TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
19:51:32
03.12.2012
pavucina
Ja bych tam neco dal, bez tlumice to je porad hnusnej zvuk 4 valce i kdyz to turbo nejak tlumi... Dieslovej tlumic z feldy bych nedaval, je to uhuceny a navic je to malej prumer, takze od 60mm vis bych neco hledal.
15:48:00
03.12.2012
palinator
Sundejte vejfuk za katalyzátorem na D a TD a uvidíte rozdíl v kraválu.1
15:42:50
03.12.2012
djmaso
-> Dušan: jj a to je to co mi sere :D :D ono to turbo funguje jako tlumič :(
13:48:24
03.12.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> djmaso: měl jsem za turbem střeďák z dieselové feldy a zrovna tichý to nebylo...
13:32:55
03.12.2012
Dušan
-> djmaso: je to o dost tissi nez jen trubka
12:59:27
03.12.2012
Olgoj Chorchoj
-> djmaso: dej ejektor!! :)
upraveno 1x, naposled 03.12.2012 12:59:35
11:38:38
03.12.2012
djmaso
-> Dušan: to necíí :D to musíí řváát :D
11:27:07
03.12.2012
Dušan
-> djmaso: klasickej pruchozi tlumic ti to lehce utlumi tak, ze se s tim da jezdit i po meste a neomezi to nejak vykon.
09:24:11
03.12.2012
djmaso
-> palinator: myslíš že ani rezonátor? no když tam mam jen tu trubku ta je to jak ropák :D
09:09:28
03.12.2012
palinator
-> djmaso:

Podle mě za turbem ti nic už moc zvuk nezlepší, protože turbo ty vlny tlumí.
21:23:16
02.12.2012
djmaso
Otázka



co řešit za turbo jezdím po závodech nepotřebuji nic jako tlumič



v dnešní době mam od turba 20cm trubku a nic víc



co myslíte pro lepší zvuk dát rezonátor a něco víc co bych měl vědet kro toho že to musím o to víc nakrmit.
18:00:09
02.12.2012
djmaso
edu i krusnohorskej jsem jezdil do 2000ccm



jen 1,4- kompresor 1,2 - nitro 2 - vankla 1,5 - vankla+turbo 2

upraveno 2x, naposled 02.12.2012 18:04:04
13:02:18
02.12.2012
pistaa
-> Dušan: no aj ked je lahke tak seriove subara a misaky pojedes ....mozno ale zavodne v ziadnom pripade.. cize vies vyhrat triedu ak je stanovena do 2500ccm kde ta riadne potrapi BMW a nakoniec mozno sa podari... a koeficient je 1,7 ale pre zabavu a nakladovost je to super na zavody uz az tak nie
20:06:44
01.12.2012
Dušan
-> Bery: pokud je to auto lehky jak 120ka tak to porad casove pvychazi lip jak u tech 2500 1
19:45:09
01.12.2012
Bery
-> m8rinek: je to možný.jak kde,co vim tak to srovnávaj s dvoulitry a x 1,7 - to už jsou skoro 2,5ky)
19:41:07
01.12.2012
m8rinek
-> Bery: není to náhodou jen 1,4? Ale možná kecám :)
19:37:02
01.12.2012
Bery
hlavně turbo je na každém závodě objem x 1,7,takže časy musíte srovnávat s kategorií dvoulitrů a více)

ne že jezdíte a pojíždíte auta do 1400ccm4
17:27:06
01.12.2012
Dušan
Turbo je tak trosku o cistote trenek 3
17:22:04
01.12.2012
palinator
-> Dušan:

4
17:12:47
01.12.2012
Dušan
-> afro100: ale atmosfera ma zase takovu srdcovou zalezitost. To turbo ma porad silu, kdezto atmosfera ji sbira a je umeni ziskat krasny vykon.
14:46:36
01.12.2012
afro100
-> Dušan: hladat kone v atmosfere nema zmysel, ked uz kazdy treti fuka fenom ..
11:24:11
01.12.2012
Dušan
vidim ze na srazech bude pro sprint zvlastni skupina Turbo, protoze se to docela rozmaha :)
10:16:35
01.12.2012
Matezzzz
Nee, mám doma 3, tak ať se podělim aby i ostatní mohli ladit
09:46:57
01.12.2012
TechniX
-> Matezzzz: což to ? končíš s turbováním ?
18:48:34
30.11.2012
Matezzzz
Zdravím pánové, někomu tu chybělo foto karburatoru. Nic mu nechybí a nechám k tomu i tu horní přirubu

Cena 4 tis včetně poštovného.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Matezzzz vložen 30.11.2012 18:48:34
09:38:11
30.11.2012
minno
-> Karel.: 3

