Fiat a talianske autá

prohledat
2151 příspěvků (zobrazeno 1851 až 1900) od 03.04.2017 do 13.02.2025, založil/a minno
řadit dle data
09:07:42
06.06.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: ty jo to sem poplet jo kabrio je cajk ja myslel ze pišeš o té Jiřikově krabici, nepozornej Pavel!
23:07:02
05.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 04.06.18 20:54:01: me se libi... urcite ne nejvic, ze vsech kabrii, ale je to pekne5
22:33:05
04.06.2018
Kocvin
-> 1560 - zrušená registrace 29.05.18 08:02:18: 176 A4.000 by se tam vešlo v pohodě... 40
22:09:29
04.06.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Joo pěkný kola, skoro škoda na takový auto 3
20:54:01
04.06.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: mě to nedá musím si rejpnout, hele k pěknému má tento povoz hodně daleko...3
19:48:18
04.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> 1560 - zrušená registrace 28.05.18 17:58:16: pekne, nektere mely oblouk a nektere ne? todle je hezci...
19:33:28
04.06.2018
Jirik_Tuňák1983
19:32:53
04.06.2018
Jirik_Tuňák1983
Fifík konečně na letních. Originál Fiat Toora 7,5x18. Ale na krabičníka je to pomalu furt malý.

Přelakovávaly se, aby se sjednotila barva s krytkami, které byly už měněny (asi ztráta).
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 04.06.2018 19:32:53
08:02:18
29.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> Kocvin: Jo, co se da delat. Ono by se tam ale stejne nic vetsiho neveslo1 1
23:20:20
28.05.2018
Kocvin
-> 1560: Škoda, že do toho cpali jen takové zdechliny ze sériového punta..
23:14:30
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> castrol: Ne ne tu mam porad...

Jako denni auto. To ostatni je jen pro radost
21:23:34
28.05.2018
castrol
-> 1560: a co fabka tu si predal ?
20:22:12
28.05.2018
Jirik_Tuňák1983
18:16:16
28.05.2018
Tomaso435
-> 1560: za 50 000 čínskejch jenů 3
18:14:38
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> Tomaso435:

Jako jo, žiju... Ale to je na dlouhý povídání! Tenhle byl za víc, nebyl ani v inzerci, rok jsem kolem něho jezdil a stál pořád na místě, neb majitel si našel jiný koníček (jedničkovýho Golfa bez střechy), tak mě jednoho dne hráblo a ejhle, už je doma.



P.S.: Taky jsem si nedávno koupil tohle. Ti to prodám za 50 000, chceš? :-D

www.k-report.net/ukazobra zek.php?soubor=125...
18:03:12
28.05.2018
Tomaso435
-> 1560: ty vole . von žije... :D

minulej tejden sem na něco takovýho koukal. ani nevim jestli to není ten stejnej.. za 28? :-D
18:01:57
28.05.2018
palinator
-> 1560:

Tuhle jsem si říkal kdože to píše příspěvky odenterovaný a konečně jsem na to přišel. Asi telepatie 40
18:00:24
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> palinator:

Ale jooo... Nějak... 3
17:59:50
28.05.2018
palinator
-> 1560:

Ty taky žiješ? 3
17:58:16
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
Jsem si dnes koupil hracku
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 28.05.2018 17:58:16
19:41:59
27.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.05.18 14:14:40: Tohle je výkonově tak nějak normál. 110 kW, 320 Nm, při jakých otáčkách nevím. Ale na dvojku, trojku i při vyšší rychlosti s tím má protiprokluz co dělat, navíc si dává trochu na čas, ale nevím co je běžné, protože dosud AWD. Nějaké to proklouznutí na tyto kvalty např. při přejetí z pruhu do pruhu a akceleraci není nic výjimečného. Včera jsem vezl maminu s jejími kolegyněmi z práce, trochu jsem jim sesypal tašky na jednom zrychlení a je vždycky krásně slyšet se staženým okénkem, jak se na 2, 3 ty gumy zakusují. 3 Na dálnici to pak dost divoce zrychluje na 4, 5 i 6ku a na stoupající ručičku tachometru je docela radost se podívat.

