skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
Ja bych tam neco dal, bez tlumice to je porad hnusnej zvuk 4 valce i kdyz to turbo nejak tlumi... Dieslovej tlumic z feldy bych nedaval, je to uhuceny a navic je to malej prumer, takze od 60mm vis bych neco hledal.
Sundejte vejfuk za katalyzátorem na D a TD a uvidíte rozdíl v kraválu.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: jj a to je to co mi sere :D :D ono to turbo funguje jako tlumič :(
-> djmaso: měl jsem za turbem střeďák z dieselové feldy a zrovna tichý to nebylo...
-> djmaso: je to o dost tissi nez jen trubka
-> djmaso: dej ejektor!! :)
-> Dušan: to necíí :D to musíí řváát :D
-> djmaso: klasickej pruchozi tlumic ti to lehce utlumi tak, ze se s tim da jezdit i po meste a neomezi to nejak vykon.
-> palinator: myslíš že ani rezonátor? no když tam mam jen tu trubku ta je to jak ropák :D
-> djmaso:
Podle mě za turbem ti nic už moc zvuk nezlepší, protože turbo ty vlny tlumí.
Podle mě za turbem ti nic už moc zvuk nezlepší, protože turbo ty vlny tlumí.
Otázka
co řešit za turbo jezdím po závodech nepotřebuji nic jako tlumič
v dnešní době mam od turba 20cm trubku a nic víc
co myslíte pro lepší zvuk dát rezonátor a něco víc co bych měl vědet kro toho že to musím o to víc nakrmit.
co řešit za turbo jezdím po závodech nepotřebuji nic jako tlumič
v dnešní době mam od turba 20cm trubku a nic víc
co myslíte pro lepší zvuk dát rezonátor a něco víc co bych měl vědet kro toho že to musím o to víc nakrmit.
edu i krusnohorskej jsem jezdil do 2000ccm
jen 1,4- kompresor 1,2 - nitro 2 - vankla 1,5 - vankla+turbo 2
jen 1,4- kompresor 1,2 - nitro 2 - vankla 1,5 - vankla+turbo 2
-> Dušan: no aj ked je lahke tak seriove subara a misaky pojedes ....mozno ale zavodne v ziadnom pripade.. cize vies vyhrat triedu ak je stanovena do 2500ccm kde ta riadne potrapi BMW a nakoniec mozno sa podari... a koeficient je 1,7 ale pre zabavu a nakladovost je to super na zavody uz az tak nie
-> Bery: pokud je to auto lehky jak 120ka tak to porad casove pvychazi lip jak u tech 2500 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek: je to možný.jak kde,co vim tak to srovnávaj s dvoulitry a x 1,7 - to už jsou skoro 2,5ky)
-> Bery: není to náhodou jen 1,4? Ale možná kecám :)
hlavně turbo je na každém závodě objem x 1,7,takže časy musíte srovnávat s kategorií dvoulitrů a více)
ne že jezdíte a pojíždíte auta do 1400ccm![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ne že jezdíte a pojíždíte auta do 1400ccm
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Turbo je tak trosku o cistote trenek ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan:
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> afro100: ale atmosfera ma zase takovu srdcovou zalezitost. To turbo ma porad silu, kdezto atmosfera ji sbira a je umeni ziskat krasny vykon.
-> Dušan: hladat kone v atmosfere nema zmysel, ked uz kazdy treti fuka fenom ..
vidim ze na srazech bude pro sprint zvlastni skupina Turbo, protoze se to docela rozmaha :)
Nee, mám doma 3, tak ať se podělim aby i ostatní mohli ladit
-> Matezzzz: což to ? končíš s turbováním ?
Zdravím pánové, někomu tu chybělo foto karburatoru. Nic mu nechybí a nechám k tomu i tu horní přirubu
Cena 4 tis včetně poštovného.
Cena 4 tis včetně poštovného.
-> Karel.:
-> Dušan: Plne chápem takýto prístup. Ľudia sú svine a radi človeka zneužívajú v neprospech toho, kto poradil.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: Plne chápem takýto prístup. Ľudia sú svine a radi človeka zneužívajú v neprospech toho, kto poradil.
-> Karel.: -> TechniX: Dušan má pravdu rád poradí člověk slovně ale aby to bylo nejde napsané ee :)
-> Dušan: sobče!!!
![150](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
![150](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
![150](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
-> TechniX: po telefonu vetsinou poradim, ale filtrovat informace nebudu. Stalo to opravdu dost penez tak at si kazdy zkusi.
-> Dušan: chmm takže nerad pouštíš informace ostatním? aby třeba zbytečně nezníčily velkou sadu dílů na motoru a místo toho se pošouply o kus dál a vyvarovaly se problému ? ... to já sem zase pravej opak, lidem z okolí a přátelům se snažím poradit a pomoct jak nejlépe udělat pro to co nejlepší aniž by se stím později natrápily a nebo později vyvarovaly problému případně poškození ... ale každej je jinej ![19](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
-> TechniX: ale vi, lec toto jsou informace velice drahe.
-> TechniX: ale ví :)
-> djmaso: beztak ani sám neví ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: takže jsi zůstal u 50/50 a byl klid ? kolik jsi mel na lambdě?