-> Dušan: Plne chápem takýto prístup. Ľudia sú svine a radi človeka zneužívajú v neprospech toho, kto poradil.
09:36:37
30.11.2012
djmaso
-> Karel.: -> TechniX: Dušan má pravdu rád poradí člověk slovně ale aby to bylo nejde napsané ee :)
09:27:31
30.11.2012
Karel.
-> Dušan: sobče!!!150 150
09:24:23
30.11.2012
Dušan
-> TechniX: po telefonu vetsinou poradim, ale filtrovat informace nebudu. Stalo to opravdu dost penez tak at si kazdy zkusi.
09:19:04
30.11.2012
TechniX
-> Dušan: chmm takže nerad pouštíš informace ostatním? aby třeba zbytečně nezníčily velkou sadu dílů na motoru a místo toho se pošouply o kus dál a vyvarovaly se problému ? ... to já sem zase pravej opak, lidem z okolí a přátelům se snažím poradit a pomoct jak nejlépe udělat pro to co nejlepší aniž by se stím později natrápily a nebo později vyvarovaly problému případně poškození ... ale každej je jinej 19
09:03:37
30.11.2012
Dušan
-> TechniX: ale vi, lec toto jsou informace velice drahe.
08:03:44
30.11.2012
djmaso
-> TechniX: ale ví :)
07:54:07
30.11.2012
TechniX
-> djmaso: beztak ani sám neví 1
18:22:44
26.11.2012
djmaso
-> Dušan: takže jsi zůstal u 50/50 a byl klid ? kolik jsi mel na lambdě?
17:16:54
26.11.2012
Dušan
-> djmaso: vubec to nejelo. Na to uz musi byt extra predstih a trysky
16:28:04
26.11.2012
pavucina
Zadny michani s naturalem, ale verim ze ten karbec to nebude schopnej nakrmit a kdyz uz se to tak brutalne natryskuje, tak to pojede jen na plnej plyn a zbytek rezimu bude rado ze to bezi. Jinak nevidim duvod proc nejezdit cistej. Dusan potvrdi ?

ASi nebude od veci to primichavat v nakem pomeru ke snizeni detonaci, ale hlavni roli na detonace hraje spalovaci prostor a predstih, to bohuzel palivo nezachrani a jak jsem psal s rozdelovacem to budoucnost nema.



Kazdopadne zajimavy cisla u ty nafty... Naftovy motory jezdi hluboko pod lambdou 1.4. 1.4 je mez kourivosti ;)
15:17:48
26.11.2012
TechniX
-> djmaso: na čistej alkohol se jezdí v Brazílii a vše bez problému
12:55:59
26.11.2012
djmaso
-> Dušan: a na čistej ?? testoval jsi to ??
11:33:58
26.11.2012
Dušan
-> djmaso: to ti rekne jen lambda, ale podle me tak +- 70/30 N95/E85
11:26:18
26.11.2012
djmaso
tak kolik podle vás dávat poměr na turbínovou škodovku s plněním 1bar na E 85
10:33:28
26.11.2012
TechniX
AFR pro přeplňování:



Lambda: 0.70 = Benzín 10,3:1 ; Alcohol 4,5:1 ; Nafta 10,2:1

Lambda: 0.75 = Benzín 11,0:1 ; Alcohol 4,8:1 ; Nafta 10,9:1

Lambda: 0.80 = Benzín 11,8:1 ; Alcohol 5,1:1 ; Nafta 11,6:1
10:15:32
26.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Pro přehled dávám stechiometrické poměry pro jednotlivá paliva.



Benzín 14.7 : 1

LPG 15.5 : 1

Methanol 6.4 : 1

Ethanol 9.0 : 1

CNG 17.2 : 1

Diesel 14.6 : 1
08:30:48
26.11.2012
djmaso
-> pavucina: -> TechniX: je pravda že poměr E85 :vzduch má být cca 5:1 a né jako u bena cca 12:1 ?



no jak píšete starty nerešim ale tak potom to zapalko (rozdělovač mam udělanej na zakázku od urbiho , ale tak behem roku dam IMF ) knock sensor mam a lambdu budu kupovat tak chci sehat jaky to mám mít na tý lambdě hodnoty ( do budoucna :D)
11:06:45
25.11.2012
pavucina
Je to 30% pri normalnim rezimu, pokud chces jit na vykonostni pomer, tak jeste pritlac. S tím, ze je tam jina krivka predstihu nez u benzinu, coz znamena, ze s rozdelovacem to nebude nikdy ono.

Starty bych vubec neresil, zvlaste kdyz nebudes jezdit v zime. V lete to nechytne sice na prvni otoceni, ale po par otoceni to chytne hned. Na zimu tam budu davat zhavicku do sani 1.
upraveno 1x, naposled 25.11.2012 11:09:48
09:13:33
25.11.2012
TechniX
-> djmaso: Já budu jezdit na čistej E85, ale sem zatím ve fázi shánění dílů a stavění .. Zatím co teoreticky vím tak z cizích forum jako drag a hotrod webu je hlavní trysku karburátoru zvětšit tuším kolem 30% a zlepšit zapalování i co se týče předstihu, zbytek doladit dle lambda a knock sensoru...
02:13:25
25.11.2012
djmaso
otázka ?



jezdit na čistej E85



máte někdo zkušenost jak to odladit?



(starty nebudou asi nic moc co ? )
02:10:57
25.11.2012
djmaso
:) víte jak jde sehnat solex 32 dis ?? jdete na forum to co má ve znaku dámské přirození a řeknete : Čaute , mam maxíta-turbo a nějak se mi posral karbec , Help .



no a za 4600 jsem ho měl doma i se sním :3 3
02:06:32
25.11.2012
djmaso
-> Sepp: sice nejezdím každej den , ale souhlas :)
12:20:44
23.11.2012
Dušan
Neni tam foto ani stav. Po repase nebo pred. Ale cena lepsi nez to tahat z anglie
10:11:33
23.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: to je slušná cena... věřím, že bude rychle pryč 4
Extreme Tyres