skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> palinator: 1.8 TSI třeba, 1.2 myslím taky
-> palinator 29.11.15 21:04:36: řek bych že benzíny
u nafty vládne garret následovanej KKK
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136:
Který motory maj IHI?
Který motory maj IHI?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: eRko je podle mě auto, kde z výroby už moc rezerv nezbylo a většina těch věcí dostává pořádnou čočku... spousta věcí se asi dá "předimenzovat"
, ale zrovna turbo zvětšit nemůžou, protože jinak by to zase mělo turbodíru jako prase... ale kdo ví.
-> Jirik_Tuňák1983: Garrett, KKK-Borg Warner, IHI, jak na jakej motor
-> dragon_cb_cz: Jasne, tlaci vic, kdyz ma o pul litru vetsi objem a o 100 kW vic, ale i tak by dle me melo vydrzet... Pokud s nim nejezdilo prase nebo neni stazeny no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:09:03: Mně to tak divný nepřijde, S60R je auto se kterým se na spotřebu nejezdí a to turbo asi dostávalo docela čočku, stačí aby ho párkrát někdo pořádně rozpálil a pak nenechal dochladit... na určitě tlačí o dost víc než to tvoje. Taky nemuselo bejt "úplně mrtvý" a klidně mohlo v běžným provozu ještě vydržet ale někdo se rozhodl pro preventivní výměnu... fakt mě to nepřekvapuje.
-> Milan 136 28.11.15 21:24:21: Kde co sedí? Kdo dělá turba pro VW?
-> Milan 136: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: Dobre no :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tomáš taky ne, km sedí![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: Nemam ![51](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
-> Syny 28.11.15 21:00:50: Kdo je jejich výrobcem?
-> Nwkt 28.11.15 20:16:56: Hm, ve sluzebnim Pasiku vydrzelo 160, nez udelalo pa pa ve velkym stylu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to máš možná tak ty![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:43:40: Tomas ho nedelal, to predch. majitel. Tom to tak dlouho nema.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:46:17: To bude urcite. Tyhle km jsou ski-fi. Jeste pri tom stari, ktere je bohuzel na tech pred predfaceliftech bohuzel i videt.
-> Milan 136: Asi ne no, bude to mit stoceny o 170 tisic :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslíš, že to má od nova?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: To jezdíš za studena na plnej kotel a motor chcípáš z 5000 otáček?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky mám v passatu měněný po stejným náletu
-> Nwkt: to by slo :)
-> Nwkt: Nové turbo po 135K? To je divný, ne? :-) V mym autě vydrželo 340K - sice teda poloviční výkon, ale stejně...
-> Jirik_Tuňák1983: To doufam, ze tyhle systemy potrebovat nebudem :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.15 21:09:46:
Ale věřím, že to nebudeme nikdy potřebovat. Pokrok člověk nezastaví, některé z jejich vychytávek už mají několikátou verzi. Ještě prej popojíždí při bočáku přední sedačky ke středu (rozmačká se středový panel).
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: SIPS jo, WHIPS nevim... Ale o naklaneni sedacek pri narazu jsem cetl neco v navodu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady je něco systémů, které se u šipky nahóru používají: volvoforlife.webnode.cz/s
ytemy-ve-volvech .
Chybí jim tam u bezpečnosti zmíněný ještě inflatable curtain.
Dávali do tvého už WHIPS a SIPS? Nemám vůbec tušení, co se dá v jakých modelech najít a co ne.
Chybí jim tam u bezpečnosti zmíněný ještě inflatable curtain.
Dávali do tvého už WHIPS a SIPS? Nemám vůbec tušení, co se dá v jakých modelech najít a co ne.
-> Jirik_Tuňák1983: A jaky jsou teda moztnosti chipu? Jinak mam DSA - dynamic stability assistance. Hlida to prokluz hnacich kol a dokaze ho omezit, ale jak to je s bocnim smykem, to netusim.
-> Tomaso435: Aaaaaaale cordobu. Zamestnavatel setril na gumach a nevyplatilo se to. Pneumatiky Sebring na vode moc nedrzely.
-> Tomaso435: Aaaaaaale cordobu. Zamestnavatel setril na gumach a nevyplatilo se to. Pneumatiky Sebring na vode moc nedrzely.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.15 18:38:37: Už jsem s M+Hmluvil, resp. mi volal pan Michal Roud zpět a probrali jsme předběžně alespoň z části věci co mne zajímají po telefonu. Tak uvidíme, přes zimu o tom mohu popřemýšlet.
Má to tvoje nějaké ty asistenti? Pokud ano, tak by neměl být problém i když s tím nemáš ještě zkušenost. I na C4 Picassu jsem měl ty jazdné asistenti pro řidičské opičáky a daly se s tím slušně rychle jezdit i kruháče na sněhu pod plynem. Tam byl stabilizační systém tak příjemný, že držel lehce vybočený zadek. První zima s S60 byla taky příjemná a pro mne nová, má to DSTC (dynamic stability + traction control) s AWD. Snímá to krom kol nějak i příčné a podélné zrychlení (senzor je pod sedlem spolujezdce). Samozřejmě s rozumem, ale dá se tak jezdit skoro jak na suchém asfaltu.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Má to tvoje nějaké ty asistenti? Pokud ano, tak by neměl být problém i když s tím nemáš ještě zkušenost. I na C4 Picassu jsem měl ty jazdné asistenti pro řidičské opičáky a daly se s tím slušně rychle jezdit i kruháče na sněhu pod plynem. Tam byl stabilizační systém tak příjemný, že držel lehce vybočený zadek. První zima s S60 byla taky příjemná a pro mne nová, má to DSTC (dynamic stability + traction control) s AWD. Snímá to krom kol nějak i příčné a podélné zrychlení (senzor je pod sedlem spolujezdce). Samozřejmě s rozumem, ale dá se tak jezdit skoro jak na suchém asfaltu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: cos zrušil?
