpokladal by som ze v dnesnej dobe uz to ma kazde auto
-> Jirik_Tuňák1983: A z tohoto důvodu zavedli soudruzi z Trollhättanu u Saab 9000 Aero takovou pěknou fíčuru - že když tomu naložíš plnej, tak se prostě klimakompresor dočasně vypne 
Jestli to má i 9-5 jsem zatím nestih zjistit, klimu mám zapnutou prakticky pořád (dvouzónová automatika) a nedostatek výkonu jsem zatím nepoznal

Jestli to má i 9-5 jsem zatím nestih zjistit, klimu mám zapnutou prakticky pořád (dvouzónová automatika) a nedostatek výkonu jsem zatím nepoznal

-> palinator 07.07.15 12:18:32: Ono auta jedou v těch 35 a víc hůře samy o sobě a ještě když se jim přiloží klimoidem, tak to žádná hitparáda není. U mě musí bejt to zařízení velký jako kráva, páč to chladí v podstatě bez prodlevy ON / OFF, ale bere si to jako kdybych to za sebou vezl na valníku.
Nečekal jsem ale, že jak je člověk namlsanej, tak že to bude znát po spuštění i u toho hřebčína. 


-> Jirik_Tuňák1983:
Mně u Octy od pokuty nepomohlo ani brzdění z kopce klimakompresorem
Mně u Octy od pokuty nepomohlo ani brzdění z kopce klimakompresorem

Teda nečekal jsem, že zapnutí klimy při těch panujících vedrech bude znát i u Volfíka. 
Nedovedu si to představit u slabších aut kolem 1.2 nebo 1.0. Ale je možné, že dnešní moderní kompresory místo toho co tam mám já (na chlazení tělocvičny nebo koncertního sálu), mají menší odběr weekonu.

Nedovedu si to představit u slabších aut kolem 1.2 nebo 1.0. Ale je možné, že dnešní moderní kompresory místo toho co tam mám já (na chlazení tělocvičny nebo koncertního sálu), mají menší odběr weekonu.
-> palinator: No... stejně bych atmosféru nechtěl
Nedávno jsem jel s BMW 545i a že by mě to uchvátilo... jako jo, jede to hezky. Ale po přesednutí ze Soba to teda nic mind-blowing nebylo....

-> dragon_cb_cz:
Kdo říká že bych tim jezdil spotřebně. Na spotřebu mám turbokladivo nebo tříválec na cestu pro pivo.
Kdo říká že bych tim jezdil spotřebně. Na spotřebu mám turbokladivo nebo tříválec na cestu pro pivo.

-> palinator: Ehm, ehm... prej absence výkonový špičky
Jak píše Jiřík, u slušnýho motoru je prostě turbo příjemnej bonus, kterej z toho dělá věc použitelnou i na daily provoz... jezdit spotřebně s atmosférou už je dneska skoro masochismus.

-> Jirik_Tuňák1983:
Ale furt lepší velkej objem bez bonusu než malej objem s bonusem.
Ale furt lepší velkej objem bez bonusu než malej objem s bonusem.

-> palinator 15.06.15 00:09:50: Tam ti ale chybí jedna základní věc - objem. Turbo neturbo.
U "normálních" motorů máš turbo jako bonus.
U "normálních" motorů máš turbo jako bonus.
-> Jirik_Tuňák1983:
1,4 TSI
E: klidně tu větu můžu změnit že radši 100 kW atmo než 100 kW turbo.
1,4 TSI

E: klidně tu větu můžu změnit že radši 100 kW atmo než 100 kW turbo.

-> palinator 15.06.15 00:06:43: A s čím porovnáváš? 

