-> Milan 136 03.12.15 11:59:49: Zrovna dneska se Supem v kombajnu parkovala jedna návštěva u nás v práci a oproti Octavii vedle je to proporčně a linkama a prolisama auto úplně jiné a zcela jasně definované. Stejně tak Rapid je prostě úzká vysoká koza oproti Octavii. Rapid je prostě nepovedená levná parodie, oproti tomu je mnohem hezčí i Fabie.
Nemám ty auta na vrcholu svého žebříčku ani v nejmenším (moje TOP éra je 70-80er), nicméně Fabie a Superb jsou vzhledově na dněšní dobu povedené auta a nechápu, jak někdo může napsat že je nerozezná a nebo že mají stejný introš.
-> Eidy 03.12.15 12:53:10: Mě taky vadí jak se rozmáhají znovu ty veletlamy. Dřív měl největší tlamu Peugeot, pak se umírnili a teď to zase dohání Mazda a Audi.
-> Milan 136 03.12.15 11:59:49: Z boční strany mi to moc nepřijde a pro necvičené oko to může být matoucí. Tam se nějaké proporce neřeší. Každého praští do očí zadní sloupek, klika, zrcátko, výkus světel z boku v blatníku.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 10:58:28: Až to uvidíš jen z bočního pohledu, ve stejné barvě a na podobných kolech včetně rozměru, tak to taková hitparáda na rozeznání není. Nejvíc mate zadní sloupek.
Ale chápu, že před tvým cvičeným orlím zrakem se nic neschová.
To ze si to splete moje mamka budiz, ale nechapu jak si tohle muze nekdo splest? Vzdyt je to uplne neco jineho. Rapid Octavia v tmave budiz i kdyz i tam se tomu divim...
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 10:12:00: a teď k tomu přidej Rapida, kterej je oktávce ještě podobnější. Hlavně u tmavých barev, kdy není jasně vidět mezera mezi světlem a maskou.
-> castrol 02.12.15 23:07:10: To ještě jde, že si to pletou aspoň ve stejné kategorii. Setkal jsem se s více případy, že si lidi pletou OIII a Superb III. Jednou jsem měl problém i já sám, když stál na semaforech vpředu bílej Zuperb, za ním úplně stejná OIII. Musel jsem se podívat důkladně.
-> castrol: cital som na jednom fore, ze sa to podoba na audi A7 a podobne, a zrazu koment, ze ked dalsia generacia bude S100, tak Skodovka vysudi z nich aj gate
-> U-Geen 02.12.15 22:40:24: Ony svítí asi jako normální žárofka podle toho co jsem četl, takže jsem to tak i chápal. Sice jsem nerozuměl proč je teda použili, ale asi kuli větší životnosti? Podle mě ale budou lidi kupovat spíše normální žárovky a bixenony.
-> Jirik_Tuňák1983 02.12.15 20:44:38: xenon bez čočky se moc nevidí. Ale byly tam jiný výbojky D x R-s clonkou přímo na tý skleněný trubici. Do čočky jsou D x S - bez clonky
-> palinator 02.12.15 21:17:09: Nene, někde jsem to četl, ale nedaří se mi to už najít, páč si nevybavuji, zda to bylo na internetech, nebo nějakém motočasopise. Vyskakujou mi všade bixelofotony.
-> Milan 136 02.12.15 21:12:23: Karkule má v předních světlech H1 + H1 ve světlech s projektorovou čočkou a svítí to až překvapivě dobře. Hlavně to nepraská a vypadá to skoro jako xylofony.
-> palinator 02.12.15 20:46:27: To bych si nebyl tak jistej. Pokud nekupuješ jen obyč. žárofky, ale nějaké v hezčí krabičce , tak se za dobu životnosti xylofonu dostaneš se všema těma výměnama možná i na větší částku. Nehledě na to jejich topení do plastových parabol. Výdrž třeba H7 všichni známe, že. Tatímu měním H7 každou chvíli na střídačku levé a pravé světlo. El. soustava v pořádku. Ale to znám i z Fabií. Přičemž H1 v hlavních světlech je skoro nesmrtelná a oproti ušudlané H4 v dobrém světle, nebo projekt. čočce aspoň svítí.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
-> Milan 136 01.12.15 19:20:33: To právě už nevím, ale spíše to xelofotony byly, jinak bych si na to při čumění do návodu nevzpomněl.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Včera jsem ještě vyštudoval v návodu, že jak mám na palubovce tlačítko k vypínání natáčení bixelofotonů do zatáček, tak když se podrží to tlačidlo déle, tak se na displeji zobrazí na jaký provoz jsou světla nastavena - tj. pravostranný / levostranný. Někde se to tady řešilo, když onehdá jel Slyni do teho Englandu. Asi to tedy nevyužiju, ale zajímací.