-> Mr._Nosferatu: cs.m.wikipedia.org/wiki/S
port_utility_vehicle
A dacia taky suv
www.dacia.cz/modelova-rad
a/novy-duster
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> šrek:
Nejseš náhodou pražák?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nejseš náhodou pražák?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu:
Tak vypnout se za peníze dá všechno ne?
Tak vypnout se za peníze dá všechno ne?
Tak já nevím, ale snad i v reklamě na duster bylo řečeno že je to OFFROAD, pokud si dobře pamatuji. Co je vlastně definice SUV ? Pohon 4X4 a samonostná karoserie ? To už ale měla NIVA a dnešní SUV ani tu 4X4 v polovině případů nemají ...
Ale zpět k tématu, to si radši koupím komfortní jednotku do feldy a nastavím si funkce jaký využiju, než mít v autě spoustu elektroniky kterou nepotřebuji a nejde vypnout.
Ale zpět k tématu, to si radši koupím komfortní jednotku do feldy a nastavím si funkce jaký využiju, než mít v autě spoustu elektroniky kterou nepotřebuji a nejde vypnout.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:16:29: Nauč se konečně základy pravopisu. Ty i/y u sloves nejsou tak těžký. Díky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:16:29: Ty jsi fakt duchem mimo ty argumente
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to jo, ale treba yeti redukci nema, takze kdybys ti tam jen tak za 1 pustil, tak jdes
cs.skoda-auto.com/models/ hotspotdetail?HotspotNam.. .
cs.skoda-auto.com/models/ hotspotdetail?HotspotNam.. .
-> King 03.12.15 23:13:02: Já nevím co to sem ten mimoň míchá, popisoval jsem polohy a způsob ovládání páčky u dvou aut s dešťákem. Resp. tří, kde právě polohu jednorázového setření vypustili a na její místo dali ON pro dešťák.
Nevím proč bych mu měl odpovídat na nesmysl o kterém vím, Feldu jsme měli 12 let.
Nevím proč bych mu měl odpovídat na nesmysl o kterém vím, Feldu jsme měli 12 let.
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:10:48: NJ došly argumenty, tak začíná malý čertík sprostě nadávat a uboze urážet
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King:
Nebylo to spíš na podtlakovou regulaci?
Nebylo to spíš na podtlakovou regulaci?
-> Jirik_Tuňák1983: Ale ta felda na tuknuti taky stira, nicht wahr? :-)
-> Tuner#2: A povazujes za berlicku i rozdelovac s automatickou odstredivou tegulaci predstihu ;-) Tohle se myslim psalo v jedny prirucce pro hundrtkare - ze pribyva ridicu, kteri uz nemaji takovy cit pro motor a proto je regulace predstihu automaticka :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:04:05: Tak u tebe je to diagnózou už roky, takže běž hezky do prdele, nevšiml jsem se, že bych se tě na něco ptal kašpare.
Běž si raději přepočítat kN na pérkách. ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Milan 136 03.12.15 23:01:56: Tak nevyválet se při sjíždění z kopce jde v pohodě - dáš si 4x4, redukci, jedničku nebo dvojku podle krpálu, přehoupneš se přes hranu a jedeš dolu a jen řídíš. Nesmí se brzdit brzdama, jen motorem no...
-> Milan 136:
Já taky toho asistenta z kopců potřeboval když jsem jel jako ten masovej vrah z kopce na letňákách.
Jak vůbec funguje? To je tempomat na brzdu?
Já taky toho asistenta z kopců potřeboval když jsem jel jako ten masovej vrah z kopce na letňákách.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:38:55: protože lidi jsou čim dál víc blbější ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136 03.12.15 23:01:56: To jsem psal i dole. Ale nesmíš tomu asistentovi odporovat, jinak se nasere a schválně tě hodí na budku. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 22:58:24: Tak já to u tebe eviduju už dlouho, nejen týden... Tyhle berličky dělají z řidičů čím dál větší ovečky... BTW už asi 2x jsem tady četl, jak je dešťák úžasnej a jak jsem ty s Karkulí máte setření okna jen na ťuknutí do páčky, ale na mou reakci, že to má i Felda odpověď jaksi nepřišla ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
zrovna ten asistent sjíždění kopce mi nepřijde jako zbytečnost, když s tím člověk jede někde v terénu a nechce to auto vyválet
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:52:53: A jak to víš? Mydlíš dohromady asistenta pro sjíždění kopců s off road módem.
