skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Milan 136 02.12.15 21:12:23: Karkule má v předních světlech H1 + H1 ve světlech s projektorovou čočkou a svítí to až překvapivě dobře. Hlavně to nepraská a vypadá to skoro jako xylofony. 

nevim co ste dělali s těma fabiema já na ní za 5 let měnil žárovky dvakrát 

-> Jirik_Tuňák1983:
H7 z FI znám dobře. Táta je měnil furt, hlavně zezačátku co ji měl. V Toledu mám H1 a na ně jsem ještě nesáh. H4 v FII taky furt žijou.
Akorát bych prosil o vysvětlení, proč není potřeba nivelace u xenonů se sníženou teplotou světla. Nemělo by jít spíš o sníženou svítivost?
H7 z FI znám dobře. Táta je měnil furt, hlavně zezačátku co ji měl. V Toledu mám H1 a na ně jsem ještě nesáh. H4 v FII taky furt žijou.
Akorát bych prosil o vysvětlení, proč není potřeba nivelace u xenonů se sníženou teplotou světla. Nemělo by jít spíš o sníženou svítivost?
-> Milan 136: Tak tak, H7 stojí za hovno v akomkolvek aute...
-> Jirik_Tuňák1983: tak tak. H7 se mění furt dokola
-> palinator 02.12.15 20:46:27: To bych si nebyl tak jistej. Pokud nekupuješ jen obyč. žárofky, ale nějaké v hezčí krabičce
, tak se za dobu životnosti xylofonu dostaneš se všema těma výměnama možná i na větší částku. Nehledě na to jejich topení do plastových parabol. Výdrž třeba H7 všichni známe, že.
Tatímu měním H7 každou chvíli na střídačku levé a pravé světlo. El. soustava v pořádku. Ale to znám i z Fabií. Přičemž H1 v hlavních světlech je skoro nesmrtelná a oproti ušudlané H4 v dobrém světle, nebo projekt. čočce aspoň svítí.


-> palinator: co se táče svítívosti taky bez diskuze

-> Jirik_Tuňák1983:
A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.
A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.

-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.12.15 22:51:58: To se mi dycky líbilo, že dělali i v podstatě klasický paraboly s xenomorfy.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
-> Jirik_Tuňák1983: To je pekny :-) Ja mam teda stary xenony, co sviti jen dopredu :-D takze to taky nevyuziju :-)
-> Nwkt 01.12.15 21:53:03: Asi jak co.
-> Jirik_Tuňák1983: To co nastavuješ na palubním PC, tak se po odpojení baterie resetuje do továrního nastavení co máš nakódováný
-> Milan 136 01.12.15 20:16:31: Nojo
. To se asi musí, když se vypouští olej, že? 
Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou.


Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou.

-> Jirik_Tuňák1983: pockej, oni odpoji baterku a bude to v haji

-> Milan 136 01.12.15 19:20:33: To právě už nevím, ale spíše to xelofotony byly, jinak bych si na to při čumění do návodu nevzpomněl.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.

-> Jirik_Tuňák1983: on to resil myslim u nexenonu ne?
-> Jirik_Tuňák1983: Protože se to vypíná diagnostikou
-> Milan 136 01.12.15 16:50:42: A proč to Slyni tedy řešil, když to jde přešuknout? Nebo to jde jen u těch hejbacích? 

-> Jirik_Tuňák1983: to umí Octávka taky

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Včera jsem ještě vyštudoval v návodu, že jak mám na palubovce tlačítko k vypínání natáčení bixelofotonů do zatáček, tak když se podrží to tlačidlo déle, tak se na displeji zobrazí na jaký provoz jsou světla nastavena - tj. pravostranný / levostranný.
Někde se to tady řešilo, když onehdá jel Slyni do teho Englandu. Asi to tedy nevyužiju, ale zajímací.

-> Jirik_Tuňák1983: Myslim, ze jo covece :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To tvoje má taky turbo od Mitsubishi jako já s Dragoušem? Abychom ten přehled značek doplnili. 

-> palinator: 1.6 má Garrett, 2.0 jako FCFFB, CFGB taky. ale CEGA má myslím KKK
-> Jarda/felda:
TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:
obtoky KKK
VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW
a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.
1,6 maj myslim Garrett
2,0 taky?
TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:
obtoky KKK
VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW
a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.
1,6 maj myslim Garrett
2,0 taky?
-> palinator: 1.8 TSI třeba, 1.2 myslím taky
-> palinator 29.11.15 21:04:36: řek bych že benzíny
u nafty vládne garret následovanej KKK

-> Milan 136:
Který motory maj IHI?
Který motory maj IHI?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: eRko je podle mě auto, kde z výroby už moc rezerv nezbylo a většina těch věcí dostává pořádnou čočku... spousta věcí se asi dá "předimenzovat"
, ale zrovna turbo zvětšit nemůžou, protože jinak by to zase mělo turbodíru jako prase... ale kdo ví.
-> Jirik_Tuňák1983: Garrett, KKK-Borg Warner, IHI, jak na jakej motor
-> dragon_cb_cz: Jasne, tlaci vic, kdyz ma o pul litru vetsi objem a o 100 kW vic, ale i tak by dle me melo vydrzet... Pokud s nim nejezdilo prase nebo neni stazeny no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:09:03: Mně to tak divný nepřijde, S60R je auto se kterým se na spotřebu nejezdí a to turbo asi dostávalo docela čočku, stačí aby ho párkrát někdo pořádně rozpálil a pak nenechal dochladit... na určitě tlačí o dost víc než to tvoje. Taky nemuselo bejt "úplně mrtvý" a klidně mohlo v běžným provozu ještě vydržet ale někdo se rozhodl pro preventivní výměnu... fakt mě to nepřekvapuje.
-> Milan 136 28.11.15 21:24:21: Kde co sedí? Kdo dělá turba pro VW?
-> Milan 136: 

-> Milan 136: Dobre no :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tomáš taky ne, km sedí

-> Milan 136: Nemam 

-> Syny 28.11.15 21:00:50: Kdo je jejich výrobcem?
-> Nwkt 28.11.15 20:16:56: Hm, ve sluzebnim Pasiku vydrzelo 160, nez udelalo pa pa ve velkym stylu 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to máš možná tak ty

-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:43:40: Tomas ho nedelal, to predch. majitel. Tom to tak dlouho nema.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:46:17: To bude urcite. Tyhle km jsou ski-fi. Jeste pri tom stari, ktere je bohuzel na tech pred predfaceliftech bohuzel i videt.
-> Milan 136: Asi ne no, bude to mit stoceny o 170 tisic :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslíš, že to má od nova?

-> Nwkt: To jezdíš za studena na plnej kotel a motor chcípáš z 5000 otáček?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky mám v passatu měněný po stejným náletu
-> Nwkt: to by slo :)
-> Nwkt: Nové turbo po 135K? To je divný, ne? :-) V mym autě vydrželo 340K - sice teda poloviční výkon, ale stejně...
-> Jirik_Tuňák1983: To doufam, ze tyhle systemy potrebovat nebudem :-)