Naftu jsem nechtěl, ale je to na dlouhé přesuny paráda.
14:14:40
27.05.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já se sem vetřu do tebou jmenované party 3 Mám stejnou zkušenost s Akordeónem... v běžném provozu znamená i těch relativně skromným 103kW víc než dostatečnou dynamiku, protože krouťák. Pokud má ten motor dostatečně plochou křivku krouťáku s brzkým náběhem a drží i nahoře, což lepší CR nafty mají, tak je vcelku radost s tím jezdit.
22:29:02
26.05.2018
Jirik_Tuňák1983
Jenom tak plácnu pro kolegy Alfisty a Fiatisty, popř. Lanciisty.... Najezdil jsem s Cromaňoncem od prosince i přes střídání s Karkule autem a sem tam Volfem cca 6500 km. Musím říct, že jsem tím JTDmkem příjemně překvapený a to jsem měl k naftě vždy odpor a předsudky ve smyslu mít naftu ve vozovém parku. I v takové krabici to má kopici síly. Jezdil jsem s hodně nafťáky, ale tenhle motor v pružnosti a akceleraci zejména na dálnici je docela zbraň. 5 Co vaše zkušenosti?
17:05:04
24.05.2018
suri
-> minno: mne zase teraz felicia vynecháva smerom od 2500 hore , nie vždy , nie je to silné trhanie len proste strata ťahu , čerpadlo tam nie je dlho , možno 80tis km , jedine že by odišlo pri státí teraz , ale už je to asi piata nádrž , aditivovaná , aj palivový filter nový
12:11:47
24.05.2018
minno
-> Jarda: To moje zvuk vydávalo normálny, ale aj tak to nebolo OK.
12:09:53
24.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> minno 24.05.18 09:55:27: to mi dela niva taky, ale jsem rad, ze to vubec cerpa, kdyz slysim ty zvuky :)
09:55:27
24.05.2018
minno
Tak ak by to niekoho zaujímalo -> minno 02.05.18 11:01:46: . Dal som nové palivové čerpadlo a je kľud. Staré absolútne nedržalo tlak paliva po vypnutí motora.
13:06:32
06.05.2018
minno
-> minno 02.05.18 11:01:46: nevie nik poradiť?
12:16:29
02.05.2018
john simple
-> Jirik_Tuňák1983: měl jsem starší model Cromy, 2.0 ie 1988, to byl super kočár 5
11:57:33
02.05.2018
minno
-> palinator: Zle som napísal. Oprava. Pretlak v celej palivovej sústave, nie len v nádrži.
11:53:48
02.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 02.05.18 10:38:22: Toho se moc nebojím, protože se dělal přední blatník a nárazník už před lety a rozdíl není poznat. Jinak musím říci, že laky mají hodně kvalitní. U Cromaňonce je lesk takový, že vidíš detailně každou kytičku na zemi odražený na dveřích a vedle stojící nová Kia takového lesku a odrazu ani zdaleka nedosahuje. Podle mého to auto nebylo nikdy v kartáčích.



Jinak po předchozím autě konečně normální hill holder u auta s manuálem. U C4 Picassa fungoval hill holder furt, až mi to sralo. Člověk potřeboval např. na parkovišti sjet setrvačností na neutrál o něco níže a ten blboň auto furt přidržoval. 3 Byl to zvyk, ale když chtěl člověk sjet bez kvaltu na zpátečku, musel pokaždé čekat, až se brzda uvolní.

U Cromaňonce to funguje tak, že se hill holder aktivuje jen při vyšlápnutí spojky a zařazení. Jinak lze popojíždět z kopečka vahou auta bez omezení.
11:08:36
02.05.2018
palinator
-> minno:

Přetlak v nádrži bude mít souvislost podle mě s ohřátím paliva v nádrži a ne s čerpadlem.



Jinak si myslim že sis odpověděl.
11:01:46
02.05.2018
minno
Pred časom v -> minno 22.07.17 00:05:38: som riešil problém so štartovaním Punta.



