skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
19:51:32
03.12.2012
03.12.2012
pavucina
Ja bych tam neco dal, bez tlumice to je porad hnusnej zvuk 4 valce i kdyz to turbo nejak tlumi... Dieslovej tlumic z feldy bych nedaval, je to uhuceny a navic je to malej prumer, takze od 60mm vis bych neco hledal.
15:48:00
03.12.2012
03.12.2012
palinator
Sundejte vejfuk za katalyzátorem na D a TD a uvidíte rozdíl v kraválu.
15:42:50
03.12.2012
03.12.2012
djmaso
-> Dušan: jj a to je to co mi sere :D :D ono to turbo funguje jako tlumič :(
13:48:24
03.12.2012
03.12.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> djmaso: měl jsem za turbem střeďák z dieselové feldy a zrovna tichý to nebylo...
13:32:55
03.12.2012
03.12.2012
Dušan
-> djmaso: je to o dost tissi nez jen trubka
12:59:27
03.12.2012
03.12.2012
Olgoj Chorchoj
-> djmaso: dej ejektor!! :)
11:38:38
03.12.2012
03.12.2012
djmaso
-> Dušan: to necíí :D to musíí řváát :D
11:27:07
03.12.2012
03.12.2012
Dušan
-> djmaso: klasickej pruchozi tlumic ti to lehce utlumi tak, ze se s tim da jezdit i po meste a neomezi to nejak vykon.
09:24:11
03.12.2012
03.12.2012
djmaso
-> palinator: myslíš že ani rezonátor? no když tam mam jen tu trubku ta je to jak ropák :D
09:09:28
03.12.2012
03.12.2012
palinator
-> djmaso:
Podle mě za turbem ti nic už moc zvuk nezlepší, protože turbo ty vlny tlumí.
Podle mě za turbem ti nic už moc zvuk nezlepší, protože turbo ty vlny tlumí.
21:23:16
02.12.2012
02.12.2012
djmaso
Otázka
co řešit za turbo jezdím po závodech nepotřebuji nic jako tlumič
v dnešní době mam od turba 20cm trubku a nic víc
co myslíte pro lepší zvuk dát rezonátor a něco víc co bych měl vědet kro toho že to musím o to víc nakrmit.
co řešit za turbo jezdím po závodech nepotřebuji nic jako tlumič
v dnešní době mam od turba 20cm trubku a nic víc
co myslíte pro lepší zvuk dát rezonátor a něco víc co bych měl vědet kro toho že to musím o to víc nakrmit.
18:00:09
02.12.2012
02.12.2012
djmaso
edu i krusnohorskej jsem jezdil do 2000ccm
jen 1,4- kompresor 1,2 - nitro 2 - vankla 1,5 - vankla+turbo 2
jen 1,4- kompresor 1,2 - nitro 2 - vankla 1,5 - vankla+turbo 2
13:02:18
02.12.2012
02.12.2012
pistaa
-> Dušan: no aj ked je lahke tak seriove subara a misaky pojedes ....mozno ale zavodne v ziadnom pripade.. cize vies vyhrat triedu ak je stanovena do 2500ccm kde ta riadne potrapi BMW a nakoniec mozno sa podari... a koeficient je 1,7 ale pre zabavu a nakladovost je to super na zavody uz az tak nie
20:06:44
01.12.2012
01.12.2012
Dušan
-> Bery: pokud je to auto lehky jak 120ka tak to porad casove pvychazi lip jak u tech 2500
19:45:09
01.12.2012
01.12.2012
Bery
-> m8rinek: je to možný.jak kde,co vim tak to srovnávaj s dvoulitry a x 1,7 - to už jsou skoro 2,5ky)
19:41:07
01.12.2012
01.12.2012
m8rinek
-> Bery: není to náhodou jen 1,4? Ale možná kecám :)
19:37:02
01.12.2012
01.12.2012
Bery
hlavně turbo je na každém závodě objem x 1,7,takže časy musíte srovnávat s kategorií dvoulitrů a více)
ne že jezdíte a pojíždíte auta do 1400ccm
ne že jezdíte a pojíždíte auta do 1400ccm
17:27:06
01.12.2012
01.12.2012
Dušan
Turbo je tak trosku o cistote trenek
17:22:04
01.12.2012
01.12.2012
palinator
-> Dušan:
17:12:47
01.12.2012
01.12.2012
Dušan
-> afro100: ale atmosfera ma zase takovu srdcovou zalezitost. To turbo ma porad silu, kdezto atmosfera ji sbira a je umeni ziskat krasny vykon.
