Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5871 příspěvků (zobrazeno 5251 až 5300) od 17.05.2013 do 02.05.2025, založil/a David29
řadit dle data
21:21:52
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.12.15 21:12:23: Karkule má v předních světlech H1 + H1 ve světlech s projektorovou čočkou a svítí to až překvapivě dobře. Hlavně to nepraská a vypadá to skoro jako xylofony. 1
21:19:23
02.12.2015
Jarda/felda
nevim co ste dělali s těma fabiema já na ní za 5 let měnil žárovky dvakrát 9
21:17:09
02.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

H7 z FI znám dobře. Táta je měnil furt, hlavně zezačátku co ji měl. V Toledu mám H1 a na ně jsem ještě nesáh. H4 v FII taky furt žijou.



Akorát bych prosil o vysvětlení, proč není potřeba nivelace u xenonů se sníženou teplotou světla. Nemělo by jít spíš o sníženou svítivost?
21:13:36
02.12.2015
francomk
-> Milan 136: Tak tak, H7 stojí za hovno v akomkolvek aute...
21:12:23
02.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak tak. H7 se mění furt dokola
20:52:33
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.12.15 20:46:27: To bych si nebyl tak jistej. Pokud nekupuješ jen obyč. žárofky, ale nějaké v hezčí krabičce 3, tak se za dobu životnosti xylofonu dostaneš se všema těma výměnama možná i na větší částku. Nehledě na to jejich topení do plastových parabol. Výdrž třeba H7 všichni známe, že. 1 Tatímu měním H7 každou chvíli na střídačku levé a pravé světlo. El. soustava v pořádku. Ale to znám i z Fabií. Přičemž H1 v hlavních světlech je skoro nesmrtelná a oproti ušudlané H4 v dobrém světle, nebo projekt. čočce aspoň svítí.
20:48:13
02.12.2015
Milan 136
-> palinator: co se táče svítívosti taky bez diskuze1
20:46:27
02.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.3
20:44:38
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.12.15 22:51:58: To se mi dycky líbilo, že dělali i v podstatě klasický paraboly s xenomorfy.

To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
22:51:58
01.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To je pekny :-) Ja mam teda stary xenony, co sviti jen dopredu :-D takze to taky nevyuziju :-)
21:55:57
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
21:53:03
01.12.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To co nastavuješ na palubním PC, tak se po odpojení baterie resetuje do továrního nastavení co máš nakódováný
20:19:54
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 20:16:31: Nojo 9. To se asi musí, když se vypouští olej, že? 3

Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou. 1
upraveno 1x, naposled 01.12.2015 20:20:50
20:16:31
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: pockej, oni odpoji baterku a bude to v haji3
20:13:46
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 19:20:33: To právě už nevím, ale spíše to xelofotony byly, jinak bych si na to při čumění do návodu nevzpomněl.

Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto. 3
19:20:33
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: on to resil myslim u nexenonu ne?
18:59:02
01.12.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Protože se to vypíná diagnostikou
18:57:43
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 16:50:42: A proč to Slyni tedy řešil, když to jde přešuknout? Nebo to jde jen u těch hejbacích? 5
16:50:42
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: to umí Octávka taky4
15:48:38
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Včera jsem ještě vyštudoval v návodu, že jak mám na palubovce tlačítko k vypínání natáčení bixelofotonů do zatáček, tak když se podrží to tlačidlo déle, tak se na displeji zobrazí na jaký provoz jsou světla nastavena - tj. pravostranný / levostranný. 1 Někde se to tady řešilo, když onehdá jel Slyni do teho Englandu. Asi to tedy nevyužiju, ale zajímací.
23:19:08
29.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Myslim, ze jo covece :-)
22:38:07
29.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To tvoje má taky turbo od Mitsubishi jako já s Dragoušem? Abychom ten přehled značek doplnili. 1
21:16:21
29.11.2015
Milan 136
-> palinator: 1.6 má Garrett, 2.0 jako FCFFB, CFGB taky. ale CEGA má myslím KKK
21:12:27
29.11.2015
palinator
-> Jarda/felda:

TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:

obtoky KKK

VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW

a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.

1,6 maj myslim Garrett

2,0 taky?
21:08:12
29.11.2015
Milan 136
-> palinator: 1.8 TSI třeba, 1.2 myslím taky
upraveno 1x, naposled 29.11.2015 21:09:29
21:06:49
29.11.2015
Jarda/felda
-> palinator 29.11.15 21:04:36: řek bych že benzíny 4 u nafty vládne garret následovanej KKK
21:04:36
29.11.2015
palinator
-> Milan 136:

Který motory maj IHI?
22:29:21
28.11.2015
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: eRko je podle mě auto, kde z výroby už moc rezerv nezbylo a většina těch věcí dostává pořádnou čočku... spousta věcí se asi dá "předimenzovat" , ale zrovna turbo zvětšit nemůžou, protože jinak by to zase mělo turbodíru jako prase... ale kdo ví.
22:20:05
28.11.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: Garrett, KKK-Borg Warner, IHI, jak na jakej motor
22:15:15
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Jasne, tlaci vic, kdyz ma o pul litru vetsi objem a o 100 kW vic, ale i tak by dle me melo vydrzet... Pokud s nim nejezdilo prase nebo neni stazeny no.
22:13:04
28.11.2015
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:09:03: Mně to tak divný nepřijde, S60R je auto se kterým se na spotřebu nejezdí a to turbo asi dostávalo docela čočku, stačí aby ho párkrát někdo pořádně rozpálil a pak nenechal dochladit... na určitě tlačí o dost víc než to tvoje. Taky nemuselo bejt "úplně mrtvý" a klidně mohlo v běžným provozu ještě vydržet ale někdo se rozhodl pro preventivní výměnu... fakt mě to nepřekvapuje.
21:33:14
28.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 28.11.15 21:24:21: Kde co sedí? Kdo dělá turba pro VW?
21:33:14
28.11.2015
Nwkt
-> Milan 136: 4
21:25:07
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Dobre no :-)
21:24:21
28.11.2015
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tomáš taky ne, km sedí4
21:22:31
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Nemam 51
21:08:15
28.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.11.15 21:00:50: Kdo je jejich výrobcem?
21:00:50
28.11.2015
Syny
-> Nwkt 28.11.15 20:16:56: Hm, ve sluzebnim Pasiku vydrzelo 160, nez udelalo pa pa ve velkym stylu 3
20:56:18
28.11.2015
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to máš možná tak ty47
20:51:42
28.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:43:40: Tomas ho nedelal, to predch. majitel. Tom to tak dlouho nema.
20:50:38
28.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:46:17: To bude urcite. Tyhle km jsou ski-fi. Jeste pri tom stari, ktere je bohuzel na tech pred predfaceliftech bohuzel i videt.
20:46:17
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Asi ne no, bude to mit stoceny o 170 tisic :-D
20:44:46
28.11.2015
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslíš, že to má od nova?1
20:43:40
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: To jezdíš za studena na plnej kotel a motor chcípáš z 5000 otáček?
20:16:56
28.11.2015
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky mám v passatu měněný po stejným náletu
20:11:49
28.11.2015
U-Geen
-> Nwkt: to by slo :)
20:09:03
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Nové turbo po 135K? To je divný, ne? :-) V mym autě vydrželo 340K - sice teda poloviční výkon, ale stejně...
21:53:29
09.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To doufam, ze tyhle systemy potrebovat nebudem :-)
Extreme Tyres