-> Jirik_Tuňák1983:
Pro požitkářský svezení turbo není dobrý s těma turbolagama a žádnou výkonovou špičkou.
Pro požitkářský svezení turbo není dobrý s těma turbolagama a žádnou výkonovou špičkou.
-> palinator 13.06.15 14:13:47: Já bych si zase naopak na motor bez truba už obtížně zvykal. Ta rezerva na panu plynovi je k nezaplacení.
-> dragon_cb_cz 12.06.15 23:03:17:
Za mě pokud bych měl vybírat mezi 200k atmo a 200k turbo, tak beru atmo. Kor kdyby to mělo RWD.
E: kor kdyby to měl bejt řadovej šestivál... Takže to stejně časem vidim na nějakou 330i nebo něco takovýho.
auto.bazos.cz/inzerat/... /BMW-E46-330i-touring.php
Za mě pokud bych měl vybírat mezi 200k atmo a 200k turbo, tak beru atmo. Kor kdyby to mělo RWD.
E: kor kdyby to měl bejt řadovej šestivál... Takže to stejně časem vidim na nějakou 330i nebo něco takovýho.

auto.bazos.cz/inzerat/... /BMW-E46-330i-touring.php
-> dragon_cb_cz: -> Jirik_Tuňák1983: názor si cenim ale mne sa páči 

-> U-Geen: Ale platí o ní to samý... dobrej exot na cesty do práce. V nějakým R-design paketu s T5 asi celkem použitelný 

-> Syny 12.06.15 22:32:55: Taky se ti to líbuje, což? Videa níže jsi viděl? Je to divný, ale ta auta budou hezká i při 25tiletém stáří, stejně jako starý Baworáky.
-> castrol 12.06.15 22:37:31: Hrůza, vypadá to jak nějaká zakakaná amerika.
-> castrol 12.06.15 22:37:31: Hrůza, vypadá to jak nějaká zakakaná amerika.
-> Pavel P..: jj 480 je bozi. Vcelku se mi libi i "nasledovnik" C30
-> palinator 12.06.15 22:45:22: No těch je tam pořád nějak málo na můj vkus - poměr koně/kila to má skoro stejnej jako 9-3 Aero (1380kg a 205 koní, TTčko je trochu silnější ale pokud dobře hledám, tak i těžší). S VR6 už by to bylo o něčem jiným - asi jako 9-3 Viggen
Jenže je to jen atmosféra no 
-> castrol 12.06.15 22:37:31: Nová XC90 je neuvěřitelně hnusná... jestli je tohle novej směr Volva, tak potěš koště
-> Syny 12.06.15 22:32:55: Jo jo, nejen škodovácký eRko je prostě nej
Ale stejně bych radši tu S60R...
-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: Nedávno byla v Praze docela slušná na prodej... zajímavý to je, ale tak leda na ježdění do práce, jinak je to moc mrňavý a moc dejchavičný.


-> castrol 12.06.15 22:37:31: Nová XC90 je neuvěřitelně hnusná... jestli je tohle novej směr Volva, tak potěš koště

-> Syny 12.06.15 22:32:55: Jo jo, nejen škodovácký eRko je prostě nej

-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: Nedávno byla v Praze docela slušná na prodej... zajímavý to je, ale tak leda na ježdění do práce, jinak je to moc mrňavý a moc dejchavičný.
-> Chali: Na multiplu to ještě nemá
Mě se taky docela líbí
Mě se taky docela líbí
-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: To je ale ošklivý auto.
-> Jirik_Tuňák1983: ale jedinej kterej se mi líbí narozdíl od těch nudnejch krabic

-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: Nejkontroverznější a nejporuchovější model značky. 

-> King 12.06.15 20:30:23: Já tam zevloval na stojan a čekal, kdy se ta vopičárna konečně zastaví. 

-> Jirik_Tuňák1983: To je klasika - ty plastovy nadrze se vedru stavaj bezednejma. Ted ve vedrech naperu do suchy nadrze i pres 70litru jako prd.
Kua! 65 litrůch to při tankování požralo a to tama ještě troche bylo. Asi mám nádrž z tankeru. 

-> dragon_cb_cz 12.06.15 13:51:03: Nezapomeň si pak změnit nick na Dragon Bieber. 