-> djmaso: vubec to nejelo. Na to uz musi byt extra predstih a trysky
Zadny michani s naturalem, ale verim ze ten karbec to nebude schopnej nakrmit a kdyz uz se to tak brutalne natryskuje, tak to pojede jen na plnej plyn a zbytek rezimu bude rado ze to bezi. Jinak nevidim duvod proc nejezdit cistej. Dusan potvrdi ?
ASi nebude od veci to primichavat v nakem pomeru ke snizeni detonaci, ale hlavni roli na detonace hraje spalovaci prostor a predstih, to bohuzel palivo nezachrani a jak jsem psal s rozdelovacem to budoucnost nema.
Kazdopadne zajimavy cisla u ty nafty... Naftovy motory jezdi hluboko pod lambdou 1.4. 1.4 je mez kourivosti ;)
ASi nebude od veci to primichavat v nakem pomeru ke snizeni detonaci, ale hlavni roli na detonace hraje spalovaci prostor a predstih, to bohuzel palivo nezachrani a jak jsem psal s rozdelovacem to budoucnost nema.
Kazdopadne zajimavy cisla u ty nafty... Naftovy motory jezdi hluboko pod lambdou 1.4. 1.4 je mez kourivosti ;)
-> djmaso: na čistej alkohol se jezdí v Brazílii a vše bez problému
-> Dušan: a na čistej ?? testoval jsi to ??
-> djmaso: to ti rekne jen lambda, ale podle me tak +- 70/30 N95/E85
tak kolik podle vás dávat poměr na turbínovou škodovku s plněním 1bar na E 85
AFR pro přeplňování:
Lambda: 0.70 = Benzín 10,3:1 ; Alcohol 4,5:1 ; Nafta 10,2:1
Lambda: 0.75 = Benzín 11,0:1 ; Alcohol 4,8:1 ; Nafta 10,9:1
Lambda: 0.80 = Benzín 11,8:1 ; Alcohol 5,1:1 ; Nafta 11,6:1
Lambda: 0.70 = Benzín 10,3:1 ; Alcohol 4,5:1 ; Nafta 10,2:1
Lambda: 0.75 = Benzín 11,0:1 ; Alcohol 4,8:1 ; Nafta 10,9:1
Lambda: 0.80 = Benzín 11,8:1 ; Alcohol 5,1:1 ; Nafta 11,6:1
Pro přehled dávám stechiometrické poměry pro jednotlivá paliva.
Benzín 14.7 : 1
LPG 15.5 : 1
Methanol 6.4 : 1
Ethanol 9.0 : 1
CNG 17.2 : 1
Diesel 14.6 : 1
Benzín 14.7 : 1
LPG 15.5 : 1
Methanol 6.4 : 1
Ethanol 9.0 : 1
CNG 17.2 : 1
Diesel 14.6 : 1
-> pavucina: -> TechniX: je pravda že poměr E85 :vzduch má být cca 5:1 a né jako u bena cca 12:1 ?
no jak píšete starty nerešim ale tak potom to zapalko (rozdělovač mam udělanej na zakázku od urbiho , ale tak behem roku dam IMF ) knock sensor mam a lambdu budu kupovat tak chci sehat jaky to mám mít na tý lambdě hodnoty ( do budoucna :D)
no jak píšete starty nerešim ale tak potom to zapalko (rozdělovač mam udělanej na zakázku od urbiho , ale tak behem roku dam IMF ) knock sensor mam a lambdu budu kupovat tak chci sehat jaky to mám mít na tý lambdě hodnoty ( do budoucna :D)
Je to 30% pri normalnim rezimu, pokud chces jit na vykonostni pomer, tak jeste pritlac. S tím, ze je tam jina krivka predstihu nez u benzinu, coz znamena, ze s rozdelovacem to nebude nikdy ono.
Starty bych vubec neresil, zvlaste kdyz nebudes jezdit v zime. V lete to nechytne sice na prvni otoceni, ale po par otoceni to chytne hned. Na zimu tam budu davat zhavicku do sani
.
Starty bych vubec neresil, zvlaste kdyz nebudes jezdit v zime. V lete to nechytne sice na prvni otoceni, ale po par otoceni to chytne hned. Na zimu tam budu davat zhavicku do sani
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> djmaso: Já budu jezdit na čistej E85, ale sem zatím ve fázi shánění dílů a stavění .. Zatím co teoreticky vím tak z cizích forum jako drag a hotrod webu je hlavní trysku karburátoru zvětšit tuším kolem 30% a zlepšit zapalování i co se týče předstihu, zbytek doladit dle lambda a knock sensoru...
otázka ?
jezdit na čistej E85
máte někdo zkušenost jak to odladit?
(starty nebudou asi nic moc co ? )
jezdit na čistej E85
máte někdo zkušenost jak to odladit?
(starty nebudou asi nic moc co ? )
:) víte jak jde sehnat solex 32 dis ?? jdete na forum to co má ve znaku dámské přirození a řeknete : Čaute , mam maxíta-turbo a nějak se mi posral karbec , Help .
no a za 4600 jsem ho měl doma i se sním :
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
no a za 4600 jsem ho měl doma i se sním :
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Sepp: sice nejezdím každej den , ale souhlas :)
Neni tam foto ani stav. Po repase nebo pred. Ale cena lepsi nez to tahat z anglie
-> TechniX: to je slušná cena... věřím, že bude rychle pryč ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)