V skratke napísané: občas blbo štartovalo, bolo treba dlhšie točiť motorom kým chytilo. Obvykle len prvý štart, potom už OK.



Posledné obdobie som to testoval štýlom, že som vždy pred štartom 3x vypol/zapol kľúčik, čiže 3x sa zoplo a vyplo palivové čerpadlo. Po takejto "predpríprave" to vždy chytá okamžite.



Vychádza mi z toho problém s padaním tlaku paliva. Regulácia tlaku, vratka benzínu, to všetko je riešené priamo v čerpadle v nádrži. K motoru ide len jedna palivová trubka (hadica) s už tlakovo vyregulovaným palivom, vstup do vstrekovacej (na konci uzavretej) lišty, v lište 4x vstrekovače...



Nemám s tým moc skúsenosti, preto sa pýtam, na vine môže byť len samotné čerpadlo? Nemôže stratu tlaku spôsobovať aj niečo iné? Napadá ma napr. netesný uzáver nádrže. Možno blbosť, ale vychádzam z toho, že v knihe sa píše, že zrušenie pretlaku v palivovej sústave sa vykonáva odkrútením víčka hrdla :)
upraveno 1x, naposled 02.05.2018 11:55:26
10:38:22
02.05.2018
minno
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.18 20:42:08: Tak super, už len aby to po roku nevybledlo úplne inak ako zvyšok auta :)
10:05:31
30.04.2018
Danster
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.18 20:45:51: Jo 124 je další retro co se mi moc líbí. I se mi líbí víc než MX5 z který vychází.
20:45:51
27.04.2018
Jirik_Tuňák1983
A toto bych asi směl.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.04.2018 20:45:51
20:42:08
27.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 18.04.18 18:54:32: Dělali nakonec dvoje dveře, zbytek je leštěný, ale už na foto je na tom tuna pylu.

Vypadá to cajk. Na těch předních objevili taky nějakou škodu od omítky. Vyřešily se tak i ďubky od obchoďáků.

Můžu aspoň zítra přezout na letní.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.04.2018 20:42:08
13:28:18
24.04.2018
Jirik_Tuňák1983
"Kamarád" přes ulici ve stejné barvě. 3
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 24.04.2018 13:28:18
10:52:49
20.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Danster 20.04.18 10:19:24: V Plzni nic jiného není, ale mám ještě dva šikovné servisy, které dělají všechna auta a pak jednoho staršího pána, který se specializuje na Italy. Celkem tedy 4 možnosti, více jsem neřešil. Oprava níže jde do CB.
upraveno 1x, naposled 20.04.2018 10:54:44
10:19:24
20.04.2018
Danster
-> Jirik_Tuňák1983 18.04.18 17:09:41: To jezdíš do auto CB ? Ono asi ani jiná možnost v Plzni a kolem neni. Já jen abych věděl až nějakýho toho Fiata pořídím 6
10:10:55
19.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 19.04.18 09:31:39: U nás zatím spokojenost i s Cromaňoncem. Akorát teď musím rozebrat pátá vrata, pokazilo se mi něco v mikrospínači na otevírání kufru. Asi praskl nějaký plastík a nebo to z něčeho vypadlo, mikrospínač se hýbe pod tou gumou i s tím v čem drží, místo aby se zmáčkl. Je to cítit na prstě. Otevírám kufr zatím dálkou klíčkem. Na clubu psali, že je to oprava na 15 minut bez nákupu čehokoliv. Jinak jsem měnil po koupi termostat a teď budu měnit ještě původní kotouče (132 000 km). Nic jiného jsem nemusel řešit (ťuk ťuk) a dle servisky a databáze Fiatu se měnila v záruce jen spínací skříňka.



Valvolínek leze Jiží do Volfíka a Cromaňonce.
upraveno 2x, naposled 19.04.2018 10:18:10
09:31:39
19.04.2018
minno
-> Jirik_Tuňák1983: Olej mením na Punťovi aj ja pekne po roku a nájazd 6-8 tis. km. Ale jazdia sa prevažne krátke trasy. Je tam 2,8 litra oleja, stojí to pár peňazí, takže nie je čo riešiť. Ale Seleniu nedávam, dávam Valvoline.