To jsou jenom berličky a s převodama nemají úplně jako moc společného.
Jinak eviduji, že cca minulý týden jsi začal všemu rozumět. Něco se nepodařilo nebo copak?
To jsou jenom berličky a s převodama nemají úplně jako moc společného.
Jinak eviduji, že cca minulý týden jsi začal všemu rozumět. Něco se nepodařilo nebo copak?
-> Mr._Nosferatu:
Tomu se neříká offroad ale SUV.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Tomu se neříká offroad ale SUV.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Mr._Nosferatu: kdo čemu? SPíš to jsou všechno SUV ne?
-> Jirik_Tuňák1983: Tak proč tomu říkají offroad ? Když to ani nmá redukci ...
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:38:55: Třeba abys nevyválel drahý auto? Lidi dnes jezdí na výlety, hory, sem tam nějaká nezpevněná cesta, ne do lesa pro dřevo.
-> Jirik_Tuňák1983: Jestli je tim myslenej rozjezd s automatikou, ktera omezi pubertalni hrabacky, tak to je vcelku vymakany v Kužáru a funkcni - motor se pritom da tocit do bezvedomi. U mondea je to horsi, protoze turbodehtovej trhac asfaltu obcas trapne hrabe pri necitlivym zachazenim s plynem i na dvojku a s tim poslednim 110kW hrabu jeste nejak vic - musim se podivat, jestli vubec toho asistenta rozjezdu pro lamy ma :-)
-> palinator: Já třeba nechápu k čemu je v OFF-ROADu systém na sjíždění kopců, nastavitelnej pohon podle terénu a pobobně, fřív stačil kompas a ukazatele náklonu a prostě buď se to projelo, nebo se auto vytáhlo. Teď abys koukal do monitoru, kde je jakej kámen...
-> palinator: to ale není launch, ale ochrana spojky pro idioty, co jsou schopný jí pálit v omezovači
-> Jirik_Tuňák1983:
Myslíš ten závodní launch control nebo ten co je vesranej v každým koncernovým autě a nedovolí vytočit diesel nad 2500, benzin nad 3500 otáček? Ale dá se to obechcat, musíš to nechat couvnout z kopce, pak jdou pálit gumy i na služebáku.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Myslíš ten závodní launch control nebo ten co je vesranej v každým koncernovým autě a nedovolí vytočit diesel nad 2500, benzin nad 3500 otáček? Ale dá se to obechcat, musíš to nechat couvnout z kopce, pak jdou pálit gumy i na služebáku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu:
Já mám k elektronickejm systémům svůj, celkem v čase konzistentní názor a to ten, že koho řízení baví, jako že se sveze i na limitu, tak je každej nevypinatelnej systém problém. A to skutečně každej, včetně ABS. Pro běžnej provoz samozřejmě jsou tyto systémy k užitku.
-> Jirik_Tuňák1983:
To by se dalo říct o všem. Dřív zas servisáci co dělali brzdy na autobusech nebo sušili sirnej koncentrát taky asi nevejskali. Spíš by se člověk měl zamyslet na takt tajmem, spěchá se tak akorát do prdele.
Já mám k elektronickejm systémům svůj, celkem v čase konzistentní názor a to ten, že koho řízení baví, jako že se sveze i na limitu, tak je každej nevypinatelnej systém problém. A to skutečně každej, včetně ABS. Pro běžnej provoz samozřejmě jsou tyto systémy k užitku.
-> Jirik_Tuňák1983:
To by se dalo říct o všem. Dřív zas servisáci co dělali brzdy na autobusech nebo sušili sirnej koncentrát taky asi nevejskali. Spíš by se člověk měl zamyslet na takt tajmem, spěchá se tak akorát do prdele.