-> Jirik_Tuňák1983: "To jsme my, hasici..." 
-> palinator: To kvuli tomu vykonu, nebo kvuli tomu quattru ktery implikuje? Jinak dik za tip, TTcko je auto na ktery porad zapominam, pritom porad hledam nejakyho prcka na cesty do prace... je sice trochu gay, ale co

-> palinator: To kvuli tomu vykonu, nebo kvuli tomu quattru ktery implikuje? Jinak dik za tip, TTcko je auto na ktery porad zapominam, pritom porad hledam nejakyho prcka na cesty do prace... je sice trochu gay, ale co

-> dragon_cb_cz:
Teď mě nasral "švagr", že přijel k nám s TTčkem který dostal s malým přispěním k maturitě.
Až když jsem viděl v techničáku 165 kW, ohryzal jsem hadici, se kterou jsem zrovna zalejval.
A přitom je to taková motoristická lama kterou ta technika stejně nezajímá. Předtím jezdil v matky Twingu v havarijním stavu.
Furt přemejšlim jak udělat tý vaší high-power bandě kontra. Cesta 200k TDI asi není ta správná.
Teď mě nasral "švagr", že přijel k nám s TTčkem který dostal s malým přispěním k maturitě.



Furt přemejšlim jak udělat tý vaší high-power bandě kontra. Cesta 200k TDI asi není ta správná.

-> palinator: Tak tak... a proto turbo aaaano 

-> dragon_cb_cz:
I prakticky, mám to změřený na 1,6 ECOTECu. Větší výparný teplo znamená, že se vzduchu dostane o něco víc i tak. I ten předstih kterej jednotka může zvýšit něco udělá. Jinak souhlas že u turba je přínos trochu jinde.
I prakticky, mám to změřený na 1,6 ECOTECu. Větší výparný teplo znamená, že se vzduchu dostane o něco víc i tak. I ten předstih kterej jednotka může zvýšit něco udělá. Jinak souhlas že u turba je přínos trochu jinde.
-> palinator: Teoreticky jo, ale ten efekt není tak výraznej, protože prostě vzduchu nasaješ pořád stejný množství... turbo s může přifouknout dle potřeby a výsledná vyšší komprese nevadí, protože oktany...
-> dragon_cb_cz:
Což se koneckonců dostaneš i s atmosférou.
Což se koneckonců dostaneš i s atmosférou.

-> Jirik_Tuňák1983: Já vím že nejspíš kecáš - každopádně protože můžeš víc foukat turbem, máš jak dohnat potřebu víc cákat skrz vstřiky, protože malá výhřevnost ethanolu... v kombinaci s vysokým oktanovým číslem se pak dá dostat dokonce na lepší hodnoty výkonu než na benzín.
-> Nwkt 08.06.15 20:02:55: To víš no, tady je to samej Oktáfkář apod.
Mimochodem nechápu, proč cpou anténu na Superba III, ta ho vyloženě hyzdí, ale hlavně že na Vižn C ji nedají.

-> Jirik_Tuňák1983: já taky ne, a za 3 roky se mně ještě nikdo neptal...



-> Jirik_Tuňák1983: Taky nemám anténu 

-> Power of Bass 08.06.15 18:35:37: Ale musíš se zeptat MajaLR, jestli ti to dovolí. 
Jinak super je, že ta auta nemají anténu. Je v předním skle u zrcátka. Každej se mě ptá, kde mám anténu.

Jinak super je, že ta auta nemají anténu. Je v předním skle u zrcátka. Každej se mě ptá, kde mám anténu.

-> dragon_cb_cz 08.06.15 16:11:14: Nevím. :-D
-> Jirik_Tuňák1983: Právě, že ano - Saab tomu říkal BioPower... takže ta přestavba v základu obnáší právě jen flashnutí biopower software do jednotky... zbytek už tam je. Že jsou přeplňovaný motory pro tuhle úpravy obvzlášť vhodný asi víš sám - řekl bych, že to bude jeden z důvodů, proč to je u Švédů tak populární (ten druhej budou daně 