1,4 16V som nedávno prebehol v kolegovom Bravo a zo zvuku som mal rovnaký pocit ako ty, na voľnobeh nepočuť, v otáčkach pekne drsné1
20:15:11
18.04.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Když máš pořád tak moc práce, tak bych se na výměnu po roce při takovým nájezdu bez ostychu vyprdnul a udělal jí až před zimou.
20:12:01
18.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno: Jen tak pro zasmání. Budu na jejím Fifíkovi dělat zase olej. Měnil se 21.5. 2017. Teď je na něm 4700 km. 3 Jezdilo to obden normální delší trasy do práce a pak nákupy. Relativně malý atmosf. motor (1.4 16V), málo chcánek a menší olejová náplň je v tomto případě určitě výhodou, rychle se to zahřívá. Olej dělám po roce, má vždy do 7000 km a vždy jen Selenia K Pure Energy 5W-40. Dnes jsem s tím jel po dlouhé době a na volnoběh ten motor není vůbec slyšet ani uvnitř, ani zvenku vpředu a ani z výfuku. 9 Přišlo mi to spíše jako elektromobil 3. Jen v otáčkách to má takovej ostřejší italskej zvuk a z vysokejch to pěkně chrchlá do výfuku. Prostě takovej old skůl. 1 Jinak jsem už trochu zdědkovatěl, jede to sice jako po kolejích, sedí to fakt super, ale je to na mne podvozkově už hrozně tvrdý. 10
19:57:38
18.04.2018
minno
-> Tomaso435: Tak už podľa uváženia každého súdruha :) Samozrejme štýl zvonku lizu-lizu a zospodu vši hrýzu je ešte horšie, ale zas mať auto z každej strany obúchané a srať na to a aby mi to bolo jedno, tak to by som nemohol :)
19:25:07
18.04.2018
Tomaso435
-> minno: noa :-D pokud se to má používat tak je uplně jedno jak to vypadá, podstatná je technická stránka :D nic jinýho mě vubec nezajimá. naleštěnýho baworáka z vrchu a zespoda chybějící části karoserie je dle mě špatně a že takovejch aut je.
upraveno 1x, naposled 18.04.2018 19:25:32
19:11:27
18.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 18.04.18 18:54:32: Už se dělal odřený nárazník a blatník a není to vůbec poznat. Holt město. Není to stará vyšisovaná popelnice.
upraveno 1x, naposled 18.04.2018 19:12:32
18:54:32
18.04.2018
minno
-> Jirik_Tuňák1983: No tak to som zvedavý na výsledok, ak budú lakovať len tie jedny dvere. Osobne ak by mi niekto orval dvere alebo blatník a mal by som to opravovať (je jedno či sám, alebo to dať opraviť), tak bez rozmýšľania prelakujem celý bok auta1

-> Tomaso435: A potom také auto vyzerá ako popolnica3
18:03:50
18.04.2018
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983 18.04.18 17:09:41: je super nemít novější auto a neřešit každej škrábanec 3
17:41:37
18.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 18.04.18 17:31:49: Budou lakovat celé dveře a celé auto umyjí a rozleští. Pokud by byl problém, ale nebude, dělávají i díly vedle, aby nebyl viditelný rozdíl .

Jinak nechci být za kundu, ale vedle u slepice narváno, že stála auta až k Fiatu a Alfě, ti jim museli pomoci i s příjmem a já se musel v 8:47 sbalit a vrátit se tam v 10:30. 3 U zlého Fiatu neměli co dělat. Ráno to vypadalo jen na nějaké garančky. Technik říkal, když jsme vylezli, že má na ježdění do práce to samé auto i ve stejné hnědé metalíze. 1 Za rohem jsem pak viděl stát to jeho a za druhým další a taky ve stejné barvě.
Extreme Tyres