-> saskyn2: Kdepak, já stejně chtěl měnit kvapalinu
Každopádně jsem hadici vyměnil - spolu s ní šla i brzdová trubka, protože za ta léta z toho byl jediný kus

Současně jsem dovyměnil i kapalinu vzadu... A auto brzdí diametrálně jinak, přesněji už odshora, ale ne jedovatě.
Každopádně - kolo přibržďuje furt

A už ne jedno kolo, ale obě

Nebo ono to ani nepřibržduje, auto se chová normálně - ale nadměrně ty brzdy pálí. Stačí 2km a kotouč je rozpálenej, po 10km jsou horký i kolový šrouby. A když mám čumák v luftu a zařazený D, kola se točí trhaně
Za jízdy nepoznám nic, jako čistokrevný uživatel bych jezdil a neřešil, protože by nebylo co
Takže (snad) asi ten posilovač brzd přenastavit?
Jak hodně jemný ten závit na trnu je? Jestli mám počítat s 20otáčkama, nebo třeba jen půl otočky?