-> Jirik_Tuňák1983: Zalezi na tobe no. Ja nikdy honic vykonu nebyl. Zrovna dneska jsem si pri rychlym rozjezdu na mokru rikal jaka asi bude prvni zima se 163 konma. Snad nebude i posledni - staci, ze jsem jedno auto uz letos zrusil.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Koukal jsem ještě na to MHčko a tam je předpokládaný posun krouťáku o 1500 rpm. výše. Z toho moc odvařený nejsem.
Teď mám rozsah max. krouťáku od 1500 - 4500 rpm., pak je maximum sice vyšší o 50 Nm, ale vrchol ve 3000. Teď je otázka, co bude dostupného od těch 1500.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Teď mám rozsah max. krouťáku od 1500 - 4500 rpm., pak je maximum sice vyšší o 50 Nm, ale vrchol ve 3000. Teď je otázka, co bude dostupného od těch 1500.
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.15 20:40:54: dost lidí z vw clubu od něj má načipováno ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Nevydalo Volvo nejakej update pro tenhle motor? Kolikrat to nikdo nenabidne, ale sehnat se to prej da...
-> Jarda/felda 07.11.15 20:25:00: Když ono to "zkusil" zní tak strašidelně. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.15 12:02:59: zkusil bych sgs motorpower v praze ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
překlad na stránce selhal, neumíte někdo německy? přijde mi to nějake "levné",jeslti to nemá nějaký zadrhel :) www.mobile.de/cz/.../2178
13321.html jinak,ročník ok(už novější maska),černá barva super,běžová interier super, motorizaci ani typ převodovky nevidim,ale typuju bussines takže 2.0? se spotřebou těch 7,5-8 ok..... takové něco bych si nechal libit :P akorat jedno mi vrta hlavou,maji i ty S80 (podle mě by měly když je to nejvyšší model) ty luxusní sedačky co jsou z nich všichni tak unešení tuším v S60tkách? (taky mám v ZX "ty lepší" co tehdy dělali s bočním vedením) :D a nějak jsem si nevšiml že by S80 měly AWD což S60 ve stejných ročnících mivaji.... nechápu důvod tohoto nedostatku..
za ty haky zajmavé ne? :) www.mobile.de/cz/.../2174 24413.html
za ty haky zajmavé ne? :) www.mobile.de/cz/.../2174 24413.html
-> dragon_cb_cz 07.11.15 00:38:37: Já taky nevím co je to napadlo se montovat i do jiných značek, vždycky se zaměřovali na Volvo.
Ale jen jsem koukal i na jiné čipery, po zimě bych chtěl dát komplet výfuk, - OBX, Simons, BSR Sport Flow, ještě nevím (některé se i prodávají po jinými názvy a mají společného výrobce), tak ještě co k tomu.Mám z toho i trochu obavy, aby tam někdo něco spíš neskurvil.
Teď jsem koukal i na M+H, kde byli kluci na brzdě, ale ty moc taky neznám v této problematice.
Ale jen jsem koukal i na jiné čipery, po zimě bych chtěl dát komplet výfuk, - OBX, Simons, BSR Sport Flow, ještě nevím (některé se i prodávají po jinými názvy a mají společného výrobce), tak ještě co k tomu.Mám z toho i trochu obavy, aby tam někdo něco spíš neskurvil.
Teď jsem koukal i na M+H, kde byli kluci na brzdě, ale ty moc taky neznám v této problematice.
-> Jirik_Tuňák1983: Co jsem zatím početl, tak u Sobů BSR žádná sláva... u Volva netuším.
Řešil jste už někdo z vás a nebo známých nějaké ty cyptuningy u benzínů? Nějaké reference krom BSR?
Ptám se spíše jen ze zvědavosti.
Ptám se spíše jen ze zvědavosti.
-> francomk 29.10.15 20:35:48: to sou prdy
Jinak Swen má nový olej, filtry, vyčistil jsem co šlo venku a vevnitř a všechno vypadá jak má, motor šlape jak má, tak snad bude všechno fungovat ještě nějakou chvilku... No a ještě jedna momentka:
-> OndraKrupi: Ty aby ses neozval, co? Ne, díky moc za pomoc v pondělí, ještě že to byla nakonec taková blbina...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.15 22:25:53: kdyz mu to nekdo prijde pokazde v 22h opravit, tak mu to bude jezdit... Ze Jumbo.?!! :D
-> Jumbo: Jasny, tak snad bude slouzit dobre :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 2,5 TDi, 5 válců od VW, taková ta legendární nezničitelná bestie se 103 kW a 300 Nm...
Interier je v cajku, na ty kilometry.
-> Jirik_Tuňák1983: Ja vim prd, jak se sedacky lisej :-) Jinak to auto je super celkove. Jezdil sem treba s A6 nebo trojkovym bawem z roku 2008 a proste ani v jednom sem se necejtil tak dobre jak s S40 :)
Me stalo taky 40, eko se neplatilo, pac je to euro 3, akorat jsem musel nechat repasovat turbo, pac zralo olej :( Nejaky investice byly a este nejaky budou no, ale neni to zly :) Najeto 344 000 poctivejch.
Jumbo: Co mas za motor?
Me stalo taky 40, eko se neplatilo, pac je to euro 3, akorat jsem musel nechat repasovat turbo, pac zralo olej :( Nejaky investice byly a este nejaky budou no, ale neni to zly :) Najeto 344 000 poctivejch.
Jumbo: Co mas za motor?