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:29:44: Furt plnej a ono se to nějak posbírá. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mimochodem ostatní. Máte někdo praktickou zkušenost s launch control?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mimochodem ostatní. Máte někdo praktickou zkušenost s launch control?
-> palinator 03.12.15 22:22:37: Bohužel ti co to na linkách lisují a dýchají nic moc namítat k líbí nelíbí nemohou.
To už byl fakt lepší ten polepenej sololit a plech.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> palinator: No, tak oni ani ty systémy nejsou pro řidiče nejlepší, bych se asi ani nedokázal rozjet s nějakým sportovnějším autem.
-> palinator: ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Mr._Nosferatu:
Moderní interiéry jsou asi to poslední, co se mi na dnešních autech nelíbí.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Moderní interiéry jsou asi to poslední, co se mi na dnešních autech nelíbí.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:14:29: Tak to jsi dobrej, já si nový auto nekoupi proto, že na něj nemám :-D Financování na leasing nebo úvěr je pro mě kundovina...
-> Milan 136: A proto si jentak nekoupím nový vůz, jelikož se mi nelíbí moderní interiéry.
-> Mr._Nosferatu: jo už chápu. Ale tak superb není cílenej na lidi, kterým je jedno co tam je za rádio![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: Myslel jsem to tak jestli není jedno, zda je to origo radio nebo nějaká navigace, pro mě je to prostě zbytečnej displaj.
-> Mr._Nosferatu: jak není to jedno? Ptal ses, tak jsem hodil odkaz.
A jinak do auta, kde ovládáš přes displej rádia půl auta by mohl chtít rádio z elektra jen blázen.
Do supa to snad není reálný ani do nějakýho základu, socka fábka jde objednat bez. Asi jedinkrát jsem montoval
cc-cloud.skoda-auto.com/c ze/.../62316
A jinak do auta, kde ovládáš přes displej rádia půl auta by mohl chtít rádio z elektra jen blázen.
Do supa to snad není reálný ani do nějakýho základu, socka fábka jde objednat bez. Asi jedinkrát jsem montoval
cc-cloud.skoda-auto.com/c ze/.../62316
-> Mr._Nosferatu: asi jak vo felicii ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: Není to jedno ? Mě spíš šlo o to jak by to vypadalo s obyčejným radiem z elektra.
-> Mr._Nosferatu: v tom supu je columbus, to ve fábce navigace není
infotainment superb zde:
www.skoda-auto.cz/models/ .../infotainment
fabia:
www.skoda-auto.cz/models/ .../konektivita
infotainment superb zde:
www.skoda-auto.cz/models/ .../infotainment
fabia:
www.skoda-auto.cz/models/ .../konektivita
-> Milan 136: Hjundé nezestárne, protože se za chvíli rozpadne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136:
Mně se Hjůndéé, současnej Opel a Ford nelíbí ani teď, natož za 10 let.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nemluvě o Francouzích, zejména Renaultu, některejch Japoncích.
Mně se Hjůndéé, současnej Opel a Ford nelíbí ani teď, natož za 10 let.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nemluvě o Francouzích, zejména Renaultu, některejch Japoncích.
Jinak k názoru, že jsou ty auta nudný. Ano, celej koncern má design aut spíš konzervativní. Ale ty auta vypadají pořád dobře i po 10 letech. Třeba takový jedničkový ereso...
Opak jsou designové výstřelky, který vypadaji po třech letech zastarale.
Dneska třeba hjundéé na první pohled zaujme, ale myslím, že tenhle design hóóódně rychle zestárne
Opak jsou designové výstřelky, který vypadaji po třech letech zastarale.
Dneska třeba hjundéé na první pohled zaujme, ale myslím, že tenhle design hóóódně rychle zestárne
-> Milan 136: Jak by vypadaly bez origo navigace ?
-> Tuner#2:
No, zezadu kombíková Fabie mi postupem času nepřijde nic moc. Ty zadní světla mi přijdou nějaký titěrný.
No, zezadu kombíková Fabie mi postupem času nepřijde nic moc. Ty zadní světla mi přijdou nějaký titěrný.