
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
-> skoda 120ls: Stejný a ani podobný šroubky se alespoň co vím dnes běžně nevyskytujou (i když se určitě najde jako vždycky někdo, kdo bude tvrdit, že u nich jako normálka i v sámošce
), budeš muset někam do speciálky a i tam nejspíš objednat. Mě bylo řečený, že by snad tyhle se zápustnou čočkovou hlavou uměli objednat i v nerezu, ale zatím jsem to odložil..

panove mam problem kde sezenu sroubky do plechu na plochej sroubovak .shanim ty jak se davaji do hlinkovech list na vnitrnim prahu.kdyby je nekdo sehnal tak je koupim v jihlave to nemaji diky
-> Bukaj: No to mě na tom mate taky.. ale vždycky na autech i na houkačkách pravidelně nalezeno toto, co dělá dojem podomácku opracovaného válcovaného U - on to teda taky je válcovanej profil.. zbylý všechny držáky úplně na všechno jsou přitom ohýbaný.. tedy co si vybavuju..
-> Jozka: Mohly by...
jen v tom novém zinku se mi zdají příliš hranaté...
jen v tom novém zinku se mi zdají příliš hranaté...

Chaos, chaos, chaos.. všechno pomíchaný se vším.. mohly by tohle být originální držáky PAL Fanfar pro MB nebo LS ?
-> skoda 120ls: No, ta konzole struny plynu bylo také to poslední, co mi chybělo...
...tedy když nepočítám pružinku a plíšek, o kterých tu šla řeč a které mi chybí dodnes...
...tedy když nepočítám pružinku a plíšek, o kterých tu šla řeč a které mi chybí dodnes...

-> Bukaj: tak ty kloubky tam nekdo daval jiny asi puvodni meli vuli.az budu v garazi tak cvaknu..
me hlavne chybi ten spodni dil tahlovi kde je chycena struna a bovden plynu.
me hlavne chybi ten spodni dil tahlovi kde je chycena struna a bovden plynu.

-> dragon_cb_cz: začínám být rád, že jsem takovýto nový, sehnal za šest kil. A to se mi zdálo hodně....
-> dragon_cb_cz: Mně tedy moc nepoužitej nepřipadá...

Už nevím kde jsme to řešili ten přídavný držák výfuku na MBčkách - tady je dokonce jeden nepoužitý kousek, bohužel za nesmyslnou cenu: aukro.cz/b578-vyfuk-skoda
-1000mb-s100-nepouzity-i40
94525911.html
-> Petr98: No, vypadá to, že to bude jak jsem psal, až na to, že jsem pako a myslel jsem něco jiného, než jsem napsal...
Jdu to opravit...

Jdu to opravit...
-> Bukaj: ještě toto jsem cvaknul, je to pasovinka, ale kde drží nevím. Ale teď se dívám, že ta fotka je úplně naprd
-> Koblet: Jo, s Olinem jsem kdysi něco řešil, ale z téhle fotky není patrné, jaká pružina tam je a kam vede...
Asi to vše bude spolu s filtrboxem, rozdvojkou a tím "plíškem" pod matkou držáku filtrboxu...
Asi to vše bude spolu s filtrboxem, rozdvojkou a tím "plíškem" pod matkou držáku filtrboxu...
-> Petr98 25.03.14 19:20:57: Rozdvojka je stejná, jen moje je lesklejší - je nová a navíc nově pozinkovaná
Ten katalogovej snímek znám, ale neviděl jsem to naživo, ten plíšek, nebo spíš pásovinku - tipuji, že plíšek by se vymačkal od pružiny, případně by se o něj přebrousila pružina. Nemám ani pružinku, ani ten plíšek a nevim, kam se má přesně přidělat, potřeboval bych nějaké zaručeně původní auto na okouk...

Ten katalogovej snímek znám, ale neviděl jsem to naživo, ten plíšek, nebo spíš pásovinku - tipuji, že plíšek by se vymačkal od pružiny, případně by se o něj přebrousila pružina. Nemám ani pružinku, ani ten plíšek a nevim, kam se má přesně přidělat, potřeboval bych nějaké zaručeně původní auto na okouk...