14:46:36
01.12.2012
01.12.2012
afro100
-> Dušan: hladat kone v atmosfere nema zmysel, ked uz kazdy treti fuka fenom ..
11:24:11
01.12.2012
01.12.2012
Dušan
vidim ze na srazech bude pro sprint zvlastni skupina Turbo, protoze se to docela rozmaha :)
10:16:35
01.12.2012
01.12.2012
Matezzzz
Nee, mám doma 3, tak ať se podělim aby i ostatní mohli ladit
09:46:57
01.12.2012
01.12.2012
TechniX
-> Matezzzz: což to ? končíš s turbováním ?
18:48:34
30.11.2012
30.11.2012
Matezzzz
Zdravím pánové, někomu tu chybělo foto karburatoru. Nic mu nechybí a nechám k tomu i tu horní přirubu
Cena 4 tis včetně poštovného.
Cena 4 tis včetně poštovného.
09:38:11
30.11.2012
30.11.2012
minno
-> Karel.:
-> Dušan: Plne chápem takýto prístup. Ľudia sú svine a radi človeka zneužívajú v neprospech toho, kto poradil.
-> Dušan: Plne chápem takýto prístup. Ľudia sú svine a radi človeka zneužívajú v neprospech toho, kto poradil.
09:36:37
30.11.2012
30.11.2012
djmaso
-> Karel.: -> TechniX: Dušan má pravdu rád poradí člověk slovně ale aby to bylo nejde napsané ee :)
09:27:31
30.11.2012
30.11.2012
Karel.
-> Dušan: sobče!!!
09:24:23
30.11.2012
30.11.2012
Dušan
-> TechniX: po telefonu vetsinou poradim, ale filtrovat informace nebudu. Stalo to opravdu dost penez tak at si kazdy zkusi.
09:19:04
30.11.2012
30.11.2012
TechniX
-> Dušan: chmm takže nerad pouštíš informace ostatním? aby třeba zbytečně nezníčily velkou sadu dílů na motoru a místo toho se pošouply o kus dál a vyvarovaly se problému ? ... to já sem zase pravej opak, lidem z okolí a přátelům se snažím poradit a pomoct jak nejlépe udělat pro to co nejlepší aniž by se stím později natrápily a nebo později vyvarovaly problému případně poškození ... ale každej je jinej
09:03:37
30.11.2012
30.11.2012
Dušan
-> TechniX: ale vi, lec toto jsou informace velice drahe.
08:03:44
30.11.2012
30.11.2012
djmaso
-> TechniX: ale ví :)
07:54:07
30.11.2012
30.11.2012
TechniX
-> djmaso: beztak ani sám neví
18:22:44
26.11.2012
26.11.2012
djmaso
-> Dušan: takže jsi zůstal u 50/50 a byl klid ? kolik jsi mel na lambdě?
17:16:54
26.11.2012
26.11.2012
Dušan
-> djmaso: vubec to nejelo. Na to uz musi byt extra predstih a trysky
16:28:04
26.11.2012
26.11.2012
pavucina
Zadny michani s naturalem, ale verim ze ten karbec to nebude schopnej nakrmit a kdyz uz se to tak brutalne natryskuje, tak to pojede jen na plnej plyn a zbytek rezimu bude rado ze to bezi. Jinak nevidim duvod proc nejezdit cistej. Dusan potvrdi ?
ASi nebude od veci to primichavat v nakem pomeru ke snizeni detonaci, ale hlavni roli na detonace hraje spalovaci prostor a predstih, to bohuzel palivo nezachrani a jak jsem psal s rozdelovacem to budoucnost nema.
Kazdopadne zajimavy cisla u ty nafty... Naftovy motory jezdi hluboko pod lambdou 1.4. 1.4 je mez kourivosti ;)
ASi nebude od veci to primichavat v nakem pomeru ke snizeni detonaci, ale hlavni roli na detonace hraje spalovaci prostor a predstih, to bohuzel palivo nezachrani a jak jsem psal s rozdelovacem to budoucnost nema.
Kazdopadne zajimavy cisla u ty nafty... Naftovy motory jezdi hluboko pod lambdou 1.4. 1.4 je mez kourivosti ;)
15:17:48
26.11.2012
26.11.2012
TechniX
-> djmaso: na čistej alkohol se jezdí v Brazílii a vše bez problému
12:55:59
26.11.2012
26.11.2012
djmaso
-> Dušan: a na čistej ?? testoval jsi to ??
11:33:58
26.11.2012
26.11.2012
Dušan
-> djmaso: to ti rekne jen lambda, ale podle me tak +- 70/30 N95/E85
11:26:18
26.11.2012
26.11.2012
djmaso
tak kolik podle vás dávat poměr na turbínovou škodovku s plněním 1bar na E 85
10:33:28
26.11.2012
26.11.2012
TechniX
AFR pro přeplňování:
Lambda: 0.70 = Benzín 10,3:1 ; Alcohol 4,5:1 ; Nafta 10,2:1
Lambda: 0.75 = Benzín 11,0:1 ; Alcohol 4,8:1 ; Nafta 10,9:1
Lambda: 0.80 = Benzín 11,8:1 ; Alcohol 5,1:1 ; Nafta 11,6:1
Lambda: 0.70 = Benzín 10,3:1 ; Alcohol 4,5:1 ; Nafta 10,2:1
Lambda: 0.75 = Benzín 11,0:1 ; Alcohol 4,8:1 ; Nafta 10,9:1
Lambda: 0.80 = Benzín 11,8:1 ; Alcohol 5,1:1 ; Nafta 11,6:1
10:15:32
26.11.2012
26.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Pro přehled dávám stechiometrické poměry pro jednotlivá paliva.
Benzín 14.7 : 1
LPG 15.5 : 1
Methanol 6.4 : 1
Ethanol 9.0 : 1
CNG 17.2 : 1
Diesel 14.6 : 1
Benzín 14.7 : 1
LPG 15.5 : 1
Methanol 6.4 : 1
Ethanol 9.0 : 1
CNG 17.2 : 1
Diesel 14.6 : 1
08:30:48
26.11.2012
26.11.2012
djmaso
-> pavucina: -> TechniX: je pravda že poměr E85 :vzduch má být cca 5:1 a né jako u bena cca 12:1 ?
no jak píšete starty nerešim ale tak potom to zapalko (rozdělovač mam udělanej na zakázku od urbiho , ale tak behem roku dam IMF ) knock sensor mam a lambdu budu kupovat tak chci sehat jaky to mám mít na tý lambdě hodnoty ( do budoucna :D)
no jak píšete starty nerešim ale tak potom to zapalko (rozdělovač mam udělanej na zakázku od urbiho , ale tak behem roku dam IMF ) knock sensor mam a lambdu budu kupovat tak chci sehat jaky to mám mít na tý lambdě hodnoty ( do budoucna :D)
11:06:45
25.11.2012
25.11.2012
pavucina
Je to 30% pri normalnim rezimu, pokud chces jit na vykonostni pomer, tak jeste pritlac. S tím, ze je tam jina krivka predstihu nez u benzinu, coz znamena, ze s rozdelovacem to nebude nikdy ono.
Starty bych vubec neresil, zvlaste kdyz nebudes jezdit v zime. V lete to nechytne sice na prvni otoceni, ale po par otoceni to chytne hned. Na zimu tam budu davat zhavicku do sani .
Starty bych vubec neresil, zvlaste kdyz nebudes jezdit v zime. V lete to nechytne sice na prvni otoceni, ale po par otoceni to chytne hned. Na zimu tam budu davat zhavicku do sani .
09:13:33
25.11.2012
25.11.2012
TechniX
-> djmaso: Já budu jezdit na čistej E85, ale sem zatím ve fázi shánění dílů a stavění .. Zatím co teoreticky vím tak z cizích forum jako drag a hotrod webu je hlavní trysku karburátoru zvětšit tuším kolem 30% a zlepšit zapalování i co se týče předstihu, zbytek doladit dle lambda a knock sensoru...
02:13:25
25.11.2012
25.11.2012
djmaso
otázka ?
jezdit na čistej E85
máte někdo zkušenost jak to odladit?
(starty nebudou asi nic moc co ? )
jezdit na čistej E85
máte někdo zkušenost jak to odladit?
(starty nebudou asi nic moc co ? )
02:10:57
25.11.2012
25.11.2012
djmaso
:) víte jak jde sehnat solex 32 dis ?? jdete na forum to co má ve znaku dámské přirození a řeknete : Čaute , mam maxíta-turbo a nějak se mi posral karbec , Help .
no a za 4600 jsem ho měl doma i se sním :
no a za 4600 jsem ho měl doma i se sním :
02:06:32
25.11.2012
25.11.2012
djmaso
-> Sepp: sice nejezdím každej den , ale souhlas :)
12:20:44
23.11.2012
23.11.2012
Dušan
Neni tam foto ani stav. Po repase nebo pred. Ale cena lepsi nez to tahat z anglie
10:11:33
23.11.2012
23.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: to je slušná cena... věřím, že bude rychle pryč