-> Bukaj: odpoledne cvaknu 

-> Petr98:
Takhle vypadají origo táhla a rozdvojka paliva. Každé táhlo je jiné - štelovací je jedno s kratší tyčkou a druhé s delší.
Mne by zase zajímala fotka originálu uchycení rozdvojky paliva k hlavě a totéž s vratnou pružinkou táhel - tam je nějaký plíšek s okem pod šroubem hlavy, nebo jak je to řešené?
Takhle vypadají origo táhla a rozdvojka paliva. Každé táhlo je jiné - štelovací je jedno s kratší tyčkou a druhé s delší.
Mne by zase zajímala fotka originálu uchycení rozdvojky paliva k hlavě a totéž s vratnou pružinkou táhel - tam je nějaký plíšek s okem pod šroubem hlavy, nebo jak je to řešené?
-> Petr98: Jo, táhlo předního karburátoru je napevno scínované - u zadního se doladí vůle dle předního štelovátkem 

-> Bukaj: A je origo, že jedno táhlo není štelovatelné??
-> skoda 120ls: To, co jsem poslal, je zaručeně původní. Ale byly dva typy táhloví, nicméně se lišily snad jen vratnou pružinou (starší provedení ji nemělo), tudíž na osičce byly jen tři packy (všechny s kloubky), namísto čtyř (tři s kloubky, čtvrtá s dírou na pružinu). Ale velikost kloubků byla u všech stejná. Dej sem foto těch Tvých táhel, ať vidíme, co je to zač 

-> Bukaj: jo jo posilal ale dostalo se mi do ruky tahlovi kde byli vsude m5 a velky kloubky..tak se mi to zdalo divny

-> skoda 120ls: M4
Neposílal jsem Ti náhodou jeden kloubek s tím čepem ke karburátoru?

Neposílal jsem Ti náhodou jeden kloubek s tím čepem ke karburátoru?
zase prispeju do mlyna
nevi nekdo jaky jsou kloubky na tahlovi plynu mbg mbx? jestli m 4 nebo m 5?
dekuji

dekuji
-> Bukaj: Mohlo by být, stopy po spojení - oddělení jsem hledal, sice to nevypadá, že by byly, ale jako nedodělek se to vyskytnout teda klidně mohlo..
-> Petr98: Od modelu 1968 by to mělo být takhle vedený.. 100% doložen mám leden 1968 bez odbočky do meziprostoru.
-> Petr98: Od modelu 1968 by to mělo být takhle vedený.. 100% doložen mám leden 1968 bez odbočky do meziprostoru.
-> Petr98: Ani jsem nevedel ze to bylo i jinak.
Chtěl jsem použít svazek elektro a až teď jsem si všiml, že svazek k levé zadní svítilně jde už po zadním čele v mot. prostoru a ne v meziprostoru u zad. tlumičů. Kdy se to měnilo? Neví někdo??
-> Jozka: Zatím jsem se s ničím takovým nesetkal. Ale De Luxe mosazný štítek je vlastně "slepen! (spájen) ze dvou částí, takže by nebyl problém udělat mosazný štítek bez "De Luxe" 

První ročníky embéček měly štítek na zadní kapotě mosaznej (jako později deluxy) namísto hliníkovýho obvyklýho ?
-> Petr98: No na každým držáku jedna a pravděpodobně "dovnitř", tj. pravá nalevo od držáku a levá napravo. Tada takhle to bylo na 110LS a na MB předtím nejspíš stejně, tím si ale bohužel na 100% jistej nejsem.
-> Jozka: jako každá na jedné straně?? Jak jinak, že....

-> Petr98: Jako jiný houkačky, tj. na držácích nárazníku v těch otvorech cca pr. 9mm..
Kde jsou origo umístěné fanfáry??
-> Koblet: Myslím, že lištu v laku měl až širokosloupkový tourist 

-> Koblet: I ti Touristi se v čase lehce měnili.. navíc (a to bude nejspíš hlavní důvod nesouladu se známou specifikací) je to jen a pouze prospekt..

-> Stepix: No to auto na obrázku má okapničky v laku, nemá slzy na nárazníku, nemá šipku na předním blatníku, což jsou všechno znaky Tourista. Ale lišta na kapotě by měla být v laku také podle mně.
ten měl v laku i lišty okapničky ne?
-> eMBébé: i Nemel by Tourist mit jeste v laku listu kapoty?
To je Škoda 1000 MBT na té titulní stránce Motor Journalu...
pratele,kamaradi urcite se to nikomu nebude libit ale nasel by se nekdo,kdo by byl ochoten zapujcit vyfukove svody mbg/x na okopirovani?
dekuji
dekuji
-> j_j 05.03.14 19:21:48: Ze to leti jak splaseny...
-> Jozka: jak to myslíš? :)
-> j_j: Děs, další Journal = další měsíc v pr..li 

jelikož toto téma sleduje nejvíce embéčkářů, dávám sem toto.... březnový 2014
-> lokaj 28.02.14 14:00:56: Divný - jako, že už nestíhali vyrábět, tak to bylo Do-do? To se mi nezdá jako fabrická záležitost, vypadá to moc humpolácky
-> Jozka:

-> Jozka:

-> lokaj: Jsem si vzpomněl na film Knoflíkáři..
